اپ تایم‌فورفان رو

جدید
  • امتیاز

    امتیاز

    9.4

  • سختی

    سختی

    8 از 10

  • نفرات

    نفرات

    از 4 تا 10 نفر

  • زمان

    زمان

    75 دقیقه

اتاق فرار کتاب خون

Escape Coom4
16+
goldسطح طلایی

نرخ کنسلی:۱.۵%

اتاق فرار کتاب خون

درباره بازی

وحشت

دلهره آور

تئاتر تعاملی

بازی "کتاب خون"، یازدهمین اتاق فرار از مجموعه​ "Escape_coom" است که در خیابان کرمان​ تهران واقع شده است.

قوانین بازی:

  • از پذیرش افراد با حالت غیر طبیعی و مصرف مشروبات الکلی و روان گردان معذوریم.
  • لطفا در صورت داشتن بیماری خاص، آلرژی یا فوبیا به چیزی، به مجموعه اطلاع دهید.
  • لطفا شئونات اسلامی را رعایت فرمایید.
  • ورود افراد دارای بیماری قلبی و زمینه ای و تنفسی ممنوع می‌باشد.

توضیحات:

  • امکان برگزاری جشن تولد وجود دارد.
  • امکان استفاده از سرویس بهداشتی وجود دارد.
  • اطراف بازی جای پارک به راحتی پیدا می‌شود.
  • دسترسی آسان از طریق وسایل حمل و نقل عمومی.

توضیحات منحصر به فرد این بازی:

  • از پلیر های عزیز درخواست می‌شود که به محض رسیدن در لوکیشن بازی، با مجموعه تماس حاصل فرمایند.
  • این بازی طبقاتی و به صورت شروع از مبدا اجرا می‌شود.
  • بعد از رزرو از طریق سایت​  حتما در واتساپ به شماره ی مجموعه پیغام دهید.
    امکان استفاده از سرویس بهداشتی​  20 دقیقه بعد از شروع بازی وجود دارد.

ژانر:

  • وحشت, دلهره آور,تئاتر تعاملی

داستان بازی

چند روزی است که هیچ خبری از استاد محبوب‌تان فاستر، نویسنده بزرگ و مرموز، ندارید. او که همیشه با داستان‌هایش دنیای جدیدی به شما می‌آموخت و به شما قدرت خیال‌پردازی می‌داد، ناگهان ناپدید شده است و هیچ نشانی از خود ب جا نگذاشته. هیچ‌کسی از وضعیت او خبر ندارد و هیچ اثری از او در فضای عمومی وجود ندارد. نگرانی شما و دیگر شاگردانش روز به روز بیشتر می‌شود.
شما باید به خانه او بروید ومتوجه شید که نویسنده کجاست و چرا ناپدید شده..
امیدواریم اتفاق بدی نیوفتاده باشه...
عجله کنید......

اطلاعات تماس
0939xxx48

لطفا صبر کنید...

آدرس:

تهران، خیابان کرمان شمالی، خیابان محمودی تقاطع خیابان غلامحسین کرد یک فضای سبز وجود داره انتظار در آنجا

شاید از اینام خوشت بیاد

نظراتمشاهده 280 نظر

پیش درآمد
😌
طراحی دکور
😌
فضاسازی
😌
طراحی معما
😌
سرگرمی
😌
برخورد پرسنل
😌
علی

علی

16 خرداد 1405

بازیکن اتاق
اولین تجربه بازی

از همه نظر عالی، مخصوصا دکور، فضا سازی و برخور عالی پرسنل . فضای اتاق فرار به نسبت بزرگه و مکان های متنوع و جذابی رو داخلش به کار گرفتن. پیشنهاد میکنم تجربه کنید

زهرا امیرحسینی

زهرا امیرحسینی

12 خرداد 1405

بازیکن اتاق
اولین تجربه بازی

با تاخیر شروع شد ولی عالی بود اکتورها خوب بودن و خوب ترسوندن معماها هم خوب بود ولی تحت استرس آدم یکم طول می‌کشه حل کنه راهنمایی می‌کنن زمان بذارن خودمون کامل حل کنیم بهتره مرسی از مجموعه خیلی بهمون خوش گذشت

Ali

Ali

11 خرداد 1405

بازیکن اتاق
با 9 تجربه بازی

سلام من به عنوان کسی که بیش از ۲۰۰ اسکیپ روم رفتم این اسکیپ یکی از استاندارد ترین اتاق فرار هایی بوده که رفتم واقعا عالی بینظیر به نظر من کامنت منفی واسه این بازی منطقی نمیاد چون دکور ؛ صدا ؛ نور ؛ اکت ؛ حرکت : راستای چیدن حرکت پلیر و حتی سناریو بسیار خلاقانه کار شده پرزنتور بسیار محترم بازی با یک جو عالی شروع میشه و من که با صحبت های پرزنتور و تعامل اول رفتم تو لایه های بازی و خیلی عالی بود من این بازی رو پیشنهاد میکنم به تمام مجموعه دارانی که میخوان بازی بسازن بینظیر مننون از تیم خوب کتاب خون مخصوصا ادوارد عزیز ❤❤❤❤❤❤ موفق باشید 🌹

طاها وهاب زاده

طاها وهاب زاده

09 خرداد 1405

بازیکن اتاق
با 5 تجربه بازی

واقعا اتاق فرار محشری بود لذت بردیم رفتار پرسنل عالی بود و بسیار خون گرم بودن اکتور های حرفه ای و اکت های خفن معما هم عادی بود و با کمی فکر میشد حل کرد فضای خیلی دارک و ترسناکی داشت در کل خیلی عالی بود و پیشنهاد میشه

amir

amir

08 خرداد 1405

بازیکن اتاق
با 21 تجربه بازی

واقعا پیشنهاد میکنم خیلی اسکیپ روم قشنگی بود مخصوصا اکتور هاشون خیلی اکت های خفنی میزدن رفتار پرسنل هم خوب بود نمیدونم چرا توی کامنت ها میگن بد بود🤔 ما که حال کردیم خسته نباشید🫠

حسن

حسن

08 خرداد 1405

بازیکن اتاق
با 2 تجربه بازی

عالی بود ما ۶ نفر بودیم هر ۶ تامونم ترسیدیم واقعا قشنگ بود خودتون برید متوجه میشید یه سوپرایزم توی بازی دارن که از استرس میمیرید خیلی محشر بود ممنون🌹

ممد

ممد

08 خرداد 1405

بازیکن اتاق
با 3 تجربه بازی

وااای هر چقدر بگم کم گفتم مگه داریم خفن تر از این بازی خیلی قشنگ بود اکتای خیلی خفن و جدید فضاسازی عالی دکور محشر ما اول ک رزرو کردیم کامنت هارو که خوندیم پشیمون شده بودیم ک بریم ولی بعدش ک رفتیم دیدیم چقدررر خفنن بود باریکلا چه بک هایی داشت ما که ترسیده بودیم ممنون از تیم کتاب خون تیم:سیسی💕

امیرحسین

امیرحسین

06 خرداد 1405

بازیکن اتاق
با 5 تجربه بازی

بازی معمولی بود ،با پرزنت یک ساعت داخل بودیم، اکتها و اکترها خوب بودن، اقای پشت بیسیم انگار عجله داشتن که هینت بدن! یکی از قفل ها برعکس وصل شده بود ولی خب گفتن مدلش!

vahid

vahid

06 خرداد 1405

بازیکن اتاق
با 6 تجربه بازی

بازی خیلی خوبی بود واقعا همه چی عالی اکتور ها حرفه ای و کار بلد و رفتار پرسنل بی نظیر این کامنت های منفی ای هم که می‌بینید همش الکیه برای اینه که بازی کتاب خون رو خراب کنن و در نهایت بهترین اتاق فرار عمرم بود مرسی از عوامل❤️🙏

امیرعلی

امیرعلی

05 خرداد 1405

بازیکن اتاق
اولین تجربه بازی

سلامو عرض ادب و خسته نباشبد به تیم خفنه کتاب خون واقعا اتاق فرار باحال و دکوراسیون خفن و اکتور های حرفه ایی و به شدت سریع و آن تایم و از لحاظ ترس واقعا عالی بود معما ها هم خوب بودن و جالب و بهترین نکته مپ بزرگ و اتاق های زیاد و بهتر از همه اینکه طبقاتی بود و بک های ترسناکی داشت ما این بازیو امروز رفتیم و 2 نفره تجربه کردیم و من به شخصه خیلی حال کردم امیدوارم اسپویل نباشه بازی 3 تا اکتور داشت ک اکتور خانوم واقعا خیلی اکت های خفن داشت و یه نکته مهم : به این کامنت های منفی توجه نکنید همش الکی فقط واسه خراب کردن کتاب خون هستش حتما باید برید تا بفهمید چیه مرسی از تیم کتاب خون🙏🏼

سیاه پوست

سیاه پوست

05 خرداد 1405

بازیکن اتاق
با 11 تجربه بازی

سلام با عرض پوزش این بازی یعنی بازی ( کتاب خون) یعنی مسخره خون😂 اول بازی با ۱۵تاخیر وارد شدیم برخورد پرسنل افتضاح ترین برخورد بود از فضاسازی داخل بگم که بی در پیکر این اتاق اصلا به اون یکی اتاق هیچ ربطی نداشت نمی‌دونم چرا تو تم خونه آهنگ روستایی گذاشتن بازم بگم برخورد پرسنل حتی پشت اون بیستم خرابشون بازم خیلی بد بود یعنی هر موقع که می‌خواستیم از بی سیم استفاده کنیم باید منتظر یه برخورد بد باشیم نمی‌دونم از بکاش بگم که کاش نمی‌داد آنقدر مزخرف نور پردازی در دیوار یه معما نتونستیم حل کنیم چون تا میومدیم سمت معما نور قطع میکرد تا وقت تلفی سه تا بتونه خیانت مستقیم بده و سریع بیرون مون کنه موقعی که بازی تموم شد آخر بازی گفت بیسیم کجاست گفتم پایین گفت بدو برو بیار همینقدر بی ادب و بی احترام واقعا آدم اینجور اتاق فرارو میبینی شرمنده اتاق فراری خوب میشه تو که بازیت هیچی برای ارائه نداده حداقل ادبتو داشته باش که آخرش بگیم بلاخره هرچیزی یه خوب بدیم داره و حتی اونم نداشت واقعا متاسفم تو زندگیم هیچوقت اینجوری به شعور خودم و همتیمیام بی احترامی نشده بود درکل بخوام بگم این بازی و هیچ وقت تو لیستتون نزارید که تجربه کنیم ارزش یک دقیقه تجربه کردنم نداره حرفی نمی‌مونه دیگه فقط متاسفم

محمدطاها تقی پور

محمدطاها تقی پور

05 خرداد 1405

بازیکن اتاق
با 19 تجربه بازی

بی ادب بی ادب بی ادب پرسنل بشدتتتتتتتتت بی ادب واقعا انگار چیکارش کردیم ما داره با ما اینجوری برخورد میکنه موزیکا که میخواست عوض بشه یه نیم ساعت طول میکشید تا موزیک بعدی پلی بشه فضا سازیش شبیه خونه یه پیرزن ۱۰۰ ساله بود همین قدر بد بی محتوا بی معنی بی سر ته هیچی برای ارائه کردن نداشت اگه میخواید به خودتون توهین کنید حتما پیشنهاد میکنم این بازیو برید انقدر به ما توهین شده بود که وسط بازی انصراف دادیم و اخر بازی حتی نذاشتم ما صحبت کنیم و بیرونمون کردن یکم به مخاطب احترام بزارید به جایی برنمیخوره درکل به هیچ عنوان پیشنهاد نمیشه

یکتا حسن زاده

یکتا حسن زاده

05 خرداد 1405

بازیکن اتاق
با 9 تجربه بازی

اینکه واسه پلیر ارزش قائل شید خیلی مهمه از اول بازی با ما خیلی تند برخورد کردن خیلی به ما بر خورد رفتار پرسنل واقعا واقعا بد بازی هیچی برای ارائه کردن نداشت برای بشدت چرت و پرت فضاسازی بدردبخور موزیکا که تو یه لیگ دیگه بود اصلا خوشمون نیومد و با بی ادبی تمام با ما برخورد کردن خلاصه به هیچ عنوان پیشنهاد نمیشه

علی مولائی

علی مولائی

05 خرداد 1405

بازیکن اتاق
با 2 تجربه بازی

خب دوستان ما بازی کتاب خون رو تجربه کردیم اول از همه بگم که وقتی نظرات این بازی رو دیدم با نظرات منفی رو به رو شدم ولی از من به شما نصیحت هیچوقت سر کامنت بازی رو پیش بینی نکنید یا بهش نظر ندید من بازی رو تجربه کردم فوق العاده بود تعریف الکی هم نمیکنم چون پنج سال داخل حرفه اسکیپ بودم و اکتور بودم فضاسازی بازی با سناریو مطابقت داشت اکت ها بشدت عالی بودن تایم های اکت ها هماهنگ بود هم اکت های جامپ اسکیر و هم اکت های توهم و و انعطاف بدنی فوق العاده اکتور ها اکت های تعامل زیبا بود و مطابقت با سناریو و روند بازی داشت بک ها عالی بودن این اتاق فرار پلیر رو داخل جو بازی میزاشت وقتی بازی رو تموم کردم چیزی که برام عجیب بود این بود که چرا همچین کامنت هایی رو برای این بازی گذاشتم وقتی نگاه کردم متوجه چندتا کامنت منفی شدم که مشخص بود از یه مجموعه دیگه این بازی رو رزرو کرده بودن و برای خراب کردن این بازی کامنت منفی گذاشته بودن بلاخره هر مجموعه داری چشم دیدن یه مجموعه دیگه ای رو نداره که اون مجموعه فول سانسه و پر فروشه خواهشا تاکید میکنم سر کامنت بازی رو قضاوت نکنید و امتیاز بازی و سناریو و سطح بازی رو چک کنید همچین ادمایی هستن که مجموعه رو خراب کنن گفتم اعلام کنم به تمام اسکیپ باز های عزیز که گول این ادمایی که مجموعه های دیگه ای رو خراب میکنند رو نخورند بازی همه جوره عالی و استاندارد بود تشکر میکنم از مدیریت مجموعه❤️

Abolfazl

Abolfazl

04 خرداد 1405

بازیکن اتاق
با 7 تجربه بازی

گیم مستر بشدت بی ادب و حواستون باشه چیزیو نکن تو پاچتون چیزی که شکسته بود رو انداختن گردن ما و خسارتشم گرفتن و اصلا ارزش نداره نرید

alireza

alireza

04 خرداد 1405

بازیکن اتاق
با 8 تجربه بازی

سلام خدمت دوستان اول از همه گول کامنت ها امتیاز بازی نخورید پرزنتور خسته حال توضیح دادن نداره باگ نور ،اکتای ضعیف اکتور میخاد فیس بزده انگار داره بهت کله میزنه ،تعامل ضعیف ، موزیک راک گذاشتن تو دکور خونه اکتور دنبالته بجای اینکه بترسی هد میتونی بزنی وووووو(معما بسیاررررررر ضعیف)معما قدیمی و بی منطق (((معما بازی حذف کردن میگن موجود زنده توشه بیست دقیقه دیر رفتیم تو بازی نیم ساعت زود امدیم بیرون کلا نیم ساعت تو بازی بودم ) انقدر بد ران کرده بود پرزنتور امده بود بیرون هیچی ازمون نپرسید 😂😂حرفیم واسه گفتن داریی زبر کامنتم؟

ali

ali

04 خرداد 1405

بازیکن اتاق
با 24 تجربه بازی

سلام و درود بنده با تجربه بالای ۳۰۰ تا اتاق از سال ۹۸ این کامنتو میذارم با دقت بخونید بدترین بازی ای که تو عمرم رفتم بستنی ای که بعد بازی رفتیم خوردیم با ۱۰۰ هزار تومن لذت بیشتری داشت سبک بازی کلا زامبی بود تا جنی روحی بدترین سناریوی بازی بازی معلوم نبود چی چی محور بود اصلا نه معما محور بود نه ترس نه موسیقی محور نه سناریو محور موز محور بود معما افتضاح و مضخرف فوق آسون بود ولی همونم نمیذاشتن فکر کنیم برا حل کردنش اقا اگر نمیخواید پلیر برای معما فکر کنه و چالش برانگیز باشه براش معما رو حذف کن وسیله ی مورد نظرو تو اتاق قایم کن تا پیداش کنیم دیگه چه کاریه معما میذاری معمای اخر بازی زیر سی ثانیه حل میشد ولی برای همونم به ما هینت دادن خیلی اعصابم خورد شد فقط منتظر بودم بازی زودتر تموم شه بازی فوق العاده ضعیف بود ما که اصلا روند بازیو نفهمیدیم اجازه نمیدادندبرای معما یک دقیقه فکر کنیم درجا تا میرفتیم بالا سر قفل هینت میداد میگفت چطوری حلش کنیم گیم مستر اخلاق به شدت بدی داشت و بیشتر تخریب میکرد تا راهنمایی هینتو میداد مستقیم میگفت برید حلش کنید بیکار نمونید دکور بازی ترکیب غار فراماسونیا و هتل ترانسیلوانیا بود تا بخواد مربوط به ملک شخص توی سناریو باشه تئاتر بازی اونقد بدرد نخور و بی فایده بود که اصلا بنظرم بهتره که کلا تئاتر برداشته بشه موسیقی بازی نامربوط به فضا و گیم پلی بود و ترس رو از بین برده بود ما بیشتر رقصمون گرفته بود تا بریم تو جو بازی برخورد پرسنل و پرزنت به شدت بد بود خودشون میدونستن بازیشون ترس و هیجان نمیده هی میکفتن همش برید تو جو بازی و سعی کنید لذت ببرید تئاتر فوق ضعیف و بدون مفهوم پرزنتور درجا بع داشت نه صدای د از پرزنت تبدلی شد به شخصیت تعاملی و از شدت مصنوعی بودن ما هرچقد زور زدیم نتونستیم بریم توی جو بازی اکتا کاملا ضعیف و مبتدی و نا هنماهنگ فقط از یه مسیر میومد پخ میکرد بیشترین ترس توی بازی قسمت مکانیکی بازی بود 😂اکتور توی تاریکی سه بار با ما برخورد کرد نه سرعت نه صدای درستی و به جای جن اکت زامبی شده بود و یه ساعت طول میکشید تا برگردن و چراغ روشن بشه گیم مستر انقد صدای موسیقی رو زیاد کرده بود که نمیتونستیم با بیسیم یا خودمون صحبت کنیم ولی بازم صدای پای اکتور میومد تو اون سرو صدا یه معما توی بازی رو اصلا نذاشتن حلش کنیم بازی تموم شد

Shahab

Shahab

03 خرداد 1405

بازیکن اتاق
با 8 تجربه بازی

برخورد پرسنل اصلا خوب نبود اکت ها خیلی کم بود همش هینت میداد بهمون یطوری برخورد میکرد که زودتر بفرستنمون بریم درکل خیلی بد بود.با تشکر

امیر حسین قادری پناه

امیر حسین قادری پناه

08 خرداد 1405

بازیکن اتاق
اولین تجربه بازی

اتاق فرار فوق‌العاده هیجانی و خفتی بود کامنت هایی که می گن برخورد پرسنل بد بود اصلا توجه نکنید برخورد پرسنل فوق العاده بود

ایمان میرزایی

ایمان میرزایی

26 خرداد 1405

بازیکن اتاق
با 26 تجربه بازی

خیلی بازی خوبی بود هیجانش بالا بود موزیکشون خفن بود معماها خوب بودن دکور معمولی رو به خوب بود در کل بازی خوبی بود

شما هم نظر خود را بنویسید

نظر شما پس تایید توسط سایت در لیست نظرات نمایش داده خواهد شد

389,000

274,000

تومان برای هر نفر

مشاهده سانس‌ها و رزرو