اطلاعات تماس0935xxx29
0935xxx29
آدرس:
تهران، سیمون بولیوار، خیابان اقبالپور،بالاتر از کوهسار نهم شرقى،پلاک هفتادویکاپ تایمفورفان رو
معمایی
مهیج
تئاتر تعاملی
امتیاز
9.6
سختی
8 از 10
نفرات
5 تا 8 نفر
زمان
100 دقیقه
ضمانت عدم کنسلیi
سطح پلاتینیوم
سطح پلاتینیوم چیست؟
320,000
200,000
تومان برای هر نفر
آدرس:
تهران، سیمون بولیوار، خیابان اقبالپور،بالاتر از کوهسار نهم شرقى،پلاک هفتادویکامتیاز
9.6
سختی
8 از 10
نفرات
5 تا 8 نفر
زمان
100 دقیقه
ضمانت عدم کنسلیi
سطح پلاتینیوم
سطح پلاتینیوم چیست؟
معمایی
مهیج
تئاتر تعاملی
آدرس:
تهران، سیمون بولیوار، خیابان اقبالپور،بالاتر از کوهسار نهم شرقى،پلاک هفتادویکهنوز هیچ تصویری برای این اتاق آپلود نشده است.
در صورت تمایل عکس یادگاری خود در بازی انجام شده را آپلود کنید. ( این عکس در همین بخش نمایش داده خواهد شد)
320,000
200,000
تومان برای هر نفر
نظراتمشاهده 470 نظر
23 فروردین 1404
ارین اصلی پور
تجربه خیلی خوبی نبود و داستان بازی خیلی ضعیف بود و تنها چیری که جذابس میکرد هیجان خود ماها بود نه چیز دیگه معما ها سطح متوسطی داشت پایان بسیار ضعیف و بی معنی و هیچ ربطی به داستان نداشت در کل تجربه ضعیفی بود
تجربه خیلی خوبی نبود و داستان بازی خیلی ضعیف بود و تنها چیری که جذابس میکرد هیجان خود ماها بود نه چیز دیگه معما ها سطح متوسطی داشت پایان بسیار ضعیف و بی معنی و هیچ ربطی به داستان نداشت در کل تجربه ضعیفی بود
تجربه خیلی خوبی نبود و داستان بازی خیلی ضعیف بود و تنها چیری که جذابس میکرد هیجان خود ماها بود نه چیز دیگه معما ها سطح متوسطی داشت پایان بسیار ضعیف و بی معنی و هیچ ربطی به داستان نداشت در کل تجربه ضعیفی بود
آیا این دیدگاه مفید بود؟
10 فروردین 1404
محمد ولوجردی
بر خلاف تمامی تعریفهایی که از این بازی شده، مطلقا هیچ ارتباط معناداری بین بخشهای مختلف آن احساس نمیشود. در طول بازی گاهی اقداماتی انجام میدهید که هیچ تأثیری بر روند پیشروی ندارد و دلیل آن نیز مشخص نیست. این بازی بیشتر مناسب افرادی است که به حل معماها و باز کردن قفلها، بدون هیجان خاصی، علاقه دارند.
بر خلاف تمامی تعریفهایی که از این بازی شده، مطلقا هیچ ارتباط معناداری بین بخشهای مختلف آن احساس نمیشود. در طول بازی گاهی اقداماتی انجام میدهید که هیچ تأثیری بر روند پیشروی ندارد و دلیل آن نیز مشخص نیست. این بازی بیشتر مناسب افرادی است که به حل معماها و باز کردن قفلها، بدون هیجان خاصی، علاقه دارند.
بر خلاف تمامی تعریفهایی که از این بازی شده، مطلقا هیچ ارتباط معناداری بین بخشهای مختلف آن احساس نمیشود. در طول بازی گاهی اقداماتی انجام میدهید که هیچ تأثیری بر روند پیشروی ندارد و دلیل آن نیز مشخص نیست. این بازی بیشتر مناسب افرادی است که به حل معماها و باز کردن قفلها، بدون هیجان خاصی، علاقه دارند.
آیا این دیدگاه مفید بود؟
02 فروردین 1404
رهام راد
به ما که خیلی خوش گذشت. بازی طراحی مناسبی داشت. معماها سختی متوسط داشتن و در کل واقعا خوب بود. به گیم مستر و اکتور خسته نباشید میگم
به ما که خیلی خوش گذشت. بازی طراحی مناسبی داشت. معماها سختی متوسط داشتن و در کل واقعا خوب بود. به گیم مستر و اکتور خسته نباشید میگم
به ما که خیلی خوش گذشت. بازی طراحی مناسبی داشت. معماها سختی متوسط داشتن و در کل واقعا خوب بود. به گیم مستر و اکتور خسته نباشید میگم
آیا این دیدگاه مفید بود؟
06 بهمن 1403
سروش سبزی
زده ۱۰۰ دقیقه نهایت بازی ۷۵ دقیقه است نسبت به بازی و اینکه کلا ۱ آکتور داره قیمتش بالاست یعنی نمیارزه حقیقت با این قیمت با خیلی طراحی بهتر و اکتور های بیشتر بازی های بهتر زیاد است
زده ۱۰۰ دقیقه نهایت بازی ۷۵ دقیقه است نسبت به بازی و اینکه کلا ۱ آکتور داره قیمتش بالاست یعنی نمیارزه حقیقت با این قیمت با خیلی طراحی بهتر و اکتور های بیشتر بازی های بهتر زیاد است
زده ۱۰۰ دقیقه نهایت بازی ۷۵ دقیقه است نسبت به بازی و اینکه کلا ۱ آکتور داره قیمتش بالاست یعنی نمیارزه حقیقت با این قیمت با خیلی طراحی بهتر و اکتور های بیشتر بازی های بهتر زیاد است
آیا این دیدگاه مفید بود؟
30 دی 1403
کیانوش تاجیان
پرسنل به شدت خسته بودن و اصلا علاقه ای به اجرا نداشتن سناریو اصلا حس توش نبود نمیشد فهمید داره چه اتفاقی میافته از اول تا اخر اتاق ها جوری چیده شده بود که ارتباط نمیشد گرفت باهاش از اولین اتاق تا اخرین اتاق توضیحات اضافه و منع رفتن به جاهای مخلفت باعث شده بود فقط دستور داخل بیسیم اجرا بشه و حس همکاری و حل معما توسط بازیکنان زیاد تاثیری نزاره
پرسنل به شدت خسته بودن و اصلا علاقه ای به اجرا نداشتن سناریو اصلا حس توش نبود نمیشد فهمید داره چه اتفاقی میافته از اول تا اخر اتاق ها جوری چیده شده بود که ارتباط نمیشد گرفت باهاش از اولین اتاق تا اخرین اتاق توضیحات اضافه و منع رفتن به جاهای مخلفت باعث شده بود فقط دستور داخل بیسیم اجرا بشه و حس همکاری و حل معما توسط بازیکنان زیاد تاثیری نزاره
پرسنل به شدت خسته بودن و اصلا علاقه ای به اجرا نداشتن سناریو اصلا حس توش نبود نمیشد فهمید داره چه اتفاقی میافته از اول تا اخر اتاق ها جوری چیده شده بود که ارتباط نمیشد گرفت باهاش از اولین اتاق تا اخرین اتاق توضیحات اضافه و منع رفتن به جاهای مخلفت باعث شده بود فقط دستور داخل بیسیم اجرا بشه و حس همکاری و حل معما توسط بازیکنان زیاد تاثیری نزاره
آیا این دیدگاه مفید بود؟
...
شما هم نظر خود را بنویسید
نظر شما پس تایید توسط سایت در لیست نظرات نمایش داده خواهد شد