درباره بازیوحشت
وحشت
سینما ترس ''رود''، اولین سینما ترس از مجموعه "Escape Road" است که در میدان موج محدوده دریاچه چیتگر تهران واقع شده است .
قوانین بازی:
- ورود افراد دارای بیماری قلبی و زمینه ای و تنفسی ممنوع میباشد.
- از پذیرش افراد با حالت غیر طبیعی و مصرف مشروبات الکلی و روان گردان معذوریم.
- لطفا در صورت داشتن بیماری خاص، آلرژی یا فوبیا به چیزی، به مجموعه اطلاع دهید.
- لطفا شئونات اسلامی را رعایت فرمایید.
توضیحات:
- امکان برگزاری جشن تولد وجود دارد.
- امکان استفاده از سرویس بهداشتی وجود دارد.
- جای پارک مناسب وجود دارد.
- دسترس آسان از طریق وسایل حمل و نقل عمومی
توضیحات منحصر به فرد بازی:
- برای حفظ نظافت سالن از اوردن تنقلات به داخل مجموعه اکیداً خودداری فرمایید. بوفه تکمیل هست و در ظرف های مخصوص مناسب صندلی ها،سرو میشود.
- از پلیر های عزیز درخواست میشود که به محض رسیدن در لوکیشن بازی، با مجموعه تماس حاصل فرمایند.
- برنده ی تندیس بهترین سینما ترس تهران
- مجهز به صندلی های VIP سینمایی
- -مجهز به ویدئو پروژکتور لیزری و کیفیت 4k
- -مجهز به پرده نمایش ۳ متری
- -مجهز به سیستم صوتی دالبی(Dolby)
- -مجهز به سالن ۵۰ متری اختصاصی
- -مجهز به بروز ترین آیتم های مکانیکی و الکترونیکی
- -دارای بوفه ی تکمیل و امکان سرو غذا در سالن
- -دارای فضای کافه برای اولین بار با تم ترسناک!
- به دلیل انتخاب فیلم های بالای 120 دقیقه ممکن است شروع سانس حداکثر با ۱۵ دقیقه تاخیر باشد.
ژانر:
وحشت














نظراتمشاهده 168 نظر
اولویت نمایش، با نظرات بروز تره!
×Reylnl
06 خرداد 1405
تجربه ی فوق العاده ای بود، پر از سورپرایز و غافلگیری، ما جشن تولد دوستامونم با کمک پرسنل برگزار کردیم و محشر بود، همچنین دکورش واقعا خفن بود، آنابل و راهبه و قربانی پنی وایز و و و
تجربه ی فوق العاده ای بود، پر از سورپرایز و غافلگیری، ما جشن تولد دوستامونم با کمک پرسنل برگزار کردیم و محشر بود، همچنین دکورش واقعا خفن بود، آنابل و راهبه و قربانی پنی وایز و و و
تجربه ی فوق العاده ای بود، پر از سورپرایز و غافلگیری، ما جشن تولد دوستامونم با کمک پرسنل برگزار کردیم و محشر بود، همچنین دکورش واقعا خفن بود، آنابل و راهبه و قربانی پنی وایز و و و
آیا این دیدگاه مفید بود؟
اسما
23 اردیبهشت 1405
با سلام و خسته نباشید به تیم سینما ترس رود این سینما لابی بسیار شیک و پر جزئیاتی داشت و همچنین بهترین آپشن این مجموعه وجود بوفه شیک با کارکنان بسیار محترم بود که شما رو از دردسر خرید تنقلات بیرون از مجموعه دور میکنه فضای سینما و طراحی این قسمت هم عالی اجرا شده بود قسمت صدا و پروژکتور بسیار قوی و با کیفیت بالا بود تمامی اکت ها برای فیلم انتخابیمون کاملا روی نظم و برنامه ریزی شده انجام شده بود و چند سورپرایز خفن هم برای پلیر ها داشتند که جذابیت سینما رو چندین برابر میکرد کف سینما کاملا تمیز و نظافت شده بود انگار اولین سانس ران شده بودیم که برای من خیلی رضایت بخش بود با تشکر از تیم حرفه ای و خوش برخورد پرسنل محترم مجموعه با آرزوی موفقیت روز افزون🙏🏽🌹
با سلام و خسته نباشید به تیم سینما ترس رود این سینما لابی بسیار شیک و پر جزئیاتی داشت و همچنین بهترین آپشن این مجموعه وجود بوفه شیک با کارکنان بسیار محترم بود که شما رو از دردسر خرید تنقلات بیرون از مجموعه دور میکنه فضای سینما و طراحی این قسمت هم عالی اجرا شده بود قسمت صدا و پروژکتور بسیار قوی و با کیفیت بالا بود تمامی اکت ها برای فیلم انتخابیمون کاملا روی نظم و برنامه ریزی شده انجام شده بود و چند سورپرایز خفن هم برای پلیر ها داشتند که جذابیت سینما رو چندین برابر میکرد کف سینما کاملا تمیز و نظافت شده بود انگار اولین سانس ران شده بودیم که برای من خیلی رضایت بخش بود با تشکر از تیم حرفه ای و خوش برخورد پرسنل محترم مجموعه با آرزوی موفقیت روز افزون🙏🏽🌹
با سلام و خسته نباشید به تیم سینما ترس رود این سینما لابی بسیار شیک و پر جزئیاتی داشت و همچنین بهترین آپشن این مجموعه وجود بوفه شیک با کارکنان بسیار محترم بود که شما رو از دردسر خرید تنقلات بیرون از مجموعه دور میکنه فضای سینما و طراحی این قسمت هم عالی اجرا شده بود قسمت صدا و پروژکتور بسیار قوی و با کیفیت بالا بود تمامی اکت ها برای فیلم انتخابیمون کاملا روی نظم و برنامه ریزی شده انجام شده بود و چند سورپرایز خفن هم برای پلیر ها داشتند که جذابیت سینما رو چندین برابر میکرد کف سینما کاملا تمیز و نظافت شده بود انگار اولین سانس ران شده بودیم که برای من خیلی رضایت بخش بود با تشکر از تیم حرفه ای و خوش برخورد پرسنل محترم مجموعه با آرزوی موفقیت روز افزون🙏🏽🌹
آیا این دیدگاه مفید بود؟
ترنم بهروزیه
17 اردیبهشت 1405
یک خسته نباشید پرقدرت به تیم سینما ترس رود واقعا عالی بود و اولین تجربه ی سینما ترسم بود همه چی به بهترین شکل ممکن بود از فضاسازی تا راحتی صندلی ها و اکت ها که کاملا به موقع انجام میشد و حس ترس و وحشت رو به انسان القا میکردن
یک خسته نباشید پرقدرت به تیم سینما ترس رود واقعا عالی بود و اولین تجربه ی سینما ترسم بود همه چی به بهترین شکل ممکن بود از فضاسازی تا راحتی صندلی ها و اکت ها که کاملا به موقع انجام میشد و حس ترس و وحشت رو به انسان القا میکردن
یک خسته نباشید پرقدرت به تیم سینما ترس رود واقعا عالی بود و اولین تجربه ی سینما ترسم بود همه چی به بهترین شکل ممکن بود از فضاسازی تا راحتی صندلی ها و اکت ها که کاملا به موقع انجام میشد و حس ترس و وحشت رو به انسان القا میکردن
آیا این دیدگاه مفید بود؟
ممدامین علینژاد
24 اردیبهشت 1405
عالی بود ، فقط تنها ایرادی که داشت این بود که تهویه مناسبی نداشت و واقعا گرم بود
عالی بود ، فقط تنها ایرادی که داشت این بود که تهویه مناسبی نداشت و واقعا گرم بود
عالی بود ، فقط تنها ایرادی که داشت این بود که تهویه مناسبی نداشت و واقعا گرم بود
آیا این دیدگاه مفید بود؟
آوا عباسی
22 اردیبهشت 1405
بسیار عالی بود ممنون از تیم شما ترسناک و عالی فقط یکم صندلی ها راحت نبود
بسیار عالی بود ممنون از تیم شما ترسناک و عالی فقط یکم صندلی ها راحت نبود
بسیار عالی بود ممنون از تیم شما ترسناک و عالی فقط یکم صندلی ها راحت نبود
آیا این دیدگاه مفید بود؟
محمد سلیمانی
16 خرداد 1405
پرسنل بسیار بی حوصله بودن فکر میکنم کارشون رو اصلا دوست نداشتن😀
پرسنل بسیار بی حوصله بودن فکر میکنم کارشون رو اصلا دوست نداشتن😀
پرسنل بسیار بی حوصله بودن فکر میکنم کارشون رو اصلا دوست نداشتن😀
آیا این دیدگاه مفید بود؟
0936***881
14 خرداد 1405
عالی فقط صندلی ها راحت نبود
عالی فقط صندلی ها راحت نبود
عالی فقط صندلی ها راحت نبود
آیا این دیدگاه مفید بود؟
حسین
08 خرداد 1405
عالی تجربه جالبی بود
عالی تجربه جالبی بود
عالی تجربه جالبی بود
آیا این دیدگاه مفید بود؟
هستی کمالی
16 خرداد 1405
اکتا رو بیشتر کنید
اکتا رو بیشتر کنید
اکتا رو بیشتر کنید
آیا این دیدگاه مفید بود؟
کیان مهر خالقی
04 خرداد 1405
خیلی عالی بود
خیلی عالی بود
خیلی عالی بود
آیا این دیدگاه مفید بود؟
آرتین رضایی
22 بهمن 1404
سلام و عرض خسته نباشید به تیم خفن سینما ترس رود. از نظر من یکی از بهترین سینما ترس های منطقه ۲۲ هست از لحاظ کیفیت پخش و کیفیت فضا سازی و اکت ها. نقاط قوت:سیستم صوت قوی. پروژکتور 4K داشت و پخش فیلم خیلی با کیفیت بود. داشتن بوفه با تمام وسایل مورد نیاز . اکت ها به موقع و عالی. داشتن صندلی های نرم و راحت. نقاط منفی نداره اینقدر که این سینما خوبه فقط یه نکته کوچیک داره که امیدوارم اصلاح کنن اینه که سیستم صوت گاهی اوقات صدا فیلم که بالا میره خر خر میکنه و واقعا آزار دهنده است.
سلام و عرض خسته نباشید به تیم خفن سینما ترس رود. از نظر من یکی از بهترین سینما ترس های منطقه ۲۲ هست از لحاظ کیفیت پخش و کیفیت فضا سازی و اکت ها. نقاط قوت:سیستم صوت قوی. پروژکتور 4K داشت و پخش فیلم خیلی با کیفیت بود. داشتن بوفه با تمام وسایل مورد نیاز . اکت ها به موقع و عالی. داشتن صندلی های نرم و راحت. نقاط منفی نداره اینقدر که این سینما خوبه فقط یه نکته کوچیک داره که امیدوارم اصلاح کنن اینه که سیستم صوت گاهی اوقات صدا فیلم که بالا میره خر خر میکنه و واقعا آزار دهنده است.
سلام و عرض خسته نباشید به تیم خفن سینما ترس رود. از نظر من یکی از بهترین سینما ترس های منطقه ۲۲ هست از لحاظ کیفیت پخش و کیفیت فضا سازی و اکت ها. نقاط قوت:سیستم صوت قوی. پروژکتور 4K داشت و پخش فیلم خیلی با کیفیت بود. داشتن بوفه با تمام وسایل مورد نیاز . اکت ها به موقع و عالی. داشتن صندلی های نرم و راحت. نقاط منفی نداره اینقدر که این سینما خوبه فقط یه نکته کوچیک داره که امیدوارم اصلاح کنن اینه که سیستم صوت گاهی اوقات صدا فیلم که بالا میره خر خر میکنه و واقعا آزار دهنده است.
آیا این دیدگاه مفید بود؟
پوریا رضوان
18 بهمن 1404
داداش خیلی خوب بود . ولی ب نظر من میتونید روشو عوض کنید تغییر بدید . مثلا جاهایی ک هیجانی و ترسناک میشه ی شخص ترسناک بیاد جلو صندلی سرپا همه ببینن بعد بره یا خیلی ایده های دیگه . ولی عالی بود . فقط جون بچت دستمو میگیری آروم بگیر 😂😂😂😂❤️✌️
داداش خیلی خوب بود . ولی ب نظر من میتونید روشو عوض کنید تغییر بدید . مثلا جاهایی ک هیجانی و ترسناک میشه ی شخص ترسناک بیاد جلو صندلی سرپا همه ببینن بعد بره یا خیلی ایده های دیگه . ولی عالی بود . فقط جون بچت دستمو میگیری آروم بگیر 😂😂😂😂❤️✌️
داداش خیلی خوب بود . ولی ب نظر من میتونید روشو عوض کنید تغییر بدید . مثلا جاهایی ک هیجانی و ترسناک میشه ی شخص ترسناک بیاد جلو صندلی سرپا همه ببینن بعد بره یا خیلی ایده های دیگه . ولی عالی بود . فقط جون بچت دستمو میگیری آروم بگیر 😂😂😂😂❤️✌️
آیا این دیدگاه مفید بود؟
حدیث
10 دی 1404
همه چی عالی بود از کیفیت فیلم تصویر تا صدا واقعن باحال و قشنگه کلن خفنه هیچ مشکلی نداشت فق یه کم قیمت خوراکیا بالا بود وگرن همه چیش عالی پرفکت بود
همه چی عالی بود از کیفیت فیلم تصویر تا صدا واقعن باحال و قشنگه کلن خفنه هیچ مشکلی نداشت فق یه کم قیمت خوراکیا بالا بود وگرن همه چیش عالی پرفکت بود
پاسخ مجموعه:
درود بر شما! خوشحالیم که دوسمون داشتین افتخار دادین تشریف آوردین❤️به ناچار مجبوریم با افزایش قیمت توزیع کننده ها،کمی مبالغ رو افزایش بدیم تا از کیفیت کاسته نشه.البته با همه ی سینماهای کشور قیمتامون یکی هست(پاپکورن مناسب دونفر - ۱۰۰تومان!) ایشالا شرایط به حالت قبل برگرده و بازم روی ماهتونو ببینیم🤲❤️
همه چی عالی بود از کیفیت فیلم تصویر تا صدا واقعن باحال و قشنگه کلن خفنه هیچ مشکلی نداشت فق یه کم قیمت خوراکیا بالا بود وگرن همه چیش عالی پرفکت بود
آیا این دیدگاه مفید بود؟
امیرعلی
09 دی 1404
با سلام و خسته نباشید دکور متوسط، اکتها اندکی تکراری و قابل پیشبینی بود اما هماهنگ و با کیفیت، گرچه فکر کنم تعداد اکتورها و اکتها میتونست بیشتر بشه. به صورت کلی نمره متوسط رو به بالایی میدم و خسته نباشید میگم بهشون.
با سلام و خسته نباشید دکور متوسط، اکتها اندکی تکراری و قابل پیشبینی بود اما هماهنگ و با کیفیت، گرچه فکر کنم تعداد اکتورها و اکتها میتونست بیشتر بشه. به صورت کلی نمره متوسط رو به بالایی میدم و خسته نباشید میگم بهشون.
با سلام و خسته نباشید دکور متوسط، اکتها اندکی تکراری و قابل پیشبینی بود اما هماهنگ و با کیفیت، گرچه فکر کنم تعداد اکتورها و اکتها میتونست بیشتر بشه. به صورت کلی نمره متوسط رو به بالایی میدم و خسته نباشید میگم بهشون.
آیا این دیدگاه مفید بود؟
بهار
08 دی 1404
ما یه گروه ۹ نفره بودیم که بعضیهامون اصلاً تا حالا تجربه اتاق فرار و سینما وحشت رو نداشتن و بعضیهامون تجربه داشتن ولی جالب اینجا بود که همهمون به یه اندازه حال کردیم و کیف کردیم. از همون اول رفتار پرسنل فوقالعاده صمیمی و حرفهای بود و آدم حس میکرد واقعاً براشون تجربه خوب ما مهمه اکتها دقیقاً سرِ وقت و خیلی حسابشده انجام میشد طوری که چند برابر بیشتر میترسیدیم و لذت بردیم واقعاً همهچی عالی بود و یکی از خفنترین تجربههامون شد.
ما یه گروه ۹ نفره بودیم که بعضیهامون اصلاً تا حالا تجربه اتاق فرار و سینما وحشت رو نداشتن و بعضیهامون تجربه داشتن ولی جالب اینجا بود که همهمون به یه اندازه حال کردیم و کیف کردیم. از همون اول رفتار پرسنل فوقالعاده صمیمی و حرفهای بود و آدم حس میکرد واقعاً براشون تجربه خوب ما مهمه اکتها دقیقاً سرِ وقت و خیلی حسابشده انجام میشد طوری که چند برابر بیشتر میترسیدیم و لذت بردیم واقعاً همهچی عالی بود و یکی از خفنترین تجربههامون شد.
ما یه گروه ۹ نفره بودیم که بعضیهامون اصلاً تا حالا تجربه اتاق فرار و سینما وحشت رو نداشتن و بعضیهامون تجربه داشتن ولی جالب اینجا بود که همهمون به یه اندازه حال کردیم و کیف کردیم. از همون اول رفتار پرسنل فوقالعاده صمیمی و حرفهای بود و آدم حس میکرد واقعاً براشون تجربه خوب ما مهمه اکتها دقیقاً سرِ وقت و خیلی حسابشده انجام میشد طوری که چند برابر بیشتر میترسیدیم و لذت بردیم واقعاً همهچی عالی بود و یکی از خفنترین تجربههامون شد.
آیا این دیدگاه مفید بود؟
خادمه وند
07 دی 1404
واقعا عالی بود ما یه تیم ۸ نفره بودیم و همه تجربه ی اول سینما ترسمون بود عالی بود عالی واقعا خوش گذشت فقط حیف اکت ها کم بود بنظرم یکم باید بیشتر اکت میزدن
واقعا عالی بود ما یه تیم ۸ نفره بودیم و همه تجربه ی اول سینما ترسمون بود عالی بود عالی واقعا خوش گذشت فقط حیف اکت ها کم بود بنظرم یکم باید بیشتر اکت میزدن
واقعا عالی بود ما یه تیم ۸ نفره بودیم و همه تجربه ی اول سینما ترسمون بود عالی بود عالی واقعا خوش گذشت فقط حیف اکت ها کم بود بنظرم یکم باید بیشتر اکت میزدن
آیا این دیدگاه مفید بود؟
گلاله ایرانی
28 آذر 1404
خیلی تجربه خوب و عالیی بود😍😍👌🏻👌🏻 اصلا فیلم ترسناک و باید اینجوری دید تیم ما که انقد جیغ زدیم همگی صداهامون گرفته😁 عالی بود دمتون گرم🩷
خیلی تجربه خوب و عالیی بود😍😍👌🏻👌🏻 اصلا فیلم ترسناک و باید اینجوری دید تیم ما که انقد جیغ زدیم همگی صداهامون گرفته😁 عالی بود دمتون گرم🩷
خیلی تجربه خوب و عالیی بود😍😍👌🏻👌🏻 اصلا فیلم ترسناک و باید اینجوری دید تیم ما که انقد جیغ زدیم همگی صداهامون گرفته😁 عالی بود دمتون گرم🩷
آیا این دیدگاه مفید بود؟
مرتضی
14 آذر 1404
خسته نباشید میگم به همه پرسنل اکتور ها خیلی به موقع عکسالعمل نشون دادن دکوراسیون عالی نورپردازی و کیفیت و سیستم های صوتی واقعا بی نقص خیلی خوش گذشت 👐❤️
خسته نباشید میگم به همه پرسنل اکتور ها خیلی به موقع عکسالعمل نشون دادن دکوراسیون عالی نورپردازی و کیفیت و سیستم های صوتی واقعا بی نقص خیلی خوش گذشت 👐❤️
خسته نباشید میگم به همه پرسنل اکتور ها خیلی به موقع عکسالعمل نشون دادن دکوراسیون عالی نورپردازی و کیفیت و سیستم های صوتی واقعا بی نقص خیلی خوش گذشت 👐❤️
آیا این دیدگاه مفید بود؟
یکتا
04 آذر 1404
همچی بسیار عالی بود بشخصه بهترین تجربهم بود رفتار پرسنل بسیار خوب کیفیت فیلم و دکور عالی و همچنین اکت ها بسیار به موقع و بینقص
همچی بسیار عالی بود بشخصه بهترین تجربهم بود رفتار پرسنل بسیار خوب کیفیت فیلم و دکور عالی و همچنین اکت ها بسیار به موقع و بینقص
همچی بسیار عالی بود بشخصه بهترین تجربهم بود رفتار پرسنل بسیار خوب کیفیت فیلم و دکور عالی و همچنین اکت ها بسیار به موقع و بینقص
آیا این دیدگاه مفید بود؟
حامدحسین زاده اصل
03 آذر 1404
واقعن عالی بود اکتور ها واقعن سنگتموم گذاشتن عالی بودن حتما پیشنهاد میکنم برید اکت های به موقع فضاسازی عالی بود واقعن عالی بود🤩🤩
واقعن عالی بود اکتور ها واقعن سنگتموم گذاشتن عالی بودن حتما پیشنهاد میکنم برید اکت های به موقع فضاسازی عالی بود واقعن عالی بود🤩🤩
واقعن عالی بود اکتور ها واقعن سنگتموم گذاشتن عالی بودن حتما پیشنهاد میکنم برید اکت های به موقع فضاسازی عالی بود واقعن عالی بود🤩🤩
آیا این دیدگاه مفید بود؟
...
شما هم نظر خود را بنویسید
نظر شما پس تایید توسط سایت در لیست نظرات نمایش داده خواهد شد