درباره بازیوحشت
درام
تئاتر تعاملی
وحشت
درام
تئاتر تعاملی
بازی "شب نشینی شوم"، اولین اتاق فرار از مجموعه "Mind Escape" است که در محله خیابان امام خمینی تهران واقع شده است.
قوانین بازی:
- از پذیرش افراد با حالت غیر طبیعی و مصرف مشروبات الکلی و روان گردان معذوریم.
- لطفا در صورت داشتن بیماری خاص، آلرژی یا فوبیا به چیزی، به مجموعه اطلاع دهید.
- لطفا شئونات اسلامی را رعایت فرمایید.
- ورود افراد دارای بیماری قلبی و زمینه ای و تنفسی ممنوع میباشد.
توضیحات:
- امکان برگزاری جشن تولد وجود دارد.
- امکان استفاده از سرویس بهداشتی وجود دارد.
- اطراف بازی جای پارک به راحتی پیدا می شود.
- دسترسی آسان از طریق وسایل حمل و نقل عمومی
- بازی دارای کفش مخصوص می باشد.
توضیحات منحصر به فرد این بازی:
- حداقل تعداد تجربه لازم ، 5 اتاق فرار میباشد.
- از پلیر های عزیز درخواست میشود که به محض رسیدن در لوکیشن بازی، با مجموعه تماس حاصل فرمایند.
ژانر:
- وحشت, تئاتر تعاملی, درام



نظراتمشاهده 37 نظر
اولویت نمایش، با نظرات بروز تره!
×Ayli
27 شهریور 1404
ما جزو سانس های اولیه بازی بودیم برخورد پرسنل عالی بود،تعامل خوب بود سناریو یکم کلیشه ایه بازی طبقاتیه و میتونست توی ترس خیلی بهتر عمل کنه معماها خوب بود کاستوم یکی از اکتورا عالی بود.خسته نباشید و موفق باشید🙏🏻
ما جزو سانس های اولیه بازی بودیم برخورد پرسنل عالی بود،تعامل خوب بود سناریو یکم کلیشه ایه بازی طبقاتیه و میتونست توی ترس خیلی بهتر عمل کنه معماها خوب بود کاستوم یکی از اکتورا عالی بود.خسته نباشید و موفق باشید🙏🏻
ما جزو سانس های اولیه بازی بودیم برخورد پرسنل عالی بود،تعامل خوب بود سناریو یکم کلیشه ایه بازی طبقاتیه و میتونست توی ترس خیلی بهتر عمل کنه معماها خوب بود کاستوم یکی از اکتورا عالی بود.خسته نباشید و موفق باشید🙏🏻
آیا این دیدگاه مفید بود؟
حمید جلیلی
02 شهریور 1404
با سلام ،بعد از ۷۰ و خورده ای تجربه مهمان بازی شب نشینی شوم بودیم ، از ابتدای کار بخوام بگم پیش درآمد و پرزنت بسیار قوی ، شروع بازی انقدر قوی بود و با قدرت شخصیت تعاملگر اول بازی تو متن سناریو قرار گرفتیم، از لحاظ ترس و اکت واقعا حرفی برای گفتن داشت و انقدر اکتورها حرفه ای بودن که جونی تو تنمون نموند و اکتورها در قسمت تئاتر هم عالی عمل کردن اما مهمترین قسمت بازی معماهاش بود که بی نقص و بی نظیر بود ، معماهای جذاب و سخت ، معماهای الکترونیکی و مکانیکی واقعا فکر شده که از متن سناریو در اومده بود لذت بازی رو دو چندان کرد برای ما . در آخر میگم دمتون گرم که شب خوبی رو برای ما ساختین
با سلام ،بعد از ۷۰ و خورده ای تجربه مهمان بازی شب نشینی شوم بودیم ، از ابتدای کار بخوام بگم پیش درآمد و پرزنت بسیار قوی ، شروع بازی انقدر قوی بود و با قدرت شخصیت تعاملگر اول بازی تو متن سناریو قرار گرفتیم، از لحاظ ترس و اکت واقعا حرفی برای گفتن داشت و انقدر اکتورها حرفه ای بودن که جونی تو تنمون نموند و اکتورها در قسمت تئاتر هم عالی عمل کردن اما مهمترین قسمت بازی معماهاش بود که بی نقص و بی نظیر بود ، معماهای جذاب و سخت ، معماهای الکترونیکی و مکانیکی واقعا فکر شده که از متن سناریو در اومده بود لذت بازی رو دو چندان کرد برای ما . در آخر میگم دمتون گرم که شب خوبی رو برای ما ساختین
با سلام ،بعد از ۷۰ و خورده ای تجربه مهمان بازی شب نشینی شوم بودیم ، از ابتدای کار بخوام بگم پیش درآمد و پرزنت بسیار قوی ، شروع بازی انقدر قوی بود و با قدرت شخصیت تعاملگر اول بازی تو متن سناریو قرار گرفتیم، از لحاظ ترس و اکت واقعا حرفی برای گفتن داشت و انقدر اکتورها حرفه ای بودن که جونی تو تنمون نموند و اکتورها در قسمت تئاتر هم عالی عمل کردن اما مهمترین قسمت بازی معماهاش بود که بی نقص و بی نظیر بود ، معماهای جذاب و سخت ، معماهای الکترونیکی و مکانیکی واقعا فکر شده که از متن سناریو در اومده بود لذت بازی رو دو چندان کرد برای ما . در آخر میگم دمتون گرم که شب خوبی رو برای ما ساختین
آیا این دیدگاه مفید بود؟
⚜️ علی شریف نژاد ⚜️
21 مرداد 1404
هیچ چیز جدیدی برای ارائه نداشت،مپ،مثل بازیهای ۳-۴ سال پیش،فضاسازی و دکور هم همینطور،سناریو کلیشه ایی،معماها هم جز یکی بقیه کلیشه،در کل خیلی ضعیف
هیچ چیز جدیدی برای ارائه نداشت،مپ،مثل بازیهای ۳-۴ سال پیش،فضاسازی و دکور هم همینطور،سناریو کلیشه ایی،معماها هم جز یکی بقیه کلیشه،در کل خیلی ضعیف
هیچ چیز جدیدی برای ارائه نداشت،مپ،مثل بازیهای ۳-۴ سال پیش،فضاسازی و دکور هم همینطور،سناریو کلیشه ایی،معماها هم جز یکی بقیه کلیشه،در کل خیلی ضعیف
آیا این دیدگاه مفید بود؟
آرین اجلال
13 مرداد 1404
بازی عالی با تئاتر و داستان فوق العاده ترس خوبی رو انتقال میداد معما ها یکم میتونست بهتر هم باشه درکل بازی خوبی بود بک های خوبی هم داشت
بازی عالی با تئاتر و داستان فوق العاده ترس خوبی رو انتقال میداد معما ها یکم میتونست بهتر هم باشه درکل بازی خوبی بود بک های خوبی هم داشت
بازی عالی با تئاتر و داستان فوق العاده ترس خوبی رو انتقال میداد معما ها یکم میتونست بهتر هم باشه درکل بازی خوبی بود بک های خوبی هم داشت
آیا این دیدگاه مفید بود؟
AF1XL
12 مرداد 1404
سلام خدمت پرسنل و مجموعه این بازی خسته نباشید میگم بازیشون بسیار قشنگ بود تعامل بازی رو ما خیلی دوس داشتیم و همچنین تاتر های خفنشون که حرف نداشت و واقعا از دل و جون مایه میذاشتن اکتاشون عالی بود این بازی همه چیش کامل بود هم دکور بازی تاتر و اکت و معماهاشون صد درصد ارزش رفتن داره حتما تجربه کنید این بازیو ❤️🙏
سلام خدمت پرسنل و مجموعه این بازی خسته نباشید میگم بازیشون بسیار قشنگ بود تعامل بازی رو ما خیلی دوس داشتیم و همچنین تاتر های خفنشون که حرف نداشت و واقعا از دل و جون مایه میذاشتن اکتاشون عالی بود این بازی همه چیش کامل بود هم دکور بازی تاتر و اکت و معماهاشون صد درصد ارزش رفتن داره حتما تجربه کنید این بازیو ❤️🙏
سلام خدمت پرسنل و مجموعه این بازی خسته نباشید میگم بازیشون بسیار قشنگ بود تعامل بازی رو ما خیلی دوس داشتیم و همچنین تاتر های خفنشون که حرف نداشت و واقعا از دل و جون مایه میذاشتن اکتاشون عالی بود این بازی همه چیش کامل بود هم دکور بازی تاتر و اکت و معماهاشون صد درصد ارزش رفتن داره حتما تجربه کنید این بازیو ❤️🙏
آیا این دیدگاه مفید بود؟
حسین اسماعیلی
01 مرداد 1404
تجربه ی خوبی بود. معما هاش چالش برانگیز بود و برای حل نیاز به دقت زیادی داشت ، گیریمشون خیلی خوب بود . با وجود داشتن فضای کم جای گیری اکتور ها تکراری نبود و هر بار غافلگیران بود .
تجربه ی خوبی بود. معما هاش چالش برانگیز بود و برای حل نیاز به دقت زیادی داشت ، گیریمشون خیلی خوب بود . با وجود داشتن فضای کم جای گیری اکتور ها تکراری نبود و هر بار غافلگیران بود .
تجربه ی خوبی بود. معما هاش چالش برانگیز بود و برای حل نیاز به دقت زیادی داشت ، گیریمشون خیلی خوب بود . با وجود داشتن فضای کم جای گیری اکتور ها تکراری نبود و هر بار غافلگیران بود .
آیا این دیدگاه مفید بود؟
Siavash iravani
22 تیر 1404
با سلام و خسته نباشید به بچه های خفن تیم شب نشینی شوم ، این بازی واقعا خیلی جذاب ، چالش برانگیز و قشنگیه ، شما به اندازه ی کافی تئاتر میبینید ، سناریو به بهترین شکل انتقال پیدا میکنه ، معماهای بازی به شدت جذاب و در عین حال ، حال خوب کن هستن ، اکت ها و اکتور های بازی فوق العاده و کارشون خفنه ، خلاصه با خیال راحت رزرو کنید و لذت ببرید ، با تشکر از بچه های خفن شب نشینی شوم 🤍❤️
با سلام و خسته نباشید به بچه های خفن تیم شب نشینی شوم ، این بازی واقعا خیلی جذاب ، چالش برانگیز و قشنگیه ، شما به اندازه ی کافی تئاتر میبینید ، سناریو به بهترین شکل انتقال پیدا میکنه ، معماهای بازی به شدت جذاب و در عین حال ، حال خوب کن هستن ، اکت ها و اکتور های بازی فوق العاده و کارشون خفنه ، خلاصه با خیال راحت رزرو کنید و لذت ببرید ، با تشکر از بچه های خفن شب نشینی شوم 🤍❤️
با سلام و خسته نباشید به بچه های خفن تیم شب نشینی شوم ، این بازی واقعا خیلی جذاب ، چالش برانگیز و قشنگیه ، شما به اندازه ی کافی تئاتر میبینید ، سناریو به بهترین شکل انتقال پیدا میکنه ، معماهای بازی به شدت جذاب و در عین حال ، حال خوب کن هستن ، اکت ها و اکتور های بازی فوق العاده و کارشون خفنه ، خلاصه با خیال راحت رزرو کنید و لذت ببرید ، با تشکر از بچه های خفن شب نشینی شوم 🤍❤️
آیا این دیدگاه مفید بود؟
آرش
22 تیر 1404
خیلی دوست داشتم حتما دوباره میرم ترس بازی بالا بود و نقطه قوت بازی تعامل بود و تئاتر های دلنشینی داشت قطعا بهتون خوش میگذره ما سانس اخر بودیم ، سنگ تموم گذاشتن ممنونم از پرسنل با این برخورد کاملا محترمانه و حفظ شعور پلیر
خیلی دوست داشتم حتما دوباره میرم ترس بازی بالا بود و نقطه قوت بازی تعامل بود و تئاتر های دلنشینی داشت قطعا بهتون خوش میگذره ما سانس اخر بودیم ، سنگ تموم گذاشتن ممنونم از پرسنل با این برخورد کاملا محترمانه و حفظ شعور پلیر
خیلی دوست داشتم حتما دوباره میرم ترس بازی بالا بود و نقطه قوت بازی تعامل بود و تئاتر های دلنشینی داشت قطعا بهتون خوش میگذره ما سانس اخر بودیم ، سنگ تموم گذاشتن ممنونم از پرسنل با این برخورد کاملا محترمانه و حفظ شعور پلیر
آیا این دیدگاه مفید بود؟
آرش
22 تیر 1404
با خیال راحت برید و لذت ببرید تمیزی فضا ، برخورد خوب پرسنل ، معما عالی و تئاتر و تعامل فوق العاده جذاااب و دوست داشتنی ترس بازی عاااالی برید و لذت ببرید همین
با خیال راحت برید و لذت ببرید تمیزی فضا ، برخورد خوب پرسنل ، معما عالی و تئاتر و تعامل فوق العاده جذاااب و دوست داشتنی ترس بازی عاااالی برید و لذت ببرید همین
با خیال راحت برید و لذت ببرید تمیزی فضا ، برخورد خوب پرسنل ، معما عالی و تئاتر و تعامل فوق العاده جذاااب و دوست داشتنی ترس بازی عاااالی برید و لذت ببرید همین
آیا این دیدگاه مفید بود؟
Shantia
22 تیر 1404
سلام و خسته نباشید خدمت تیم قوی بازی شب نشینی شوم اول از همه تئاتر ها همه فوق العاده ، اکت ها همشون قشنگ و به موقعه ، سناریو واقعا فوق العاده بود ، تئامل فوق العاده قشنگ و شیرین در اخر خسته نباشید خدمت همه یه شما.
سلام و خسته نباشید خدمت تیم قوی بازی شب نشینی شوم اول از همه تئاتر ها همه فوق العاده ، اکت ها همشون قشنگ و به موقعه ، سناریو واقعا فوق العاده بود ، تئامل فوق العاده قشنگ و شیرین در اخر خسته نباشید خدمت همه یه شما.
سلام و خسته نباشید خدمت تیم قوی بازی شب نشینی شوم اول از همه تئاتر ها همه فوق العاده ، اکت ها همشون قشنگ و به موقعه ، سناریو واقعا فوق العاده بود ، تئامل فوق العاده قشنگ و شیرین در اخر خسته نباشید خدمت همه یه شما.
آیا این دیدگاه مفید بود؟
علیرضا حسینی
18 تیر 1404
بار اول مشکل اکتور داشتن و کنسل شد و یه روز دیگه رفتیم که بهتره در این تایما سانسو ببندن. بازی بدی نیست و میشه تجربش کرد ولی دیگه تو این سال، خیلی رضایت بخش نیست این سبک بازیا. دکور جای کار داره،فضاسازی اوکیه،اکتور ها خوبن و اکتورای تعامل نقطه قوت بازین،معما جای کار داره،سناریو هم اوکیه ولی کلیشست دیگه. برخورد پرسنل عالی، آرزوی موفقیت
بار اول مشکل اکتور داشتن و کنسل شد و یه روز دیگه رفتیم که بهتره در این تایما سانسو ببندن. بازی بدی نیست و میشه تجربش کرد ولی دیگه تو این سال، خیلی رضایت بخش نیست این سبک بازیا. دکور جای کار داره،فضاسازی اوکیه،اکتور ها خوبن و اکتورای تعامل نقطه قوت بازین،معما جای کار داره،سناریو هم اوکیه ولی کلیشست دیگه. برخورد پرسنل عالی، آرزوی موفقیت
بار اول مشکل اکتور داشتن و کنسل شد و یه روز دیگه رفتیم که بهتره در این تایما سانسو ببندن. بازی بدی نیست و میشه تجربش کرد ولی دیگه تو این سال، خیلی رضایت بخش نیست این سبک بازیا. دکور جای کار داره،فضاسازی اوکیه،اکتور ها خوبن و اکتورای تعامل نقطه قوت بازین،معما جای کار داره،سناریو هم اوکیه ولی کلیشست دیگه. برخورد پرسنل عالی، آرزوی موفقیت
آیا این دیدگاه مفید بود؟
امیر حسین بخشی
16 تیر 1404
من این بازی رو حدود ۱ ماه پیش فکر کنم تجربه کردم و جز سانس های اولشون بودم بازی خوب و قابل تجربه ایه ولی جای بهتر شدن داره تئاتر بازی نقطه قوت بازیه
من این بازی رو حدود ۱ ماه پیش فکر کنم تجربه کردم و جز سانس های اولشون بودم بازی خوب و قابل تجربه ایه ولی جای بهتر شدن داره تئاتر بازی نقطه قوت بازیه
من این بازی رو حدود ۱ ماه پیش فکر کنم تجربه کردم و جز سانس های اولشون بودم بازی خوب و قابل تجربه ایه ولی جای بهتر شدن داره تئاتر بازی نقطه قوت بازیه
آیا این دیدگاه مفید بود؟
علی احمدی
29 تیر 1404
معما هاش خیلی خوب بود ولی نه برای اولین بار چون سطحش بالا بود نسبتا . بک های خیلی خوبی داشت. تئاتر های خیلی خوبی داشت.
معما هاش خیلی خوب بود ولی نه برای اولین بار چون سطحش بالا بود نسبتا . بک های خیلی خوبی داشت. تئاتر های خیلی خوبی داشت.
معما هاش خیلی خوب بود ولی نه برای اولین بار چون سطحش بالا بود نسبتا . بک های خیلی خوبی داشت. تئاتر های خیلی خوبی داشت.
آیا این دیدگاه مفید بود؟
ترنم تقوایی
02 مرداد 1404
همه چیز عالی بود برخودا عالی اکتور ها واقعا صد خودشونو گذاشتن فقط یکم معماها سختن ولی همه چیز عالی بود 🎀
همه چیز عالی بود برخودا عالی اکتور ها واقعا صد خودشونو گذاشتن فقط یکم معماها سختن ولی همه چیز عالی بود 🎀
همه چیز عالی بود برخودا عالی اکتور ها واقعا صد خودشونو گذاشتن فقط یکم معماها سختن ولی همه چیز عالی بود 🎀
آیا این دیدگاه مفید بود؟
عنقایی
01 مرداد 1404
زیاد ترسناک نبود (متوسط) ولی از نظر فضاسازی و نورپردازی و معمایی عالی بود مخصوصا تئاتر آخرش
زیاد ترسناک نبود (متوسط) ولی از نظر فضاسازی و نورپردازی و معمایی عالی بود مخصوصا تئاتر آخرش
زیاد ترسناک نبود (متوسط) ولی از نظر فضاسازی و نورپردازی و معمایی عالی بود مخصوصا تئاتر آخرش
آیا این دیدگاه مفید بود؟
امیر عباسی
03 مرداد 1404
واقعا از همه جهت خوب و به اندازه بود رفتار پرسنل عالی بود پیشنهاد میکنم
واقعا از همه جهت خوب و به اندازه بود رفتار پرسنل عالی بود پیشنهاد میکنم
واقعا از همه جهت خوب و به اندازه بود رفتار پرسنل عالی بود پیشنهاد میکنم
آیا این دیدگاه مفید بود؟
بهروز اردوبادی
10 مرداد 1404
دوستان عالی بود پیشنهاد میشه حتما برید فقط تجربه اولیا نرید
دوستان عالی بود پیشنهاد میشه حتما برید فقط تجربه اولیا نرید
دوستان عالی بود پیشنهاد میشه حتما برید فقط تجربه اولیا نرید
آیا این دیدگاه مفید بود؟
محمد
22 تیر 1404
خوببود، داستان و تئاتر جذاب بود و ترس کافی بود
خوببود، داستان و تئاتر جذاب بود و ترس کافی بود
خوببود، داستان و تئاتر جذاب بود و ترس کافی بود
آیا این دیدگاه مفید بود؟
محمد جواد کوشکستانی
28 تیر 1404
خوب بود خوش گذشت❤
خوب بود خوش گذشت❤
خوب بود خوش گذشت❤
آیا این دیدگاه مفید بود؟
مهرگان
24 مرداد 1404
خیلیییی ضعیف بود
خیلیییی ضعیف بود
خیلیییی ضعیف بود
آیا این دیدگاه مفید بود؟
شما هم نظر خود را بنویسید
نظر شما پس تایید توسط سایت در لیست نظرات نمایش داده خواهد شد