اپ تایم‌فورفان رو

پیشنهادی به تازه وارد ها

سرگرمی ” اتاق فرار ” هم مانند هر چیزی نیاز به آموزش و یادگیری برای افزایش کیفیت و لذت بیشتر طرفداران خود دارد . گروه تایم فور فان هم در جهت افزایش این کیفیت ، تصمیم به معرفی اتاق های ساده و روان(نه آسان) به مخاطبین خود گرفته و امیدوار است با معرفی این لیست بتواند به دوست داران تفریحات خاص و جذاب جهت سهولت در انتخاب و تصمیم گیری درست یاری رساند .

نکته ۱: قبل از هر چیز حتما به این نکته توجه داشته باشید که اتاق هایی که در این لیست معرفی می شوند ، اتاق های بی کیفیت یا بدون ارزش نیستند ؛ در حالی که خیلی از این اتاق ها از محبوبیت و هیجان بالایی برخوردارند و تیم ما این اطمینان را به شما می دهد که با انتخاب از این لیست به عنوان اتاق هایی برای شروع ، حداکثر لذت و آشنایی را از این سرگرمی جذاب و هیجان انگیز ببرید .

نکته ۲: یادگیری نحوه انجام بازی ، حل معما ها ، نحوه پیدا کردن معمای ابتدایی و حل آن برای قرار گرفتن در روند درست بازی ، آشنایی با قفل ها و نحوه بازکردن آنها که از اهمیت بالایی برخوردار است و در آخر نحوه انجام بازی بصورت تیمی و تقسیم وظایف بین اعضای گروه ، هدف اصلی ما برای ارائه این لیست به شما عزیزان می باشد .

نکته ۳: انتخاب بازی هایی که از درجه سختی بالایی برخوردارند ، نه تنها مشخص کننده میزان هوش شما در این بازی ها نیست ، بلکه باعث سردرگمی ، اتلاف وقت زیاد و نیز لذت نبردن از این سرگرمی در ابتدای راه می گردد . به یاد داشته باشید که تعمیر موتور یک هواپیما در ابتدا نیاز به شناخت قطعات موجود ، نحوه کار کردن این قطعات در یک سیستم ، اطلاع از موارد پیش بینی نشده در شرایط حساس و بحرانی و از همه مهمتر تجربه کافی برای انجام این کار دارد .

این لیست صرفا برگرفته از تجربه اعضای تیم تایم فور فان بوده و صرفاً یک پیشنهاد به دوست داران این سرگرمی برای شروع هرچه بهتر و در نهایت لذت بردن از این تفریح می باشد.

امتیاز به این مطلب
مهرداد احمدیان

مهرداد احمدیان

نظرات