اپ تایم‌فورفان رو

آغاز رای گیری مردمی باف 1400

همانطور که در جریان هستید مدتیست جشنواره باف در حال برگزاریست و دیگر چیزی تا برگزاری اختتامیه جشنواره نمانده. اکنون و در فاصله چند روز مانده تا پایان، شاید مهمترین بخش جشنواره آغاز شده و بر روی سایت تایم فور فان قرار گرفته است. بخش مردمی جشنواره قسمتیست که برای ما و بازیسازان از اهمیت زیادی برخوردار است، چرا که همواره مهمترین و بهترین داور مخاطبان هستند. تمام تلاشهایی که در یک حوزه صورت میگیرد، از مراحل ابتدایی طراحی و ایده پردازی گرفته تا تولید و مراحل پس از تولید که در صنعت اتاق فرار شامل خدمات فروش و پس از فروش میشود، همه و همه در راستای نیازهای مخاطب طراحی میشوند و هدف نهایی جلب رضایت اوست.

تمام بازیهایی که در سال ۱۳۹۹ در تهران و البرز ساخته شده اند در جشنواره امسال ما دخیلند و امید آنها به گرفتن رای پر ارزش مخاطبانشان است. اگر شما نیز از طرفداران پر و پا قرص یک مجموعه بخصوص هستید، و یا در یک اتاق فرار تجربه به یاد ماندنی ای داشته اید که لذت آن را تا روزها همراه خود داشته اید، اکنون و اینجا جاییست که میتوانید تشکر لازم را از آن بازیساز به جا بیاورید. کافیست از اینجا لیست تمام بازیهای سال ۱۳۹۹ را ببینید و از بین آنها بازیهای مورد علاقه خود را انتخاب کنید و به آنها رای بدهید، تا ما به نمایندگی از شما تندیس طلایی باف مردمی را به ایشان تقدیم کنیم.

شما تا روز قبل از برگزاری اختتامیه (یکم آذرماه ۱۴۰۰) فرصت دارید به بازیهای مورد علاقه خود رای بدهید. پس هرچه سریعتر به بخش نظرسنجی بروید و پنج بازی برتر از دیدگاه خود را انتخاب کنید.

اسپانسرهای جشنواره

امتیاز به این مطلب
محمد حجازی

محمد حجازی

من یه نویسنده‌ام که به بازی علاقه وافری دارم و به همین سبب چندسالی میشه که در حیطه سناریو نویسی و طراحی روایت بازی مشغولم.

نظرات

1 نظر

خیلی خیلی خیلی خفن بود از دکور و گریم نگم براتون من اتاق سوم بزور خودمو نگه داشته بودم ک انصراف ندم من اتاق فرار زیاد رفتم ولی اتاق فرار لایزال جزو ۳ تای اوله معما هاش دقیقن با سناریو ارتباط داشت اکتورو اصن نمیدونم چجوری توصیف کنم باید ببینیم تا بفهمین آخرشم خیلی خوب تموم شد