درباره بازیکمدی
مهیج
تئاتر
کمدی
مهیج
تئاتر
بازی "به خود آی"، پنجمین اتاق فرار از مجموعه "breathescaperoom2" است که در فاطمی تهران واقع شده است.
برای دیدن بازی های دیگر این مجموعه اینجا کلیک کنید.
قوانین بازی:
- از پذیرش افراد با حالت غیر طبیعی و مصرف مشروبات الکلی و روان گردان معذوریم.
- لطفا در صورت داشتن بیماری خاص، آلرژی یا فوبیا به چیزی، به مجموعه اطلاع دهید.
- لطفا شئونات اسلامی را رعایت فرمایید.
- ورود افراد دارای بیماری قلبی و زمینه ای و تنفسی ممنوع میباشد.
توضیحات:
- امکان برگزاری جشن تولد وجود دارد.
- اطراف بازی جای پارک به راحتی پیدا میشود.
- امکان استفاده از سرویس بهداشتی وجود دارد.
- دسترسی اسان از طریق وسایل حمل و نقل عمومی.
توضیحات منحصر به فرد این بازی:
- از پلیر های عزیز درخواست میشود که به محض رسیدن در لوکیشن بازی، با مجموعه تماس حاصل فرمایند.
ژانر:
- دلهره آور، درام، ئاتر تعاملی،















نظراتمشاهده 309 نظر
اولویت نمایش، با نظرات بروز تره!
×تایمفورفان
16 شهریور 1404
به خود آی ، سناریویی که یادآور مبحثی مهم و جالب است و نیاز به نفراتی دارد تا شنوای روایتش باشند ، یک داستان جدید با کارکتر های سرگرم کننده و پر انرژی منتظر حضور شما در این شبیه ساز هستند... با آرزوی موفقیت* بهتون خوش بگذره
به خود آی ، سناریویی که یادآور مبحثی مهم و جالب است و نیاز به نفراتی دارد تا شنوای روایتش باشند ، یک داستان جدید با کارکتر های سرگرم کننده و پر انرژی منتظر حضور شما در این شبیه ساز هستند... با آرزوی موفقیت* بهتون خوش بگذره
پاسخ مجموعه:
سپاس از شما🌺
به خود آی ، سناریویی که یادآور مبحثی مهم و جالب است و نیاز به نفراتی دارد تا شنوای روایتش باشند ، یک داستان جدید با کارکتر های سرگرم کننده و پر انرژی منتظر حضور شما در این شبیه ساز هستند... با آرزوی موفقیت* بهتون خوش بگذره
آیا این دیدگاه مفید بود؟
پوزپَخ
29 خرداد 1405
واقاااا دمتون گرم از هرنظر عالی بود یک سبک متفاوت بعد مدت ها سناریو دل نشین و روانو زیبا گیم پلی هیجان انگیز تعامل از خنده پاره میشی معما جالب بود فضا سازی نسبت به سناریو و گیم پلی عالی برخورد پرسونل پرفکت مرسی از مجموعتون
واقاااا دمتون گرم از هرنظر عالی بود یک سبک متفاوت بعد مدت ها سناریو دل نشین و روانو زیبا گیم پلی هیجان انگیز تعامل از خنده پاره میشی معما جالب بود فضا سازی نسبت به سناریو و گیم پلی عالی برخورد پرسونل پرفکت مرسی از مجموعتون
واقاااا دمتون گرم از هرنظر عالی بود یک سبک متفاوت بعد مدت ها سناریو دل نشین و روانو زیبا گیم پلی هیجان انگیز تعامل از خنده پاره میشی معما جالب بود فضا سازی نسبت به سناریو و گیم پلی عالی برخورد پرسونل پرفکت مرسی از مجموعتون
آیا این دیدگاه مفید بود؟
salar
29 خرداد 1405
درود فراوان خدمت شما خیلی خوش گذشت تشکر از ساسان سعیده که با اجرای خوبشون یه شب عالی واسمون ساختن حسابی خندیدیم و پا به پامون اومدن و لذت بردیم بینظیر بود 🫶
درود فراوان خدمت شما خیلی خوش گذشت تشکر از ساسان سعیده که با اجرای خوبشون یه شب عالی واسمون ساختن حسابی خندیدیم و پا به پامون اومدن و لذت بردیم بینظیر بود 🫶
درود فراوان خدمت شما خیلی خوش گذشت تشکر از ساسان سعیده که با اجرای خوبشون یه شب عالی واسمون ساختن حسابی خندیدیم و پا به پامون اومدن و لذت بردیم بینظیر بود 🫶
آیا این دیدگاه مفید بود؟
آرش رستمی
26 خرداد 1405
آکتور های باحال و پر انرژی و سطح معما ها متوسط بود و خیلی درگیر حل کردن معما نمیشید و بیشتر بازی با تعامل بازی جلو میره ولی در کل رفتنش پشیمونی نداره رفتنش
آکتور های باحال و پر انرژی و سطح معما ها متوسط بود و خیلی درگیر حل کردن معما نمیشید و بیشتر بازی با تعامل بازی جلو میره ولی در کل رفتنش پشیمونی نداره رفتنش
پاسخ مجموعه:
ممنون از شما🌹🙏🏻
آکتور های باحال و پر انرژی و سطح معما ها متوسط بود و خیلی درگیر حل کردن معما نمیشید و بیشتر بازی با تعامل بازی جلو میره ولی در کل رفتنش پشیمونی نداره رفتنش
آیا این دیدگاه مفید بود؟
طاها
25 خرداد 1405
بازی خیلی خوبی بود خیلی دوست داشتم بازیو بعد از ۱۵۰ تا تجربه جزو تاپامه اکتورا واقعا کاربلد و عالی مخصوصا اکتور اقا اکتور خانوم هم واقعا خوب بود خیلی جفتشون عالی بودن ممنون ازتون گوگولیاا🧡🧡🧡
بازی خیلی خوبی بود خیلی دوست داشتم بازیو بعد از ۱۵۰ تا تجربه جزو تاپامه اکتورا واقعا کاربلد و عالی مخصوصا اکتور اقا اکتور خانوم هم واقعا خوب بود خیلی جفتشون عالی بودن ممنون ازتون گوگولیاا🧡🧡🧡
پاسخ مجموعه:
ممنون از شما🙏🏻🌹
بازی خیلی خوبی بود خیلی دوست داشتم بازیو بعد از ۱۵۰ تا تجربه جزو تاپامه اکتورا واقعا کاربلد و عالی مخصوصا اکتور اقا اکتور خانوم هم واقعا خوب بود خیلی جفتشون عالی بودن ممنون ازتون گوگولیاا🧡🧡🧡
آیا این دیدگاه مفید بود؟
ملیکا
19 خرداد 1405
عالی بود اکتورا فوق العاده پرانرژی و اکتیو بودن فضاسازی به شدت خوب بود همه چی عالی حتما پیشنهاد میکنم تجربه کنید و ساعتی پرازخنده و هیجان داشته باشید
عالی بود اکتورا فوق العاده پرانرژی و اکتیو بودن فضاسازی به شدت خوب بود همه چی عالی حتما پیشنهاد میکنم تجربه کنید و ساعتی پرازخنده و هیجان داشته باشید
پاسخ مجموعه:
ممنون از شما🙏🏻🌹
عالی بود اکتورا فوق العاده پرانرژی و اکتیو بودن فضاسازی به شدت خوب بود همه چی عالی حتما پیشنهاد میکنم تجربه کنید و ساعتی پرازخنده و هیجان داشته باشید
آیا این دیدگاه مفید بود؟
فرشته براری
14 خرداد 1405
به عنوان یک اتاق فرار غیر ترسناک بنظرم گوگولی و بامزه بود اکتور ها خیلی بامزه بودن و زحمت کشیدن اگه باهاشون تعامل کنید بهتون خوش میگذره
به عنوان یک اتاق فرار غیر ترسناک بنظرم گوگولی و بامزه بود اکتور ها خیلی بامزه بودن و زحمت کشیدن اگه باهاشون تعامل کنید بهتون خوش میگذره
پاسخ مجموعه:
ممنون از شما🙏🏻🌹
به عنوان یک اتاق فرار غیر ترسناک بنظرم گوگولی و بامزه بود اکتور ها خیلی بامزه بودن و زحمت کشیدن اگه باهاشون تعامل کنید بهتون خوش میگذره
آیا این دیدگاه مفید بود؟
سالار
13 خرداد 1405
اول از همه بگم که ما یه تاخیر نیم ساعته داشتیم با اینحال بسیار خوش برخورد بازی رو کامل برامون ران کردن دمشون گرم تیم خوش ذوق و درجه یک😍 خود اتاق فرار واقعا ترکیبی از هیجان و کمدی واقعا تو این اتاق فرار با دوستاتون خوش میگذره بهتون اصن من نفهمیدم تایم کی رفت واقعا دمشون گرم تعامل عالی، معما ها استاندارد، دکور هم خوب فقط اگر توی پله ها یه نور بزارن عالی میشه که راحت دیده بشه بقیه چیزا عالی خسته نباشید❤
اول از همه بگم که ما یه تاخیر نیم ساعته داشتیم با اینحال بسیار خوش برخورد بازی رو کامل برامون ران کردن دمشون گرم تیم خوش ذوق و درجه یک😍 خود اتاق فرار واقعا ترکیبی از هیجان و کمدی واقعا تو این اتاق فرار با دوستاتون خوش میگذره بهتون اصن من نفهمیدم تایم کی رفت واقعا دمشون گرم تعامل عالی، معما ها استاندارد، دکور هم خوب فقط اگر توی پله ها یه نور بزارن عالی میشه که راحت دیده بشه بقیه چیزا عالی خسته نباشید❤
پاسخ مجموعه:
ممنون از شما در کنارتون به هم خیلی خوش گذشت🙏🏻🌹
اول از همه بگم که ما یه تاخیر نیم ساعته داشتیم با اینحال بسیار خوش برخورد بازی رو کامل برامون ران کردن دمشون گرم تیم خوش ذوق و درجه یک😍 خود اتاق فرار واقعا ترکیبی از هیجان و کمدی واقعا تو این اتاق فرار با دوستاتون خوش میگذره بهتون اصن من نفهمیدم تایم کی رفت واقعا دمشون گرم تعامل عالی، معما ها استاندارد، دکور هم خوب فقط اگر توی پله ها یه نور بزارن عالی میشه که راحت دیده بشه بقیه چیزا عالی خسته نباشید❤
آیا این دیدگاه مفید بود؟
امیر حسین
19 خرداد 1405
عالی بود به شدت خندیدیم ممنون از اکتورها و مجموعه که انقد لحظات قشنگ برامون ساختن حتما پیشنهاد میکنم بازی کنید
عالی بود به شدت خندیدیم ممنون از اکتورها و مجموعه که انقد لحظات قشنگ برامون ساختن حتما پیشنهاد میکنم بازی کنید
پاسخ مجموعه:
ممنون از شما🌹🙏🏻
عالی بود به شدت خندیدیم ممنون از اکتورها و مجموعه که انقد لحظات قشنگ برامون ساختن حتما پیشنهاد میکنم بازی کنید
آیا این دیدگاه مفید بود؟
محدثه
06 خرداد 1405
تجربه اولمون بود از اتاق فرار و واقعا عالی بودن هم اکتورها هم سناریو همه چیز عالی بود مرسی از تیم خفنشون☺️
تجربه اولمون بود از اتاق فرار و واقعا عالی بودن هم اکتورها هم سناریو همه چیز عالی بود مرسی از تیم خفنشون☺️
پاسخ مجموعه:
ممنون از شما🙏🏻🌹
تجربه اولمون بود از اتاق فرار و واقعا عالی بودن هم اکتورها هم سناریو همه چیز عالی بود مرسی از تیم خفنشون☺️
آیا این دیدگاه مفید بود؟
samim
01 خرداد 1405
همه چیز عالی بود مرسی از انرژی خوبتون به همه ما کلی خوش گذشت این بازیو حتما پیشنهاد میکنم خیلی عالی بود😍😍
همه چیز عالی بود مرسی از انرژی خوبتون به همه ما کلی خوش گذشت این بازیو حتما پیشنهاد میکنم خیلی عالی بود😍😍
پاسخ مجموعه:
ممنون از شما🌹🙏🏻
همه چیز عالی بود مرسی از انرژی خوبتون به همه ما کلی خوش گذشت این بازیو حتما پیشنهاد میکنم خیلی عالی بود😍😍
آیا این دیدگاه مفید بود؟
Melika es
08 خرداد 1405
عالی بوووود سانس ۲ روز جمعه ۸ خرداد بودیم خیلی خوشگذشتتتتت مرسی از جفتتون تجربه متفاوت از اتاق فرار
عالی بوووود سانس ۲ روز جمعه ۸ خرداد بودیم خیلی خوشگذشتتتتت مرسی از جفتتون تجربه متفاوت از اتاق فرار
پاسخ مجموعه:
درود و احترام ممنون از نظر شما با تیم شما به ماهم بشدت خوش گذشت
عالی بوووود سانس ۲ روز جمعه ۸ خرداد بودیم خیلی خوشگذشتتتتت مرسی از جفتتون تجربه متفاوت از اتاق فرار
آیا این دیدگاه مفید بود؟
آتنا خانیان
15 خرداد 1405
خیلی انرژی مثبت بودن اکتور ها و فوق العاده خوش انرژی و خوش برخورد کلی خندیدیم و بهمون خوش گذشت
خیلی انرژی مثبت بودن اکتور ها و فوق العاده خوش انرژی و خوش برخورد کلی خندیدیم و بهمون خوش گذشت
پاسخ مجموعه:
ممنون از شما🙏🏻🌹
خیلی انرژی مثبت بودن اکتور ها و فوق العاده خوش انرژی و خوش برخورد کلی خندیدیم و بهمون خوش گذشت
آیا این دیدگاه مفید بود؟
زهرا معراجی
08 خرداد 1405
خیلی خوش گذشت کلی خندیدیم اکتشون فوق العاده بود هم فعالیت داشت هم خنده هم معماهای باحال
خیلی خوش گذشت کلی خندیدیم اکتشون فوق العاده بود هم فعالیت داشت هم خنده هم معماهای باحال
پاسخ مجموعه:
درود و احترام سپاس از نظر شما🌷
خیلی خوش گذشت کلی خندیدیم اکتشون فوق العاده بود هم فعالیت داشت هم خنده هم معماهای باحال
آیا این دیدگاه مفید بود؟
درسا
15 خرداد 1405
یه بازی واقعا جذاب و عالی پر هیجان و فان با تعامل های جذاب یه تجربه ی فوق العاده بود
یه بازی واقعا جذاب و عالی پر هیجان و فان با تعامل های جذاب یه تجربه ی فوق العاده بود
پاسخ مجموعه:
درود و احترام ممنون از نظر شما 🌷
یه بازی واقعا جذاب و عالی پر هیجان و فان با تعامل های جذاب یه تجربه ی فوق العاده بود
آیا این دیدگاه مفید بود؟
ضیایی
05 خرداد 1405
بسیار خوش انرژی و خوش برخورد حتما پیشنهاد میشه ممنون از سعیده و ساسان عزیز
بسیار خوش انرژی و خوش برخورد حتما پیشنهاد میشه ممنون از سعیده و ساسان عزیز
بسیار خوش انرژی و خوش برخورد حتما پیشنهاد میشه ممنون از سعیده و ساسان عزیز
آیا این دیدگاه مفید بود؟
امیرحسین فراهانی
04 خرداد 1405
بازی عالی و متفاوت و اکتور ها محشر ...، حتما تجربه کنید .
بازی عالی و متفاوت و اکتور ها محشر ...، حتما تجربه کنید .
بازی عالی و متفاوت و اکتور ها محشر ...، حتما تجربه کنید .
آیا این دیدگاه مفید بود؟
مدیسا
20 خرداد 1405
خیلی خندیدیم و بهمون خوش گذشت
خیلی خندیدیم و بهمون خوش گذشت
خیلی خندیدیم و بهمون خوش گذشت
آیا این دیدگاه مفید بود؟
ابوالفضل
20 خرداد 1405
خنده دار بود بد نبود
خنده دار بود بد نبود
خنده دار بود بد نبود
آیا این دیدگاه مفید بود؟
دانیال
08 خرداد 1405
اتاق فرار بسیار عالی
اتاق فرار بسیار عالی
اتاق فرار بسیار عالی
آیا این دیدگاه مفید بود؟
...
شما هم نظر خود را بنویسید
نظر شما پس تایید توسط سایت در لیست نظرات نمایش داده خواهد شد