درباره بازیوحشت
دلهره آور
وهم آلود
وحشت
دلهره آور
وهم آلود
سینما ترس "مجموعه EscapeSpecial"، هفتمین بازی از مجموعه "Escapespecial" است که در منطقه تهران اشرفی اصفهانی واقع شده است.
قوانین بازی:
- ورود افراد دارای بیماری قلبی و زمینه ای و تنفسی ممنوع میباشد.
- از پذیرش افراد با حالت غیر طبیعی و مصرف مشروبات الکلی و روان گردان معذوریم.
- لطفا در صورت داشتن بیماری خاص، آلرژی یا فوبیا به چیزی، به مجموعه اطلاع دهید.
- لطفا شئونات اسلامی را رعایت فرمایید.
توضیحات:
- امکان برگزاری جشن تولد وجود دارد.
- امکان استفاده از سرویس بهداشتی وجود دارد.
- اطراف بازی جای پارک به راحتی پیدا میشود.
توضیحات منحصر به فرد این بازی:
- از پلیر های عزیز درخواست میشود که به محض رسیدن در لوکیشن بازی، با مجموعه تماس حاصل فرمایند.
- این سینما دارای کافه اختصاصی میباشد.
- فیلم های قابل نمایش:
- Annabellle.comes home 2019
- Annabelle.creation 2017
- Dabbe 6 2015
- Insidious the red door 2023
- Moloch 2022
- The conjuring 1 / 2
- The exorcism of emily rose2005
- The nun 1 / 2
- Tumbbad 2018
- Waktu maghrib 2023
- و فیلم های دیگر...


















نظراتمشاهده 214 نظر
اولویت نمایش، با نظرات بروز تره!
×فاطمه ذوالفقاری
14 خرداد 1405
همه چی عالی بود برخورد پرسنل هم بسیار محترمانه و واقعا فیلم جذاب و غیر منتظره با اکت های مناسب و به جا
همه چی عالی بود برخورد پرسنل هم بسیار محترمانه و واقعا فیلم جذاب و غیر منتظره با اکت های مناسب و به جا
پاسخ مجموعه:
مرسی از انتخابه سینمای ما ❤
همه چی عالی بود برخورد پرسنل هم بسیار محترمانه و واقعا فیلم جذاب و غیر منتظره با اکت های مناسب و به جا
آیا این دیدگاه مفید بود؟
باران صولتی
15 خرداد 1405
خیلی خوب بود برخورد اکتور ها و پرسنل هم عالی بود خیلی بهمون خوش گذشت فیلمشم واقعا ترسناک بود
خیلی خوب بود برخورد اکتور ها و پرسنل هم عالی بود خیلی بهمون خوش گذشت فیلمشم واقعا ترسناک بود
خیلی خوب بود برخورد اکتور ها و پرسنل هم عالی بود خیلی بهمون خوش گذشت فیلمشم واقعا ترسناک بود
آیا این دیدگاه مفید بود؟
امیر
01 خرداد 1405
فیلم خوب اکتها عالی
فیلم خوب اکتها عالی
پاسخ مجموعه:
متشکرم از شما ❤️
فیلم خوب اکتها عالی
آیا این دیدگاه مفید بود؟
امیرحسین عباس زاده
28 اردیبهشت 1405
ما اولین بارمون بود داشتیم میرفتیم و واقعا هم فضا و هم دکور و هم خود اکتور ها عالی بودن برخورد پرسنل خیلی خوب بود و واقعا حرفی برای گفتن نداشت
ما اولین بارمون بود داشتیم میرفتیم و واقعا هم فضا و هم دکور و هم خود اکتور ها عالی بودن برخورد پرسنل خیلی خوب بود و واقعا حرفی برای گفتن نداشت
پاسخ مجموعه:
مرسی از لطفتتون ❤️
ما اولین بارمون بود داشتیم میرفتیم و واقعا هم فضا و هم دکور و هم خود اکتور ها عالی بودن برخورد پرسنل خیلی خوب بود و واقعا حرفی برای گفتن نداشت
آیا این دیدگاه مفید بود؟
سحر حسنی
25 اردیبهشت 1405
ما برای بار دوم رفتیم خیلی خوب بود...اکت های غیر منتظره داشت...خیلی سرگرمی خوبی بود...فضاش خوب بود... رفتار پرسنل خیلی محترمانه بود...اکتورها بسیار کوشا و فعال بودن...😱😱😱 دمشون گرررررم
ما برای بار دوم رفتیم خیلی خوب بود...اکت های غیر منتظره داشت...خیلی سرگرمی خوبی بود...فضاش خوب بود... رفتار پرسنل خیلی محترمانه بود...اکتورها بسیار کوشا و فعال بودن...😱😱😱 دمشون گرررررم
پاسخ مجموعه:
مرسی از لطفتون ❤️
ما برای بار دوم رفتیم خیلی خوب بود...اکت های غیر منتظره داشت...خیلی سرگرمی خوبی بود...فضاش خوب بود... رفتار پرسنل خیلی محترمانه بود...اکتورها بسیار کوشا و فعال بودن...😱😱😱 دمشون گرررررم
آیا این دیدگاه مفید بود؟
مبینا کسایی
24 اردیبهشت 1405
بسیار عالی بود. پلن سوپرایز هم داشتیم خیلی عالی با سناریو برامون اجرا کردن، اکت ترس ام به خوبی اجرا کردن در کل تجربه بسیار خفنی بود. ممنون از تیم خفنتون
بسیار عالی بود. پلن سوپرایز هم داشتیم خیلی عالی با سناریو برامون اجرا کردن، اکت ترس ام به خوبی اجرا کردن در کل تجربه بسیار خفنی بود. ممنون از تیم خفنتون
پاسخ مجموعه:
مرسی از اینکه مجموعه مارو انتخاب کردید❤️
بسیار عالی بود. پلن سوپرایز هم داشتیم خیلی عالی با سناریو برامون اجرا کردن، اکت ترس ام به خوبی اجرا کردن در کل تجربه بسیار خفنی بود. ممنون از تیم خفنتون
آیا این دیدگاه مفید بود؟
نیکتا
16 اردیبهشت 1405
سلام. ما اولینبار بود میرفتیم و واقعا خوب بود از تجربه اتاق فرار ترسناکتر بود رفتار پرسنل در عین ترسوندن خیلی صمیمی و دوست داشتنی بود حتی جو داخل کافه هم دلنشین بود خسته نباشید و ممنون ازتونم خاطره خیلی خوبی برامون ساختید
سلام. ما اولینبار بود میرفتیم و واقعا خوب بود از تجربه اتاق فرار ترسناکتر بود رفتار پرسنل در عین ترسوندن خیلی صمیمی و دوست داشتنی بود حتی جو داخل کافه هم دلنشین بود خسته نباشید و ممنون ازتونم خاطره خیلی خوبی برامون ساختید
پاسخ مجموعه:
مرسی از لطفتون ❤️
سلام. ما اولینبار بود میرفتیم و واقعا خوب بود از تجربه اتاق فرار ترسناکتر بود رفتار پرسنل در عین ترسوندن خیلی صمیمی و دوست داشتنی بود حتی جو داخل کافه هم دلنشین بود خسته نباشید و ممنون ازتونم خاطره خیلی خوبی برامون ساختید
آیا این دیدگاه مفید بود؟
حدیثه تاجیک
11 اردیبهشت 1405
ما برای اولین بار سینما ترس رو تجربه کردیم و بشدت عالی بود،هم رفتار پرسنل،هم فضای داخلی و اینکه برای یکبارم شده تجربه کنید که خیلی خووبه!
ما برای اولین بار سینما ترس رو تجربه کردیم و بشدت عالی بود،هم رفتار پرسنل،هم فضای داخلی و اینکه برای یکبارم شده تجربه کنید که خیلی خووبه!
پاسخ مجموعه:
مرسی از شما بابت انتخابه مجموعه ما ❤️
ما برای اولین بار سینما ترس رو تجربه کردیم و بشدت عالی بود،هم رفتار پرسنل،هم فضای داخلی و اینکه برای یکبارم شده تجربه کنید که خیلی خووبه!
آیا این دیدگاه مفید بود؟
Mani
19 بهمن 1404
آقا خیلی مشتی و باحال بود اکتورا و پرسنل هم ک مشتی تر پیشنهاد میکنم خوب بود خدایی ی توصیه هم اینکه ۶ نفره برید ن ۵ یا ۴ نفره اینو اونجا متوجه میشید 😂
آقا خیلی مشتی و باحال بود اکتورا و پرسنل هم ک مشتی تر پیشنهاد میکنم خوب بود خدایی ی توصیه هم اینکه ۶ نفره برید ن ۵ یا ۴ نفره اینو اونجا متوجه میشید 😂
آقا خیلی مشتی و باحال بود اکتورا و پرسنل هم ک مشتی تر پیشنهاد میکنم خوب بود خدایی ی توصیه هم اینکه ۶ نفره برید ن ۵ یا ۴ نفره اینو اونجا متوجه میشید 😂
آیا این دیدگاه مفید بود؟
امیدخاکی
14 بهمن 1404
خیلی خوب بود فضا سازی مناسب قشنگی داشت فیلم که انتخاب کرده بودیم مسیحی جالب بوداکت بجا ولی بیشتربودنسبت به فیلم جذاب ترمیشودمبل سینما راحت محیت خوش بووبرخلاف سینما قبلی تمیزبودچندتا اکت مکانیکی هم بهش اضافه بشه یک پکیچ سینما ترس خوبی درمیادپرسنل خوش برخودخوب بودن بااین که یکم دیر رسیدم سانس کنسل نکردن.🙏🍃
خیلی خوب بود فضا سازی مناسب قشنگی داشت فیلم که انتخاب کرده بودیم مسیحی جالب بوداکت بجا ولی بیشتربودنسبت به فیلم جذاب ترمیشودمبل سینما راحت محیت خوش بووبرخلاف سینما قبلی تمیزبودچندتا اکت مکانیکی هم بهش اضافه بشه یک پکیچ سینما ترس خوبی درمیادپرسنل خوش برخودخوب بودن بااین که یکم دیر رسیدم سانس کنسل نکردن.🙏🍃
خیلی خوب بود فضا سازی مناسب قشنگی داشت فیلم که انتخاب کرده بودیم مسیحی جالب بوداکت بجا ولی بیشتربودنسبت به فیلم جذاب ترمیشودمبل سینما راحت محیت خوش بووبرخلاف سینما قبلی تمیزبودچندتا اکت مکانیکی هم بهش اضافه بشه یک پکیچ سینما ترس خوبی درمیادپرسنل خوش برخودخوب بودن بااین که یکم دیر رسیدم سانس کنسل نکردن.🙏🍃
آیا این دیدگاه مفید بود؟
بهار نیک زاده
20 آذر 1404
ما به عنوان اولین تجربه سینما ترسمون لذت بردیم اکت ها و برخورد پرسنل و دکور همه چی عالی و بدون نقص بود به عنوان گروهی که اولین بارش بود که این حس باحالو ترسناک رو تجربه میکرد بهتون پیشنهاد میکنیم🤝🏻
ما به عنوان اولین تجربه سینما ترسمون لذت بردیم اکت ها و برخورد پرسنل و دکور همه چی عالی و بدون نقص بود به عنوان گروهی که اولین بارش بود که این حس باحالو ترسناک رو تجربه میکرد بهتون پیشنهاد میکنیم🤝🏻
ما به عنوان اولین تجربه سینما ترسمون لذت بردیم اکت ها و برخورد پرسنل و دکور همه چی عالی و بدون نقص بود به عنوان گروهی که اولین بارش بود که این حس باحالو ترسناک رو تجربه میکرد بهتون پیشنهاد میکنیم🤝🏻
آیا این دیدگاه مفید بود؟
الناز رفیعی
20 آذر 1404
اولین تجربه سینما ترسمون بود خیلی خیلی خووووب بود کلی خوش گذشت و حال کردیم 👻👻👻 اکتورش اگ بیشتر از عالی داشت میزدم 👻👻👻 اکتور اگ پیاممو میبینی دمت گرم خدایییییی خیلی باحالی 👻👻 انقدر حال کردیم و خوش گذشت ک تاخیری ک داشت از یادمون رفت
اولین تجربه سینما ترسمون بود خیلی خیلی خووووب بود کلی خوش گذشت و حال کردیم 👻👻👻 اکتورش اگ بیشتر از عالی داشت میزدم 👻👻👻 اکتور اگ پیاممو میبینی دمت گرم خدایییییی خیلی باحالی 👻👻 انقدر حال کردیم و خوش گذشت ک تاخیری ک داشت از یادمون رفت
اولین تجربه سینما ترسمون بود خیلی خیلی خووووب بود کلی خوش گذشت و حال کردیم 👻👻👻 اکتورش اگ بیشتر از عالی داشت میزدم 👻👻👻 اکتور اگ پیاممو میبینی دمت گرم خدایییییی خیلی باحالی 👻👻 انقدر حال کردیم و خوش گذشت ک تاخیری ک داشت از یادمون رفت
آیا این دیدگاه مفید بود؟
نیلوفر رضایب
17 آذر 1404
از همه نظر خیلی عالی بود واقعا پیشنهاد میکنم حتما امتحان کنید فضاسازی، دکور، افکتای صوتی همه عالی پرسنل هم که واقعا مثل همیشه سنگ تموم گذاشتن هم کلی ترسیدیم هم کلی خوش گذشت بهمون
از همه نظر خیلی عالی بود واقعا پیشنهاد میکنم حتما امتحان کنید فضاسازی، دکور، افکتای صوتی همه عالی پرسنل هم که واقعا مثل همیشه سنگ تموم گذاشتن هم کلی ترسیدیم هم کلی خوش گذشت بهمون
از همه نظر خیلی عالی بود واقعا پیشنهاد میکنم حتما امتحان کنید فضاسازی، دکور، افکتای صوتی همه عالی پرسنل هم که واقعا مثل همیشه سنگ تموم گذاشتن هم کلی ترسیدیم هم کلی خوش گذشت بهمون
آیا این دیدگاه مفید بود؟
پرهام عباسی
03 آذر 1404
خیییییلی خوب بود اول از رفتار خوب پرسنل بگم که خیلی خوش برخورد بودن ما تاخیر داشتیم ولی سانسو کامل برای ما ران کردن خوش برخورد بودن واقعا دکور فضاسازی عالی بود خیلی تمیز و منظم بودن تهویه اتاق عالی بود همه چی خیلی تو فیلم مارو اذیت کردن دستشون درد نمنه دوتا از بچه های ما انصراف دادن کیفیت خوراکی و عذاهاشون عالی بود ممنونم از مجموعه خوبتون
خیییییلی خوب بود اول از رفتار خوب پرسنل بگم که خیلی خوش برخورد بودن ما تاخیر داشتیم ولی سانسو کامل برای ما ران کردن خوش برخورد بودن واقعا دکور فضاسازی عالی بود خیلی تمیز و منظم بودن تهویه اتاق عالی بود همه چی خیلی تو فیلم مارو اذیت کردن دستشون درد نمنه دوتا از بچه های ما انصراف دادن کیفیت خوراکی و عذاهاشون عالی بود ممنونم از مجموعه خوبتون
خیییییلی خوب بود اول از رفتار خوب پرسنل بگم که خیلی خوش برخورد بودن ما تاخیر داشتیم ولی سانسو کامل برای ما ران کردن خوش برخورد بودن واقعا دکور فضاسازی عالی بود خیلی تمیز و منظم بودن تهویه اتاق عالی بود همه چی خیلی تو فیلم مارو اذیت کردن دستشون درد نمنه دوتا از بچه های ما انصراف دادن کیفیت خوراکی و عذاهاشون عالی بود ممنونم از مجموعه خوبتون
آیا این دیدگاه مفید بود؟
dr.parsa
03 آذر 1404
«واقعا فوقالعاده بود! از فضاسازی و اکت ها گرفته تا روند ترسها، همهچیز عالی و حرفهای بود. کلی adrenaline خوردیم! حتما امتحانش کنید.
«واقعا فوقالعاده بود! از فضاسازی و اکت ها گرفته تا روند ترسها، همهچیز عالی و حرفهای بود. کلی adrenaline خوردیم! حتما امتحانش کنید.
«واقعا فوقالعاده بود! از فضاسازی و اکت ها گرفته تا روند ترسها، همهچیز عالی و حرفهای بود. کلی adrenaline خوردیم! حتما امتحانش کنید.
آیا این دیدگاه مفید بود؟
حامد کیقبادی
01 آذر 1404
این سینما بهترین سینمایی بود که رفتم😈 انقدر نرسیدیم که حد نداشت😈 پرسنل واقعا خفن مودب🌟 محیط واقعا خوب و ترسناک❤️ اکتای ترس با فیلم واقعا سینک بود😈 ممنون از پرسنل خوبتون🌹 به همه کسایی که این کامنتو میخونم پیشنهاد میکنم❤️
این سینما بهترین سینمایی بود که رفتم😈 انقدر نرسیدیم که حد نداشت😈 پرسنل واقعا خفن مودب🌟 محیط واقعا خوب و ترسناک❤️ اکتای ترس با فیلم واقعا سینک بود😈 ممنون از پرسنل خوبتون🌹 به همه کسایی که این کامنتو میخونم پیشنهاد میکنم❤️
این سینما بهترین سینمایی بود که رفتم😈 انقدر نرسیدیم که حد نداشت😈 پرسنل واقعا خفن مودب🌟 محیط واقعا خوب و ترسناک❤️ اکتای ترس با فیلم واقعا سینک بود😈 ممنون از پرسنل خوبتون🌹 به همه کسایی که این کامنتو میخونم پیشنهاد میکنم❤️
آیا این دیدگاه مفید بود؟
آنیتا
22 آبان 1404
ما امشب رفتیم فوق العاده بود فیلم قشنگ بود فضاسازی عالی رفتار پرسنل کاملا حرفه ای🙏🏻😍 واقعا سرگرم کننده بود هم فیلم میبینید هم میترسین و هم لذت میبرین حتما برید😍😍
ما امشب رفتیم فوق العاده بود فیلم قشنگ بود فضاسازی عالی رفتار پرسنل کاملا حرفه ای🙏🏻😍 واقعا سرگرم کننده بود هم فیلم میبینید هم میترسین و هم لذت میبرین حتما برید😍😍
پاسخ مجموعه:
ممنون از حضورتون و نظر دلگرم کنندتون🙏✨️
ما امشب رفتیم فوق العاده بود فیلم قشنگ بود فضاسازی عالی رفتار پرسنل کاملا حرفه ای🙏🏻😍 واقعا سرگرم کننده بود هم فیلم میبینید هم میترسین و هم لذت میبرین حتما برید😍😍
آیا این دیدگاه مفید بود؟
رویا منصوری
21 آبان 1404
واااااااااس وااااای تمام بدنم داره هنوز واقعا ترسناک بوووووود خیلی جالب بود ما اولین بار مون بود واقعا تجربه خوبی بود اگه اهل ترس هستید برییید پرسنلاشون واقعا خوب برخرد میکنن و کامل و با حوصبه توضیح میدن و اصلا بد برخورد نیستن
واااااااااس وااااای تمام بدنم داره هنوز واقعا ترسناک بوووووود خیلی جالب بود ما اولین بار مون بود واقعا تجربه خوبی بود اگه اهل ترس هستید برییید پرسنلاشون واقعا خوب برخرد میکنن و کامل و با حوصبه توضیح میدن و اصلا بد برخورد نیستن
پاسخ مجموعه:
خوشحالیم که دوست داشتید🙏✨️
واااااااااس وااااای تمام بدنم داره هنوز واقعا ترسناک بوووووود خیلی جالب بود ما اولین بار مون بود واقعا تجربه خوبی بود اگه اهل ترس هستید برییید پرسنلاشون واقعا خوب برخرد میکنن و کامل و با حوصبه توضیح میدن و اصلا بد برخورد نیستن
آیا این دیدگاه مفید بود؟
آتنا احمدوند
02 آبان 1404
برای تجربه اول سینما ترس خیلی خیلی خوب بود واقعاا برخورد پرنسل هم منطقی و درست بود و اینکه دکورشون عالی بود و اکتورای کاملا حرفه ای داشتند در کل همه چیز عالی بود به نظرم حتما تجربه کنید دمتون گرم فوق العاده بود😍👌🏻
برای تجربه اول سینما ترس خیلی خیلی خوب بود واقعاا برخورد پرنسل هم منطقی و درست بود و اینکه دکورشون عالی بود و اکتورای کاملا حرفه ای داشتند در کل همه چیز عالی بود به نظرم حتما تجربه کنید دمتون گرم فوق العاده بود😍👌🏻
پاسخ مجموعه:
مرسی از محبتتون🙏✨️
برای تجربه اول سینما ترس خیلی خیلی خوب بود واقعاا برخورد پرنسل هم منطقی و درست بود و اینکه دکورشون عالی بود و اکتورای کاملا حرفه ای داشتند در کل همه چیز عالی بود به نظرم حتما تجربه کنید دمتون گرم فوق العاده بود😍👌🏻
آیا این دیدگاه مفید بود؟
فائزه هداوند
02 آبان 1404
خیلی عالیییی از برخورد پرسنل تا خود سینما کیفیت صدا و تصویر عالیه 😍 پیشنهاد میکنم اگر فیلم ترسناک دوست دارید حتما برید بی نظیر موفق باشید
خیلی عالیییی از برخورد پرسنل تا خود سینما کیفیت صدا و تصویر عالیه 😍 پیشنهاد میکنم اگر فیلم ترسناک دوست دارید حتما برید بی نظیر موفق باشید
پاسخ مجموعه:
ممنون از نظر محترمانه و قشنگتون🙏✨️
خیلی عالیییی از برخورد پرسنل تا خود سینما کیفیت صدا و تصویر عالیه 😍 پیشنهاد میکنم اگر فیلم ترسناک دوست دارید حتما برید بی نظیر موفق باشید
آیا این دیدگاه مفید بود؟
...
شما هم نظر خود را بنویسید
نظر شما پس تایید توسط سایت در لیست نظرات نمایش داده خواهد شد