نقد و بررسی بازی "سُم" ارائه شده از مجموعه "BingoEscape" در ژانر وحشت
در شهرک راه آهن و نرسیده به مجموعه تفریحی بام لند و دریاچه خلیج فارس دنیای اجنه واقع شده و بعیده که برای پیدا کردن جای پارک با مشکلی مواجه بشید
ایده و سناریو:
ایده و بنیه اصلی بازی در پیش درآمد بازی خلاصه میشود. همیشه آنها (از ما بهترون) می آمدند و در سُم اینبار ما به مهمانی آن ها می رویم. همین قدر ساده و با نگاه معکوس ایده های جدید به وجود می آیند.
فرم و قالب ترس جدید بازی سُم هم مدیون همین ایده ساده است: دنیای متفاوت و قواعد متفاوت.
سُم، درگیر کلیشه های ترس رایج بازار نیست؛ هرچند شاید آثاری از این کلیشه ها در سُم دیده شود اما محوریتی ندارند.
سناریوی بازی خوش روایت، سبک، استرس زا و از دل ترس های فولکلوریک مذهبی ست و این توجه به باورهای مذهبی نشانگر ذکاوت طراحان بازی سُم است. نحوه روایت بسیار خلاقانه و جذاب است اما مقداری در اجرای ایده مشکلاتی دیده می شود که برای بازیکنان کنجکاو و حرفه ای، شاید کمی سختی در فهمیدن سناریو ایجاد کند ولی در آخر مفهوم و مضمون خود را می رساند. همچنین بازی حاوی جزئیاتی ست که متاسفانه سایه ترس موجب عدم رخ نمایی این جزئیات شده که این موضوع برای بازیکن حرفه ای ناراحت کننده و برای بازیکن طالب ترس کوچک ترین اهمیتی ندارد. کم تر بازی ترسناکی در بازار فعلی وجود دارد که در آن طراحی کاراکتر صورت گرفته باشد اما سُم با کاراکتر های خاص خود و هماهنگی و احساس قوی بین این کاراکترها، علی رغم کم نور بودن می درخشد.
دکوراسیون:
سُم بازی ترسناکی ست؛ هم بازی است و هم ترسناک. اما ارتباط این جمله با دکوراسیون چیست؟ بالاتر در مورد سایه افکندن ترس بر جزئیات بازی اشاره شد؛ سایه ترس بر جای جای بازی سُم مشهود است و این مسئله برای بازیکنان طالب تفریح که اتاق فرار صرفا ترس در ذهن آنها معنی شده است یک موهبت الهی است؛ اما بازیکن حرفه ای تر شاید جا بخورد که دکور علی رغم کیفیت نسبتا مناسب و دارای جزئیات چرا نمایان نیست. سُم می تواند با یک نورپردازی بسیار مختصر شرایط دکوری بسیار مناسب تری داشته باشد. اما چرا این مسئله رخ نداده؟ چرا در سُم کار سخت انجام شده و کار ساده برای نمایان شدن زحمات طراحی دکور انجام نشده؟ جواب تمام این ابهامات این است که سُم یک بازی ترسناک است؛ پس انتظار عدم رعایت شرایط ژانری را نباید از آن داشت. همزمان که بر خلاف عمده آثار موجود در بازار خبری از تکرار و کلیشه در سُم نیست، چارچوب ژانر مسئله مشخصی ست که اجتناب ناپذیر است.
بازی اصلی:
سُم با یک نمایش مناسب شروع می شود. گیم پلی نه چندان سنگین بازی قطعا شرایط رقابت با گیم پلی های پیچیده و خاص موجود در اندک بازی های بازار فعلی را ندارد؛ اما بدون شک مناسب ترین انتخاب برای بازی سُم است. اتاق فرار ترسناکی که نوآوری در آن مشهود باشد، تقریبا از سال 98 به یک پدیده غیر قابل رویت در صنعت تبدیل شد. به طوری که باور خیلی از فعالان بر آن بود که کلیشه های ترس (بک های طولانی، خاموش و روشن شدن نور و ظاهر شدن شخصیت در فاصله بسیار نزدیک و....) تا ابد سوار بر بازی های ژانر وحشت خواهد ماند. باور کردن آن شاید سخت باشد ولی سُم نوآوری دارد. مدل ترس بازی کاملا به مانند فیلم های ژانر وحشت است؛ سکانس هایی برای شما رخ خواهد داد که احساسِ بودن در یک فیلم وحشتناک برای شما رقم می خورد. امر خلاقانه بعدی این است که سُم برای القای ترس فردی و غیر تیمی لزوما شما را تنها نخواهد کرد و ممکن است در امن ترین جا و میان هم تیمی هایتان ترس فردی بسیار زیادی به شما القا کند. ریتم بازی به قدری بالا و غیرقابل پیش بینی است که شما لحظه ای امنیت را احساس نخواهید کرد و تجربه یک ترس تصاعدی خواهید داشت. هم چنین مبرهن است که از اصلی ترین اموری که ما را به ترس وا می دارد، "ناشناخته" بودن شرایط است. شما اگر بازیکن حرفه ای باشید، به راحتی می توانید حدس بزنید که در یک اتاق فرار غرق در کلیشه چه اتفاقی در انتظار شماست. این انتظار تا حدود خیلی زیادی ترس رخداد را از بین می برد. در سُم اما شما نمی دانید که چه چیزی انتظار شما را می کشد؛ پس اگر ترس برای شما ملاک اصلی ست، حتی در حد خواندن ادامه نقد هم خود را معطل نکنید و همین حالا سُم را تجربه کنید.
همزمان، ساده بودن معما در این بازی یک نقطه قوت است؛ چرا که روند نمایشی نسبتا طولانی بازی خلل چندانی در انجام بازی برای بازیکن ایجاد نمی کند. همه اجزای بازی در خدمت ژانر آن هستند و به صورت تک، بهترین نیستند؛ اما برای هدف بازی مناسب ترین هستند.
مدل نورپردازی بازی مناسب ژانر است ولی شاید به عنوان منفی ترین نکته بازی در ذهن پلیر حرفه ای بماند. تک معمای خوب در بازی وجود دارد اما به صورت کلی روند معمایی بازی خیلی شاخص نیست.
جمع بندی:
سُم پتانسیل تبدیل شدن به اثری همه پسند را دارد؛ طرفدار ترس باشید یا طرفدار کیفیت، سُم شما را راضی خواهد کرد. این امر در بازار آشفته و متوقع ترس این روزها بسیار سخت است و انجام این کار از طرف تیم طراح سُم ما را مجاب به تحسین ایشان می کند.
شایان ذکر است با وجود عملکرد نوآورانه سُم در بخش ترس، هیچ تضمینی برای ترسیدن شما وجود ندارد؛ چرا که این مسئله کاملا سلیقه ایست. اما برای بازیکن حرفه ای که خسته از مدل ترس تکراری اتاق های فرار است، سوای اینکه بترسد یا نترسد تجربه سُم جذاب خواهد بود.
با عرض خسته نباشید خدمت مجموعه بینگو، سُم را تجربه کنید و سعی کنید ببینید و بفهمید تا بترسید!
نظراتمشاهده 1017 نظر
اولویت نمایش، با نظرات بروز تره!
×کیان بخش
28 خرداد 1405
ما سانس ساعت ۱۵:۳۰ بودیم ساعت ۱۵:۲۵ به ما گفتن بازی تاخیر داره و ما رسیده بودیم و توی اون گرما حدود نیم ساعت منتظر موندیم بعدش که داخل بازی شدیم انگار وارد کوره میشی! ( میدونم توی توضیحات نوشته بود گرمه ولی خیییییلی گرم بود) پرزنتور واقعا خوب برخورد کردن و قشنگ همه چیز و توضیح دادن دکور و فضاسازی واقعا خوب بود گیم مستر با اکتور ها هماهنگ نبود و سر همین اکت های جالبی نخوردیم یه روش خاص برای نوردهی توی بازی دارن که اصلا جالب نیست و اگر اشتباهی هم بکنین بسیار بد باهاتون توی بیسیم صحبت میشه در کل بنظر من واقعا توی این فصل این بازی اصلا پیشنهاد نمیشه چون واقعا گرمههه
ما سانس ساعت ۱۵:۳۰ بودیم ساعت ۱۵:۲۵ به ما گفتن بازی تاخیر داره و ما رسیده بودیم و توی اون گرما حدود نیم ساعت منتظر موندیم بعدش که داخل بازی شدیم انگار وارد کوره میشی! ( میدونم توی توضیحات نوشته بود گرمه ولی خیییییلی گرم بود) پرزنتور واقعا خوب برخورد کردن و قشنگ همه چیز و توضیح دادن دکور و فضاسازی واقعا خوب بود گیم مستر با اکتور ها هماهنگ نبود و سر همین اکت های جالبی نخوردیم یه روش خاص برای نوردهی توی بازی دارن که اصلا جالب نیست و اگر اشتباهی هم بکنین بسیار بد باهاتون توی بیسیم صحبت میشه در کل بنظر من واقعا توی این فصل این بازی اصلا پیشنهاد نمیشه چون واقعا گرمههه
پاسخ مجموعه:
سلام و عرض ادب ممنونیم بابت کامنت گرانبهاتون در رابطه با گرما همونطور که خودتون هم اعلام کردید داخل سایت این موضوع ذکر شده و ما در تلاش هستیم این مشکل رو برطرف کنیم اما گرما اونقدر طاقت فرسا نیست که پلیر نتونه بازی رو ادامه بده هر بازی با هر تهویه ای باتوجه به هیجان شما داخل بازی شدت گرمای بدن شمارو بالا میبره و این طبیعیه در رابطه با نور دهی ، این موضوع کاملا سلیقه ای هست و چون ایده نو داخل بازی اجرا شده 90 درصد پلیر ها باعث رضایتشون هست و در رابطه با کاراکتر تعامل بازی، همونطور که داخل پرزنت اعلام میشه کاراکتر تعامل فردی عصبی مزاج هست و اصلا ما طوری داخل بیسیم صحبت نمیکنیم که باعث بی احترامی یا نارضایتی پلیر بشه قوانین رو رعایت نکرده بودن هم تیمی هاتون و صرفا بهشون اخطار دادیم و صرفا بابت این اخطار داده میشه که شما رعایت کنید تا بازی برای شما لذت بخش باشه ( همونطور که از هر ۱۰ تا کامنت ما ۹ تا رضایت بابت برخورد پرسنل و اکت های ترس ما هست) در آخر ما معتقد هستیم که هرچقدر انرژی بدید انرژی میگیرید تلاش میکنیم تا بهتر باشیم و بتونیم رضایت پلیر هارو به مجموعه جلب کنیم ممنونم بابت ثبت نظرتون🙏🏽🌿📜 به امید دیدار مجدد شما در سُم 🪨📜
ما سانس ساعت ۱۵:۳۰ بودیم ساعت ۱۵:۲۵ به ما گفتن بازی تاخیر داره و ما رسیده بودیم و توی اون گرما حدود نیم ساعت منتظر موندیم بعدش که داخل بازی شدیم انگار وارد کوره میشی! ( میدونم توی توضیحات نوشته بود گرمه ولی خیییییلی گرم بود) پرزنتور واقعا خوب برخورد کردن و قشنگ همه چیز و توضیح دادن دکور و فضاسازی واقعا خوب بود گیم مستر با اکتور ها هماهنگ نبود و سر همین اکت های جالبی نخوردیم یه روش خاص برای نوردهی توی بازی دارن که اصلا جالب نیست و اگر اشتباهی هم بکنین بسیار بد باهاتون توی بیسیم صحبت میشه در کل بنظر من واقعا توی این فصل این بازی اصلا پیشنهاد نمیشه چون واقعا گرمههه
آیا این دیدگاه مفید بود؟
سجاد غلامی
18 خرداد 1405
اگه اومدی نظر بخونی که بری یا نه بهت پیشنهاد میکنمممممم حتما حتما حتما حتی اگه آخرین بازی باشه که تو زندگی میخوای تجربه کنی این بازی حرف داره برا گفتن اکتور عالییییییییییییییییی داستان بازی بینظیر معما ها خفننننن دکور واقعا بدون شک بهترین لا لا لا لا لا لا 😂🙌
اگه اومدی نظر بخونی که بری یا نه بهت پیشنهاد میکنمممممم حتما حتما حتما حتی اگه آخرین بازی باشه که تو زندگی میخوای تجربه کنی این بازی حرف داره برا گفتن اکتور عالییییییییییییییییی داستان بازی بینظیر معما ها خفننننن دکور واقعا بدون شک بهترین لا لا لا لا لا لا 😂🙌
پاسخ مجموعه:
سجاد جان ممنونم از ثبت کامنت زیباتون خیلی خوشحالیم که آنقدر دوست داشتید و این خستگی از تنمون در آورد ❤️🥲 به امید دیدار مجدد شما در سُم 🪨📜
اگه اومدی نظر بخونی که بری یا نه بهت پیشنهاد میکنمممممم حتما حتما حتما حتی اگه آخرین بازی باشه که تو زندگی میخوای تجربه کنی این بازی حرف داره برا گفتن اکتور عالییییییییییییییییی داستان بازی بینظیر معما ها خفننننن دکور واقعا بدون شک بهترین لا لا لا لا لا لا 😂🙌
آیا این دیدگاه مفید بود؟
مهدی قجر
14 خرداد 1405
داستان خوب بود، درجه ترسش وحشتناک بود، واقعا اکت حرفه ای داشتن فضا سازی عالی بود معما معمولی بود، معماش بیشتر بشه جذاب تره بچه هاشونم دوست داشتنی بودن و خونگرم یه مقداری دیر بازی شروع شد که مشکلی نبود و حل شد.
داستان خوب بود، درجه ترسش وحشتناک بود، واقعا اکت حرفه ای داشتن فضا سازی عالی بود معما معمولی بود، معماش بیشتر بشه جذاب تره بچه هاشونم دوست داشتنی بودن و خونگرم یه مقداری دیر بازی شروع شد که مشکلی نبود و حل شد.
پاسخ مجموعه:
مهدی جان ممنونیم از کامنت زیباتون باهم عذرخواهی میکنم بابت تاخیر بوجود آمده از طرف مجموعه انشالله تونسته باشیم لحظات خوبی رو براتون رقم بزنیم به امید دیدار مجدد شما در سُم 📜🪨
داستان خوب بود، درجه ترسش وحشتناک بود، واقعا اکت حرفه ای داشتن فضا سازی عالی بود معما معمولی بود، معماش بیشتر بشه جذاب تره بچه هاشونم دوست داشتنی بودن و خونگرم یه مقداری دیر بازی شروع شد که مشکلی نبود و حل شد.
آیا این دیدگاه مفید بود؟
علیرضا نوربخش
06 خرداد 1405
فضا و دکور بازی بسیار خوب بودن و همینطور بسیار اکتور های حرفه ای و پرانرژی داشتند و لذت به یاد ماندنی برای شرکت کننده ایجاد میکردند.
فضا و دکور بازی بسیار خوب بودن و همینطور بسیار اکتور های حرفه ای و پرانرژی داشتند و لذت به یاد ماندنی برای شرکت کننده ایجاد میکردند.
پاسخ مجموعه:
علیرضا جان ممنونم بابت کامنت زیباتون خوشحالیم تونستیم رضایتتون رو جلب کنیم به امید دیدار مجدد شما در سُم 🪨📜
فضا و دکور بازی بسیار خوب بودن و همینطور بسیار اکتور های حرفه ای و پرانرژی داشتند و لذت به یاد ماندنی برای شرکت کننده ایجاد میکردند.
آیا این دیدگاه مفید بود؟
آیناز سعیدی فر
06 خرداد 1405
ما دیشب تو اتاق فرار سم تولد داشتیم خییییلی بهمون خوش گذشت همه چی عالی بود هرچی بگم کم گفتم سناریو و فضا سازی و دکور و معما ها و اکتورا و برخورد پرسنل درجه یکککک بودن👌🏻❤️ واااقعا خسته نباشید میگم به تیم خفن اتاق فرار سم🫶🏻
ما دیشب تو اتاق فرار سم تولد داشتیم خییییلی بهمون خوش گذشت همه چی عالی بود هرچی بگم کم گفتم سناریو و فضا سازی و دکور و معما ها و اکتورا و برخورد پرسنل درجه یکککک بودن👌🏻❤️ واااقعا خسته نباشید میگم به تیم خفن اتاق فرار سم🫶🏻
پاسخ مجموعه:
آیناز جان عزیز تیم خیلی خیلی خوش انرژی بودید و از هم صحبتی با تیم خفنتون خیلی لذت بردیم انشالله هم تیمیتون که تولدشون بوده عمر با عزت و طولانی داشته باشند و هرسال خوشحال تر از پارسال عمرشونو سپری کنند به امید دیدار مجدد شما در سُم 📜🪨
ما دیشب تو اتاق فرار سم تولد داشتیم خییییلی بهمون خوش گذشت همه چی عالی بود هرچی بگم کم گفتم سناریو و فضا سازی و دکور و معما ها و اکتورا و برخورد پرسنل درجه یکککک بودن👌🏻❤️ واااقعا خسته نباشید میگم به تیم خفن اتاق فرار سم🫶🏻
آیا این دیدگاه مفید بود؟
امیرسام عبدی
03 خرداد 1405
اتاق فرار خیلی خوبی بود فضا سازی و دکورشون عالی بود سناریوشونم عالی بود برخوردشون خیلی خوب بود با تجربه بالای هفتاد تا پیشنهاد میکنم برید
اتاق فرار خیلی خوبی بود فضا سازی و دکورشون عالی بود سناریوشونم عالی بود برخوردشون خیلی خوب بود با تجربه بالای هفتاد تا پیشنهاد میکنم برید
پاسخ مجموعه:
امیر سام عزیز خوشحالیم که تونستیم رضایتتون رو جلب کنیم به امید دیدار مجدد شما در سُم 🪨📜
اتاق فرار خیلی خوبی بود فضا سازی و دکورشون عالی بود سناریوشونم عالی بود برخوردشون خیلی خوب بود با تجربه بالای هفتاد تا پیشنهاد میکنم برید
آیا این دیدگاه مفید بود؟
09355018348
12 خرداد 1405
خیلی بد اصلا خوب نیس دیوار های گلی و خاکی می شوید اگر میخواهید پولتان رو دور بریزید اینجا بروید
خیلی بد اصلا خوب نیس دیوار های گلی و خاکی می شوید اگر میخواهید پولتان رو دور بریزید اینجا بروید
پاسخ مجموعه:
سلام و عرض ادب ممنونم از کامنتتون بزرگوار جسارتا در رابطه با فضای بازی داخل سایت نوشته شده به علت فضا سازی با ماسه و گچ لباس مناسب بپوشید و در فضای ما تحت هیچ شرایطی از گل استفاده نشده و بابت سانس رزروی شما 30 دقیقه جسارتا با تاخیر از طرف خودتون وارد شده بودید و سانس وسط روز ما بودید اگر سانس بعدی نبود قطعا تاخیر شما رو از انتهای بازی جبران میکردیم و اضافه میشد براتون ... و در نهایت شما تجربه اولی بودید هیچ کدوم از قوانین اصلی بازی که باعث ترس میشه رو رعایت نکردید حتی چندین بار کاراکتر بازی وارد فضای بازی شد و مکرر بهتون فقط آموزش بیسیم رو بدن و باز هم نوع ارتباط با بیسیم یا نحوه قوانین نور بازی رو رعایت نکرده و تو تایم اتمام بازی هم گیم آور شدید هم تایمتون تموم شد با تشکر از پیام شما 🪨📜
خیلی بد اصلا خوب نیس دیوار های گلی و خاکی می شوید اگر میخواهید پولتان رو دور بریزید اینجا بروید
آیا این دیدگاه مفید بود؟
Mahbod
16 خرداد 1405
خیلی اتاق فرار عالی بود اکتورهاشون عالی بودن ترس بازی خیلی خوب بود و رفتار کادرشون عالی بود
خیلی اتاق فرار عالی بود اکتورهاشون عالی بودن ترس بازی خیلی خوب بود و رفتار کادرشون عالی بود
پاسخ مجموعه:
مهبد جان خوشحالیم که از بازی رضایت داشتیم برخورد مناسب از وظایف اولیه ماست به امید دیدار مجدد شما در سُم 🪨📜
خیلی اتاق فرار عالی بود اکتورهاشون عالی بودن ترس بازی خیلی خوب بود و رفتار کادرشون عالی بود
آیا این دیدگاه مفید بود؟
امیرحسین شریفی
25 خرداد 1405
خسته نباشید به بچه های بازی سم بازی بسیار جذاب و ترسناکی بود و واقعا لذت بردیم دمتون گرم
خسته نباشید به بچه های بازی سم بازی بسیار جذاب و ترسناکی بود و واقعا لذت بردیم دمتون گرم
پاسخ مجموعه:
سلام و عرض ادب امیرحسین جان ممنونیم بابت کامنت زیباتون انرژی شما بود که صدبرابرش رو به خودتون برگردوندیم به امید دیدار مجدد تیم حرفه ای شما در سُم🪨📜
خسته نباشید به بچه های بازی سم بازی بسیار جذاب و ترسناکی بود و واقعا لذت بردیم دمتون گرم
آیا این دیدگاه مفید بود؟
.....
17 خرداد 1405
به خاطر ترس و فریاد یکی از بازیکنان باری رو اجرا نکردند
به خاطر ترس و فریاد یکی از بازیکنان باری رو اجرا نکردند
پاسخ مجموعه:
سلام و عرض ادب جسارتا شما به اکتورهای ما چندین بار بی احترامی کردید از قبیل: بی پدر و مادرا ، برو گمشو اونور اه و چند جمله دیگه که اصلا من در شخصیتمون نمیدونم که بخوام بیان کنم ... ما اینجا هستیم که هنرمونو نشون بدیم هیچ کس اجازه بی احترامی به هیچ خانومی رو نداره شما چندین بار به ما بی احترامی کردید داخل بازی و در نهایت در اکتور خانم داد زدید و بی احترامی کردید داخل پرزنت هم اعلام میکنیم که بی احترامی چه به خودتون چه به افراد داخل اینجا نکنید ما همگی اهل خانواده ایم در نهایت بخاطر چندین بار بی احترامی از بازی گیم آور شدید خیلی طبیعیه که ما هم برای خودمون ارزش قاعلیم شما حتی سر همین موضوع هم خودتون با خودتون دعواتون شد که چرا فوش میدید زن و شوهر بحثشون شد از ما چه انتظاری دارید بازم ممنونم از اینکه بی احترامی کردید و من اگر جای شما بودم بااین حجم از بی احترامی و توهین روم نمیشد ردی از خودم به جا بذارم که بخوام کامنت بذارم که بازی برامون ران نشد جدی شما فقط داد زدید ؟ اینجا جای داد زدنه نه توهین و بی احترامی
به خاطر ترس و فریاد یکی از بازیکنان باری رو اجرا نکردند
آیا این دیدگاه مفید بود؟
یوسف
04 خرداد 1405
خوب بود ما ک حال کردیم
خوب بود ما ک حال کردیم
پاسخ مجموعه:
سلام عرض ادب خوشحالیم که راضی بودید به امید دیدار مجدد شما در سُم 📜🪨
خوب بود ما ک حال کردیم
آیا این دیدگاه مفید بود؟
کروبی
22 خرداد 1405
همه حرفه ای عالی
همه حرفه ای عالی
پاسخ مجموعه:
سلام و عرض ادب خوشحالیم که تونستیم رضایتتون رو جلب کنیم پر انرژی بودید و کیف کردیم از دیدنتون به امید دیدار مجدد شما در سُم 📜🫶🏼
همه حرفه ای عالی
آیا این دیدگاه مفید بود؟
حناقویدل
20 خرداد 1405
عالی بودش
عالی بودش
پاسخ مجموعه:
حنا جان ممنونیم بابت کامنت ارزشمندتون برای سُم خوشحالیم که راضی بودید عزیز دل به امید دیدار مجدد شما در سُم 📜🪨
عالی بودش
آیا این دیدگاه مفید بود؟
پرستو رضایی
25 اردیبهشت 1405
دوتا ۳ تا نظر منفی داره که واقعا مزخرف بودن یکی از خفن ترین بازیابی بود که داشتیم همراه با تیم فضا سازی خیلی خفن واقعا ممنون و خسته نباشید میگم به تمامی پرسنل
دوتا ۳ تا نظر منفی داره که واقعا مزخرف بودن یکی از خفن ترین بازیابی بود که داشتیم همراه با تیم فضا سازی خیلی خفن واقعا ممنون و خسته نباشید میگم به تمامی پرسنل
پاسخ مجموعه:
پرستو جان ممنونیم از کامنت پر مهرتون تیم شما هم عالی بوده و خیلی انرژیتون بالا بود به امید دیدار مجدد شما در سُم 📜🪨
دوتا ۳ تا نظر منفی داره که واقعا مزخرف بودن یکی از خفن ترین بازیابی بود که داشتیم همراه با تیم فضا سازی خیلی خفن واقعا ممنون و خسته نباشید میگم به تمامی پرسنل
آیا این دیدگاه مفید بود؟
سوگند
23 اردیبهشت 1405
سلام عرض خسته نباشید به مجموعه سم و پلیرای تایم فور فان امروز ما مهمان اتاق فرار سُم بودیم واقعا خیلییییی خفن بود فضا و اکتورا و صداها خیلییی متفاوت تر از همه ی اتاق فرارایی بود که ما تجربه کرده بودیم و این تفاوت واقعا جذاب کرده بود بازیو خیلی ترسیدیم واقعیت معما ها روان بود و سناریو انقدر جالب بود که فقط میخواستیم برسیم آخر بازیو ببینیم که بخاطر این موضوع بیشتر از بازی لذت بردیم خیلی مودب بودن عوامل بازی خوش برخورد بودن و هرجا اشتباهی میکردیم بهمون محترمانه تذکر میدادن خلاصه به ما خیلییییییی خوش گذشت حتما پیشنهاد میکنم بهتون❤️
سلام عرض خسته نباشید به مجموعه سم و پلیرای تایم فور فان امروز ما مهمان اتاق فرار سُم بودیم واقعا خیلییییی خفن بود فضا و اکتورا و صداها خیلییی متفاوت تر از همه ی اتاق فرارایی بود که ما تجربه کرده بودیم و این تفاوت واقعا جذاب کرده بود بازیو خیلی ترسیدیم واقعیت معما ها روان بود و سناریو انقدر جالب بود که فقط میخواستیم برسیم آخر بازیو ببینیم که بخاطر این موضوع بیشتر از بازی لذت بردیم خیلی مودب بودن عوامل بازی خوش برخورد بودن و هرجا اشتباهی میکردیم بهمون محترمانه تذکر میدادن خلاصه به ما خیلییییییی خوش گذشت حتما پیشنهاد میکنم بهتون❤️
پاسخ مجموعه:
سوگند جان چه کامنت کامل و زیبایی رو در وصف بازی نوشتید قطعا این انرژی صدبرابرش از سمت خودتون بوده و ما هم سعی داشتیم بهتون برگردونیم به امید دیدار مجدد شما در سُم 📜🪨
سلام عرض خسته نباشید به مجموعه سم و پلیرای تایم فور فان امروز ما مهمان اتاق فرار سُم بودیم واقعا خیلییییی خفن بود فضا و اکتورا و صداها خیلییی متفاوت تر از همه ی اتاق فرارایی بود که ما تجربه کرده بودیم و این تفاوت واقعا جذاب کرده بود بازیو خیلی ترسیدیم واقعیت معما ها روان بود و سناریو انقدر جالب بود که فقط میخواستیم برسیم آخر بازیو ببینیم که بخاطر این موضوع بیشتر از بازی لذت بردیم خیلی مودب بودن عوامل بازی خوش برخورد بودن و هرجا اشتباهی میکردیم بهمون محترمانه تذکر میدادن خلاصه به ما خیلییییییی خوش گذشت حتما پیشنهاد میکنم بهتون❤️
آیا این دیدگاه مفید بود؟
بهروز
23 اردیبهشت 1405
سلام دوستان امشب ما رفتیم بازی سم بازی خیلی خوبی بود ترسناک و مهیج راستینش چند تا کامنت منفی بود مارو دو دل کرده بود اما امروز رفتیم خیلی بهمون خوش گذشت تجربه خفنی بود پرسنل عالی فضا سازی خیلی خوب بود انگار واقعا وارد یک قنات شدیم خورشید هم خیلی هوامونو داشت خیلی هم ازیتمون کرد 😂 درکل عالی بود پیشنهاد میکنم بهتون
سلام دوستان امشب ما رفتیم بازی سم بازی خیلی خوبی بود ترسناک و مهیج راستینش چند تا کامنت منفی بود مارو دو دل کرده بود اما امروز رفتیم خیلی بهمون خوش گذشت تجربه خفنی بود پرسنل عالی فضا سازی خیلی خوب بود انگار واقعا وارد یک قنات شدیم خورشید هم خیلی هوامونو داشت خیلی هم ازیتمون کرد 😂 درکل عالی بود پیشنهاد میکنم بهتون
پاسخ مجموعه:
بهروز جان عرض ادب ممنونیم بابت کامنتتون تیم پر انرژی بودید خوشحالیم که سعادت دیدار شما دوستان عزیز رو داشتیم خورشید و اذیت کردن اش😂🙏🏽 به امید دیدار مجدد شما در سُم 🪨📜
سلام دوستان امشب ما رفتیم بازی سم بازی خیلی خوبی بود ترسناک و مهیج راستینش چند تا کامنت منفی بود مارو دو دل کرده بود اما امروز رفتیم خیلی بهمون خوش گذشت تجربه خفنی بود پرسنل عالی فضا سازی خیلی خوب بود انگار واقعا وارد یک قنات شدیم خورشید هم خیلی هوامونو داشت خیلی هم ازیتمون کرد 😂 درکل عالی بود پیشنهاد میکنم بهتون
آیا این دیدگاه مفید بود؟
صدرا درگاهی
16 اردیبهشت 1405
با تعریفهایی که تو کامنتها خونده بودم اصلا همخوانی نداشت. فضاسازی اصلا خوب نبود و یکی از اکتورهای اصلی هم نبود که شدیدا رو هیجان و ترس بازی تاثیر گذاشته بود.
با تعریفهایی که تو کامنتها خونده بودم اصلا همخوانی نداشت. فضاسازی اصلا خوب نبود و یکی از اکتورهای اصلی هم نبود که شدیدا رو هیجان و ترس بازی تاثیر گذاشته بود.
با تعریفهایی که تو کامنتها خونده بودم اصلا همخوانی نداشت. فضاسازی اصلا خوب نبود و یکی از اکتورهای اصلی هم نبود که شدیدا رو هیجان و ترس بازی تاثیر گذاشته بود.
آیا این دیدگاه مفید بود؟
علی امامی
15 اردیبهشت 1405
سلام به پلیر های سایت تایم فور فان ما امشب مهمان بازی سم بودیم ولی متاسفانه هیچکدوم از انتظارت رو برآورده نکرد اکتور داخل بازی یک نفر بود و کارکتر تعامل هم نیز اکت ترس میزد که از کیفیت تعامل کم میکرد کارکتر تعاملی به شدت ضعیف بود و مارو چند بار از فضای بازی خارج کرد که از کیفیت بازی کم کرد بود و سه عامل اصلی اتاق فرار اکت،صدا،فضا کاملا ضعیف و از باری سم انتظار نمیرفت که این طور باشه به نظرم بازی عمر خودشو کرده پیشنهاد تیم ما به مجموعه محترم اکسپایر کردن بازیه با تشکر از عوامل بازی.
سلام به پلیر های سایت تایم فور فان ما امشب مهمان بازی سم بودیم ولی متاسفانه هیچکدوم از انتظارت رو برآورده نکرد اکتور داخل بازی یک نفر بود و کارکتر تعامل هم نیز اکت ترس میزد که از کیفیت تعامل کم میکرد کارکتر تعاملی به شدت ضعیف بود و مارو چند بار از فضای بازی خارج کرد که از کیفیت بازی کم کرد بود و سه عامل اصلی اتاق فرار اکت،صدا،فضا کاملا ضعیف و از باری سم انتظار نمیرفت که این طور باشه به نظرم بازی عمر خودشو کرده پیشنهاد تیم ما به مجموعه محترم اکسپایر کردن بازیه با تشکر از عوامل بازی.
سلام به پلیر های سایت تایم فور فان ما امشب مهمان بازی سم بودیم ولی متاسفانه هیچکدوم از انتظارت رو برآورده نکرد اکتور داخل بازی یک نفر بود و کارکتر تعامل هم نیز اکت ترس میزد که از کیفیت تعامل کم میکرد کارکتر تعاملی به شدت ضعیف بود و مارو چند بار از فضای بازی خارج کرد که از کیفیت بازی کم کرد بود و سه عامل اصلی اتاق فرار اکت،صدا،فضا کاملا ضعیف و از باری سم انتظار نمیرفت که این طور باشه به نظرم بازی عمر خودشو کرده پیشنهاد تیم ما به مجموعه محترم اکسپایر کردن بازیه با تشکر از عوامل بازی.
آیا این دیدگاه مفید بود؟
علی منصوری
11 اردیبهشت 1405
خیلی خیلی خفن ، اکتهای بسیار بسیار زیاد و بجا و خفن سناریو ترسناک و خفن ، متاسفانه امروز اخرین روزی بود که این اکتور های حرفه ای بودن و ظاهرن جاشون داره عوض میشه بازی بی نقص و ترسناکی بود واقعا لذت بردیم مپ عالی هرچی بگم کمه ولی خب نمیدونم چی قراره سرش بیاد
خیلی خیلی خفن ، اکتهای بسیار بسیار زیاد و بجا و خفن سناریو ترسناک و خفن ، متاسفانه امروز اخرین روزی بود که این اکتور های حرفه ای بودن و ظاهرن جاشون داره عوض میشه بازی بی نقص و ترسناکی بود واقعا لذت بردیم مپ عالی هرچی بگم کمه ولی خب نمیدونم چی قراره سرش بیاد
پاسخ مجموعه:
علی جان ممنونیم بابت کامنت زیبا و مثبتتون خوشحالیم که تونستیم رضایتتون رو جلب کنیم انجام وظیفست در رابطه با اکتور ها قطعا اکتورهای سُم در طی این دوسال به طوری انتخاب شدند که هیچ نقصی در هیچ سانسی نداشته باشند و به همان شکل روز اول برای همه سانس ها حرفه ای ران کنند به امید دیدار مجدد شما 🙏🏽🌹
خیلی خیلی خفن ، اکتهای بسیار بسیار زیاد و بجا و خفن سناریو ترسناک و خفن ، متاسفانه امروز اخرین روزی بود که این اکتور های حرفه ای بودن و ظاهرن جاشون داره عوض میشه بازی بی نقص و ترسناکی بود واقعا لذت بردیم مپ عالی هرچی بگم کمه ولی خب نمیدونم چی قراره سرش بیاد
آیا این دیدگاه مفید بود؟
فرزانه لطیفیان۹
11 اردیبهشت 1405
سلام و خسته نباشید به دوستان و عوامل مجموعه سُم... ما یه تیم ۹نفره بودیم و تاالان نزدیک به صد تا اتاق فرار رفته بودیم و به شدت بازیا برامون تکراری شده بودن اما باشرکت در بازی سُم بعدازمدتها دوباره یه هیجان و بازی خوب رو تجربه کردیم،برخوردپرسنل بسیارعالی فضاسازی و دکور خوبی داشتن،،مجدد ممنونم ازتیم سُم ما که لذت بردیم🥰
سلام و خسته نباشید به دوستان و عوامل مجموعه سُم... ما یه تیم ۹نفره بودیم و تاالان نزدیک به صد تا اتاق فرار رفته بودیم و به شدت بازیا برامون تکراری شده بودن اما باشرکت در بازی سُم بعدازمدتها دوباره یه هیجان و بازی خوب رو تجربه کردیم،برخوردپرسنل بسیارعالی فضاسازی و دکور خوبی داشتن،،مجدد ممنونم ازتیم سُم ما که لذت بردیم🥰
پاسخ مجموعه:
سلام و عرض ادب فرزانه جان خوشحالیم که تونستیم رضایتتون رو جلب کنیم باعث افتخار ماست انجام وظیفه بوده امیدوارم که سعادت مجدد دیدار شما تیم خفن و حرفه ای رو داشته باشیم📜🪨
سلام و خسته نباشید به دوستان و عوامل مجموعه سُم... ما یه تیم ۹نفره بودیم و تاالان نزدیک به صد تا اتاق فرار رفته بودیم و به شدت بازیا برامون تکراری شده بودن اما باشرکت در بازی سُم بعدازمدتها دوباره یه هیجان و بازی خوب رو تجربه کردیم،برخوردپرسنل بسیارعالی فضاسازی و دکور خوبی داشتن،،مجدد ممنونم ازتیم سُم ما که لذت بردیم🥰
آیا این دیدگاه مفید بود؟
...
شما هم نظر خود را بنویسید
نظر شما پس تایید توسط سایت در لیست نظرات نمایش داده خواهد شد