اپ تایم‌فورفان رو

بهترین و ترسناک ترین اتاق فرارهای ایران + بررسی و نحوه رزرو

اگر تایم فورفانی هستید، حتما حداقل یک بار را به صفحه اتاق فرارهای ما سر زده‌اید. از کامنت‌ها می‌توان سریعا برداشت کرد که بازیکنان اتاق فرار دیگر با بازی‌های سطحی و معماهای پیش پا افتاده راضی نمی‌شوند. آن‌ها به دنبال سناریو‌های جذاب، معماهای مرتبط و دکورهای خفن هستند.

در این میان ژانر ترسناک همواره یکی از پر طرفدارترین ژانر هاست. اما چطور ترسی؟ دیگر نمیتوان بازیکنان حرفه‌ای را با پریدن از پشت دیوار و داد و بیدادهای نامرتبط ترساند! مخاطب به دنبال ترس معنی دار و مرتبط با سناریو است.

درست است که تعداد اتاق فرارهای ایران در هر شهر روز به روز در حال افزایش است، اما تایم فورفان اینجاست تا بهترین‌ها را برایتان گلچین کند! در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا بهترین و ترسناک ترین اتاق فرارهای ایران را به تفکیک شهر با هم مرور کنیم!

بهترین اتاق فرارهای تهران

تهران در میان همه‌ی شهرها، بیشترین تعداد اتاق فرار را دارد! اما بهترین‌ها کدامند؟

اتاق فرار هفت خان

خب، این از آن اتاق فرارهای حرفه‌ای با دکور عالی و سناریوی پیچیده است! از ژانر وحشت لذت می‌برید؟ عوامل این مجموعه، بازی را برایتان با بیشترین المان ترس پلی می‌کنند. طرفدار ژانر وحشت نیستید؟ بدون هیچ ترسی و فقط با ژانر ماجراجویی بازی کنید!

همینقدر حرفه‌ای! بازیکنان آنقدر از این بازی تعریف کرده‌اند که اگر در تهران باشید و این بازی را امتحان نکنید، ضرر بدی می‌کنید! از ما گفتن بود!

لینک رزرو اتاق فرار هفت خان

اتاق فرار پژواک

این بازی از ژانر وحشت است اما نه از آن ترس‌های بی معنا! این بازی به شدت پر مفهوم و پر اکت است. فضاسازی عالی و سناریو هم فکر شده است.

بازیکنان خیلی از اکت‌ها و فضاسازی راضی بوده‌اند. پیشنهاد تایم فورفان این است که این بازی را حتما با دوستانتان پلی کنید. پشیمان نخواهید شد.

لینک رزرو اتاق فرار پژواک

اتاق فرار پاپ جن گیر

این اتاق فرار یکی از حرفه‌ای‌ترین ها در ژانر وحشت است. وحشت آن‌هم از نوع روانشناسی نیست! فکر کنم از اسم آن هم متوجه شدید که یک اتاق فرار با وحشت ماورا الطبیعه منتظر شماست.

همه چیز در این اتاق فرار عالیست. از سناریو و اکتورها گرفته تا فضاسازی و طراحی معماها که کاملا متناسب با داستان هستند. بیش از این نمی‌گوییم چون کاربران زحمت توصیف این اتاق فرار را در کامنت‌ها کشیده‌اند.

بینک رزرو اتاق فرار پاپ جن گیر

بهترین اتاق فرارهای کرج

بعد از تهران، کرج هم در اتاق فرار پیشتاز است! آنقدر که بعضی از بهترین‌های کشور را در خود جای داده است. اما بهترین‌ها کدامند؟

اتاق فرار اختیار

این بازی ترسناک نیست. پس اگر طرفدار ژانر وحشت نیستید اما به دنبال یک بازی حرفه‌ای می‌گردید، این بازی برایتان یک انتخاب فوق‌العاده است.

این اتاق فرار حتی یک نظر منفی هم دریافت نکرده! سناریو، دکور، اکت اکتورها و از همه مهم‌تر معماهای بازی همه حرفه‌ای هستند. اگر اهل کرج هستید، آب دستتان هست زمین بگذارید و اختیار را رزرو کنید.

لینک رزرو اتاق فرار اختیار

اتاق فرار کارخانه متروکه

اتاق فرار کارخانه متروکه هم یک شاهکار در ژانر وحشت است که همه‌ی بازیکنان در مورد آن مثبت نوشته‌اند. برخورد پرسنل عالی و فضاسازی و دکور بی مثل و مانند است. سناریو هم که جای بحث ندارد و معماها هم کاملا مرتبط با آن طراحی شده‌اند.

لینک رزرو اتاق فرار کارخانه متروکه

اتاق فرار شرودا

این هم یکی از بازی‌های عالیست که بدون استفاده از المان وحشت، بازیکن را به وجد می‌آورد. هیجان بازی آنقدر زیاد است که نبود المان وحشت را اصلا حس نخواهید کرد. سناریو هم گیراست! داستان از این قرار است که باید بدهیتان را به یک کلکسیونر عتیقه‌ی بسیار معروف بپردازید.

لینک رزرو اتاق فرار شرودا

بهترین اتاق فرارهای اصفهان

خب نوبتی هم باشد نوبت اصفهان است. این شهر هم اتاق فرارهای خوبی دارد!

اتاق فرار ملکه خون

 این اتاق فرار خیلی ترسناک نیست اما یکی از شاهکارهای ژانر هیجانی است. قرار است به عنوان عضو کلیسا وارد قصر شوید و آن را تطهیر کنید. سناریو خیلی گیراست. دکور هم عالیست و معماها هم شدیدا فکر شده طراحی شده‌اند.

همه از این اتاق فرار راضی هستند. وقتش رسیده شما هم آن را امتحان کنید.

لینک رزرو اتاق فرار ملکه خون

اتاق فرار پیمان عزازیل

این بازی ترسناک است و کمی هم سخت! باید تجربه چندتا اتاق فرار داشته باشید تا این یکی را بتوانید به سرانجام برسانید. در خلاصه داستان هم نوشته شده که: شیطان تنها کسی نبود که به انسان سجده نکرد و توسط خدا طرد شد، همراه او خیلی از فرشتگان طرد شدن و به زمین تبعید شدن.

لینک رزرو اتاق فرار پیمان عزازیل

اتاق فرار فوکوشیما

این هم یکی از بهترین‌ها ژانر وحشت است. بازی هوشمندانه است که به جا و درست از المان وحشت استفاده کرده است. برخورد پرسنل خیلی دوستانه است و دکور و فضاسازی هم چشم نواز است. کاربران آنقدر کامنت‌های مثبت راجع به این بازی داشته‌اند که بهتر است ما زیاده گویی نکنیم!

لینک رزرو اتاق فرار فوکوشیما

بهترین اتاق فرارهای مشهد

مشهد هم کم کم در زمینه اتاق فرار در حال پیشرفت است.

اتاق فرار چرچ

این اتاق فرار که در ژانر وحشت دسته بندی شده، یکی از ترسناکترین‌هاست. شما و تیمتان کارگاهانی هستید، که از طرف راهبه اعظم گابریل ماموریت دارید که پرونده کشته شدن یکی از راهبه‌های کلیسای اوترانتو را حل کنید.

کامنت‌ها همه مثبت است. مشهدی هستید؟ این یکی را حتما امتحان کنید.

لینک رزرو اتاق فرار چرچ

اتاق فرار جنگل عزازیل

این بازی وهم آلود و درام است. همه بازیکنان از تمامی جنبه‌های این بازی از جمله سناریو، المان وحشت، دکور و طراحی معما راضی بوده‌اند. داستان هم از این قرار است: سال‌ها قبل به همراه گروه طبیعت گردی ۱۰ نفر داخل جنگلی مخوف شدیم که صداهای عجیبی شنیده می‌شد. تنها بازمانده آن گروه من هستم. به کمک شما احتیاج دارم تا از سرنوشت دوستانم و راز آن جنگل شیطانی اطلاع پیدا کنم. در حال حاضر از سرنوشت مردمان روستا هیچ اطاعتی در دسترس نیست.

لینک رزرو اتاق فرار جنگل عزازیل

بهترین اتاق فرارهای شیراز

شیراز هم از آن شهرهاست که اتاق فرارهای خوبی دارد. بیایید ببینیم خفن‌ترین‌ها کدامند.

اتاق فرار فوبیا

این هم یک بازی خوب در ژانر وحشت است. سناریو هم که حرف ندارد: شما به عنوان دانشجویان رشته روانشناسی مدتی در یک آسایشگاه روانی مشغول به کار میشید، صداهای عجیب و ترسناکی نظرتونو جلب می‌کند، از روی کنجکاوی صداها را دنبال می‌کنید و متوجه شیوه درمان غیر انسانی بر روی بیماران می‌شوید اما این کنجکاوی شما به قیمت جونتون تموم شده وباید هر چه سریعتر از این آزمایشگاه مخوف خارج شید.

نظرات به شدت مثبت هستند. اگر اهل شیراز هستید این تجربه را از دست ندهید.

لینک رزرو اتاق فرار فوبیا

اتاق فرار فال نحس

این اتاق فرار، یک بازی درام وحشتناک است. در یکی از روستاهای شهر شیراز یک خزینه متروک وجود دارد. شایعاتی مبنی بر اینکه جن‌هایی که با باد سفر می‌کنند اهالی روستا را به وحشت انداخته، هرکس سعی کرده راز نفرین هزارساله این خزینه جهنمی را کشف کند به طرز وحشتناکی تسخیر و پس از مدتی به آتش کشیده شده، شما و دوستانتان ۶۰ دقیقه فرصت دارید خودتان را از این خزینه جهنمی نجات بدید.

بازیکنان هم از تجربه این بازی لذت برده‌اند.

لینک رزرو اتاق فرار فال نحس

اتاق فرار زار

این بازی هم در ژانر وحشت حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. داستان بازی چیست؟ داستان از این قرار است که با چند نفر از دوستاتون تصمیم میگیرین برای یه سفر تفریحی به جنوب ایران برید در حال گشت و گذار تو کوچه پس کوچه های شهر هستین که با شنیدن یه صدای عجیب از داخل یه خونه توجهتون جلب میشه. نزدیک خونه میشین و میبینین که درب خونه بازه. کنجکاوی باعث میشه که بدون اجازه وارد خونه بشید…

لینک رزرو اتاق فرار زار

بهترین اتاق فرارهای تبریز

تعداد اتاق فرارهای شهر تبریز زیاد نیست اما در همین تعداد کم هم می‌توان دنبال بازی‌های عالی گشت.

اتاق فرار شکنجه

این اتاق فرار در ژانر معمایی است و معماهای سختی هم دارد. داستان هم این است که چند نفر از شکنجه‌گرهای بازنشسته و سابق زندان گووانتانامو تصمیم می‌گیرند که یه اتاق شکنجه مخفی توی دل یه ساختمان متروکه راه اندازی کنند که برای سرگرمی و تفریح خودشون آدم‌ها رو دزدیده و به اونجا ببرند و اونقدر شکنجه شون کنند تا بمیرند…

لینک رزرو اتاق فرار شکنجه

اتاق فرار جراح دیوانه

این اتاق فرار که در ژانر وحشت قرار دارد، از آن اتاق‌های سخت با معماهای دشوار است. میپرسید داستان چیست؟ یکی از بزرگترین جراح‌های ماهر که پر ریسک‌ترین جراحی های باز دنیا رو انجام میداده، دچار جنون ادواری شده و الان برای خودش یه لابراتووار ترسناک ساخته که آدم‌های بی‌گناه رو اونجا سلاخی میکنه، پلیس محلی هنوز موفق به کشف این لابراتووار مخوف نشده…

لینک رزرو اتاق فرار جراح دیوانه

بهترین اتاق فرارهای کرمانشاه

کرمانشاه هم تعداد خوبی اتاق فرار دارد که باید بهترین‌ها را از میان آن‌ها دستچین کنیم:

اتاق فرار دهکده ویستل

شما به همراه دوستانتان درحال سفر به کشور اسکاتلند هستید که میانه راه ماشین شما خراب میشه و مجبور میشید شب رو به نزدیک ترین دهکده یعنی دهکده ویستل پناه ببرید به محض ورود شما به دهکده با یک پیرمرد عجیب و غریب روبرو میشید که شمارو به خونش دعوت می کنه وقتی وارد خونش میشید با اتفاقات عجیب و غریبی روبرو میشید…

این داستان یک اتاق فرار با ژانر وحشت است که هرکسی آن را تجربه کرده، به شدت از آن راضی بوده است. شما هم آن را امتحان کنید.

لینک رزرو اتاق فرار دهکده ویستل

اتاق فرار راز ۱۹۲۰

این یک اتاق فرار با ژانر اکشن و ماجراجویی است. کیفیت این بازی بسیار بالاست و در حد اتاق فرارهای تهران است. سناریو هم بسیار پخته است:

سال ۱۹۲۰ ایالت لویزیانا شهر نیو اورلئان: خانه کوچکی در کنار رود میسیسیپی متعلق به خانواده جوان کارولا همواره پر بوده از صدای بازی کودک خانواده کارولا. اما بعد از گذشت یک هفته که خبری نه از کودک خانواده بوده و نه از آقا و خانوم کارولا همسایه‌ها تصمیم گرفتند تا وارد خانه شوند. به محض باز کردن درب خانه بوی تعفن شدیدی از خانه به مشام می‌رسید. همسایه‌ها که به شدت نگران شده بودند وارد خانه شدند و با صحنه وحشتناکی روبرو شدند. بچه خانواده با طناب خفه شده بود و خانوم کارولا به دار آویخته شده بود.

آن‌هادیگر دنبال آقای کارولا نگشتند. سریعا به کلانتر مورگان سرکلانتر شهر اطلاع دادند. ولی متاسفانه اجساد را جابجا کردند و به بیرون از خانه منتقل کردند. روز گذشته کلانتر مورگان به وسیله تلگراف از ما درخواست کمک کرد تا در تحقیقات و پیدا کردن قاتل این خانواده به آن‌هاکمک کنیم. کلانتر مورگان شدیدا به آقای کارولا مظنون شده چون هنوز جسد او پیدا نشده.

در هفته گذشته بارندگی شدیدی در منطقه رخ داده و هیچ یک از همسایه‌ها به خاطر صدای بارندگی چیزی نشنیده. حتی چیز مشکوکی هم ندیدند. ما از شما کارآگاهان ایالتی درخواست رسیدگی به این پرونده رو داریم تا در کمترین زمان قاتل رو پیدا کنید و تحویل قانون دهید.

لینک رزرو اتاق فرار راز ۱۹۲۰

سخن آخر

امروز سعی کردیم بهترین و ترسناک ترین اتاق فرارهای ایران را برای شما بررسی کنیم و لینک رزرو آن‌ها را در اختیارتان قرار دهیم. اما اگر اهل شهرهای کوچکتر هستید به صفحه شهرهای فعال تایم فور فان سر بزنید و شهر خودتان را پیدا کنید! لیست تایم فورفان تکمیل است!

زود به زود به تایم فورفان سر بزنید! ما گاهی تخفیف‌های خوبی برای کاربران فعال و گوش به زنگمان در نظر می‌گیریم!

امتیاز به این مطلب
امین اشتیاقی

امین اشتیاقی

من علاقه بسیار زیادی به دنیای نرم ازفرار و فنی دارم٬ حدود ۱۰ سال سابقه فعالیت توی حوزه توسعه نرم افزار بر بستر وب رو دارم که شامل تجربه در دیجی‌کالا٬ اسنپ و چندتا از استارتاپ های ایران میشه. از سال ۱۳۹۷ که با اتاق فرارها آشنا شدم٬ بسیار به این سرگرمی علاقه مند شدم.

نظرات