اپ تایم‌فورفان رو

پیشنهاد شگفت انگیز

3 روز
135
.29
:14
:18
اتاق فرار جنگل تاریک
اتاق فرار جنگل تاریک
اتاق فرار جنگل تاریک
اتاق فرار جنگل تاریک
جدید
  • امتیاز

    امتیاز

    9.6

  • سختی

    سختی

    8 از 10

  • نفرات

    نفرات

    از 6 تا 10 نفر

  • زمان

    زمان

    75 دقیقه

اتاق فرار جنگل تاریک

venus
16+
امکان پرداخت اعتباری
امکان پرداخت اعتباری
silverسطح نقره‌ای

ضمانت عدم کنسلی

اتاق فرار جنگل تاریک

درباره بازی

وحشت

دلهره آور

تئاتر تعاملی

اتاق فرار ''جنگل تاریک'' اولین بازی از مجموعه ''venus '' است که در منطقه میدان توحید تهران واقع شده است.

قوانین بازی:

  • ورود افراد دارای بیماری قلبی و زمینه ای و تنفسی ممنوع می‌باشد.
  • از پذیرش افراد با حالت غیر طبیعی و مصرف مشروبات الکلی و روان گردان معذوریم.
  • لطفا در صورت داشتن بیماری خاص، آلرژی یا فوبیا به چیزی، به مجموعه اطلاع دهید.
  • لطفا شئونات اسلامی را رعایت فرمایید.

توضیحات:

  • امکان برگزاری جشن تولد وجود دارد.
  • امکان استفاده از سرویس بهداشتی وجود دارد .
  • اطراف بازی جای پارک به راحتی پیدا می‌شود.
  • بازی بدون کفش برگزار میشود.
  • امکان دسترسی آسان به بازی از طریق ایستگاه مترو توحید وجود دارد.

توضیحات منحصر به فرد این بازی:

  • بااحترام هزینه بازی اول دریافت می شود.
  • ۱۵دقیقه زودتر درمحل حضورداشتند باشید.
  • هنگام ورود و خروج از ساختمان سکوت را رعایت فرمایید.
  • از پلیر های عزیز درخواست می‌شود که به محض رسیدن در لوکیشن بازی، با مجموعه تماس حاصل فرمایند.

ژانر:

وحشت

داستان بازی

شما و گروه خبرنگاری که دارید، توی جستجوی خبر مربوط به گم‌شدن دختری به نام سارا درگیر داستان پیچیده‌ای می‌شین. در جریان تحقیق‌ها، تصمیم می‌گیرین که با خانواده سارا صحبت کنین و وقتی با پدرش مصاحبه می‌کنین، متوجه می‌شین که پرونده بسته شده و پدر سارا هم افسردگی گرفته. برای همین، شما و تیمتون تصمیم می‌گیرین به پدر سارا کمک کنین و گزارشی ویژه برای نشریه‌تون تهیه کنین.

پدر سارا از دوست قدیمیش قاسم که توی منطقه کار می‌کرده، کمک می‌خواد. حالا شما باید با تیم خودتون و همراهی قاسم به جنگل تاریک برین تا راز ماجرا رو کشف کنین.

اطلاعات تماس
0904xxx56

لطفا صبر کنید...

آدرس:

تهران، اتوبان نواب، نرسیده به میدان توحیدبغل ساختمان نیمه کاره پلاک 105واحدچهاردرب مشکی

شاید از اینام خوشت بیاد

نظراتمشاهده 708 نظر

پیش درآمد
😌
طراحی دکور
😌
فضاسازی
😌
طراحی معما
😌
سرگرمی
😌
برخورد پرسنل
😌
امیر سام

امیر سام

01 تیر 1405

بازیکن اتاق
اولین تجربه بازی

سلام و عرض ادب. اتاقواقعا یکی از بهترین تجربه های تیم ما بود، فضا سازی و معما ها عالی طراحی شده بودن و حس یه ماموریت واقعی رو القا میکنه بهتون، و یسری دوستان گفتن که فضا کوچیک بود ولی بنظرم یکی از بزرگ ترین مپه های اتاق فراری بود که رفتیم. برخورد پرسنل هم محرتمانه و دوست داشتنی بود. در کل حتما پیشنهاد میکنم🙏❤️ سلام و عرض ادب. واقعا یکی از بهترین تجربه های تیم ما بود، فضا سازی و معما ها عالی طراحی شده بودن و حس یه ماموریت واقعی رو القا میکنه بهتون، و یسری دوستان گفتن که فضا کوچیک بود ولی بنظرم یکی از بزرگ ترین مپه های اتاق فراری بود که رفتیم. برخورد پرسنل هم محرتمانه

امیرحسین

امیرحسین

01 تیر 1405

بازیکن اتاق
با 2 تجربه بازی

واقعا بی نظیر بود بهترین تجربه بود خیلی حال کردم به همتون پیشنهاد میکنم یک بارم که شده تجربه کنید برخورد پرسنل بسیار عالیییی کاراکتور های بازی بسیار بی نظیر بودن فضا سازی عالیییییی اولشم که نگم براتون واقعا سوپرایز شدم ممنونم از تمامی پرسنل اتاق فرار واقعا بی نظیر بود بهترین تجربه بود خیلی حال کردم به همتون پیشنهاد میکنم یک بارم که شده تجربه کنید برخورد پرسنل بسیار عالیییی کاراکتور های بازی بسیار بی نظیر بودن فضا که نگم براتون واقعا سوپرایز

امیرعلی

امیرعلی

01 تیر 1405

بازیکن اتاق
با 9 تجربه بازی

در کل بخوام تو یه کلمه بگم تیم حرفه‌ای ،دکورخوب، پرسنل عالی هینت های بجا و از همه بهتر سناریو عالی و بی نظیر من و دوستام واقعا لذت بردیم بعضی در کل خسته نباشید میگم قطعا ارزش امتحان کردن داره👍 در کل بخوام تو یه کلمه بگم تیم حرفه‌ای ،دکورخوب، پرسنل عالی هینت های بجا و از همه بهتر سناریو عالی و بی نظیر من و دوستام واقعا لذت بردیم

ebi

ebi

01 تیر 1405

بازیکن اتاق
با 8 تجربه بازی

سلام و عرض خسته نباشید به پرسنل جنگل تاریک ما این بازی رو رزرو کردیم و اصلا به ما خوش نگذشت یعنی ما اون پولو میدادیم خوراکی میخریدیم ارزشش بیشتر بود بازی برق نداشت صدای گیم مستر دائما توی بازی بود آهنگ نداشت نور ما فقد یه چراغ قوه بود که اونم نورش ثابت بود و اگر ما خودمون حواسمون به نور دهی نبود اکتور عروس میشد حالا این قضیه کلا به کنار باگ ریست داشتن دو الی سه تا قفلشون باگ ریست بود از نظر من باید با تمامی پلیرای که میرم اونجا یکسان برخورد بشه من سه بار این بازی انجام دادم اولین بار خوب بود دومین بار هم همینطور سومین بار افتضاح بود خواهشاً یه فکری به حال بازی انجام بدید کادر اکتورا کم بود دوتا از کارکتر ها یک نفر بودن یه خانوم سن بالا هم با خونسردی تمام آخر بازی پیشنهاد میداد و انگار نه انگار که اتفاقی افتاده امیدوارم کامنتم دیده شده و پاک نشه مرسی از سایت خوبt4f یه پیشنهاد دیگه سعی کنید اکتور دختر استخدام کنید نه یه خانوم مسن که هیچ چیزی از اتاق فرار نمیدونه ممنون از پرسنل خوب جنگل تاریک برخورد خوبی با ما داشتن🌹

محمد فراهانی

محمد فراهانی

01 تیر 1405

بازیکن اتاق
با 5 تجربه بازی

واقعا هرچی بگم کم گفتم این بازی واقعا عالی بود چندسال میشد بازی به این خوبی نرفته بودیم دکور عالی ، کارکتر تعامل عالی ،تواد داشتیم مرسی برخورد پرسنل عالی قاسم عالی بود

حسین خدایی

حسین خدایی

01 تیر 1405

بازیکن اتاق
اولین تجربه بازی

بازی خیلی خوبی بود حتما پیشنهاد میکنم که امتحان کنید فقط اگه اکتورا گریم می‌کردند بهتر میشد فضاسازی و دکور هم عالی بود مرسی از آقا قاسم

امیر محمد فراهانی

امیر محمد فراهانی

01 تیر 1405

بازیکن اتاق
با 2 تجربه بازی

دیروز بازی رو رفتیم واقعا هرچی بگم کم گفتم این بازی واقعا عالی بود چندسال میشد بازی به این خوبی نرفته بودیم دکور عالی ، کارکتر تعامل عالی ، اکتورا و گریم قوی و اکت ای قویشون واقعا حرف نداشت اگه بازیو تجربه کنید میفهمید چی میگم ❤️❤️❤️❤️ دیروز بازی رو رفتیم واقعا هرچی بگم کم گفتم این بازی واقعا عالی بود چندسال میشد بازی به این خوبی نرفته بودیم دکور عالی ، کارکتر تعامل عالی ، اکتورا و گریم قوی و اکت ای قویشون واقعا حرف

آرمین

آرمین

31 خرداد 1405

بازیکن اتاق
با 5 تجربه بازی

سلام و درود من با بالای 47 تا تجربه بازی اصلا پیشنهاد نمیکنم بهتون دکور واقعا چرت بود چند برگ و سوسک مصنوعی چسبونده بودن رو دیوار مثلا جنگل بعد 2 تا از قفلاشون باز و واقعا معما ها بی معنی نه آهنگی گذاشته بودن نه نوری میدادن ما کل بازی با یک چراغ قوه بودیم اکتور خیلی مسخره و زایه بود نه گریمی داشت نه چیزی با ماسک اومده بود و یه زن سن بالا بود که اکتور بود و هیچی بلد نبود دکور بینهایت چرت و اکت ها خیلی بد و زایه رفتار پرسنل خوب نبود اصلا عصبی بودن و کلا بازی بی معنی بود نه بکی داشت نه ترسی داشت از اون بد تر صدای گیم مستر کلا تو بازی بود که دعواشون شده بود اکتور اومد طناب انگار رو گردنم رفت بعد گفت بیا دنبالم رفتم دنبالش دیدم رفت تو گیم مستر اصلا بهتون پیشنهاد نمیکنم بری بستنی بخوری خیلی بهتره حتی مفتی هم که شده نری امید وارن کانتم پاک نشه چون حقیقت محض

Poriya

Poriya

31 خرداد 1405

بازیکن اتاق
با 20 تجربه بازی

اول از اینکه متاسفام برای این بازی و سایت تایم فور فان ک همچین بازی رو میزارن اجرا بشه اصلا پیشنهاد نمیکنم اکتور ها بدون گیریم و کاستون درست حسابی ترس ک اصلا نداشت ی صدا جنی بلد نبودن شبمونو خراب کردن اخرش خود صاحب مجموعه نیومد نظرمونو بپرسه ی خانوم مسنی اومده بودن فقط گفتن خسته نباشید اتاق فرارو زیر سوال میبرن هرکس خواست بره اول این کامنت رو بخونه بعد رزرو کنه 😒

عارف

عارف

31 خرداد 1405

بازیکن اتاق
با 6 تجربه بازی

این بازی جزو بدترین تجربه هام بود اولن که هیچ کدوم از اکتور ها یه گیریم ساده نداشتن بعد اینکه تعامل بازی چرا باید اکت ترس بزنه؟ سناریو رو ما اصلا نفهمیدم حتی بازیم تموم شد فقط گفتن خسته نباشید نه سناریو رو توضیح دادن و نه نظر راجب بازی پرسیدن تجربه تیم ما ۱۰۰ به بالا بود میتونم بگم فقط براق تجربه اولی ها خوب بود تازه اونم اگه خششون بیاد باز

عطیه میرعشق اللاه

عطیه میرعشق اللاه

30 خرداد 1405

بازیکن اتاق
با 2 تجربه بازی

ظاهرن اجرای ضعیفه بود جنگل تاریک فضا سازی خوب بود اکت ها ضعیف بود اصن اکت نداشت دربین خاموش بود چون برقاشون رفته بود جابه جایی اکتور قابل پیش بینی بود سرو صدای از گیم مستر میومد بیرون چیزه جالبی نبود ماهم اشتباه کردیم توی پیشنهاد شگفت انگیز رزرو کردیم شرمنده حالا در کل احساس میکنم نباید این جوری ران میکردنن موزیک ترس نداشت هیجانی که هم داشت حال نداد درکل خیلیییییی زیادددد جالب نبود چیزی برای ارایه نداشت سرتون سلامت

Ali

Ali

30 خرداد 1405

بازیکن اتاق
با 11 تجربه بازی

خب خب مجموعه جنگل تاریک امید وارم کامنت به همه برسه چون عدم حضور زدن بازی از روح جنی شده خنده جسمی معما آسون تو ۱۰دقیقه معما رنده کردیم از یه جایی به بعد دیگه جواب بیسیم ندادن فک کنم کم آورد بودن بعد بیسیم خراب بود برقاشون رفته بود یه نور چراغ قوه دادن بهمون که اکتور اکت میزد ما باید نورو می‌گرفتیم نمیگرفتیم عروس میشود حالا اینو میگم اوکی یک خانوم موسن چرا باید اکت ترس بزنه اکت هم نمیزد یه جا وایساده بود باگ ریست داشت خلاصه بگم براتون برای ما اینطوری ران شد امید وارم برا شما اینطوری ران نشه و امید وارم پاک نشه کامنتم مرسی از تایم فورفان

سیاه پوست

سیاه پوست

30 خرداد 1405

بازیکن اتاق
با 11 تجربه بازی

وقت بخیر خسته نباشید بازی جنگل تاریک ما اولش وارد شدیم یه خانوم موسن دیدیم که فک میکنم تسلط کاملی به اتاق فرار نداشت بعد وارد که شدیم بدون موزیک بود بعد ما سانس 12:۳۰ گرفته بودیم که مارو ۱:۳۰اوردن و عدم حضور زدن برامون که کامنت نگذاریم حالا این به کنار بحث اکتور اکتور که با ماسک بود اصن گیریم نداشت اصن فقط با ماسک بود یکم ترس بازی میاد پایین بعد اینکه اکتور جن خودش مارو اون ور این ور می‌بره خیلی چیزه خوبی نی بعد اینکه برخورد پرسنل عالییی بود و فک کنم برقاشون رفته بود اکتور نداشتن کلن دوتا بیشتر نبود حین بازی یک سرو صدا توی گیم مستر میومد و جو بازی می‌ریخت پایین یه جای از مپ باگ نوری داشت معما ها معلوم بود و یه جا باگ ریست داشت معما ها بی منطق بود خلاصه بگم براتون تنها چیزه خیلی خوب بود برخورد پرسنل بود امید وارم موفق باشید

مهدیه عبادی

مهدیه عبادی

23 خرداد 1405

بازیکن اتاق
اولین تجربه بازی

بهمون خوش گذشت و کلی ترسیدیم خاطره خوبی برامون ساخته شد،اما معماها با سرنخایی که پیدا میکردیم جور نبود ۳ تا از مرحله هارو با کمک گذروندیم

سمیرا نژادی

سمیرا نژادی

13 خرداد 1405

بازیکن اتاق
با 3 تجربه بازی

داستان بازی خیلی جالب بود و پیدا کردن و شناسایی قاتل جذاب بود فضا کاملا دکور خفنی داشت و اکتور ها به شدت عالی بودن قسمت تئاتر هم هیجانی بود با تشکر از شما💓

بنیامین

بنیامین

05 خرداد 1405

بازیکن اتاق
با 2 تجربه بازی

سلام بازی جالبی بود با توجه به تمامی ایمنی ها بازی ران شد اکتور ها حرفه ای و کار بلد اکت میزدن برخورد پرسنل عالی بود تئاتر بازی زیبا بود بازی پایان جالب و درگیر کننده ایی داشت با تشکر از پرسنل جنگل تاریک🙏

کسری آدوسی

کسری آدوسی

05 خرداد 1405

بازیکن اتاق
اولین تجربه بازی

سلام و عرض ادب در یک کلمه عالی بود از محیط و فضاسازی گرفته تا معما ها و اکتور و همه چی همه چی فوق العاده بود به دوستان هم پشنهاد میکنم اگر بار اولتونه مثل ما انتخاب خیلی خوبیه اگر هم که نیست بازهم انتخاب بسیار عالی ای هست و مطمئن باشین میارزه مسیر هم خیلی نزدیک بود و حدود ۲۰۰ ۳۰۰ متر از مترو مدافعان سلامت پیاده روی داشت برخورد پرسنل هم بسیار عالی بود دست تیم خوبتون هم درد نکنه و خسته نباشید میگم❤️

نیوشا

نیوشا

04 خرداد 1405

بازیکن اتاق
با 2 تجربه بازی

اتاق فرار خیلی خوبی بود از همه لحاظ از لحاظ معماری اتاق فرار از لحاظ هیجان کلاً از همه لحاظ خیلی خوب بود به همه پیشنهاد می کنم مخصوصا برا کسایی که تجربه دارند و همه چیز براشون عادی شده و می خوان جایی برن که هیجان داشته باشه برخورد پرسنل عالییییی بود ، اکت اکتور ها عالیییی بود کلاً همه چیز عالیی بود یه تجربه خیلی قشنگ بود حتماً پیشنهاد می شه

سعید عبدالله زاده

سعید عبدالله زاده

28 خرداد 1405

بازیکن اتاق
اولین تجربه بازی

همه چیز خوب بود و لذت بردیم، و به بقیه پیشنهاد میکنم حتما با تعداد بالا شرکت کنید ، چون شاید برای شما خاطره بهتری داشته باشد.

ابولفضل

ابولفضل

23 خرداد 1405

بازیکن اتاق
با 4 تجربه بازی

برخورد پرسنل عالی بود و اکتور های بسیار حرفه ای داشتند و داستان بازی عالی خیلی خفت حتمان امتحان کنید

شما هم نظر خود را بنویسید

نظر شما پس تایید توسط سایت در لیست نظرات نمایش داده خواهد شد

360,000

90,000

تومان برای هر نفر

مشاهده سانس‌ها و رزرو