اپ تایم‌فورفان رو

اتاق فرار تولد ( جوز )
  • امتیاز

    امتیاز

    9.4

  • سختی

    سختی

    9 از 10

  • نفرات

    نفرات

    4 تا 9 نفر

  • زمان

    زمان

    85 دقیقه

اتاق فرار تولد ( جوز )

Hamoorabi
18+

در انتظار تعیین سطح

آشنایی با سطح‌های اتاق فرار

درباره بازی

تئاتر تعاملی

وحشت

داستان بازی

اطلاعات تماس
0219xxx37

آدرس:

تهران، پیروزی، خیابان داورزنی

نظرات292 نظر

پیش درآمد
😌
طراحی دکور
😌
فضاسازی
😌
طراحی معما
😌
سرگرمی
😌
برخورد پرسنل
😌

افتضاح ترین اتاق فرار بود. برخورد پرسنل به شدت زشت بود و حتی گفتیم با تماس فیزیکی مشکل داریم باز هم اینکار رو کردند. وسایل داخل اتاق ها نزدیک به خراب شدن بود و جدا از اینکه کل مشکلات رو انداختند گردن ما، مبلغ زیادی برای سیم کشی گرفتن که گفتند خسارت بوده در صورتی که ما خراب نکرده بودیم و درخواست کردم فیلم دوربین مدار بسته رو به ما نشون بدن ولی نشان ندادند و به طرز وقیحانه ای برخورد کردند و مبلغ هنگفتی از ما گرفتند. گویا این برنامه همیشگی شون هست چون سوتی دادن و گفتند که زیاد پیش میاد و هر سری ما پول اینا رو از بازیکن ها میگیریم.من حتما با پشتیبانی و غیره هم پیگیری میکنم تا پول مفت از مردم نگیرن و تا میتونم همه جا اطلاع رسانی خواهم کرد تا اینجوری پیش نیاد دیگه :)

سلام خسته نباشید دکور قابل قبول بود اما ۱ سناریو هیچ ربطی نه به معما داره نه هیچ چیز دیگه ای ۲معماها کاملا مبتدی و ساده بودن ۳توروز نور به اتاقا میزنه و راحت اکتور رو می‌بینید ۴ حتی برای کسی که دفعه اولشه می‌خواد بره اتاق فرار بازم نمیترسه انقدری که ما می‌خواستیم وسط بازی انصراف بدیم ۵ رفتار پرسنل خوب بود در هر صورت من پیشنهاد نمیکنم با این پول اتاق فرار بهتری میتونید برید ممنون

بازی تولد بازیه معمولیه برخورد پرسونل خیلی خوبه با اینکه دیر شروع شد سانس ما و کلی بیرون مونده بودیم ولی انقدر رفتار پرسنل خوب بود که باعث شد بیرون موندنمون یادمون بره معماهای بازی خوبه اگه دقت کنین میشه حلش کرد اما دکور و ترس بازی دکوره خاصی نداشت به نظر من و چیز جالبی نبود ترس بازی هم خیلی میتونست بیشتر باشه بنظرم برای من خیلی کم بود مدل هینت دهی هم قشنگ بود خوشمون اومد

اقا اینا که مارو ترسوندن اکتور نبودن که فکر کنم واقعا ماورایی بودن اقا خیلی خفنید . ترس بازی صد از صد از جاهایی که فکر نمیکردیم اکت میخوردیم . مرسی از تیم پر انرژیتون.

سلام به تیم تولد ،ما که نتونستیم ببینیمتون اکتورهای عزیز چون گریم داشتین ولی از همین جا میگم که دمتون گرررم . اقای اکتای دم شما هم گرررم از صمیمیتتون خیلی خیلی لذت بردیم .

شما هم نظر خود را بنویسید

نظر شما پس تایید توسط سایت در لیست نظرات نمایش داده خواهد شد

شاید این موارد را نیز بپسندید

اتاق فرار لاعلاج
اتاق فرار لاعلاج

200,000

140,000 تومان

اتاق فرار سیاه دخت
اتاق فرار سیاه دخت

200,000

140,000 تومان

اتاق فرار گماشته
اتاق فرار گماشته

200,000

140,000 تومان

200,000

140,000

تومان برای هر نفر