درباره بازیوحشت
دلهره آور
تئاتر تعاملی
وحشت
دلهره آور
تئاتر تعاملی
بازی "کتاب خون"، یازدهمین اتاق فرار از مجموعه "Escape_coom" است که در خیابان کرمان تهران واقع شده است.
قوانین بازی:
- از پذیرش افراد با حالت غیر طبیعی و مصرف مشروبات الکلی و روان گردان معذوریم.
- لطفا در صورت داشتن بیماری خاص، آلرژی یا فوبیا به چیزی، به مجموعه اطلاع دهید.
- لطفا شئونات اسلامی را رعایت فرمایید.
- ورود افراد دارای بیماری قلبی و زمینه ای و تنفسی ممنوع میباشد.
توضیحات:
- امکان برگزاری جشن تولد وجود دارد.
- امکان استفاده از سرویس بهداشتی وجود دارد.
- اطراف بازی جای پارک به راحتی پیدا میشود.
- دسترسی آسان از طریق وسایل حمل و نقل عمومی.
توضیحات منحصر به فرد این بازی:
- از پلیر های عزیز درخواست میشود که به محض رسیدن در لوکیشن بازی، با مجموعه تماس حاصل فرمایند.
- این بازی طبقاتی و به صورت شروع از مبدا اجرا میشود.
- بعد از رزرو از طریق سایت حتما در واتساپ به شماره ی مجموعه پیغام دهید.
امکان استفاده از سرویس بهداشتی 20 دقیقه بعد از شروع بازی وجود دارد.
ژانر:
- وحشت, دلهره آور,تئاتر تعاملی












نظراتمشاهده 280 نظر
اولویت نمایش، با نظرات بروز تره!
×علی
16 خرداد 1405
از همه نظر عالی، مخصوصا دکور، فضا سازی و برخور عالی پرسنل . فضای اتاق فرار به نسبت بزرگه و مکان های متنوع و جذابی رو داخلش به کار گرفتن. پیشنهاد میکنم تجربه کنید
از همه نظر عالی، مخصوصا دکور، فضا سازی و برخور عالی پرسنل . فضای اتاق فرار به نسبت بزرگه و مکان های متنوع و جذابی رو داخلش به کار گرفتن. پیشنهاد میکنم تجربه کنید
پاسخ مجموعه:
ممنونم ازتون بزرگوار🙏🏻🌹
از همه نظر عالی، مخصوصا دکور، فضا سازی و برخور عالی پرسنل . فضای اتاق فرار به نسبت بزرگه و مکان های متنوع و جذابی رو داخلش به کار گرفتن. پیشنهاد میکنم تجربه کنید
آیا این دیدگاه مفید بود؟
زهرا امیرحسینی
12 خرداد 1405
با تاخیر شروع شد ولی عالی بود اکتورها خوب بودن و خوب ترسوندن معماها هم خوب بود ولی تحت استرس آدم یکم طول میکشه حل کنه راهنمایی میکنن زمان بذارن خودمون کامل حل کنیم بهتره مرسی از مجموعه خیلی بهمون خوش گذشت
با تاخیر شروع شد ولی عالی بود اکتورها خوب بودن و خوب ترسوندن معماها هم خوب بود ولی تحت استرس آدم یکم طول میکشه حل کنه راهنمایی میکنن زمان بذارن خودمون کامل حل کنیم بهتره مرسی از مجموعه خیلی بهمون خوش گذشت
پاسخ مجموعه:
ممنونم تشکر
با تاخیر شروع شد ولی عالی بود اکتورها خوب بودن و خوب ترسوندن معماها هم خوب بود ولی تحت استرس آدم یکم طول میکشه حل کنه راهنمایی میکنن زمان بذارن خودمون کامل حل کنیم بهتره مرسی از مجموعه خیلی بهمون خوش گذشت
آیا این دیدگاه مفید بود؟
Ali
11 خرداد 1405
سلام من به عنوان کسی که بیش از ۲۰۰ اسکیپ روم رفتم این اسکیپ یکی از استاندارد ترین اتاق فرار هایی بوده که رفتم واقعا عالی بینظیر به نظر من کامنت منفی واسه این بازی منطقی نمیاد چون دکور ؛ صدا ؛ نور ؛ اکت ؛ حرکت : راستای چیدن حرکت پلیر و حتی سناریو بسیار خلاقانه کار شده پرزنتور بسیار محترم بازی با یک جو عالی شروع میشه و من که با صحبت های پرزنتور و تعامل اول رفتم تو لایه های بازی و خیلی عالی بود من این بازی رو پیشنهاد میکنم به تمام مجموعه دارانی که میخوان بازی بسازن بینظیر مننون از تیم خوب کتاب خون مخصوصا ادوارد عزیز ❤❤❤❤❤❤ موفق باشید 🌹
سلام من به عنوان کسی که بیش از ۲۰۰ اسکیپ روم رفتم این اسکیپ یکی از استاندارد ترین اتاق فرار هایی بوده که رفتم واقعا عالی بینظیر به نظر من کامنت منفی واسه این بازی منطقی نمیاد چون دکور ؛ صدا ؛ نور ؛ اکت ؛ حرکت : راستای چیدن حرکت پلیر و حتی سناریو بسیار خلاقانه کار شده پرزنتور بسیار محترم بازی با یک جو عالی شروع میشه و من که با صحبت های پرزنتور و تعامل اول رفتم تو لایه های بازی و خیلی عالی بود من این بازی رو پیشنهاد میکنم به تمام مجموعه دارانی که میخوان بازی بسازن بینظیر مننون از تیم خوب کتاب خون مخصوصا ادوارد عزیز ❤❤❤❤❤❤ موفق باشید 🌹
پاسخ مجموعه:
مخلصیم
سلام من به عنوان کسی که بیش از ۲۰۰ اسکیپ روم رفتم این اسکیپ یکی از استاندارد ترین اتاق فرار هایی بوده که رفتم واقعا عالی بینظیر به نظر من کامنت منفی واسه این بازی منطقی نمیاد چون دکور ؛ صدا ؛ نور ؛ اکت ؛ حرکت : راستای چیدن حرکت پلیر و حتی سناریو بسیار خلاقانه کار شده پرزنتور بسیار محترم بازی با یک جو عالی شروع میشه و من که با صحبت های پرزنتور و تعامل اول رفتم تو لایه های بازی و خیلی عالی بود من این بازی رو پیشنهاد میکنم به تمام مجموعه دارانی که میخوان بازی بسازن بینظیر مننون از تیم خوب کتاب خون مخصوصا ادوارد عزیز ❤❤❤❤❤❤ موفق باشید 🌹
آیا این دیدگاه مفید بود؟
طاها وهاب زاده
09 خرداد 1405
واقعا اتاق فرار محشری بود لذت بردیم رفتار پرسنل عالی بود و بسیار خون گرم بودن اکتور های حرفه ای و اکت های خفن معما هم عادی بود و با کمی فکر میشد حل کرد فضای خیلی دارک و ترسناکی داشت در کل خیلی عالی بود و پیشنهاد میشه
واقعا اتاق فرار محشری بود لذت بردیم رفتار پرسنل عالی بود و بسیار خون گرم بودن اکتور های حرفه ای و اکت های خفن معما هم عادی بود و با کمی فکر میشد حل کرد فضای خیلی دارک و ترسناکی داشت در کل خیلی عالی بود و پیشنهاد میشه
پاسخ مجموعه:
تشکر از شما عزیز
واقعا اتاق فرار محشری بود لذت بردیم رفتار پرسنل عالی بود و بسیار خون گرم بودن اکتور های حرفه ای و اکت های خفن معما هم عادی بود و با کمی فکر میشد حل کرد فضای خیلی دارک و ترسناکی داشت در کل خیلی عالی بود و پیشنهاد میشه
آیا این دیدگاه مفید بود؟
amir
08 خرداد 1405
واقعا پیشنهاد میکنم خیلی اسکیپ روم قشنگی بود مخصوصا اکتور هاشون خیلی اکت های خفنی میزدن رفتار پرسنل هم خوب بود نمیدونم چرا توی کامنت ها میگن بد بود🤔 ما که حال کردیم خسته نباشید🫠
واقعا پیشنهاد میکنم خیلی اسکیپ روم قشنگی بود مخصوصا اکتور هاشون خیلی اکت های خفنی میزدن رفتار پرسنل هم خوب بود نمیدونم چرا توی کامنت ها میگن بد بود🤔 ما که حال کردیم خسته نباشید🫠
پاسخ مجموعه:
ممنونم دوست عزیز
واقعا پیشنهاد میکنم خیلی اسکیپ روم قشنگی بود مخصوصا اکتور هاشون خیلی اکت های خفنی میزدن رفتار پرسنل هم خوب بود نمیدونم چرا توی کامنت ها میگن بد بود🤔 ما که حال کردیم خسته نباشید🫠
آیا این دیدگاه مفید بود؟
حسن
08 خرداد 1405
عالی بود ما ۶ نفر بودیم هر ۶ تامونم ترسیدیم واقعا قشنگ بود خودتون برید متوجه میشید یه سوپرایزم توی بازی دارن که از استرس میمیرید خیلی محشر بود ممنون🌹
عالی بود ما ۶ نفر بودیم هر ۶ تامونم ترسیدیم واقعا قشنگ بود خودتون برید متوجه میشید یه سوپرایزم توی بازی دارن که از استرس میمیرید خیلی محشر بود ممنون🌹
پاسخ مجموعه:
لو رفتیم خخخخخ ممنون
عالی بود ما ۶ نفر بودیم هر ۶ تامونم ترسیدیم واقعا قشنگ بود خودتون برید متوجه میشید یه سوپرایزم توی بازی دارن که از استرس میمیرید خیلی محشر بود ممنون🌹
آیا این دیدگاه مفید بود؟
ممد
08 خرداد 1405
وااای هر چقدر بگم کم گفتم مگه داریم خفن تر از این بازی خیلی قشنگ بود اکتای خیلی خفن و جدید فضاسازی عالی دکور محشر ما اول ک رزرو کردیم کامنت هارو که خوندیم پشیمون شده بودیم ک بریم ولی بعدش ک رفتیم دیدیم چقدررر خفنن بود باریکلا چه بک هایی داشت ما که ترسیده بودیم ممنون از تیم کتاب خون تیم:سیسی💕
وااای هر چقدر بگم کم گفتم مگه داریم خفن تر از این بازی خیلی قشنگ بود اکتای خیلی خفن و جدید فضاسازی عالی دکور محشر ما اول ک رزرو کردیم کامنت هارو که خوندیم پشیمون شده بودیم ک بریم ولی بعدش ک رفتیم دیدیم چقدررر خفنن بود باریکلا چه بک هایی داشت ما که ترسیده بودیم ممنون از تیم کتاب خون تیم:سیسی💕
پاسخ مجموعه:
ممنونم تشکر
وااای هر چقدر بگم کم گفتم مگه داریم خفن تر از این بازی خیلی قشنگ بود اکتای خیلی خفن و جدید فضاسازی عالی دکور محشر ما اول ک رزرو کردیم کامنت هارو که خوندیم پشیمون شده بودیم ک بریم ولی بعدش ک رفتیم دیدیم چقدررر خفنن بود باریکلا چه بک هایی داشت ما که ترسیده بودیم ممنون از تیم کتاب خون تیم:سیسی💕
آیا این دیدگاه مفید بود؟
امیرحسین
06 خرداد 1405
بازی معمولی بود ،با پرزنت یک ساعت داخل بودیم، اکتها و اکترها خوب بودن، اقای پشت بیسیم انگار عجله داشتن که هینت بدن! یکی از قفل ها برعکس وصل شده بود ولی خب گفتن مدلش!
بازی معمولی بود ،با پرزنت یک ساعت داخل بودیم، اکتها و اکترها خوب بودن، اقای پشت بیسیم انگار عجله داشتن که هینت بدن! یکی از قفل ها برعکس وصل شده بود ولی خب گفتن مدلش!
پاسخ مجموعه:
ممنون از نظرتون 🙏🌹
بازی معمولی بود ،با پرزنت یک ساعت داخل بودیم، اکتها و اکترها خوب بودن، اقای پشت بیسیم انگار عجله داشتن که هینت بدن! یکی از قفل ها برعکس وصل شده بود ولی خب گفتن مدلش!
آیا این دیدگاه مفید بود؟
vahid
06 خرداد 1405
بازی خیلی خوبی بود واقعا همه چی عالی اکتور ها حرفه ای و کار بلد و رفتار پرسنل بی نظیر این کامنت های منفی ای هم که میبینید همش الکیه برای اینه که بازی کتاب خون رو خراب کنن و در نهایت بهترین اتاق فرار عمرم بود مرسی از عوامل❤️🙏
بازی خیلی خوبی بود واقعا همه چی عالی اکتور ها حرفه ای و کار بلد و رفتار پرسنل بی نظیر این کامنت های منفی ای هم که میبینید همش الکیه برای اینه که بازی کتاب خون رو خراب کنن و در نهایت بهترین اتاق فرار عمرم بود مرسی از عوامل❤️🙏
پاسخ مجموعه:
ممنونم ازتون امیدوارم واقعا لایق این مهربانی باشیم 🙏🌹
بازی خیلی خوبی بود واقعا همه چی عالی اکتور ها حرفه ای و کار بلد و رفتار پرسنل بی نظیر این کامنت های منفی ای هم که میبینید همش الکیه برای اینه که بازی کتاب خون رو خراب کنن و در نهایت بهترین اتاق فرار عمرم بود مرسی از عوامل❤️🙏
آیا این دیدگاه مفید بود؟
امیرعلی
05 خرداد 1405
سلامو عرض ادب و خسته نباشبد به تیم خفنه کتاب خون واقعا اتاق فرار باحال و دکوراسیون خفن و اکتور های حرفه ایی و به شدت سریع و آن تایم و از لحاظ ترس واقعا عالی بود معما ها هم خوب بودن و جالب و بهترین نکته مپ بزرگ و اتاق های زیاد و بهتر از همه اینکه طبقاتی بود و بک های ترسناکی داشت ما این بازیو امروز رفتیم و 2 نفره تجربه کردیم و من به شخصه خیلی حال کردم امیدوارم اسپویل نباشه بازی 3 تا اکتور داشت ک اکتور خانوم واقعا خیلی اکت های خفن داشت و یه نکته مهم : به این کامنت های منفی توجه نکنید همش الکی فقط واسه خراب کردن کتاب خون هستش حتما باید برید تا بفهمید چیه مرسی از تیم کتاب خون🙏🏼
سلامو عرض ادب و خسته نباشبد به تیم خفنه کتاب خون واقعا اتاق فرار باحال و دکوراسیون خفن و اکتور های حرفه ایی و به شدت سریع و آن تایم و از لحاظ ترس واقعا عالی بود معما ها هم خوب بودن و جالب و بهترین نکته مپ بزرگ و اتاق های زیاد و بهتر از همه اینکه طبقاتی بود و بک های ترسناکی داشت ما این بازیو امروز رفتیم و 2 نفره تجربه کردیم و من به شخصه خیلی حال کردم امیدوارم اسپویل نباشه بازی 3 تا اکتور داشت ک اکتور خانوم واقعا خیلی اکت های خفن داشت و یه نکته مهم : به این کامنت های منفی توجه نکنید همش الکی فقط واسه خراب کردن کتاب خون هستش حتما باید برید تا بفهمید چیه مرسی از تیم کتاب خون🙏🏼
پاسخ مجموعه:
من خیلی ممنونم ازتون شما ها قلب های پاکی دارید و ۱۰۰٪خودتون انسان های خوبی هستید که مارو خوب دیدید امیدوارم که بتونیم دوباره در خدمتتون باشیم لطفتون فراوان تشکر میکنم ازتون دوست عزیز 🙏❤🌹🙏🏻
سلامو عرض ادب و خسته نباشبد به تیم خفنه کتاب خون واقعا اتاق فرار باحال و دکوراسیون خفن و اکتور های حرفه ایی و به شدت سریع و آن تایم و از لحاظ ترس واقعا عالی بود معما ها هم خوب بودن و جالب و بهترین نکته مپ بزرگ و اتاق های زیاد و بهتر از همه اینکه طبقاتی بود و بک های ترسناکی داشت ما این بازیو امروز رفتیم و 2 نفره تجربه کردیم و من به شخصه خیلی حال کردم امیدوارم اسپویل نباشه بازی 3 تا اکتور داشت ک اکتور خانوم واقعا خیلی اکت های خفن داشت و یه نکته مهم : به این کامنت های منفی توجه نکنید همش الکی فقط واسه خراب کردن کتاب خون هستش حتما باید برید تا بفهمید چیه مرسی از تیم کتاب خون🙏🏼
آیا این دیدگاه مفید بود؟
سیاه پوست
05 خرداد 1405
سلام با عرض پوزش این بازی یعنی بازی ( کتاب خون) یعنی مسخره خون😂 اول بازی با ۱۵تاخیر وارد شدیم برخورد پرسنل افتضاح ترین برخورد بود از فضاسازی داخل بگم که بی در پیکر این اتاق اصلا به اون یکی اتاق هیچ ربطی نداشت نمیدونم چرا تو تم خونه آهنگ روستایی گذاشتن بازم بگم برخورد پرسنل حتی پشت اون بیستم خرابشون بازم خیلی بد بود یعنی هر موقع که میخواستیم از بی سیم استفاده کنیم باید منتظر یه برخورد بد باشیم نمیدونم از بکاش بگم که کاش نمیداد آنقدر مزخرف نور پردازی در دیوار یه معما نتونستیم حل کنیم چون تا میومدیم سمت معما نور قطع میکرد تا وقت تلفی سه تا بتونه خیانت مستقیم بده و سریع بیرون مون کنه موقعی که بازی تموم شد آخر بازی گفت بیسیم کجاست گفتم پایین گفت بدو برو بیار همینقدر بی ادب و بی احترام واقعا آدم اینجور اتاق فرارو میبینی شرمنده اتاق فراری خوب میشه تو که بازیت هیچی برای ارائه نداده حداقل ادبتو داشته باش که آخرش بگیم بلاخره هرچیزی یه خوب بدیم داره و حتی اونم نداشت واقعا متاسفم تو زندگیم هیچوقت اینجوری به شعور خودم و همتیمیام بی احترامی نشده بود درکل بخوام بگم این بازی و هیچ وقت تو لیستتون نزارید که تجربه کنیم ارزش یک دقیقه تجربه کردنم نداره حرفی نمیمونه دیگه فقط متاسفم
سلام با عرض پوزش این بازی یعنی بازی ( کتاب خون) یعنی مسخره خون😂 اول بازی با ۱۵تاخیر وارد شدیم برخورد پرسنل افتضاح ترین برخورد بود از فضاسازی داخل بگم که بی در پیکر این اتاق اصلا به اون یکی اتاق هیچ ربطی نداشت نمیدونم چرا تو تم خونه آهنگ روستایی گذاشتن بازم بگم برخورد پرسنل حتی پشت اون بیستم خرابشون بازم خیلی بد بود یعنی هر موقع که میخواستیم از بی سیم استفاده کنیم باید منتظر یه برخورد بد باشیم نمیدونم از بکاش بگم که کاش نمیداد آنقدر مزخرف نور پردازی در دیوار یه معما نتونستیم حل کنیم چون تا میومدیم سمت معما نور قطع میکرد تا وقت تلفی سه تا بتونه خیانت مستقیم بده و سریع بیرون مون کنه موقعی که بازی تموم شد آخر بازی گفت بیسیم کجاست گفتم پایین گفت بدو برو بیار همینقدر بی ادب و بی احترام واقعا آدم اینجور اتاق فرارو میبینی شرمنده اتاق فراری خوب میشه تو که بازیت هیچی برای ارائه نداده حداقل ادبتو داشته باش که آخرش بگیم بلاخره هرچیزی یه خوب بدیم داره و حتی اونم نداشت واقعا متاسفم تو زندگیم هیچوقت اینجوری به شعور خودم و همتیمیام بی احترامی نشده بود درکل بخوام بگم این بازی و هیچ وقت تو لیستتون نزارید که تجربه کنیم ارزش یک دقیقه تجربه کردنم نداره حرفی نمیمونه دیگه فقط متاسفم
پاسخ مجموعه:
سلام دوست عزیز خیلی ممنونم که نظرتونو گفتید من به عنوان یک شخصی که یک مجموعه هنری رو دارم ممنونم ازتون و میزارم بقیه سانس ها در مورد این اتفاقات نظر بدن من که در جریان این موضوعاتی که شما گفتید نیستم ممنونم بازم ازتون 🙏🌹
سلام با عرض پوزش این بازی یعنی بازی ( کتاب خون) یعنی مسخره خون😂 اول بازی با ۱۵تاخیر وارد شدیم برخورد پرسنل افتضاح ترین برخورد بود از فضاسازی داخل بگم که بی در پیکر این اتاق اصلا به اون یکی اتاق هیچ ربطی نداشت نمیدونم چرا تو تم خونه آهنگ روستایی گذاشتن بازم بگم برخورد پرسنل حتی پشت اون بیستم خرابشون بازم خیلی بد بود یعنی هر موقع که میخواستیم از بی سیم استفاده کنیم باید منتظر یه برخورد بد باشیم نمیدونم از بکاش بگم که کاش نمیداد آنقدر مزخرف نور پردازی در دیوار یه معما نتونستیم حل کنیم چون تا میومدیم سمت معما نور قطع میکرد تا وقت تلفی سه تا بتونه خیانت مستقیم بده و سریع بیرون مون کنه موقعی که بازی تموم شد آخر بازی گفت بیسیم کجاست گفتم پایین گفت بدو برو بیار همینقدر بی ادب و بی احترام واقعا آدم اینجور اتاق فرارو میبینی شرمنده اتاق فراری خوب میشه تو که بازیت هیچی برای ارائه نداده حداقل ادبتو داشته باش که آخرش بگیم بلاخره هرچیزی یه خوب بدیم داره و حتی اونم نداشت واقعا متاسفم تو زندگیم هیچوقت اینجوری به شعور خودم و همتیمیام بی احترامی نشده بود درکل بخوام بگم این بازی و هیچ وقت تو لیستتون نزارید که تجربه کنیم ارزش یک دقیقه تجربه کردنم نداره حرفی نمیمونه دیگه فقط متاسفم
آیا این دیدگاه مفید بود؟
محمدطاها تقی پور
05 خرداد 1405
بی ادب بی ادب بی ادب پرسنل بشدتتتتتتتتت بی ادب واقعا انگار چیکارش کردیم ما داره با ما اینجوری برخورد میکنه موزیکا که میخواست عوض بشه یه نیم ساعت طول میکشید تا موزیک بعدی پلی بشه فضا سازیش شبیه خونه یه پیرزن ۱۰۰ ساله بود همین قدر بد بی محتوا بی معنی بی سر ته هیچی برای ارائه کردن نداشت اگه میخواید به خودتون توهین کنید حتما پیشنهاد میکنم این بازیو برید انقدر به ما توهین شده بود که وسط بازی انصراف دادیم و اخر بازی حتی نذاشتم ما صحبت کنیم و بیرونمون کردن یکم به مخاطب احترام بزارید به جایی برنمیخوره درکل به هیچ عنوان پیشنهاد نمیشه
بی ادب بی ادب بی ادب پرسنل بشدتتتتتتتتت بی ادب واقعا انگار چیکارش کردیم ما داره با ما اینجوری برخورد میکنه موزیکا که میخواست عوض بشه یه نیم ساعت طول میکشید تا موزیک بعدی پلی بشه فضا سازیش شبیه خونه یه پیرزن ۱۰۰ ساله بود همین قدر بد بی محتوا بی معنی بی سر ته هیچی برای ارائه کردن نداشت اگه میخواید به خودتون توهین کنید حتما پیشنهاد میکنم این بازیو برید انقدر به ما توهین شده بود که وسط بازی انصراف دادیم و اخر بازی حتی نذاشتم ما صحبت کنیم و بیرونمون کردن یکم به مخاطب احترام بزارید به جایی برنمیخوره درکل به هیچ عنوان پیشنهاد نمیشه
پاسخ مجموعه:
ممنونم از نظرتون تشکر 🙏🌹
بی ادب بی ادب بی ادب پرسنل بشدتتتتتتتتت بی ادب واقعا انگار چیکارش کردیم ما داره با ما اینجوری برخورد میکنه موزیکا که میخواست عوض بشه یه نیم ساعت طول میکشید تا موزیک بعدی پلی بشه فضا سازیش شبیه خونه یه پیرزن ۱۰۰ ساله بود همین قدر بد بی محتوا بی معنی بی سر ته هیچی برای ارائه کردن نداشت اگه میخواید به خودتون توهین کنید حتما پیشنهاد میکنم این بازیو برید انقدر به ما توهین شده بود که وسط بازی انصراف دادیم و اخر بازی حتی نذاشتم ما صحبت کنیم و بیرونمون کردن یکم به مخاطب احترام بزارید به جایی برنمیخوره درکل به هیچ عنوان پیشنهاد نمیشه
آیا این دیدگاه مفید بود؟
یکتا حسن زاده
05 خرداد 1405
اینکه واسه پلیر ارزش قائل شید خیلی مهمه از اول بازی با ما خیلی تند برخورد کردن خیلی به ما بر خورد رفتار پرسنل واقعا واقعا بد بازی هیچی برای ارائه کردن نداشت برای بشدت چرت و پرت فضاسازی بدردبخور موزیکا که تو یه لیگ دیگه بود اصلا خوشمون نیومد و با بی ادبی تمام با ما برخورد کردن خلاصه به هیچ عنوان پیشنهاد نمیشه
اینکه واسه پلیر ارزش قائل شید خیلی مهمه از اول بازی با ما خیلی تند برخورد کردن خیلی به ما بر خورد رفتار پرسنل واقعا واقعا بد بازی هیچی برای ارائه کردن نداشت برای بشدت چرت و پرت فضاسازی بدردبخور موزیکا که تو یه لیگ دیگه بود اصلا خوشمون نیومد و با بی ادبی تمام با ما برخورد کردن خلاصه به هیچ عنوان پیشنهاد نمیشه
پاسخ مجموعه:
تشکر 🌹🙏
اینکه واسه پلیر ارزش قائل شید خیلی مهمه از اول بازی با ما خیلی تند برخورد کردن خیلی به ما بر خورد رفتار پرسنل واقعا واقعا بد بازی هیچی برای ارائه کردن نداشت برای بشدت چرت و پرت فضاسازی بدردبخور موزیکا که تو یه لیگ دیگه بود اصلا خوشمون نیومد و با بی ادبی تمام با ما برخورد کردن خلاصه به هیچ عنوان پیشنهاد نمیشه
آیا این دیدگاه مفید بود؟
علی مولائی
05 خرداد 1405
خب دوستان ما بازی کتاب خون رو تجربه کردیم اول از همه بگم که وقتی نظرات این بازی رو دیدم با نظرات منفی رو به رو شدم ولی از من به شما نصیحت هیچوقت سر کامنت بازی رو پیش بینی نکنید یا بهش نظر ندید من بازی رو تجربه کردم فوق العاده بود تعریف الکی هم نمیکنم چون پنج سال داخل حرفه اسکیپ بودم و اکتور بودم فضاسازی بازی با سناریو مطابقت داشت اکت ها بشدت عالی بودن تایم های اکت ها هماهنگ بود هم اکت های جامپ اسکیر و هم اکت های توهم و و انعطاف بدنی فوق العاده اکتور ها اکت های تعامل زیبا بود و مطابقت با سناریو و روند بازی داشت بک ها عالی بودن این اتاق فرار پلیر رو داخل جو بازی میزاشت وقتی بازی رو تموم کردم چیزی که برام عجیب بود این بود که چرا همچین کامنت هایی رو برای این بازی گذاشتم وقتی نگاه کردم متوجه چندتا کامنت منفی شدم که مشخص بود از یه مجموعه دیگه این بازی رو رزرو کرده بودن و برای خراب کردن این بازی کامنت منفی گذاشته بودن بلاخره هر مجموعه داری چشم دیدن یه مجموعه دیگه ای رو نداره که اون مجموعه فول سانسه و پر فروشه خواهشا تاکید میکنم سر کامنت بازی رو قضاوت نکنید و امتیاز بازی و سناریو و سطح بازی رو چک کنید همچین ادمایی هستن که مجموعه رو خراب کنن گفتم اعلام کنم به تمام اسکیپ باز های عزیز که گول این ادمایی که مجموعه های دیگه ای رو خراب میکنند رو نخورند بازی همه جوره عالی و استاندارد بود تشکر میکنم از مدیریت مجموعه❤️
خب دوستان ما بازی کتاب خون رو تجربه کردیم اول از همه بگم که وقتی نظرات این بازی رو دیدم با نظرات منفی رو به رو شدم ولی از من به شما نصیحت هیچوقت سر کامنت بازی رو پیش بینی نکنید یا بهش نظر ندید من بازی رو تجربه کردم فوق العاده بود تعریف الکی هم نمیکنم چون پنج سال داخل حرفه اسکیپ بودم و اکتور بودم فضاسازی بازی با سناریو مطابقت داشت اکت ها بشدت عالی بودن تایم های اکت ها هماهنگ بود هم اکت های جامپ اسکیر و هم اکت های توهم و و انعطاف بدنی فوق العاده اکتور ها اکت های تعامل زیبا بود و مطابقت با سناریو و روند بازی داشت بک ها عالی بودن این اتاق فرار پلیر رو داخل جو بازی میزاشت وقتی بازی رو تموم کردم چیزی که برام عجیب بود این بود که چرا همچین کامنت هایی رو برای این بازی گذاشتم وقتی نگاه کردم متوجه چندتا کامنت منفی شدم که مشخص بود از یه مجموعه دیگه این بازی رو رزرو کرده بودن و برای خراب کردن این بازی کامنت منفی گذاشته بودن بلاخره هر مجموعه داری چشم دیدن یه مجموعه دیگه ای رو نداره که اون مجموعه فول سانسه و پر فروشه خواهشا تاکید میکنم سر کامنت بازی رو قضاوت نکنید و امتیاز بازی و سناریو و سطح بازی رو چک کنید همچین ادمایی هستن که مجموعه رو خراب کنن گفتم اعلام کنم به تمام اسکیپ باز های عزیز که گول این ادمایی که مجموعه های دیگه ای رو خراب میکنند رو نخورند بازی همه جوره عالی و استاندارد بود تشکر میکنم از مدیریت مجموعه❤️
پاسخ مجموعه:
ممنونم عزیزم امیدوارم که لایق این احترام بوده باشیم و اینکه خودتون خوبید که بقیه رو خوب میبینید 🙏🌹
خب دوستان ما بازی کتاب خون رو تجربه کردیم اول از همه بگم که وقتی نظرات این بازی رو دیدم با نظرات منفی رو به رو شدم ولی از من به شما نصیحت هیچوقت سر کامنت بازی رو پیش بینی نکنید یا بهش نظر ندید من بازی رو تجربه کردم فوق العاده بود تعریف الکی هم نمیکنم چون پنج سال داخل حرفه اسکیپ بودم و اکتور بودم فضاسازی بازی با سناریو مطابقت داشت اکت ها بشدت عالی بودن تایم های اکت ها هماهنگ بود هم اکت های جامپ اسکیر و هم اکت های توهم و و انعطاف بدنی فوق العاده اکتور ها اکت های تعامل زیبا بود و مطابقت با سناریو و روند بازی داشت بک ها عالی بودن این اتاق فرار پلیر رو داخل جو بازی میزاشت وقتی بازی رو تموم کردم چیزی که برام عجیب بود این بود که چرا همچین کامنت هایی رو برای این بازی گذاشتم وقتی نگاه کردم متوجه چندتا کامنت منفی شدم که مشخص بود از یه مجموعه دیگه این بازی رو رزرو کرده بودن و برای خراب کردن این بازی کامنت منفی گذاشته بودن بلاخره هر مجموعه داری چشم دیدن یه مجموعه دیگه ای رو نداره که اون مجموعه فول سانسه و پر فروشه خواهشا تاکید میکنم سر کامنت بازی رو قضاوت نکنید و امتیاز بازی و سناریو و سطح بازی رو چک کنید همچین ادمایی هستن که مجموعه رو خراب کنن گفتم اعلام کنم به تمام اسکیپ باز های عزیز که گول این ادمایی که مجموعه های دیگه ای رو خراب میکنند رو نخورند بازی همه جوره عالی و استاندارد بود تشکر میکنم از مدیریت مجموعه❤️
آیا این دیدگاه مفید بود؟
Abolfazl
04 خرداد 1405
گیم مستر بشدت بی ادب و حواستون باشه چیزیو نکن تو پاچتون چیزی که شکسته بود رو انداختن گردن ما و خسارتشم گرفتن و اصلا ارزش نداره نرید
گیم مستر بشدت بی ادب و حواستون باشه چیزیو نکن تو پاچتون چیزی که شکسته بود رو انداختن گردن ما و خسارتشم گرفتن و اصلا ارزش نداره نرید
پاسخ مجموعه:
سلام عزیزم شما خودت گفتی که شکستی بعد اومدی لینجا کامنت میزاری کار درستی نیست و اینکه من ازتون امضاء دارم که گفتم خسارت رو باید پرداخت کنید و امضاء کردید به هر حال امیدوارم موفق باشید 🙏🌹
گیم مستر بشدت بی ادب و حواستون باشه چیزیو نکن تو پاچتون چیزی که شکسته بود رو انداختن گردن ما و خسارتشم گرفتن و اصلا ارزش نداره نرید
آیا این دیدگاه مفید بود؟
alireza
04 خرداد 1405
سلام خدمت دوستان اول از همه گول کامنت ها امتیاز بازی نخورید پرزنتور خسته حال توضیح دادن نداره باگ نور ،اکتای ضعیف اکتور میخاد فیس بزده انگار داره بهت کله میزنه ،تعامل ضعیف ، موزیک راک گذاشتن تو دکور خونه اکتور دنبالته بجای اینکه بترسی هد میتونی بزنی وووووو(معما بسیاررررررر ضعیف)معما قدیمی و بی منطق (((معما بازی حذف کردن میگن موجود زنده توشه بیست دقیقه دیر رفتیم تو بازی نیم ساعت زود امدیم بیرون کلا نیم ساعت تو بازی بودم ) انقدر بد ران کرده بود پرزنتور امده بود بیرون هیچی ازمون نپرسید 😂😂حرفیم واسه گفتن داریی زبر کامنتم؟
سلام خدمت دوستان اول از همه گول کامنت ها امتیاز بازی نخورید پرزنتور خسته حال توضیح دادن نداره باگ نور ،اکتای ضعیف اکتور میخاد فیس بزده انگار داره بهت کله میزنه ،تعامل ضعیف ، موزیک راک گذاشتن تو دکور خونه اکتور دنبالته بجای اینکه بترسی هد میتونی بزنی وووووو(معما بسیاررررررر ضعیف)معما قدیمی و بی منطق (((معما بازی حذف کردن میگن موجود زنده توشه بیست دقیقه دیر رفتیم تو بازی نیم ساعت زود امدیم بیرون کلا نیم ساعت تو بازی بودم ) انقدر بد ران کرده بود پرزنتور امده بود بیرون هیچی ازمون نپرسید 😂😂حرفیم واسه گفتن داریی زبر کامنتم؟
پاسخ مجموعه:
🙏🌹
سلام خدمت دوستان اول از همه گول کامنت ها امتیاز بازی نخورید پرزنتور خسته حال توضیح دادن نداره باگ نور ،اکتای ضعیف اکتور میخاد فیس بزده انگار داره بهت کله میزنه ،تعامل ضعیف ، موزیک راک گذاشتن تو دکور خونه اکتور دنبالته بجای اینکه بترسی هد میتونی بزنی وووووو(معما بسیاررررررر ضعیف)معما قدیمی و بی منطق (((معما بازی حذف کردن میگن موجود زنده توشه بیست دقیقه دیر رفتیم تو بازی نیم ساعت زود امدیم بیرون کلا نیم ساعت تو بازی بودم ) انقدر بد ران کرده بود پرزنتور امده بود بیرون هیچی ازمون نپرسید 😂😂حرفیم واسه گفتن داریی زبر کامنتم؟
آیا این دیدگاه مفید بود؟
ali
04 خرداد 1405
سلام و درود بنده با تجربه بالای ۳۰۰ تا اتاق از سال ۹۸ این کامنتو میذارم با دقت بخونید بدترین بازی ای که تو عمرم رفتم بستنی ای که بعد بازی رفتیم خوردیم با ۱۰۰ هزار تومن لذت بیشتری داشت سبک بازی کلا زامبی بود تا جنی روحی بدترین سناریوی بازی بازی معلوم نبود چی چی محور بود اصلا نه معما محور بود نه ترس نه موسیقی محور نه سناریو محور موز محور بود معما افتضاح و مضخرف فوق آسون بود ولی همونم نمیذاشتن فکر کنیم برا حل کردنش اقا اگر نمیخواید پلیر برای معما فکر کنه و چالش برانگیز باشه براش معما رو حذف کن وسیله ی مورد نظرو تو اتاق قایم کن تا پیداش کنیم دیگه چه کاریه معما میذاری معمای اخر بازی زیر سی ثانیه حل میشد ولی برای همونم به ما هینت دادن خیلی اعصابم خورد شد فقط منتظر بودم بازی زودتر تموم شه بازی فوق العاده ضعیف بود ما که اصلا روند بازیو نفهمیدیم اجازه نمیدادندبرای معما یک دقیقه فکر کنیم درجا تا میرفتیم بالا سر قفل هینت میداد میگفت چطوری حلش کنیم گیم مستر اخلاق به شدت بدی داشت و بیشتر تخریب میکرد تا راهنمایی هینتو میداد مستقیم میگفت برید حلش کنید بیکار نمونید دکور بازی ترکیب غار فراماسونیا و هتل ترانسیلوانیا بود تا بخواد مربوط به ملک شخص توی سناریو باشه تئاتر بازی اونقد بدرد نخور و بی فایده بود که اصلا بنظرم بهتره که کلا تئاتر برداشته بشه موسیقی بازی نامربوط به فضا و گیم پلی بود و ترس رو از بین برده بود ما بیشتر رقصمون گرفته بود تا بریم تو جو بازی برخورد پرسنل و پرزنت به شدت بد بود خودشون میدونستن بازیشون ترس و هیجان نمیده هی میکفتن همش برید تو جو بازی و سعی کنید لذت ببرید تئاتر فوق ضعیف و بدون مفهوم پرزنتور درجا بع داشت نه صدای د از پرزنت تبدلی شد به شخصیت تعاملی و از شدت مصنوعی بودن ما هرچقد زور زدیم نتونستیم بریم توی جو بازی اکتا کاملا ضعیف و مبتدی و نا هنماهنگ فقط از یه مسیر میومد پخ میکرد بیشترین ترس توی بازی قسمت مکانیکی بازی بود 😂اکتور توی تاریکی سه بار با ما برخورد کرد نه سرعت نه صدای درستی و به جای جن اکت زامبی شده بود و یه ساعت طول میکشید تا برگردن و چراغ روشن بشه گیم مستر انقد صدای موسیقی رو زیاد کرده بود که نمیتونستیم با بیسیم یا خودمون صحبت کنیم ولی بازم صدای پای اکتور میومد تو اون سرو صدا یه معما توی بازی رو اصلا نذاشتن حلش کنیم بازی تموم شد
سلام و درود بنده با تجربه بالای ۳۰۰ تا اتاق از سال ۹۸ این کامنتو میذارم با دقت بخونید بدترین بازی ای که تو عمرم رفتم بستنی ای که بعد بازی رفتیم خوردیم با ۱۰۰ هزار تومن لذت بیشتری داشت سبک بازی کلا زامبی بود تا جنی روحی بدترین سناریوی بازی بازی معلوم نبود چی چی محور بود اصلا نه معما محور بود نه ترس نه موسیقی محور نه سناریو محور موز محور بود معما افتضاح و مضخرف فوق آسون بود ولی همونم نمیذاشتن فکر کنیم برا حل کردنش اقا اگر نمیخواید پلیر برای معما فکر کنه و چالش برانگیز باشه براش معما رو حذف کن وسیله ی مورد نظرو تو اتاق قایم کن تا پیداش کنیم دیگه چه کاریه معما میذاری معمای اخر بازی زیر سی ثانیه حل میشد ولی برای همونم به ما هینت دادن خیلی اعصابم خورد شد فقط منتظر بودم بازی زودتر تموم شه بازی فوق العاده ضعیف بود ما که اصلا روند بازیو نفهمیدیم اجازه نمیدادندبرای معما یک دقیقه فکر کنیم درجا تا میرفتیم بالا سر قفل هینت میداد میگفت چطوری حلش کنیم گیم مستر اخلاق به شدت بدی داشت و بیشتر تخریب میکرد تا راهنمایی هینتو میداد مستقیم میگفت برید حلش کنید بیکار نمونید دکور بازی ترکیب غار فراماسونیا و هتل ترانسیلوانیا بود تا بخواد مربوط به ملک شخص توی سناریو باشه تئاتر بازی اونقد بدرد نخور و بی فایده بود که اصلا بنظرم بهتره که کلا تئاتر برداشته بشه موسیقی بازی نامربوط به فضا و گیم پلی بود و ترس رو از بین برده بود ما بیشتر رقصمون گرفته بود تا بریم تو جو بازی برخورد پرسنل و پرزنت به شدت بد بود خودشون میدونستن بازیشون ترس و هیجان نمیده هی میکفتن همش برید تو جو بازی و سعی کنید لذت ببرید تئاتر فوق ضعیف و بدون مفهوم پرزنتور درجا بع داشت نه صدای د از پرزنت تبدلی شد به شخصیت تعاملی و از شدت مصنوعی بودن ما هرچقد زور زدیم نتونستیم بریم توی جو بازی اکتا کاملا ضعیف و مبتدی و نا هنماهنگ فقط از یه مسیر میومد پخ میکرد بیشترین ترس توی بازی قسمت مکانیکی بازی بود 😂اکتور توی تاریکی سه بار با ما برخورد کرد نه سرعت نه صدای درستی و به جای جن اکت زامبی شده بود و یه ساعت طول میکشید تا برگردن و چراغ روشن بشه گیم مستر انقد صدای موسیقی رو زیاد کرده بود که نمیتونستیم با بیسیم یا خودمون صحبت کنیم ولی بازم صدای پای اکتور میومد تو اون سرو صدا یه معما توی بازی رو اصلا نذاشتن حلش کنیم بازی تموم شد
پاسخ مجموعه:
🙏🌹
سلام و درود بنده با تجربه بالای ۳۰۰ تا اتاق از سال ۹۸ این کامنتو میذارم با دقت بخونید بدترین بازی ای که تو عمرم رفتم بستنی ای که بعد بازی رفتیم خوردیم با ۱۰۰ هزار تومن لذت بیشتری داشت سبک بازی کلا زامبی بود تا جنی روحی بدترین سناریوی بازی بازی معلوم نبود چی چی محور بود اصلا نه معما محور بود نه ترس نه موسیقی محور نه سناریو محور موز محور بود معما افتضاح و مضخرف فوق آسون بود ولی همونم نمیذاشتن فکر کنیم برا حل کردنش اقا اگر نمیخواید پلیر برای معما فکر کنه و چالش برانگیز باشه براش معما رو حذف کن وسیله ی مورد نظرو تو اتاق قایم کن تا پیداش کنیم دیگه چه کاریه معما میذاری معمای اخر بازی زیر سی ثانیه حل میشد ولی برای همونم به ما هینت دادن خیلی اعصابم خورد شد فقط منتظر بودم بازی زودتر تموم شه بازی فوق العاده ضعیف بود ما که اصلا روند بازیو نفهمیدیم اجازه نمیدادندبرای معما یک دقیقه فکر کنیم درجا تا میرفتیم بالا سر قفل هینت میداد میگفت چطوری حلش کنیم گیم مستر اخلاق به شدت بدی داشت و بیشتر تخریب میکرد تا راهنمایی هینتو میداد مستقیم میگفت برید حلش کنید بیکار نمونید دکور بازی ترکیب غار فراماسونیا و هتل ترانسیلوانیا بود تا بخواد مربوط به ملک شخص توی سناریو باشه تئاتر بازی اونقد بدرد نخور و بی فایده بود که اصلا بنظرم بهتره که کلا تئاتر برداشته بشه موسیقی بازی نامربوط به فضا و گیم پلی بود و ترس رو از بین برده بود ما بیشتر رقصمون گرفته بود تا بریم تو جو بازی برخورد پرسنل و پرزنت به شدت بد بود خودشون میدونستن بازیشون ترس و هیجان نمیده هی میکفتن همش برید تو جو بازی و سعی کنید لذت ببرید تئاتر فوق ضعیف و بدون مفهوم پرزنتور درجا بع داشت نه صدای د از پرزنت تبدلی شد به شخصیت تعاملی و از شدت مصنوعی بودن ما هرچقد زور زدیم نتونستیم بریم توی جو بازی اکتا کاملا ضعیف و مبتدی و نا هنماهنگ فقط از یه مسیر میومد پخ میکرد بیشترین ترس توی بازی قسمت مکانیکی بازی بود 😂اکتور توی تاریکی سه بار با ما برخورد کرد نه سرعت نه صدای درستی و به جای جن اکت زامبی شده بود و یه ساعت طول میکشید تا برگردن و چراغ روشن بشه گیم مستر انقد صدای موسیقی رو زیاد کرده بود که نمیتونستیم با بیسیم یا خودمون صحبت کنیم ولی بازم صدای پای اکتور میومد تو اون سرو صدا یه معما توی بازی رو اصلا نذاشتن حلش کنیم بازی تموم شد
آیا این دیدگاه مفید بود؟
Shahab
03 خرداد 1405
برخورد پرسنل اصلا خوب نبود اکت ها خیلی کم بود همش هینت میداد بهمون یطوری برخورد میکرد که زودتر بفرستنمون بریم درکل خیلی بد بود.با تشکر
برخورد پرسنل اصلا خوب نبود اکت ها خیلی کم بود همش هینت میداد بهمون یطوری برخورد میکرد که زودتر بفرستنمون بریم درکل خیلی بد بود.با تشکر
پاسخ مجموعه:
🙏🌹
برخورد پرسنل اصلا خوب نبود اکت ها خیلی کم بود همش هینت میداد بهمون یطوری برخورد میکرد که زودتر بفرستنمون بریم درکل خیلی بد بود.با تشکر
آیا این دیدگاه مفید بود؟
امیر حسین قادری پناه
08 خرداد 1405
اتاق فرار فوقالعاده هیجانی و خفتی بود کامنت هایی که می گن برخورد پرسنل بد بود اصلا توجه نکنید برخورد پرسنل فوق العاده بود
اتاق فرار فوقالعاده هیجانی و خفتی بود کامنت هایی که می گن برخورد پرسنل بد بود اصلا توجه نکنید برخورد پرسنل فوق العاده بود
اتاق فرار فوقالعاده هیجانی و خفتی بود کامنت هایی که می گن برخورد پرسنل بد بود اصلا توجه نکنید برخورد پرسنل فوق العاده بود
آیا این دیدگاه مفید بود؟
ایمان میرزایی
26 خرداد 1405
خیلی بازی خوبی بود هیجانش بالا بود موزیکشون خفن بود معماها خوب بودن دکور معمولی رو به خوب بود در کل بازی خوبی بود
خیلی بازی خوبی بود هیجانش بالا بود موزیکشون خفن بود معماها خوب بودن دکور معمولی رو به خوب بود در کل بازی خوبی بود
خیلی بازی خوبی بود هیجانش بالا بود موزیکشون خفن بود معماها خوب بودن دکور معمولی رو به خوب بود در کل بازی خوبی بود
آیا این دیدگاه مفید بود؟
...
شما هم نظر خود را بنویسید
نظر شما پس تایید توسط سایت در لیست نظرات نمایش داده خواهد شد