اپ تایم‌فورفان رو

اتاق فرار مغرم
  • امتیاز

    امتیاز

    9.8

  • سختی

    سختی

    9 از 10

  • نفرات

    نفرات

    4 تا 9 نفر

  • زمان

    زمان

    90 دقیقه

اتاق فرار مغرم

Afra.Escape
18+
standard

سطح طلایی

سطح طلایی چیست؟

درباره بازی

وحشت

تئاتر تعاملی

کمدی

دارای مجوز

داستان بازی

مشاهده بیشتر

اطلاعات تماس
0912xxx53

آدرس:

تهران، سی متری جی، بختیاری سی متری جی _ نبش فتح آبادی _ بالای افق کوروش پلاک۲ زنگ قاسم

نظرات922 نظر

پیش درآمد
😌
طراحی دکور
😌
فضاسازی
😌
طراحی معما
😌
سرگرمی
😌
برخورد پرسنل
😌

مغرم یکی از بازی هایی است که توانسته با تکیه بر یک داستان جذاب و ایجاد یک فضاسازی گیرا نبض مخاطب خودش رو در دست بگیره و در لحظات مختلف اون رو به وجد بیاره. امیدواریم از تجربه این بازی لذت ببرید.

اول از همه تشکر میکنم از تیم فوق العاده و پر انرژی افرا اسکیپ و خانواده بزرگ طهران فرار ، ما مثل همیشه خیلی خالصانه و واقع بینانه بررسی میکنیم. 1.بازی‌کمدی ترس بود که خیلی سبک جذابی بود. 2. اکتور ها عالی بودن و سوئیچ های قوی داشتن. 3.ترس بازی در حد متوسط بود. 4.پخش صدای بازی متوسط رو به بالا بود. 5.اکتور تعامل فوق العاده عالی و کمدی بود. 6‌.فضاسازی بازی خوب بود. 7‌.صداسازی اکتور ها فوق العاده قوی بود. 8.نورپردازی بازی خوب و قابل قبول بود. 9.بک های بازی در نوع خود متفاوت و جالب بود. 10.قفل ها ، معما ها و سناریو بازی قابل درک بود. در کل توریست لند این بازی رو به همه حتی برای یکبار هم شده توصیه میکنه. صد سپاس از شما

افتتاحیه بی نظیر و یکی از بهترین ها در نوع خودش بود. معما ها روان بودند. بدون شک نقطه عطف بازی شخصیت بی بی بود ؛ تعامل ایشون بی نظیر بود. بسیار پویا بودند. مابقی اعضا هم بسیار خوب بودند. هرچند ترس بازی میتونست بیشتر باشه. و در نهایت پیشنهادم به دوستان این مورد هست که با تعداد کم نرید چون به چاشنی کمدی بازی اضافه میکنه.

سلام خدمت شما از نظر من این بازی خیلی ضعیف بود از ترس که کافی نبود تا اکتور ها که خیلی بی حال بازیو اجرا میکردن و معما ها که گنگ بود تعداد اکتور ها هم کم بود اکتور ها ماسک یا گریم خاصی نداشتن و تقریبا با قیافه اصلی خودشون بودن که باعث شد اصلا نترسیم این بازی یکی از ضعیف ترین اتاق فرار های ما بود لطفا پیامو بذارید تا دوستان بتونن انتخاب درست داشته باشن ممنون

سه خسته نباشید خدمت تیم حرفه ای افرا من واقعا از بازی لذت بردم راجب هیچ چیز توضیح نمیدم اسپویل نشه کسانی که تجربه نکردند حتما تجربه کنن.

شما هم نظر خود را بنویسید

نظر شما پس تایید توسط سایت در لیست نظرات نمایش داده خواهد شد

شاید این موارد را نیز بپسندید

اتاق فرار جیوه سرخ
اتاق فرار جیوه سرخ

250,000

200,000 تومان

اتاق فرار عروس کشون
اتاق فرار عروس کشون

250,000

200,000 تومان

اتاق فرار سرقت مجسمه ست
اتاق فرار سرقت مجسمه ست

250,000

200,000 تومان

250,000

200,000

تومان برای هر نفر

مشاهده سانس‌ها و رزرو