درباره بازیوحشت
مهیج
تئاتر تعاملی
وحشت
مهیج
تئاتر تعاملی
اتاق فرار "وید"، دومین بازی از مجموعه "Phobos" است که در محله تهرانپارس تهران واقع است.
قوانین بازی:
- ورود افراد دارای بیماری قلبی و زمینه ای و تنفسی ممنوع میباشد.
- از پذیرش افراد با حالت غیر طبیعی و مصرف مشروبات الکلی و روان گردان معذوریم.
- لطفا در صورت داشتن بیماری خاص، آلرژی یا فوبیا به چیزی، به مجموعه اطلاع دهید.
- لطفا شئونات اسلامی را رعایت فرمایید.
توضیحات:
- امکان برگزاری جشن تولد وجود دارد.
- امکان استفاده از سرویس بهداشتی وجود دارد.
- دسترسی آسان از طریق وسایل حمل و نقل عمومی
توضیحات منحصر به فرد این بازی:
- از پلیر های عزیز درخواست میشود که به محض رسیدن در لوکیشن بازی، با مجموعه تماس حاصل فرمایند.
- حداقل تعداد تجربه لازم ، 5 اتاق فرار میباشد.
- حتما با لباس راحت وارد بازی شوید.
ژانر:
مهیج, تئاتر تعاملی, وحشت



نظراتمشاهده 192 نظر
اولویت نمایش، با نظرات بروز تره!
×Andrew
22 خرداد 1405
اسکیپ روم وید یه تجربه خاص و به یاد ماندنی برای تیممون شد. این اسکیپ روم از اِلِمان های کوچیک ولی جالبی استفاده کرد که خلاقیتشون واقعا قابل تقدیره. فضاسازی بازی بینظیر بود و حتی تغییرات آب و هواش هم فکر شده بود و داستان جذابی داشت. اکتور ها خیلیییی حرفهای بودن و خسته نباشید بهشون میگم. حتما تجربه کردن اتاق فرار وید رو پیشنهاد میکنم
اسکیپ روم وید یه تجربه خاص و به یاد ماندنی برای تیممون شد. این اسکیپ روم از اِلِمان های کوچیک ولی جالبی استفاده کرد که خلاقیتشون واقعا قابل تقدیره. فضاسازی بازی بینظیر بود و حتی تغییرات آب و هواش هم فکر شده بود و داستان جذابی داشت. اکتور ها خیلیییی حرفهای بودن و خسته نباشید بهشون میگم. حتما تجربه کردن اتاق فرار وید رو پیشنهاد میکنم
اسکیپ روم وید یه تجربه خاص و به یاد ماندنی برای تیممون شد. این اسکیپ روم از اِلِمان های کوچیک ولی جالبی استفاده کرد که خلاقیتشون واقعا قابل تقدیره. فضاسازی بازی بینظیر بود و حتی تغییرات آب و هواش هم فکر شده بود و داستان جذابی داشت. اکتور ها خیلیییی حرفهای بودن و خسته نباشید بهشون میگم. حتما تجربه کردن اتاق فرار وید رو پیشنهاد میکنم
آیا این دیدگاه مفید بود؟
شاه گلدی
15 خرداد 1405
سلام خیلی ترسناک یا وحشتناک نبودش اگر دنبال ترس زیاد هستید خوبیش این بود بیشتر از اتاق فرار های دیگه میدویم و فعالبت داشتیم دکور قشنگ بود معما مرحله۹=۶میتونست بهتر عنوان بشه مثلا توی نوشتنش ولی خیلی خوش اخلاق بودن پرسنل و همکاری کردن من که تولدم بود و خیلی سورپرایز شدم ممنون از عوامل
سلام خیلی ترسناک یا وحشتناک نبودش اگر دنبال ترس زیاد هستید خوبیش این بود بیشتر از اتاق فرار های دیگه میدویم و فعالبت داشتیم دکور قشنگ بود معما مرحله۹=۶میتونست بهتر عنوان بشه مثلا توی نوشتنش ولی خیلی خوش اخلاق بودن پرسنل و همکاری کردن من که تولدم بود و خیلی سورپرایز شدم ممنون از عوامل
پاسخ مجموعه:
ممنون بابت نظرتون❤️🫡
سلام خیلی ترسناک یا وحشتناک نبودش اگر دنبال ترس زیاد هستید خوبیش این بود بیشتر از اتاق فرار های دیگه میدویم و فعالبت داشتیم دکور قشنگ بود معما مرحله۹=۶میتونست بهتر عنوان بشه مثلا توی نوشتنش ولی خیلی خوش اخلاق بودن پرسنل و همکاری کردن من که تولدم بود و خیلی سورپرایز شدم ممنون از عوامل
آیا این دیدگاه مفید بود؟
امید تمیمی
06 خرداد 1405
یه تبریک وژه میگم خدمت پرسنل به شدت حرفه ای وید، بازی بسیار گیرا بود مپ بازی کاملا استاندارد و معما های جذابی داشت، برعکس بسیاری از بازی ها این بازی جزو معدود بازی هایی هست که اگر هم خودت نخوای توی جوو بازی میری، اکت ها بسیار حرفه ای انجام میشد و تعامل قوی ای داشت، در نهایت توصیه من به بازیکنان صنعیت اسکیپ اینه که وید رو در رزومه خودتون داشته باشید😍
یه تبریک وژه میگم خدمت پرسنل به شدت حرفه ای وید، بازی بسیار گیرا بود مپ بازی کاملا استاندارد و معما های جذابی داشت، برعکس بسیاری از بازی ها این بازی جزو معدود بازی هایی هست که اگر هم خودت نخوای توی جوو بازی میری، اکت ها بسیار حرفه ای انجام میشد و تعامل قوی ای داشت، در نهایت توصیه من به بازیکنان صنعیت اسکیپ اینه که وید رو در رزومه خودتون داشته باشید😍
پاسخ مجموعه:
جیمز بروکس صحبت میکنه ممنون بابت نظر قشنگت❤️🫡
یه تبریک وژه میگم خدمت پرسنل به شدت حرفه ای وید، بازی بسیار گیرا بود مپ بازی کاملا استاندارد و معما های جذابی داشت، برعکس بسیاری از بازی ها این بازی جزو معدود بازی هایی هست که اگر هم خودت نخوای توی جوو بازی میری، اکت ها بسیار حرفه ای انجام میشد و تعامل قوی ای داشت، در نهایت توصیه من به بازیکنان صنعیت اسکیپ اینه که وید رو در رزومه خودتون داشته باشید😍
آیا این دیدگاه مفید بود؟
Ali Chavoshi
04 خرداد 1405
عجبب دکوری،خداییییی دمتون گرم تشکر ویژه میکنم از پرسنل محترم،هرچقدر از دکور و اکتور ها و معما های این بازی بگم کم گفتم😍❤️ سناریو بازی واقعا عالی بود،واقعا توصیه میکنم این بازیو همه دوستان تجربه کنن😋 توجه❗️ خیلی مراقب سر و دست و پاهاتون باشید
عجبب دکوری،خداییییی دمتون گرم تشکر ویژه میکنم از پرسنل محترم،هرچقدر از دکور و اکتور ها و معما های این بازی بگم کم گفتم😍❤️ سناریو بازی واقعا عالی بود،واقعا توصیه میکنم این بازیو همه دوستان تجربه کنن😋 توجه❗️ خیلی مراقب سر و دست و پاهاتون باشید
عجبب دکوری،خداییییی دمتون گرم تشکر ویژه میکنم از پرسنل محترم،هرچقدر از دکور و اکتور ها و معما های این بازی بگم کم گفتم😍❤️ سناریو بازی واقعا عالی بود،واقعا توصیه میکنم این بازیو همه دوستان تجربه کنن😋 توجه❗️ خیلی مراقب سر و دست و پاهاتون باشید
آیا این دیدگاه مفید بود؟
شیدا فرجیان
01 خرداد 1405
با سلام خدمت دوستان عزیز بازی وید. اکتها بینظیر بود، بهترین فضاسازی که میتونید تو اتاق فرار های مختلف ببینید تو وید تجربه میکنین. از همه دوستان ممنونم بهترین بازی بود. جیمز بروکس، فرمانده بهت افتخار میکنه🫡 ❤️
با سلام خدمت دوستان عزیز بازی وید. اکتها بینظیر بود، بهترین فضاسازی که میتونید تو اتاق فرار های مختلف ببینید تو وید تجربه میکنین. از همه دوستان ممنونم بهترین بازی بود. جیمز بروکس، فرمانده بهت افتخار میکنه🫡 ❤️
با سلام خدمت دوستان عزیز بازی وید. اکتها بینظیر بود، بهترین فضاسازی که میتونید تو اتاق فرار های مختلف ببینید تو وید تجربه میکنین. از همه دوستان ممنونم بهترین بازی بود. جیمز بروکس، فرمانده بهت افتخار میکنه🫡 ❤️
آیا این دیدگاه مفید بود؟
محمدرضا
01 خرداد 1405
عالییییی عالیییییییی هرچی از خوب بودن این بازی بگم کم گفتم بی نظیر بود از مپ و دکور بازی که نگم انقد خفن بود اکتور ها عالییی بودن اکت ها به موقع و عالییی حتمن پیشنهاد می کنم اگه بین دوتا بازی گیر کردید یکیش وید بود حتمن وید رو برید
عالییییی عالیییییییی هرچی از خوب بودن این بازی بگم کم گفتم بی نظیر بود از مپ و دکور بازی که نگم انقد خفن بود اکتور ها عالییی بودن اکت ها به موقع و عالییی حتمن پیشنهاد می کنم اگه بین دوتا بازی گیر کردید یکیش وید بود حتمن وید رو برید
عالییییی عالیییییییی هرچی از خوب بودن این بازی بگم کم گفتم بی نظیر بود از مپ و دکور بازی که نگم انقد خفن بود اکتور ها عالییی بودن اکت ها به موقع و عالییی حتمن پیشنهاد می کنم اگه بین دوتا بازی گیر کردید یکیش وید بود حتمن وید رو برید
آیا این دیدگاه مفید بود؟
0990***859
09 خرداد 1405
همچی عالی وبسیار خوب بود همچی از اکت ها و اکتور ها و طراحی دکور حتما پیشنهاد میشه فوق العاده بود
همچی عالی وبسیار خوب بود همچی از اکت ها و اکتور ها و طراحی دکور حتما پیشنهاد میشه فوق العاده بود
همچی عالی وبسیار خوب بود همچی از اکت ها و اکتور ها و طراحی دکور حتما پیشنهاد میشه فوق العاده بود
آیا این دیدگاه مفید بود؟
الیاس اصفهانیان
10 خرداد 1405
یکی از خفن ترین بازی هایی بود که رفتم واقعا عالی دم تمام پرسنلینم گرم خیلی پایه خفن بودن🙏
یکی از خفن ترین بازی هایی بود که رفتم واقعا عالی دم تمام پرسنلینم گرم خیلی پایه خفن بودن🙏
یکی از خفن ترین بازی هایی بود که رفتم واقعا عالی دم تمام پرسنلینم گرم خیلی پایه خفن بودن🙏
آیا این دیدگاه مفید بود؟
فاطمه رحمتی
09 خرداد 1405
عالی یعنی حرف نداشت تا اینجا بهترین اتاق فراری بوده که رفتم
عالی یعنی حرف نداشت تا اینجا بهترین اتاق فراری بوده که رفتم
عالی یعنی حرف نداشت تا اینجا بهترین اتاق فراری بوده که رفتم
آیا این دیدگاه مفید بود؟
رامتین
20 خرداد 1405
خیلی خوب بود فقط دکور کمی دست و پا گیر بود
خیلی خوب بود فقط دکور کمی دست و پا گیر بود
خیلی خوب بود فقط دکور کمی دست و پا گیر بود
آیا این دیدگاه مفید بود؟
رهام شریعتمداری
23 خرداد 1405
خیلی عالی بود واقعا یکی از بهترین ها
خیلی عالی بود واقعا یکی از بهترین ها
خیلی عالی بود واقعا یکی از بهترین ها
آیا این دیدگاه مفید بود؟
رنه
29 خرداد 1405
همه چی عالی مخصوصا اقای جیمز
همه چی عالی مخصوصا اقای جیمز
همه چی عالی مخصوصا اقای جیمز
آیا این دیدگاه مفید بود؟
امیرحسین رضوانی
27 خرداد 1405
بهترین اتاق فرار جهان
بهترین اتاق فرار جهان
بهترین اتاق فرار جهان
آیا این دیدگاه مفید بود؟
سارینا
29 اردیبهشت 1405
اتاق فرار خیلی خوبی بود مخصوصا برخورد پرسنل که واقعا عالی بود ترس خیلی خوبی هم داشت و واقعا به ما خوشگذشت تو معما ها ما خنگ بازی در میاوردیم خیلیی کمکمون کردن واقعا که خوشگذشت و خیلی سر معما ها اذیت نشدیم و وقتمون گرفته نشد خیلی هوامونو داشتن و مرسی که این احساس امنیت و برخورد عالی رو داشتید مخصوصا آقای شکارچی که خیلی باحال و عالی بودن و اقای جیمز که کمکمون کرد از دست شکارچیفرار کنیم (اقای شکارچی دوستم خیلی باهاتون حال کرد) و از همه لحاظ واقعا عالی بود و جا داره تشکر کنم از اقایی که راهنماییمون کردن و اسمشونو نمیدونم و ازمون عکس گرفتن و حتی وسط بازی اقای جیمز چسب زخم اوردن برای دوستم مرسی از همگی
اتاق فرار خیلی خوبی بود مخصوصا برخورد پرسنل که واقعا عالی بود ترس خیلی خوبی هم داشت و واقعا به ما خوشگذشت تو معما ها ما خنگ بازی در میاوردیم خیلیی کمکمون کردن واقعا که خوشگذشت و خیلی سر معما ها اذیت نشدیم و وقتمون گرفته نشد خیلی هوامونو داشتن و مرسی که این احساس امنیت و برخورد عالی رو داشتید مخصوصا آقای شکارچی که خیلی باحال و عالی بودن و اقای جیمز که کمکمون کرد از دست شکارچیفرار کنیم (اقای شکارچی دوستم خیلی باهاتون حال کرد) و از همه لحاظ واقعا عالی بود و جا داره تشکر کنم از اقایی که راهنماییمون کردن و اسمشونو نمیدونم و ازمون عکس گرفتن و حتی وسط بازی اقای جیمز چسب زخم اوردن برای دوستم مرسی از همگی
اتاق فرار خیلی خوبی بود مخصوصا برخورد پرسنل که واقعا عالی بود ترس خیلی خوبی هم داشت و واقعا به ما خوشگذشت تو معما ها ما خنگ بازی در میاوردیم خیلیی کمکمون کردن واقعا که خوشگذشت و خیلی سر معما ها اذیت نشدیم و وقتمون گرفته نشد خیلی هوامونو داشتن و مرسی که این احساس امنیت و برخورد عالی رو داشتید مخصوصا آقای شکارچی که خیلی باحال و عالی بودن و اقای جیمز که کمکمون کرد از دست شکارچیفرار کنیم (اقای شکارچی دوستم خیلی باهاتون حال کرد) و از همه لحاظ واقعا عالی بود و جا داره تشکر کنم از اقایی که راهنماییمون کردن و اسمشونو نمیدونم و ازمون عکس گرفتن و حتی وسط بازی اقای جیمز چسب زخم اوردن برای دوستم مرسی از همگی
آیا این دیدگاه مفید بود؟
آیلین فولادوند
28 اردیبهشت 1405
سلام اتاق فرار وید یکی از بهترین بازی هایی بود که رفتم اول از همه فضا سازی خیلی بی نظیر و برخورد خوب پرسنل منو به خودش جذب کرد و حل معماها بسیار منطقی و روان بود و هیجان بازی بسیار بالا بود در کل یکی از بهترینا بود. اسم رمز (طلوع خورشید)❤️
سلام اتاق فرار وید یکی از بهترین بازی هایی بود که رفتم اول از همه فضا سازی خیلی بی نظیر و برخورد خوب پرسنل منو به خودش جذب کرد و حل معماها بسیار منطقی و روان بود و هیجان بازی بسیار بالا بود در کل یکی از بهترینا بود. اسم رمز (طلوع خورشید)❤️
سلام اتاق فرار وید یکی از بهترین بازی هایی بود که رفتم اول از همه فضا سازی خیلی بی نظیر و برخورد خوب پرسنل منو به خودش جذب کرد و حل معماها بسیار منطقی و روان بود و هیجان بازی بسیار بالا بود در کل یکی از بهترینا بود. اسم رمز (طلوع خورشید)❤️
آیا این دیدگاه مفید بود؟
علی خرمی
28 اردیبهشت 1405
درود به تیم وید بازی از هر نظر کامل و بی نقص بود هیجان انقدر بالا بود که تیم ما اصلا حواسشون به سناریو نبود هرتیم باید یبار این بازی رو تجربه کنه
درود به تیم وید بازی از هر نظر کامل و بی نقص بود هیجان انقدر بالا بود که تیم ما اصلا حواسشون به سناریو نبود هرتیم باید یبار این بازی رو تجربه کنه
درود به تیم وید بازی از هر نظر کامل و بی نقص بود هیجان انقدر بالا بود که تیم ما اصلا حواسشون به سناریو نبود هرتیم باید یبار این بازی رو تجربه کنه
آیا این دیدگاه مفید بود؟
امیر حسین رامین
27 اردیبهشت 1405
واقعا عالی بود دمتون گرم این بازی لیاقتش خیلی بالاتر از گلد بود فضا سازی بسیار بسیار خفن بود✅ تعامل عالی✅ اکتورهاخیلی خفن بودن و واقعا حرفه ای برخورد پرسنل عالی✅ تئاتر بینظیر✅ دوستت داریم جیمز😍
واقعا عالی بود دمتون گرم این بازی لیاقتش خیلی بالاتر از گلد بود فضا سازی بسیار بسیار خفن بود✅ تعامل عالی✅ اکتورهاخیلی خفن بودن و واقعا حرفه ای برخورد پرسنل عالی✅ تئاتر بینظیر✅ دوستت داریم جیمز😍
واقعا عالی بود دمتون گرم این بازی لیاقتش خیلی بالاتر از گلد بود فضا سازی بسیار بسیار خفن بود✅ تعامل عالی✅ اکتورهاخیلی خفن بودن و واقعا حرفه ای برخورد پرسنل عالی✅ تئاتر بینظیر✅ دوستت داریم جیمز😍
آیا این دیدگاه مفید بود؟
امیر کونده
24 اردیبهشت 1405
هرچی از این بازی بگم کمه پیشنهاد میشه به جرعت میتونم بگم بهترین اتاق فراری بود که رفتم فضا سازی که حرف نداشت اکتورا به شدت کاربلد و خفن با تشکر از اکتور ها و عوامل وید
هرچی از این بازی بگم کمه پیشنهاد میشه به جرعت میتونم بگم بهترین اتاق فراری بود که رفتم فضا سازی که حرف نداشت اکتورا به شدت کاربلد و خفن با تشکر از اکتور ها و عوامل وید
هرچی از این بازی بگم کمه پیشنهاد میشه به جرعت میتونم بگم بهترین اتاق فراری بود که رفتم فضا سازی که حرف نداشت اکتورا به شدت کاربلد و خفن با تشکر از اکتور ها و عوامل وید
آیا این دیدگاه مفید بود؟
Aida
22 اردیبهشت 1405
سلام از دِمبله به جیمز ،دیر کامنت گذاشتم که ببینم مارو یادت میاد یا نه؟😁 بازی خوب بود ،فضا و دکورشو دوست داشتم ،سناریو هم ایرادی نداشت ،معماها جالب بود ،پرسنل هم بسیار محترم بودن ، در کل با تجربه ی ۱۵۰ بازی نمره خوبی از تیم ما گرفت 👍🏾
سلام از دِمبله به جیمز ،دیر کامنت گذاشتم که ببینم مارو یادت میاد یا نه؟😁 بازی خوب بود ،فضا و دکورشو دوست داشتم ،سناریو هم ایرادی نداشت ،معماها جالب بود ،پرسنل هم بسیار محترم بودن ، در کل با تجربه ی ۱۵۰ بازی نمره خوبی از تیم ما گرفت 👍🏾
سلام از دِمبله به جیمز ،دیر کامنت گذاشتم که ببینم مارو یادت میاد یا نه؟😁 بازی خوب بود ،فضا و دکورشو دوست داشتم ،سناریو هم ایرادی نداشت ،معماها جالب بود ،پرسنل هم بسیار محترم بودن ، در کل با تجربه ی ۱۵۰ بازی نمره خوبی از تیم ما گرفت 👍🏾
آیا این دیدگاه مفید بود؟
آرمان دماوندی
20 اردیبهشت 1405
دمتون گرم واقعا عالی بودید پیش درآمد، فضاسازی، دکور، تعاملها، کاراکترها، اکتها، اکتورها، گیم مستر، معماها و هر چیزی که بشه بهش فکر کرد، عالی بود برخوردتون و جنبه و انرژی و پایه بودنتون که یه لیگ دیگه بود پایانبندی هم که خدا بود ... امشو شو شه لیپک لیلی لونه ... هم کلی ترسیدیم هم کلی هیجان داشتیم هم کلی خندیدیم به معنای واقعی کلمه پکیج بودید حلالتون باشه سانس ساعت ۲۱ یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۵ (گروه حسن م****ی)
دمتون گرم واقعا عالی بودید پیش درآمد، فضاسازی، دکور، تعاملها، کاراکترها، اکتها، اکتورها، گیم مستر، معماها و هر چیزی که بشه بهش فکر کرد، عالی بود برخوردتون و جنبه و انرژی و پایه بودنتون که یه لیگ دیگه بود پایانبندی هم که خدا بود ... امشو شو شه لیپک لیلی لونه ... هم کلی ترسیدیم هم کلی هیجان داشتیم هم کلی خندیدیم به معنای واقعی کلمه پکیج بودید حلالتون باشه سانس ساعت ۲۱ یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۵ (گروه حسن م****ی)
دمتون گرم واقعا عالی بودید پیش درآمد، فضاسازی، دکور، تعاملها، کاراکترها، اکتها، اکتورها، گیم مستر، معماها و هر چیزی که بشه بهش فکر کرد، عالی بود برخوردتون و جنبه و انرژی و پایه بودنتون که یه لیگ دیگه بود پایانبندی هم که خدا بود ... امشو شو شه لیپک لیلی لونه ... هم کلی ترسیدیم هم کلی هیجان داشتیم هم کلی خندیدیم به معنای واقعی کلمه پکیج بودید حلالتون باشه سانس ساعت ۲۱ یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۵ (گروه حسن م****ی)
آیا این دیدگاه مفید بود؟
...
شما هم نظر خود را بنویسید
نظر شما پس تایید توسط سایت در لیست نظرات نمایش داده خواهد شد