اپ تایم‌فورفان رو

جدید
  • امتیاز

    امتیاز

    9.8

  • سختی

    سختی

    10 از 10

  • نفرات

    نفرات

    از 4 تا 12 نفر

  • زمان

    زمان

    90 دقیقه

اتاق فرار بازینما

Actoorlife1
16+
امکان پرداخت اعتباری
امکان پرداخت اعتباری
goldسطح طلایی

ضمانت عدم کنسلی

اتاق فرار بازینما

درباره بازی

وحشت

مهیج

تئاتر تعاملی

اتاق فرار "بازینما" اولین اتاق فرار از مجموعه actoorlife1​ است که درمحدوده ایت الله سعیدی تهران واقع شده است.

قوانین بازی:

  • از پذیرش افراد با حالت غیر طبیعی و مصرف مشروبات الکلی و روان گردان معذوریم.
  • لطفا در صورت داشتن بیماری خاص، آلرژی یا فوبیا به چیزی، به مجموعه اطلاع دهید.
  • لطفا شئونات اسلامی را رعایت فرمایید.
  • ورود افراد دارای بیماری قلبی و زمینه ای و تنفسی ممنوع می‌باشد.

توضیحات:

  • امکان برگزاری جشن تولد وجود دارد.
  • اطراف بازی جای پارک به راحتی پیدا می‌شود.
  • امکان استفاده از سرویس بهداشتی وجود دارد.
  • دسترسی اسان از طریق وسایل حمل و نقل عمومی
  • از پلیر های عزیز درخواست می‌شود که به محض رسیدن در لوکیشن بازی، با مجموعه تماس حاصل فرمایند.
  • مجموعه فاقد دستگاه کارتخوان است.

ژانر:وحشت, مهیج, تئاتر تعاملی

​ 

داستان بازی

به دنیای جلال خوش آمدید؛ مردی که سال‌ها در تیمارستان زندانی ذهن خودش بود. حالا آزاد شده، اما نه برای زندگی... بلکه برای اجرای یک بازی. خانه‌ای طراحی کرده با درهایی که به سوی خاطره‌های تاریکش باز می‌شوند. هر اتاق، بخشی از ذهن آشفته اوست: ساعت‌هایی که عقب می‌روند، صدای ضبط‌شده‌ای که حقیقت را دروغ جلوه می‌دهد، و یک عکس قدیمی که سرنوشت را تغییر می‌دهد. فقط یک انتخاب کافی‌ست تا میان نجات و مرگ تفاوت ایجاد کند. اگر کسی موفق شود منطق پنهان در جنون او را درک کند، به جایزه‌ای بزرگ می‌رسد. اما اگر درگیر جنونش شوید... جلال با لبخند منتظرتان است.

اطلاعات تماس
0996xxx09

لطفا صبر کنید...

آدرس:

تهران، بزرگراه آیت الله سعیدی، خیابان شهید بختیاری جنب سپرسازی

شاید از اینام خوشت بیاد

نظراتمشاهده 306 نظر

پیش درآمد
😌
طراحی دکور
😌
فضاسازی
😌
طراحی معما
😌
سرگرمی
😌
برخورد پرسنل
😌
Mobin

Mobin

31 خرداد 1405

بازیکن اتاق
اولین تجربه بازی

بینظیر بودددد رفتار پرسنل خیلی دوستانه و محترمانه بود بازی به شدت زیبا بود دکور فضاسازی ترس و هیجان معماها و مپ بازی همچی خوب بود موزیک مافیا حرف نداشت چه ماسک خفنی داشت هیجا نمیتونید این ماسکو ببینید و چندتا جای بازی مجبورید کل تیم از هم جدا بشید که به شدت هیجان انگیزه مرسی از مجموعه با لول و خوبتون ♥️

سید محمد نورسادات

سید محمد نورسادات

31 خرداد 1405

بازیکن اتاق
با 7 تجربه بازی

پرسنل خیلی خوبی داشتند و نهایت احترام رو گذاشتند و بازی شروع خوبی داشت اما به نظرم نیاز به تهویه داشت چون یه جایی بخاطر اتفاقی میوفته به شدت نفسمون گرفت و کلی گرممون شده بود بعضی از معما ، نشونه های خیلی کم و ضعیفی داشتند که به سختی اون نشونه ها رو با چشم میشد ببینی و نیاز به راهنمایی برای دیدنشون داشت ، اما بعد از اینکه میدیدی ، حل کردن معما تا حدودی امکان پذیر میشد دکور بازی ارزشمند نبود از نظر مادی ، اما مهم اینه که بر عکس خیلی از بازی های دیگه ، حداقل دکور مرتبط با سناریو رو داشت سناریو خیلی پیچ و خم زیادی نداشت و اینکه درگیر سناریو نمیشدیم ما رو دلسرد کرد اما مهم اینه که پایان سناریو ممکنه شما رو شوکه کنه و به این فکر کنید چرا تمرکز بیشتری نبود روی سناریو در نهایت برای اینکه کلی وقت گذاشتید برای ما ، ازتون سپاسگذاریم😍🙏🏻

Moeen

Moeen

29 خرداد 1405

بازیکن اتاق
اولین تجربه بازی

بازیتون بسیار عالی بود. دمتون گرم. همه چی بازی عالی بود. هم ترس هم خنده هم گریه. همه چیش عالی بود. خیلی حال داد بهمون. خدایی سنگ تموم گذاشتین. اون پولی که درمیارین حلالتون باشه. از موقعی که تماس گرفتن باهامون یه دیوونه زنگ زد بهمون و ادرس داد و از همون لحظه ورود بازیمون شروع شد. ما که همون اول بازی میخواستیم انصراف بدیم یجوری اقا جلال شخصیتش عوض شد و عصبانی شد که ما سکته کردیم و بهم داشتیم میگفتیم که انصراف بدیم. و اقا جلال تا فهمید میخواییم انصراف بدیم شخصیتش عوض شد که ما انصراف ندیم. خداییش خیلی حلال خوری. امیدوارم تو زندگیت به موفقیتای فراوون برسی.

مهدی

مهدی

29 خرداد 1405

بازیکن اتاق
اولین تجربه بازی

خیلی خفنید واقعا. بچه ها اگه دنبال یه بازی هستین که کلی بهتون خوش بگذره. بازینما یه انتخاب خوبه. معماهاش خیلی شیرینه و با اینکه امتیازیه ولی خود اقا جلال هم اگه ببینه نمیتونین حل کنین کمکتون میکنه تا بیشتر بهتون خوش بگذره ترس بازی بجاعه از نظر ما نه کمه نه زیاد ولی در کل خیلی بهتون خوش میگذره و تعامل بازی یعنی اقا جلال اصلا نمیذاره که بهتون خوش نگذره. یه تشکر ویژه دیگه هم بکنم ازتون بابت اینکه بیشتر از ۹۰ دقیقه هم بازیرو برای ما ران کردن. دمتون گرم. 😘❤️🤍

مهدی

مهدی

29 خرداد 1405

بازیکن اتاق
اولین تجربه بازی

سلام دوستان دیشب مهمون بازی بازینما بودیم. خیلی بهمون خوش گذشت. نیم ساعت چهل دقیقه اول بازی یجوری ترس داره که میخوای انصراف بدی. ولی بعدش ترسش میاد رو به پایین ولی درکل یه شب بیاد موندنی میشه براتون. به ما که کلی خوش گذشت و کلی هم خندیدیم با اقا جلال واقعا حرف نداری اقا جلال خدا ایشالله به دلت نگاه کنه و هرچی که ازش میخوای و بهت بده چون مارو واقعا حالمونو خوب کردی و ۹۰ دقیقه فقط خوش گذروندییم. بابت اسپیکرم معذرت میخواییم واقعا🫠 تو هیجان با اسپیکر بازی که برای یکی از معماها بود دوییدیم و اسپیکر بازیشون خورد شد و اقا جلال مهربون هرچی بهش گفتیم که خصارتشو بدیم قبول نکرد. بازم معذرت میخواییم و ممنونیم بابت این اجرای خفنتون. پرسانس باشید

سنا

سنا

28 خرداد 1405

بازیکن اتاق
با 2 تجربه بازی

ما سه ساعت داشتیم دنبال عابر بانک میگشتیم ک پول پرداخت کنیم و به همین خاطر دیر رسیدیم چون دقیقا وقتی ما رسیدیم اونجا تماس گرفتن گفتن بقیه پول رو پرداخت کنید و اینکه خود بازی اصلا ترسناک نیست اصلااااا فقط معماییه برخورد پرسنل خوب بود ولی با بازی حال نکردم

راضیه

راضیه

28 خرداد 1405

بازیکن اتاق
اولین تجربه بازی

با اینکه دیر اومدیم تایممونو مدیریت کردن که همه ی بازیارو انجام بدیم ترس بازی خیلی کم بود زیاد هیجانی نبود و اگه دنبال ترس هستید اصلا پیشنهاد نمیکنم ولی برای داستان معمایی جالب بود تعداد اکتورم کم بود ولی پرسنلش رفتار خیلی خوب و دوستانه ای داشتن مخصوصا جلال😂😂

Mamad

Mamad

27 خرداد 1405

بازیکن اتاق
اولین تجربه بازی

من که عاشق بازیتون شدم واقعا نامبروان بودین. من ۴۰ تا تجربه بازی دارم. خداشاهده اول بازی میخواستم انصراف بدم. چون نفسم داشت بند میومد. جلال اخه مگه میشه چیکار داری میکنی با خودت. اخ ببخشید اقااااا جلال😂. یجوری خودشو زد به نرده ها که کلش خون اومد. مگه چقدر پول میگیری که اینکارارو میکنی😂. من اولش فکر کردم اسیب جدی دیده ولی بعدش فهمیدم جزو سناریو بازی بوده ولی دیگه ن در این حد که سرت خون ببادقربونت برم به خودت رحم کن. واقعا فوروارد اولتون ترسناک بود واقعا ترسناک بود. ادموبه مرحله سکته میرسونین. ما که تا هممون به مقصد رسیدیم میخواستیم انصراف بدیم. ولی جلال گفت کجا میخوایین برین از اینجا بهتر. حوصلم سر رفته پوسیدم تو این خونه و با این ترفند مارو نگه داشت و کل ۹۰ دقیقه به بهترین شکل ممکن بازیو برامون اجرا کرد. ایشالله پر درامد و پر سانس باشین دوست جدید و خوبم. من که حتما باز میام پیشتون. واقعا خیلی خفنی. حقت بیشتر از ایناس پسر با معرفت و دوست داشتنی. دیگه هم به خودت اسیب نزن که خیلی ناراحت میشیم.

Fateme

Fateme

24 خرداد 1405

بازیکن اتاق
اولین تجربه بازی

سلام و خسته نباشید خدمت تیم خوب بازینما. ما دیشب مهمون بازیشون بودیم. خدایی یه بازی متفاوت و خفن داشتن. ۱:۳۰ کمه برای اینکه بتونی با فضای اونجا اشنا بشی. با اینکه اوپن مپه ولی بازم نمیشه یاد گرفت جلال از هر سوراخی بگی میزد بیرون. مگه میشه یه نفر انقدر خوب باشه و بتونه بخندونت بعد تو ۵ دقیقه اشکتو در بیاره. واقعا همه چیزه بازی بجاعه. ترسش ۱۰۰ شروع میشه جوری که میخوای انصراف بدی بعدش هم میخندی هم گریه میکنی هم کلی معمای شیرین حل میکنی. به نظر من اگه کسی بره این بازی و ناراضی بیاد بیرون قطعا خودش همکاری نکرده. چون یه بازی کامل و پکیج و تو ۹۰ دقیقه میبینه. انگار ۴تا سبک بازیو توی یه بازی رفتی. واقعا که خیلی خوش میگذره من که پیشنهاد میکنم حتما برین برای یبارم که شده برین جلالو ببینین و باهاش دوست بشین. دور از جونش انگار واقعا از بچگیش دیوونه بوده. رد میشه گریه میکنه رد میشه اهنگ میخونه. میرقصه. مسخره بازی در میاره شوخی میکنه میخندونت همه کاری میکنه. واقعا حلالت باشه پولی که داری در میاری. امیدوارمم همیشه پر سانس باشین.

Baran

Baran

22 خرداد 1405

بازیکن اتاق
اولین تجربه بازی

خیلی دوس داشتیم هممون این بازیو بهتون خداقوت میگم و امیدوارم بازی های خفنی مثل شما روز به روز بیشتر بشن از همه لحاظ با کیفیت و درجه یک برخورد پرسنل بسیار صمیمی و انرژی مثبت ممنونم از بازی و مجموعه خوبتون

تاجی

تاجی

21 خرداد 1405

بازیکن اتاق
با 12 تجربه بازی

بازی بدی نبود ما یکم دیر رسیدیم ولی بازی خیلی زود تموم شد و نصف بازی رو تیم ما ندید و کلا ۴۰ دقیقه تو بازی بودیم اگه تا آخرش می‌تونستیم ببینیم بازی رو نظرمون فرق میکرد ولی بازی نیمه تمام ماند و از بازی جلال خوشمون اومد ایشالا که موفق باشید یا کاشکی ران نمیشد یا کامل حداقل ران میشد بازم خسته نباشید موفق باشید

Arash

Arash

21 خرداد 1405

بازیکن اتاق
اولین تجربه بازی

اقا جلال دوست داریم عالی بودی رفتار پرسنل سناریو تاتر اکت ها و اکتورااا دکور و فضاسازی موزیک همه چی بیبار بسیار عالی بود اول بازی تررررس خیلی زیادی و تجربه کردیم شب خوبیو برامون ساختید دمتون گررررم❣️

ارمین یزدانیان

ارمین یزدانیان

20 خرداد 1405

بازیکن اتاق
با 8 تجربه بازی

خیلی جالب بود اول این که ترس خوبی داشت با ادرنالین بالا ترکیب ترس سرگمی با داستان قشنگ و جوالبیش این بود که معما ها نیاز به باز کردن قفل نداشت

Faeze

Faeze

18 خرداد 1405

بازیکن اتاق
با 2 تجربه بازی

با سلام خدمت مجموعه خوب اکتورلایف بازی بسیار بسیار عالی بود از همه نظر یه پکیج کامل بود تو این بازی همه چیو تجربه میکنید و خیلی خوش میگزره حتما پیشنهاد میشه ♥️

Faeeze

Faeeze

18 خرداد 1405

بازیکن اتاق
اولین تجربه بازی

عالییی بود همه چی خیلی خوب بود حتما سعی کنید تعداد بالا برین چون بیشتر خوش میگزره ترس اول بازی خیلی زیاد بود تعامل درجه یک اکتورا حرفه ای مرسی از مجموعه خوبتون

Mohamad

Mohamad

15 خرداد 1405

بازیکن اتاق
اولین تجربه بازی

سلام خدمت تیم خفن اکتورلایف با این بازی به شدت عالی و همه چی تموم ما اکثرا بازیهارو تلفنی هماهنگ میکنیم ولی خوشحالم که این بازیو رزرو کردم تا بتونم براشون یه کامنت خوب بزارم حتما حتما پیشنهاد میشه از شروع بازی بگم که بازی شروع از مبدا نیس شروع از تماسه وقتی میرسی سر لوکیشن زنگ میزنی به مجموعه یه دیوونه جواب میده که اذیتاشو از همون جا شروع میکنه 😂وقتی بلاخره ادرس و داد و دیدیمش عاشقش شدیم انقد که این اقا جلال شیرین و دوس داشتنی بود چجوری از اون همه پله پریدی سرتو کوبیدی به دیوار اخه 😐😂 بعدشم مه نگم براتون از فوروارد اول بازی که ۲۰ نفرم باشید باید تنهایی یه مسیر خیلی خیلی طولانیوووو تنها بری ترسی که من اونجا تجربه کردم و تو هیچ بازی تجربه نکرده بودم یه اکتی اکتور خانومشون به من زد که من همونجا تموم شدم واقعاااا بقیشم که بازیایی که جلال کردیم قایم موشک وااای گرگ به هواااا نگممممم از موزیک مافیاشوووون و و و تعاتر اخرش :) که اشکمون و در اوردو … خیلی خفنید فقط همینو میتونم بگم و اینکه من بازم میام فکر نکنید از دست من راحت شدید دوستون دارم ♥️

Ashi

Ashi

12 خرداد 1405

بازیکن اتاق
اولین تجربه بازی

چقد هم با جلال ترسیدیم هم خندیدیم حتی قبل از شروع بازی با تماس تلفنی هم مارو داخل سناریو برد و واقعا خیلی تجربه خفنی بود خسته نباشید به همشون

مهشید

مهشید

10 خرداد 1405

بازیکن اتاق
با 3 تجربه بازی

سلام. امشب مهمون بازینما بودیم. خیلی بهمون خوش گذشت. خیلی ترسیدیم اول بازی. بعدشم کلی با اقا جلال گفتیم و خندیدیم. خلاصه اگه میخوایین یه شب به یاد موندنی برا خودتون بسازین حتما بازینما رو برین که خیلی بهتون خوش میگذره. من که حتما حتما با یه گروه دیگه میرم. چون اقا جلال شد بهترین رفیقم. کلی باهم شوخی کردیم بازی کردیم گفتیم خندیدیم. انگار رفته بودم یکی از رفیقای قدیمیمو دیدم اونجا. خیلی خفنید به خدا. امیدوارم پر سانس و پر روزی باشید همیشه. 🤍🫀

Mehdi

Mehdi

10 خرداد 1405

بازیکن اتاق
اولین تجربه بازی

با سلام خدمت تیم خفن بازینما. بسیار بسیار بازی خفنی بود اقا جلال واقعا دمت گرم. خفن ترینی. چیکار میکنی با خودت ضد ضربه شدی. چجوری پریدی رفتی تو در اخه. بخدا نمیدونستم جزو سناریو بازیه گفتم بازیمون همون اول کار تموم شد باید جلالو ببریم بیمارستان😂 خلاصه خیلی خفنید خیلی خوش گذشت بهمون دمتون گرم. عالی بودین هرچی بگم کم گفتم. تیم ما تجربش کمه ولی از همون چند تا بازی ای که رفتیم این خفن ترین بود. ممنونم ازتون🤍🫀

Alireza

Alireza

09 خرداد 1405

بازیکن اتاق
اولین تجربه بازی

ممنون از تیم خوب بازینما. خیلی بازی خوب و خفنی بود. خیلی خوش گذشت بهمون. کلی خندیدیم کلی ترسیدیم اول بازی. ما تعدادمون ۹ نفر بود هر ۹ نفرمون یه مسیر و تنها رفتن و همه از ترس داشتیم سکته میکردیم. ۹۰ دقیقه اونجا بودیم اخرم نتونستیم مپ بازیشونو یاد بگیریم. واقعا خیلی خفنین دمتون گرم. پر سانس باشید. من که بازم میام پیشتون. به شماهم پیشنهاد میدم حتما حتما برین خیلی خوش میگذره. از اقا جلال ممنونم که انقدر خفن بود و همه کاری کرد که به ما خوش بگذره. اول بازی یجوری از اون بالا پرید پایین رفت تو در گفتم دست و پاش شکست. واقعا از جون مایه گذاشت برامون دمت گرم اقا جلال. ایشالله به اندازه زحمتایی که میکشی موفق باشی. واقعا عالی بودین.

شما هم نظر خود را بنویسید

نظر شما پس تایید توسط سایت در لیست نظرات نمایش داده خواهد شد

450,000

330,000

تومان برای هر نفر

مشاهده سانس‌ها و رزرو