درباره بازیمعمایی
دلهره آور
تئاتر تعاملی
معمایی
دلهره آور
تئاتر تعاملی
بازی "بازگشت"، اولین اتاق فرار از مجموعه "SE JAN" است که در منطقه تهرانسر تهران واقع شده است.
قوانین بازی:
- ورود افراد دارای بیماری قلبی و زمینه ای و تنفسی ممنوع میباشد.
- از پذیرش افراد با حالت غیر طبیعی و مصرف مشروبات الکلی و روان گردان معذوریم.
- لطفا در صورت داشتن بیماری خاص، آلرژی یا فوبیا به چیزی، به مجموعه اطلاع دهید.
- لطفا شئونات اسلامی را رعایت فرمایید.
توضیحات:
- امکان برگزاری جشن تولد وجود دارد.
- امکان استفاده از سرویس بهداشتی وجود دارد.
- اطراف بازی جای پارک به راحتی پیدا میشود.
توضیحات منحصر به فرد این بازی:
از پلیر های عزیز درخواست میشود که به محض رسیدن در لوکیشن بازی، با مجموعه تماس حاصل فرمایند.
ژانر:
- وحشت, معمایی, دلهره آور




نظراتمشاهده 6 نظر
اولویت نمایش، با نظرات بروز تره!
×امیرمهدی
29 خرداد 1405
از همه نظر عالیییی مخصوصا دکور و فضاساری و معما جوری بود که حل کردنش لذت خیلی خوبی به آدم میداد صاحب مجموعه ام به شدت آدم با شخصیت و شریفی بودن امیدوارم همیشه فول سانس باشن❤️✨️
از همه نظر عالیییی مخصوصا دکور و فضاساری و معما جوری بود که حل کردنش لذت خیلی خوبی به آدم میداد صاحب مجموعه ام به شدت آدم با شخصیت و شریفی بودن امیدوارم همیشه فول سانس باشن❤️✨️
از همه نظر عالیییی مخصوصا دکور و فضاساری و معما جوری بود که حل کردنش لذت خیلی خوبی به آدم میداد صاحب مجموعه ام به شدت آدم با شخصیت و شریفی بودن امیدوارم همیشه فول سانس باشن❤️✨️
آیا این دیدگاه مفید بود؟
حسن شیخی
27 خرداد 1405
ما امروز با گروه رفتیم و فضای اتاق بیشتر حالت تئاتر و تعاملی داشت که برای ما جالب بود. یکی دو جا هم غافلگیر شدیم و کلی خندیدیم و ترسیدیم. آخرش هم برای دوستم تولد گرفتیم و برخورد بچههای مجموعه خیلی دوستانه بود. تجربهمون کاملاً راحت و بدون حس بد بود
ما امروز با گروه رفتیم و فضای اتاق بیشتر حالت تئاتر و تعاملی داشت که برای ما جالب بود. یکی دو جا هم غافلگیر شدیم و کلی خندیدیم و ترسیدیم. آخرش هم برای دوستم تولد گرفتیم و برخورد بچههای مجموعه خیلی دوستانه بود. تجربهمون کاملاً راحت و بدون حس بد بود
ما امروز با گروه رفتیم و فضای اتاق بیشتر حالت تئاتر و تعاملی داشت که برای ما جالب بود. یکی دو جا هم غافلگیر شدیم و کلی خندیدیم و ترسیدیم. آخرش هم برای دوستم تولد گرفتیم و برخورد بچههای مجموعه خیلی دوستانه بود. تجربهمون کاملاً راحت و بدون حس بد بود
آیا این دیدگاه مفید بود؟
هومن ذوالفقاری
25 خرداد 1405
به نظرم اتاق نقاط قوت و ضعف خودش رو داره مثل خیلی از اتاقها. ما از بعضی بخشها لذت بردیم و بعضی جاها هم میشد بهتر باشه. ولی در کل ارزش امتحان کردن رو داشت.
به نظرم اتاق نقاط قوت و ضعف خودش رو داره مثل خیلی از اتاقها. ما از بعضی بخشها لذت بردیم و بعضی جاها هم میشد بهتر باشه. ولی در کل ارزش امتحان کردن رو داشت.
به نظرم اتاق نقاط قوت و ضعف خودش رو داره مثل خیلی از اتاقها. ما از بعضی بخشها لذت بردیم و بعضی جاها هم میشد بهتر باشه. ولی در کل ارزش امتحان کردن رو داشت.
آیا این دیدگاه مفید بود؟
امیر حسین بخشی
23 خرداد 1405
بشدت ضعیف روند خسته کننده مستری بشدت بد سناریو ضعیف انتقال فضاها به هم بی منطق معما بی منطق بدون المان و ضعیف رفتار مجموعه دار در شان این صعنت نیست
بشدت ضعیف روند خسته کننده مستری بشدت بد سناریو ضعیف انتقال فضاها به هم بی منطق معما بی منطق بدون المان و ضعیف رفتار مجموعه دار در شان این صعنت نیست
بشدت ضعیف روند خسته کننده مستری بشدت بد سناریو ضعیف انتقال فضاها به هم بی منطق معما بی منطق بدون المان و ضعیف رفتار مجموعه دار در شان این صعنت نیست
آیا این دیدگاه مفید بود؟
علیرضا بهرامی
29 خرداد 1405
ما دیروز رفتیم و واقعاً خوش گذشت. راستش حوصله نوشتن زیاد ندارم، فقط همینقدر بگم که کلی حال کردیم و تجربهمون خوب بود خوش گذشت
ما دیروز رفتیم و واقعاً خوش گذشت. راستش حوصله نوشتن زیاد ندارم، فقط همینقدر بگم که کلی حال کردیم و تجربهمون خوب بود خوش گذشت
ما دیروز رفتیم و واقعاً خوش گذشت. راستش حوصله نوشتن زیاد ندارم، فقط همینقدر بگم که کلی حال کردیم و تجربهمون خوب بود خوش گذشت
آیا این دیدگاه مفید بود؟
پیام کارگشا
22 خرداد 1405
بشدت خسته کننده اکتها تمرین نشده مستر بد معما بد
بشدت خسته کننده اکتها تمرین نشده مستر بد معما بد
پاسخ مجموعه:
بی احترامی نباشه ولی سختی معما به معنی بد بودن معما نیست دوست عزیز
بشدت خسته کننده اکتها تمرین نشده مستر بد معما بد
آیا این دیدگاه مفید بود؟
شما هم نظر خود را بنویسید
نظر شما پس تایید توسط سایت در لیست نظرات نمایش داده خواهد شد