درباره بازیوحشت
دلهره آور
مهیج
وحشت
دلهره آور
مهیج
بازی "خطبه (شبی که صبح نشد۲)"، اولین اتاق فرار از مجموعه "369" است که در محله جیحون تهران واقع شده است.
قوانین بازی:
- از پذیرش افراد با حالت غیر طبیعی و مصرف مشروبات الکلی و روان گردان معذوریم.
- لطفا در صورت داشتن بیماری خاص، آلرژی یا فوبیا به چیزی، به مجموعه اطلاع دهید.
- لطفا شئونات اسلامی را رعایت فرمایید.
- ورود افراد دارای بیماری قلبی و زمینه ای و تنفسی ممنوع میباشد.
توضیحات:
- امکان برگزاری جشن تولد وجود دارد.
- دسترسی آسان از طریق حمل و نقل عمومی وجود دارد.
توضیحات منحصر به فرد این بازی:
- از پلیر های عزیز درخواست میشود که به محض رسیدن در لوکیشن بازی، با مجموعه تماس حاصل فرمایند.
- حداقل تعداد تجربه لازم ، 5 اتاق فرار می باشد.
ژانر:
- وحشت, دلهره آور, مهیج



نظراتمشاهده 292 نظر
اولویت نمایش، با نظرات بروز تره!
×Solaleh
24 خرداد 1405
عالی بود با این تاخیر داشتیم بازم اکت ها رو عالی اجرا کردن و واقعا ترسیده بودیم 🤣😭 انقد نرسیده بودیم چند بار میخواستیم انصراف بدیم و واقعا پیش بیاد دوباره میریم 🫠 برخورد پرسنل هم عالی بود واقعا خوب بود
عالی بود با این تاخیر داشتیم بازم اکت ها رو عالی اجرا کردن و واقعا ترسیده بودیم 🤣😭 انقد نرسیده بودیم چند بار میخواستیم انصراف بدیم و واقعا پیش بیاد دوباره میریم 🫠 برخورد پرسنل هم عالی بود واقعا خوب بود
عالی بود با این تاخیر داشتیم بازم اکت ها رو عالی اجرا کردن و واقعا ترسیده بودیم 🤣😭 انقد نرسیده بودیم چند بار میخواستیم انصراف بدیم و واقعا پیش بیاد دوباره میریم 🫠 برخورد پرسنل هم عالی بود واقعا خوب بود
آیا این دیدگاه مفید بود؟
رضا غیاثی
24 خرداد 1405
ما گروه سانس آخر جمعه بودیم و صادقانه بخام بگم انرژیشون ب نسبت سانس آخر بی نظیر بود. اکتای خفن، وهم و فضای سنگین، دکور خوب، مپ بزرگ و از همه مهم تر ترس بازی که ب شدت زیاده... واقعا آدم لذت میبره هنوزم اتاق فرارایی هستن که انقدر میتونن ژانر ترس رو خوب در بیارن... ممنون از تیم خوبتون به ما ک عالی گذشت🤍
ما گروه سانس آخر جمعه بودیم و صادقانه بخام بگم انرژیشون ب نسبت سانس آخر بی نظیر بود. اکتای خفن، وهم و فضای سنگین، دکور خوب، مپ بزرگ و از همه مهم تر ترس بازی که ب شدت زیاده... واقعا آدم لذت میبره هنوزم اتاق فرارایی هستن که انقدر میتونن ژانر ترس رو خوب در بیارن... ممنون از تیم خوبتون به ما ک عالی گذشت🤍
ما گروه سانس آخر جمعه بودیم و صادقانه بخام بگم انرژیشون ب نسبت سانس آخر بی نظیر بود. اکتای خفن، وهم و فضای سنگین، دکور خوب، مپ بزرگ و از همه مهم تر ترس بازی که ب شدت زیاده... واقعا آدم لذت میبره هنوزم اتاق فرارایی هستن که انقدر میتونن ژانر ترس رو خوب در بیارن... ممنون از تیم خوبتون به ما ک عالی گذشت🤍
آیا این دیدگاه مفید بود؟
Negar
23 خرداد 1405
بعد مدت ها یک بازی فول ترس تجربه کردیم که خیلی حال داد، اکترها عالی بودن، تعدادشون از ما بیشتر بود😍 (فقط یه کوچولو صدا جیغشون زیاد بود) وای از بک ها چند طبقه ای و خفن🥲 ممنون از گیم مستر با حوصله و پرسنل محترم
بعد مدت ها یک بازی فول ترس تجربه کردیم که خیلی حال داد، اکترها عالی بودن، تعدادشون از ما بیشتر بود😍 (فقط یه کوچولو صدا جیغشون زیاد بود) وای از بک ها چند طبقه ای و خفن🥲 ممنون از گیم مستر با حوصله و پرسنل محترم
بعد مدت ها یک بازی فول ترس تجربه کردیم که خیلی حال داد، اکترها عالی بودن، تعدادشون از ما بیشتر بود😍 (فقط یه کوچولو صدا جیغشون زیاد بود) وای از بک ها چند طبقه ای و خفن🥲 ممنون از گیم مستر با حوصله و پرسنل محترم
آیا این دیدگاه مفید بود؟
سحر دارایی
22 خرداد 1405
عالی بودید. هر چی بگم کم گفتم. یه تجربه خیلی خوب از اتاق فرار به ما هدیه کردید و سیمون عالی گذشت. اکتورا خیلی خلاق بودن و زحمت کشیدند. سناریو بی نقص. همه چی طبق برنامه ریزی و یه پایان بندی خووب. ازتون ممنونم
عالی بودید. هر چی بگم کم گفتم. یه تجربه خیلی خوب از اتاق فرار به ما هدیه کردید و سیمون عالی گذشت. اکتورا خیلی خلاق بودن و زحمت کشیدند. سناریو بی نقص. همه چی طبق برنامه ریزی و یه پایان بندی خووب. ازتون ممنونم
عالی بودید. هر چی بگم کم گفتم. یه تجربه خیلی خوب از اتاق فرار به ما هدیه کردید و سیمون عالی گذشت. اکتورا خیلی خلاق بودن و زحمت کشیدند. سناریو بی نقص. همه چی طبق برنامه ریزی و یه پایان بندی خووب. ازتون ممنونم
آیا این دیدگاه مفید بود؟
Ahmad
20 خرداد 1405
افتخار حضور در ترسناک ترین اتاق فرار تهران رو داشتیم ممنون از پرسنل خوب ومحترم راحب بازی بخوام توضیحی بدم اول این که لوکیشن فوق العاده ترسناک و مرتبط با سناریو،معماها خیلی راحته ولی اتقد اکت میخوری ترس بهت قالب میشه و ب سختی حل میشه،اصلا مشخصه روی این بازی لحظه ب لحظ فکر شده و شما ۹۰ دقیقه پر استرس رو سپری میکنید و قول میدم نترس ترین هاش هم اینجا میترسن.هیجان فوق العاده بالا بود اکت ها و نور پردازی تماما روی موزیک بود چقد حال داد بهمون واقعا کیف کردیم دیگه نیست مثل اینجا بازی خیلی خیلی ممنونم از این پرسنل درجه یک و امیدواریم تو دورانی که اتاق فرار ها همه شبیه هم شدن از این نوع بازی ها زیاد بشه با تجربه +۱۰۰ تا بازی پیشنهاد میکنم بدون تردید بریدو لذت ببریدو تخلیه انرژی کنید😅
افتخار حضور در ترسناک ترین اتاق فرار تهران رو داشتیم ممنون از پرسنل خوب ومحترم راحب بازی بخوام توضیحی بدم اول این که لوکیشن فوق العاده ترسناک و مرتبط با سناریو،معماها خیلی راحته ولی اتقد اکت میخوری ترس بهت قالب میشه و ب سختی حل میشه،اصلا مشخصه روی این بازی لحظه ب لحظ فکر شده و شما ۹۰ دقیقه پر استرس رو سپری میکنید و قول میدم نترس ترین هاش هم اینجا میترسن.هیجان فوق العاده بالا بود اکت ها و نور پردازی تماما روی موزیک بود چقد حال داد بهمون واقعا کیف کردیم دیگه نیست مثل اینجا بازی خیلی خیلی ممنونم از این پرسنل درجه یک و امیدواریم تو دورانی که اتاق فرار ها همه شبیه هم شدن از این نوع بازی ها زیاد بشه با تجربه +۱۰۰ تا بازی پیشنهاد میکنم بدون تردید بریدو لذت ببریدو تخلیه انرژی کنید😅
افتخار حضور در ترسناک ترین اتاق فرار تهران رو داشتیم ممنون از پرسنل خوب ومحترم راحب بازی بخوام توضیحی بدم اول این که لوکیشن فوق العاده ترسناک و مرتبط با سناریو،معماها خیلی راحته ولی اتقد اکت میخوری ترس بهت قالب میشه و ب سختی حل میشه،اصلا مشخصه روی این بازی لحظه ب لحظ فکر شده و شما ۹۰ دقیقه پر استرس رو سپری میکنید و قول میدم نترس ترین هاش هم اینجا میترسن.هیجان فوق العاده بالا بود اکت ها و نور پردازی تماما روی موزیک بود چقد حال داد بهمون واقعا کیف کردیم دیگه نیست مثل اینجا بازی خیلی خیلی ممنونم از این پرسنل درجه یک و امیدواریم تو دورانی که اتاق فرار ها همه شبیه هم شدن از این نوع بازی ها زیاد بشه با تجربه +۱۰۰ تا بازی پیشنهاد میکنم بدون تردید بریدو لذت ببریدو تخلیه انرژی کنید😅
آیا این دیدگاه مفید بود؟
محمد محسنی
19 خرداد 1405
خطبه صرفا در زمینه ترس میتونه حرف برای گفتن داشته باشه. دکور کم جزئیات و تا حد زیادی خالی بود. صدای موزیک آزاردهنده بلند بود. چند رویداد بی منطق و کم منطق در بازی وجود داشت. عملکرد اکتورها مجموعا خوب بود و چند جا به خوبی غافلگیرمون کردن اما باز هم جای طراحی اکت های بهتر و متنوع تر وجود داره. معماها اکثرا مناسب بودن اما خلاقیت خاصی نداشتن. ممنون از برخورد خوب پرسنل گرامی که کامل به صحبتهامون گوش کردن در کل اگر بازی دیکه ای مدنظر ندارین و در اون صورت هم هم فقط به دید ترس قابل تجربه هست.
خطبه صرفا در زمینه ترس میتونه حرف برای گفتن داشته باشه. دکور کم جزئیات و تا حد زیادی خالی بود. صدای موزیک آزاردهنده بلند بود. چند رویداد بی منطق و کم منطق در بازی وجود داشت. عملکرد اکتورها مجموعا خوب بود و چند جا به خوبی غافلگیرمون کردن اما باز هم جای طراحی اکت های بهتر و متنوع تر وجود داره. معماها اکثرا مناسب بودن اما خلاقیت خاصی نداشتن. ممنون از برخورد خوب پرسنل گرامی که کامل به صحبتهامون گوش کردن در کل اگر بازی دیکه ای مدنظر ندارین و در اون صورت هم هم فقط به دید ترس قابل تجربه هست.
پاسخ مجموعه:
دویستو اندی نظر از پلیرهای عزیزمون بیان گو کل ماجرا و زحمات پرسنل این مجموعه هستند و نیازی ب توضیح ندارد..امیدوارم شما دوست عزیز برای تفریح به شطرنج مراجعه کنید که به قول خودتون خطر ساز هم نباشه... در این لوکیشن حتی باند اسپیکر ها هم زحمت میکشن و به مهمانان اینجا اکت میزنن و بله درحقیقت ازار دهنده هست ممکن کردن این نوع غیر ممکنات.طبق راهنمایی شما مهندس عزیز از این پس به اقا سعید عرض میکنیم که در منزل شخصیشون برای پر شدن دکور از شاخو برگهای جنگلی و یا نمای کلیسایی استفاده بکند.خداراشاکریم که در سانس شما نیمکت ذخیره خطبه زحمت اجرای اکت کشیدن و مابقی انرژی هدر ندادن.بازهم ممنون از نظر شما مهندس عزیز🙏🏼
خطبه صرفا در زمینه ترس میتونه حرف برای گفتن داشته باشه. دکور کم جزئیات و تا حد زیادی خالی بود. صدای موزیک آزاردهنده بلند بود. چند رویداد بی منطق و کم منطق در بازی وجود داشت. عملکرد اکتورها مجموعا خوب بود و چند جا به خوبی غافلگیرمون کردن اما باز هم جای طراحی اکت های بهتر و متنوع تر وجود داره. معماها اکثرا مناسب بودن اما خلاقیت خاصی نداشتن. ممنون از برخورد خوب پرسنل گرامی که کامل به صحبتهامون گوش کردن در کل اگر بازی دیکه ای مدنظر ندارین و در اون صورت هم هم فقط به دید ترس قابل تجربه هست.
آیا این دیدگاه مفید بود؟
حسین اسدی
15 خرداد 1405
عرض ادب بازی واقعا از لحاظ ترس عالی بود اکت بازی فوق العاده بود بازی طبقاتی بود و با بیش از ۱۰۰ تجربه لذت بردیم واکتورا از دلوجون مایه گذاشتن خداقوت❤
عرض ادب بازی واقعا از لحاظ ترس عالی بود اکت بازی فوق العاده بود بازی طبقاتی بود و با بیش از ۱۰۰ تجربه لذت بردیم واکتورا از دلوجون مایه گذاشتن خداقوت❤
عرض ادب بازی واقعا از لحاظ ترس عالی بود اکت بازی فوق العاده بود بازی طبقاتی بود و با بیش از ۱۰۰ تجربه لذت بردیم واکتورا از دلوجون مایه گذاشتن خداقوت❤
آیا این دیدگاه مفید بود؟
رقیه علی اکبری
15 خرداد 1405
خیلی خوب بود ممنون از گلوهای شما عزیزان واسه جیغ های بنفشی که کشیدین😶🌫️😂🤍 به سعیدم بگید خودم آستین بالا میزنم براش این چه کاریه داداش😔😂
خیلی خوب بود ممنون از گلوهای شما عزیزان واسه جیغ های بنفشی که کشیدین😶🌫️😂🤍 به سعیدم بگید خودم آستین بالا میزنم براش این چه کاریه داداش😔😂
خیلی خوب بود ممنون از گلوهای شما عزیزان واسه جیغ های بنفشی که کشیدین😶🌫️😂🤍 به سعیدم بگید خودم آستین بالا میزنم براش این چه کاریه داداش😔😂
آیا این دیدگاه مفید بود؟
رویا
14 خرداد 1405
با سلام و خسته نباشید به بچه های بازی خطبه واقعان بازی فوق العاده ای بود وحشت واقعی بود از درو دیوار اکتور می بارید. بازی طبقاتی و مپ بزرگی داشت واقعان لذت بردیم دمتون گرم
با سلام و خسته نباشید به بچه های بازی خطبه واقعان بازی فوق العاده ای بود وحشت واقعی بود از درو دیوار اکتور می بارید. بازی طبقاتی و مپ بزرگی داشت واقعان لذت بردیم دمتون گرم
با سلام و خسته نباشید به بچه های بازی خطبه واقعان بازی فوق العاده ای بود وحشت واقعی بود از درو دیوار اکتور می بارید. بازی طبقاتی و مپ بزرگی داشت واقعان لذت بردیم دمتون گرم
آیا این دیدگاه مفید بود؟
ملیکا
14 خرداد 1405
به شدت هیجان و ترس بازی بالا بود خودمون و دوستامون با ۳۰ تا تجربه چندین بار اکت خوردیم بازی طبقاتی و به شدت بدو بدو داشت همچنین یک اخر……
به شدت هیجان و ترس بازی بالا بود خودمون و دوستامون با ۳۰ تا تجربه چندین بار اکت خوردیم بازی طبقاتی و به شدت بدو بدو داشت همچنین یک اخر……
به شدت هیجان و ترس بازی بالا بود خودمون و دوستامون با ۳۰ تا تجربه چندین بار اکت خوردیم بازی طبقاتی و به شدت بدو بدو داشت همچنین یک اخر……
آیا این دیدگاه مفید بود؟
حسن راستگو
04 خرداد 1405
خسته نباشید ب مجموعه بازی طبقاتی و فضای بزرگ همراه با ترس بالا ک اکتور های کاربلد و قوی ک از جمله نقاط قوت بازی بود. سناریو واضح و قابل فهم ک پایان خوبی رو شامل شد. درکل پیشنهاد میشه این بازی 👌🏼
خسته نباشید ب مجموعه بازی طبقاتی و فضای بزرگ همراه با ترس بالا ک اکتور های کاربلد و قوی ک از جمله نقاط قوت بازی بود. سناریو واضح و قابل فهم ک پایان خوبی رو شامل شد. درکل پیشنهاد میشه این بازی 👌🏼
خسته نباشید ب مجموعه بازی طبقاتی و فضای بزرگ همراه با ترس بالا ک اکتور های کاربلد و قوی ک از جمله نقاط قوت بازی بود. سناریو واضح و قابل فهم ک پایان خوبی رو شامل شد. درکل پیشنهاد میشه این بازی 👌🏼
آیا این دیدگاه مفید بود؟
محمدرضا خلیل پور
04 خرداد 1405
خسته نباشید ب گروه خطبه بازی در ژانر ترس حرف نداره کسایی ک دنبال ترس هستن حتما امتحان کنن اکتورها فعال فضا و دکور هم بسیار خوفناک
خسته نباشید ب گروه خطبه بازی در ژانر ترس حرف نداره کسایی ک دنبال ترس هستن حتما امتحان کنن اکتورها فعال فضا و دکور هم بسیار خوفناک
خسته نباشید ب گروه خطبه بازی در ژانر ترس حرف نداره کسایی ک دنبال ترس هستن حتما امتحان کنن اکتورها فعال فضا و دکور هم بسیار خوفناک
آیا این دیدگاه مفید بود؟
کصخلم
03 خرداد 1405
واقعا عالی بود خیلی حال داد هم هیجانی بود اکتور ها خفن همه چی عالی ممنونم از داش سعید گل ایشالا اتاق فرار بعدیشون صفا کنیم به به
واقعا عالی بود خیلی حال داد هم هیجانی بود اکتور ها خفن همه چی عالی ممنونم از داش سعید گل ایشالا اتاق فرار بعدیشون صفا کنیم به به
واقعا عالی بود خیلی حال داد هم هیجانی بود اکتور ها خفن همه چی عالی ممنونم از داش سعید گل ایشالا اتاق فرار بعدیشون صفا کنیم به به
آیا این دیدگاه مفید بود؟
ترنم توسلی
28 خرداد 1405
خیلی خیلی خفن بود مخصوصا اکتورا عالی بودن🤌🏽 خیلی ترسناک و خوب بودن نسبت به بقیه اتاق فرارا و ممنون از رفتار پرسنل🙏🏽
خیلی خیلی خفن بود مخصوصا اکتورا عالی بودن🤌🏽 خیلی ترسناک و خوب بودن نسبت به بقیه اتاق فرارا و ممنون از رفتار پرسنل🙏🏽
خیلی خیلی خفن بود مخصوصا اکتورا عالی بودن🤌🏽 خیلی ترسناک و خوب بودن نسبت به بقیه اتاق فرارا و ممنون از رفتار پرسنل🙏🏽
آیا این دیدگاه مفید بود؟
سلین خوبی
15 خرداد 1405
یکی از بهترینااا بود، تیمشون عالیه مودب و ماهر. دکور و اون حال و هوای مکانشم همینطور واقعا پیشنهاد میشه ...
یکی از بهترینااا بود، تیمشون عالیه مودب و ماهر. دکور و اون حال و هوای مکانشم همینطور واقعا پیشنهاد میشه ...
یکی از بهترینااا بود، تیمشون عالیه مودب و ماهر. دکور و اون حال و هوای مکانشم همینطور واقعا پیشنهاد میشه ...
آیا این دیدگاه مفید بود؟
مهراز
31 خرداد 1405
خیلی تجربه ی خوبی بود برخورد پرسنل عالی بود و خیلی بهمون خوش گذشت ترسناک بود و بک ها هم خیلی عالی بود
خیلی تجربه ی خوبی بود برخورد پرسنل عالی بود و خیلی بهمون خوش گذشت ترسناک بود و بک ها هم خیلی عالی بود
خیلی تجربه ی خوبی بود برخورد پرسنل عالی بود و خیلی بهمون خوش گذشت ترسناک بود و بک ها هم خیلی عالی بود
آیا این دیدگاه مفید بود؟
اسماعیل رضایی
14 خرداد 1405
بازی فوق العالده عالی ترس بازی بسیار بالا با بک های فوق العاده هیجانی حتما پیشنهاد میکنم تجربه کنید.
بازی فوق العالده عالی ترس بازی بسیار بالا با بک های فوق العاده هیجانی حتما پیشنهاد میکنم تجربه کنید.
بازی فوق العالده عالی ترس بازی بسیار بالا با بک های فوق العاده هیجانی حتما پیشنهاد میکنم تجربه کنید.
آیا این دیدگاه مفید بود؟
علی حیدری
03 خرداد 1405
بازی عالی از هر نظر مپ و معما و اکتورا عالین برخورد عالی پیشنهاد میشه حتما برید گروه لچر ها ♥️♥️
بازی عالی از هر نظر مپ و معما و اکتورا عالین برخورد عالی پیشنهاد میشه حتما برید گروه لچر ها ♥️♥️
بازی عالی از هر نظر مپ و معما و اکتورا عالین برخورد عالی پیشنهاد میشه حتما برید گروه لچر ها ♥️♥️
آیا این دیدگاه مفید بود؟
امیر مهدی عرب عامری
22 خرداد 1405
یکی از بهترین اتاق فرار های تهرانه واقعا هم اکتور ها عالیه هم فضا سازی درکل همچی عالی بود...
یکی از بهترین اتاق فرار های تهرانه واقعا هم اکتور ها عالیه هم فضا سازی درکل همچی عالی بود...
یکی از بهترین اتاق فرار های تهرانه واقعا هم اکتور ها عالیه هم فضا سازی درکل همچی عالی بود...
آیا این دیدگاه مفید بود؟
کژال
27 خرداد 1405
فوق العاده بود هرچی بگم کم گفتم فقط امتحانش کنید خیلی خفن بودن خیلییییییییی
فوق العاده بود هرچی بگم کم گفتم فقط امتحانش کنید خیلی خفن بودن خیلییییییییی
فوق العاده بود هرچی بگم کم گفتم فقط امتحانش کنید خیلی خفن بودن خیلییییییییی
آیا این دیدگاه مفید بود؟
...
شما هم نظر خود را بنویسید
نظر شما پس تایید توسط سایت در لیست نظرات نمایش داده خواهد شد