درباره بازیوحشت
وهم آلود
تئاتر
وحشت
وهم آلود
تئاتر
بازی "حلقه 2"، اولین اتاق فرار از مجموعه "Poker Escape" است که در محدوده شرق تهران خیابان هنگام واقع شده است.
قوانین بازی:
- از پذیرش افراد با حالت غیر طبیعی و مصرف مشروبات الکلی و روان گردان معذوریم.
- لطفا در صورت داشتن بیماری خاص، آلرژی یا فوبیا به چیزی، به مجموعه اطلاع دهید.
- لطفا شئونات اسلامی را رعایت فرمایید.
- ورود افراد دارای بیماری قلبی و زمینه ای و تنفسی ممنوع میباشد.
توضیحات:
- امکان برگزاری جشن تولد وجود دارد.
- امکان استفاده از سرویس بهداشتی وجود دارد.
- دسترسی آسان از طریق وسایل حمل و نقل عمومی
توضیحات منحصر به فرد این بازی:
- از پلیر های عزیز درخواست میشود که به محض رسیدن در لوکیشن بازی، با مجموعه تماس حاصل فرمایند.
ژانر:
- وحشت, تئاتر, وهم آلود



















نظراتمشاهده 288 نظر
اولویت نمایش، با نظرات بروز تره!
×شرفی
22 خرداد 1405
بازی حلقه ۲ یک بازی ترسناک با اکت های کاملا حرفه ای بودش که در کنار معما های منطقی و روون و فضا سازی و دکور خوب یک پکیج ایدهآل ارائه میداد ، اگه دنبال بازی ترسناک که از بقیه نظرات هم خوب باشه هستید حتما حلقه ۲ رو تجربه کنید . بازی خوبی و ممنون از گیم مستر با اخلاق درجه یک بازی درکل خسته نباشید . 😈💀
بازی حلقه ۲ یک بازی ترسناک با اکت های کاملا حرفه ای بودش که در کنار معما های منطقی و روون و فضا سازی و دکور خوب یک پکیج ایدهآل ارائه میداد ، اگه دنبال بازی ترسناک که از بقیه نظرات هم خوب باشه هستید حتما حلقه ۲ رو تجربه کنید . بازی خوبی و ممنون از گیم مستر با اخلاق درجه یک بازی درکل خسته نباشید . 😈💀
پاسخ مجموعه:
ممنون از لطفتون💙🤍
بازی حلقه ۲ یک بازی ترسناک با اکت های کاملا حرفه ای بودش که در کنار معما های منطقی و روون و فضا سازی و دکور خوب یک پکیج ایدهآل ارائه میداد ، اگه دنبال بازی ترسناک که از بقیه نظرات هم خوب باشه هستید حتما حلقه ۲ رو تجربه کنید . بازی خوبی و ممنون از گیم مستر با اخلاق درجه یک بازی درکل خسته نباشید . 😈💀
آیا این دیدگاه مفید بود؟
نیکان نوروزی معین
17 خرداد 1405
قبلا سینما ترس همین مجموعه رو امتحان کرده بودم و عالی بود ، به خاطر همین تصمیم گرفتم برای تولد یکی از دوستام اتاق فرار همین مجموعه رو رزرو کنم همه چی خوب و عالی بود ، هماهنگی برای اجرای تولد خیلی خوب بود و گیم مستر همه چی رو زیر نظر داشت معما ها واقعا جالب و سردرگم کننده بودن و خیلی درگیرمون کردن سطح اکت ها عالی بود و بعد مدت ها واقعا ترسو تجربه کردم 😂 تنها مشکل تجربه ما ارتباط با گیم مستر برای هماهنگی سوپرایز تولد بود « شماره های در سایت پاسخگو نبودند » ولی چون قبلا اومده بودم و میدونستم اتاق فرار کجاست تونستم حضوری هماهنگش کنم بازم تشکر میکنم از عوامل زحمتکش و باحال رینگ ۲
قبلا سینما ترس همین مجموعه رو امتحان کرده بودم و عالی بود ، به خاطر همین تصمیم گرفتم برای تولد یکی از دوستام اتاق فرار همین مجموعه رو رزرو کنم همه چی خوب و عالی بود ، هماهنگی برای اجرای تولد خیلی خوب بود و گیم مستر همه چی رو زیر نظر داشت معما ها واقعا جالب و سردرگم کننده بودن و خیلی درگیرمون کردن سطح اکت ها عالی بود و بعد مدت ها واقعا ترسو تجربه کردم 😂 تنها مشکل تجربه ما ارتباط با گیم مستر برای هماهنگی سوپرایز تولد بود « شماره های در سایت پاسخگو نبودند » ولی چون قبلا اومده بودم و میدونستم اتاق فرار کجاست تونستم حضوری هماهنگش کنم بازم تشکر میکنم از عوامل زحمتکش و باحال رینگ ۲
پاسخ مجموعه:
🤍نظر لطفتونه💙
قبلا سینما ترس همین مجموعه رو امتحان کرده بودم و عالی بود ، به خاطر همین تصمیم گرفتم برای تولد یکی از دوستام اتاق فرار همین مجموعه رو رزرو کنم همه چی خوب و عالی بود ، هماهنگی برای اجرای تولد خیلی خوب بود و گیم مستر همه چی رو زیر نظر داشت معما ها واقعا جالب و سردرگم کننده بودن و خیلی درگیرمون کردن سطح اکت ها عالی بود و بعد مدت ها واقعا ترسو تجربه کردم 😂 تنها مشکل تجربه ما ارتباط با گیم مستر برای هماهنگی سوپرایز تولد بود « شماره های در سایت پاسخگو نبودند » ولی چون قبلا اومده بودم و میدونستم اتاق فرار کجاست تونستم حضوری هماهنگش کنم بازم تشکر میکنم از عوامل زحمتکش و باحال رینگ ۲
آیا این دیدگاه مفید بود؟
کورش
12 خرداد 1405
واقعا همچی عالی بود از برخورد پرسنل بگیر تا آخر، طراحی دکور خیلی خوب بود، معماها قابل حل و خوب،ترس بازی خیلی خوب بود،اکتور های عالی بودن واقعا سنگ تموم میذاشتن، پرسنل اتاق هم خیلی باحوصله و پر انرژی هم قبل هم بعد اتاق برای ما وقت گذاشتن و توضیح میدادن داستان بازی هم که خیلی قشنگ بود که از خود فیلم حلقه ۱ و ۲ الهام گرفته شده و اینکه اکتایی که میدیدی شبیه فیلم بود واقعا خیلی عالی بود
واقعا همچی عالی بود از برخورد پرسنل بگیر تا آخر، طراحی دکور خیلی خوب بود، معماها قابل حل و خوب،ترس بازی خیلی خوب بود،اکتور های عالی بودن واقعا سنگ تموم میذاشتن، پرسنل اتاق هم خیلی باحوصله و پر انرژی هم قبل هم بعد اتاق برای ما وقت گذاشتن و توضیح میدادن داستان بازی هم که خیلی قشنگ بود که از خود فیلم حلقه ۱ و ۲ الهام گرفته شده و اینکه اکتایی که میدیدی شبیه فیلم بود واقعا خیلی عالی بود
پاسخ مجموعه:
ممنون از لطف شما🤍💙
واقعا همچی عالی بود از برخورد پرسنل بگیر تا آخر، طراحی دکور خیلی خوب بود، معماها قابل حل و خوب،ترس بازی خیلی خوب بود،اکتور های عالی بودن واقعا سنگ تموم میذاشتن، پرسنل اتاق هم خیلی باحوصله و پر انرژی هم قبل هم بعد اتاق برای ما وقت گذاشتن و توضیح میدادن داستان بازی هم که خیلی قشنگ بود که از خود فیلم حلقه ۱ و ۲ الهام گرفته شده و اینکه اکتایی که میدیدی شبیه فیلم بود واقعا خیلی عالی بود
آیا این دیدگاه مفید بود؟
مارال مهدیانی
07 خرداد 1405
از کجاش بگم؟ معرکه بود! آدم وقتی با دوستاش میره تفریح به اندازه کافی بهش خوش میگذره، دیگه چه برسه توی همچین اتاق فراری با همچین تیم خفنی باشه 😂 دم آقا پارسا، گیم مستر، حسابی گرم بخاطر برخورد بشدت خوب و مهربونش؛ و همینطور پازل هایی که طراحی کرده بود... تو یه نخبهای مرد 🫵 (پ.ن: خیلی سخت بود پاره شدیم تا حل کنیم اونم با کمک 🎀) هم سطح سختی عالی بود و هم ترس؛ یکی از بچههامون ک اینقدر جیغ زد صداشو از دست داد 😂 یکی دیگه هم ک از ترس رفته بود تو شکم اکتور، بابتش معذرت 🤣🙏 خلاصه ک هرچی بگم کم گفتم... تو این اوضاع تایم خیلی خوبی رو برامون رقم زدین. دم همتون گرم ❤️🔥
از کجاش بگم؟ معرکه بود! آدم وقتی با دوستاش میره تفریح به اندازه کافی بهش خوش میگذره، دیگه چه برسه توی همچین اتاق فراری با همچین تیم خفنی باشه 😂 دم آقا پارسا، گیم مستر، حسابی گرم بخاطر برخورد بشدت خوب و مهربونش؛ و همینطور پازل هایی که طراحی کرده بود... تو یه نخبهای مرد 🫵 (پ.ن: خیلی سخت بود پاره شدیم تا حل کنیم اونم با کمک 🎀) هم سطح سختی عالی بود و هم ترس؛ یکی از بچههامون ک اینقدر جیغ زد صداشو از دست داد 😂 یکی دیگه هم ک از ترس رفته بود تو شکم اکتور، بابتش معذرت 🤣🙏 خلاصه ک هرچی بگم کم گفتم... تو این اوضاع تایم خیلی خوبی رو برامون رقم زدین. دم همتون گرم ❤️🔥
پاسخ مجموعه:
ممنون از لطف شما🤍💙
از کجاش بگم؟ معرکه بود! آدم وقتی با دوستاش میره تفریح به اندازه کافی بهش خوش میگذره، دیگه چه برسه توی همچین اتاق فراری با همچین تیم خفنی باشه 😂 دم آقا پارسا، گیم مستر، حسابی گرم بخاطر برخورد بشدت خوب و مهربونش؛ و همینطور پازل هایی که طراحی کرده بود... تو یه نخبهای مرد 🫵 (پ.ن: خیلی سخت بود پاره شدیم تا حل کنیم اونم با کمک 🎀) هم سطح سختی عالی بود و هم ترس؛ یکی از بچههامون ک اینقدر جیغ زد صداشو از دست داد 😂 یکی دیگه هم ک از ترس رفته بود تو شکم اکتور، بابتش معذرت 🤣🙏 خلاصه ک هرچی بگم کم گفتم... تو این اوضاع تایم خیلی خوبی رو برامون رقم زدین. دم همتون گرم ❤️🔥
آیا این دیدگاه مفید بود؟
Alireza . njri
06 خرداد 1405
خسته نباشید میگم خدمت بچه های اسکیپ روم حلقه ۲ .. خلاف نظراتی که خوندم بازیو گرفتم ، برخورد پرسنل واقعا عالی و رفاقتی بود دمشون گرم واقعا .. فضا سازی دکور خوب بود ، اکتا به موقع و اکتورا خیلی هماهنگ بودن ، معماها جالب و قابل حل بود نه سخت نه راحت .. خسته نباشید میگم بهتون
خسته نباشید میگم خدمت بچه های اسکیپ روم حلقه ۲ .. خلاف نظراتی که خوندم بازیو گرفتم ، برخورد پرسنل واقعا عالی و رفاقتی بود دمشون گرم واقعا .. فضا سازی دکور خوب بود ، اکتا به موقع و اکتورا خیلی هماهنگ بودن ، معماها جالب و قابل حل بود نه سخت نه راحت .. خسته نباشید میگم بهتون
خسته نباشید میگم خدمت بچه های اسکیپ روم حلقه ۲ .. خلاف نظراتی که خوندم بازیو گرفتم ، برخورد پرسنل واقعا عالی و رفاقتی بود دمشون گرم واقعا .. فضا سازی دکور خوب بود ، اکتا به موقع و اکتورا خیلی هماهنگ بودن ، معماها جالب و قابل حل بود نه سخت نه راحت .. خسته نباشید میگم بهتون
آیا این دیدگاه مفید بود؟
تحت تعقیب
04 خرداد 1405
درود فراوان بازی بهش میخورد بازی خوبی باشه اکتورا خوب بودن گریم خوبی داشتن فضاسازی مرتبط بود ولی متاسفانه برا ما به خوبی ران نشد و باگ هایی داشت که این از شانس ما بود موفق باشید
درود فراوان بازی بهش میخورد بازی خوبی باشه اکتورا خوب بودن گریم خوبی داشتن فضاسازی مرتبط بود ولی متاسفانه برا ما به خوبی ران نشد و باگ هایی داشت که این از شانس ما بود موفق باشید
درود فراوان بازی بهش میخورد بازی خوبی باشه اکتورا خوب بودن گریم خوبی داشتن فضاسازی مرتبط بود ولی متاسفانه برا ما به خوبی ران نشد و باگ هایی داشت که این از شانس ما بود موفق باشید
آیا این دیدگاه مفید بود؟
شروین
02 خرداد 1405
من به شخصه خودم علاقه مند به بازی های ترسناک هستم ولی به جرعت میتونم بگم ... این بازی چه از لحاظ دکور . هیجان . معما . و (ترس) واقعا بینظیره و پیشنهاد میکنم حتما حتماا تجربه اش کنید.
من به شخصه خودم علاقه مند به بازی های ترسناک هستم ولی به جرعت میتونم بگم ... این بازی چه از لحاظ دکور . هیجان . معما . و (ترس) واقعا بینظیره و پیشنهاد میکنم حتما حتماا تجربه اش کنید.
پاسخ مجموعه:
گروه خوش انرژی و دوس داشتنی نظر لطفتونه💙🤍
من به شخصه خودم علاقه مند به بازی های ترسناک هستم ولی به جرعت میتونم بگم ... این بازی چه از لحاظ دکور . هیجان . معما . و (ترس) واقعا بینظیره و پیشنهاد میکنم حتما حتماا تجربه اش کنید.
آیا این دیدگاه مفید بود؟
آرزو
22 خرداد 1405
همه چی عالی بود مخصوصا اکتورا خیلی بهمون تو حل کردن معما کمک کردن و برخوردشون خیلی خوب بود خیلی خوب بود و خیلی خوش گذشت ممنون
همه چی عالی بود مخصوصا اکتورا خیلی بهمون تو حل کردن معما کمک کردن و برخوردشون خیلی خوب بود خیلی خوب بود و خیلی خوش گذشت ممنون
همه چی عالی بود مخصوصا اکتورا خیلی بهمون تو حل کردن معما کمک کردن و برخوردشون خیلی خوب بود خیلی خوب بود و خیلی خوش گذشت ممنون
آیا این دیدگاه مفید بود؟
مهدی صیف
15 خرداد 1405
به شدت همه چیز عالی، از برخورد پرسنل تا اکت و دکور و سناریو و….همه چی ممنون خیلی خوش گذشت
به شدت همه چیز عالی، از برخورد پرسنل تا اکت و دکور و سناریو و….همه چی ممنون خیلی خوش گذشت
به شدت همه چیز عالی، از برخورد پرسنل تا اکت و دکور و سناریو و….همه چی ممنون خیلی خوش گذشت
آیا این دیدگاه مفید بود؟
امیر قادری
15 خرداد 1405
به نظر من این اتاق فرار رو حتما امتحان کنید همه چیز واقعا عالی و تاثیر گذار هست
به نظر من این اتاق فرار رو حتما امتحان کنید همه چیز واقعا عالی و تاثیر گذار هست
به نظر من این اتاق فرار رو حتما امتحان کنید همه چیز واقعا عالی و تاثیر گذار هست
آیا این دیدگاه مفید بود؟
امیرحسین
31 اردیبهشت 1405
واقعا همه چی عالی تجربه کنید همه چی عالی
واقعا همه چی عالی تجربه کنید همه چی عالی
واقعا همه چی عالی تجربه کنید همه چی عالی
آیا این دیدگاه مفید بود؟
کیان بخش
09 خرداد 1405
واقعا ضعیف بود و خیلییییی پتانسیل داشت
واقعا ضعیف بود و خیلییییی پتانسیل داشت
واقعا ضعیف بود و خیلییییی پتانسیل داشت
آیا این دیدگاه مفید بود؟
ستاره هدایتی
01 خرداد 1405
عاااالی و ترسناااااک
عاااالی و ترسناااااک
عاااالی و ترسناااااک
آیا این دیدگاه مفید بود؟
پارسا
28 اردیبهشت 1405
اتاق فرارش عالی بود اولین بارمون بود بد ریدیم پنج نفر بودیم دو نفرمون جرئت نداشتن بک بدن راهنمایی ها عالی بود بازیگرها حرفهای بودن دلم بحال گلوشون سوخت لطفا به خودتون رحم کنید
اتاق فرارش عالی بود اولین بارمون بود بد ریدیم پنج نفر بودیم دو نفرمون جرئت نداشتن بک بدن راهنمایی ها عالی بود بازیگرها حرفهای بودن دلم بحال گلوشون سوخت لطفا به خودتون رحم کنید
پاسخ مجموعه:
نظر لطفتونه💙🤍
اتاق فرارش عالی بود اولین بارمون بود بد ریدیم پنج نفر بودیم دو نفرمون جرئت نداشتن بک بدن راهنمایی ها عالی بود بازیگرها حرفهای بودن دلم بحال گلوشون سوخت لطفا به خودتون رحم کنید
آیا این دیدگاه مفید بود؟
امیر علی عباسی
25 اردیبهشت 1405
برای تجربه دومین اتاق فرارم خیلی خوب بود فضا سازی خوب بود ،رو گریم و تاچ کردن و تاچ کردن یکم بیشتر کار کنن خیلی بهتر میشه میشه گفت ضعف داشت،فضا سازی و دکور دقت توی ساختن معما بسیار معرکه بود،معما ها باگی نداشت و خلاصه از نمره ده هشت رو میدم
برای تجربه دومین اتاق فرارم خیلی خوب بود فضا سازی خوب بود ،رو گریم و تاچ کردن و تاچ کردن یکم بیشتر کار کنن خیلی بهتر میشه میشه گفت ضعف داشت،فضا سازی و دکور دقت توی ساختن معما بسیار معرکه بود،معما ها باگی نداشت و خلاصه از نمره ده هشت رو میدم
برای تجربه دومین اتاق فرارم خیلی خوب بود فضا سازی خوب بود ،رو گریم و تاچ کردن و تاچ کردن یکم بیشتر کار کنن خیلی بهتر میشه میشه گفت ضعف داشت،فضا سازی و دکور دقت توی ساختن معما بسیار معرکه بود،معما ها باگی نداشت و خلاصه از نمره ده هشت رو میدم
آیا این دیدگاه مفید بود؟
علیرضا
25 اردیبهشت 1405
فضا عالی بنظرم اکتا جالب و خوب بود برخورد پرسنل خیلی خوب بود داستان خدایی خوب بود از روی فیلمش طراحی شده بود در کل بسیار عالی بود
فضا عالی بنظرم اکتا جالب و خوب بود برخورد پرسنل خیلی خوب بود داستان خدایی خوب بود از روی فیلمش طراحی شده بود در کل بسیار عالی بود
فضا عالی بنظرم اکتا جالب و خوب بود برخورد پرسنل خیلی خوب بود داستان خدایی خوب بود از روی فیلمش طراحی شده بود در کل بسیار عالی بود
آیا این دیدگاه مفید بود؟
مهدی آهون بر
23 اردیبهشت 1405
به اکیپ خفن با گیریم عالی داستانم که از خود فیلمش گویای همچی هست من تجربه دومم بود ولی واقعا لذت بردم شک نکنید که ارزش رفتن داره
به اکیپ خفن با گیریم عالی داستانم که از خود فیلمش گویای همچی هست من تجربه دومم بود ولی واقعا لذت بردم شک نکنید که ارزش رفتن داره
پاسخ مجموعه:
ممنون از لطف شما 🤍🩵
به اکیپ خفن با گیریم عالی داستانم که از خود فیلمش گویای همچی هست من تجربه دومم بود ولی واقعا لذت بردم شک نکنید که ارزش رفتن داره
آیا این دیدگاه مفید بود؟
فاطمه مقدم
23 اردیبهشت 1405
خیییییلیییی ترسناک بودد، همه چی خوب بود اکتور ها خیلی ترسناک بودن و ماسک نداشتن گریم رو صورتشون بود، معماها حالب و سخت بود عالی بود پیشنهاد میشه حتماً
خیییییلیییی ترسناک بودد، همه چی خوب بود اکتور ها خیلی ترسناک بودن و ماسک نداشتن گریم رو صورتشون بود، معماها حالب و سخت بود عالی بود پیشنهاد میشه حتماً
پاسخ مجموعه:
ممنون از لطف شما🩵🤍
خیییییلیییی ترسناک بودد، همه چی خوب بود اکتور ها خیلی ترسناک بودن و ماسک نداشتن گریم رو صورتشون بود، معماها حالب و سخت بود عالی بود پیشنهاد میشه حتماً
آیا این دیدگاه مفید بود؟
امیر خزاعی
23 اردیبهشت 1405
نظر تیم ما کاملا یکسان همه از فضا و برخورد پرسنل کاملا راضی بودیم و تجربه خیلی عالی رو گذروندیم ترکیب ترس ومعما خیلی کامل بود یه تجربه و خاطره موندگار برامون ساختن دم همه پرسنل گرم ❤️
نظر تیم ما کاملا یکسان همه از فضا و برخورد پرسنل کاملا راضی بودیم و تجربه خیلی عالی رو گذروندیم ترکیب ترس ومعما خیلی کامل بود یه تجربه و خاطره موندگار برامون ساختن دم همه پرسنل گرم ❤️
پاسخ مجموعه:
ممنون از لطفتون🩵🤍
نظر تیم ما کاملا یکسان همه از فضا و برخورد پرسنل کاملا راضی بودیم و تجربه خیلی عالی رو گذروندیم ترکیب ترس ومعما خیلی کامل بود یه تجربه و خاطره موندگار برامون ساختن دم همه پرسنل گرم ❤️
آیا این دیدگاه مفید بود؟
امیر دراز
22 اردیبهشت 1405
اتاق فرار خیلی خفنی بود معما های باحالی داشت و پرسنل عالی.سناریو خیلی خوب و منطقیی داشت و بنظرم اگر یچیز همچی تموم میخواید بهترین گزینست
اتاق فرار خیلی خفنی بود معما های باحالی داشت و پرسنل عالی.سناریو خیلی خوب و منطقیی داشت و بنظرم اگر یچیز همچی تموم میخواید بهترین گزینست
پاسخ مجموعه:
ممنون از لطفتون 🩵🤍
اتاق فرار خیلی خفنی بود معما های باحالی داشت و پرسنل عالی.سناریو خیلی خوب و منطقیی داشت و بنظرم اگر یچیز همچی تموم میخواید بهترین گزینست
آیا این دیدگاه مفید بود؟
...
شما هم نظر خود را بنویسید
نظر شما پس تایید توسط سایت در لیست نظرات نمایش داده خواهد شد