درباره بازیوحشت
وحشت
سینما ترس"قیامت"،اولین سینما ترس از مجموعه "A_normalescape" است که در محدوده خیابان پیروزی تهران واقع شده است.
قوانین بازی:
- ورود افراد دارای بیماری قلبی و زمینه ای و تنفسی ممنوع میباشد.
- از پذیرش افراد با حالت غیر طبیعی و مصرف مشروبات الکلی و روان گردان معذوریم.
- لطفا در صورت داشتن بیماری خاص، آلرژی یا فوبیا به چیزی، به مجموعه اطلاع دهید.
- لطفا شئونات اسلامی را رعایت فرمایید.
توضیحات:
- امکان برگزاری جشن تولد وجود دارد.
- امکان استفاده از سرویس بهداشتی وجود دارد.
- بازی با کفش های مخصوص برگزار میشود.
- اطراف بازی جای پارک به سختی پیدا میشود. برای پیدا کردن جای پارک مناسب، حتما 20 دقیقه زودتر در محل بازی حضور داشته باشید.
- امکان دسترسی آسان به بازی از طریق ایستگاه مترو پیروزی وجود دارد.
- لطفا نظافت شخصی خود را رعایت کنید.
توضیحات منحصر به فرد این بازی:
- از پلیر های عزیز درخواست میشود که به محض رسیدن در لوکیشن بازی، با مجموعه تماس حاصل فرمایند.
- داخل مجموعه بوفه مختص سینما برای خرید راحت شما، تعبیه شده است.
- در صورت تاخیر تعدادی از فیلم های پیشنهادی، حذف خواهد شد.
- امکان پخش فیلم ها در دیگر ژانرها (غیر ترسناک، اکشن، کمدی،فانتزی،درام،سریال و...) بدون حضور اکتور وجود دارد.
- امکان پخش مسابقات ورزشی (فوتبال، کشتی و....) به صورت گروهی و ویژه و در صورت به حد نصاب رسیدن با هماهنگی مجموعه وجود دارد.
- فیلم های قابل نمایش :
- Khanzab
- Siccin(Full Episodes)
- Dabbe(Full Episodes)
- The Nun(Full Episodes)
- The Conjuring(Full Episodes)
- و فیلم های دیگر.....
ژانر:
وحشت، دلهره آور، مهیج

















نظراتمشاهده 1274 نظر
اولویت نمایش، با نظرات بروز تره!
×مهدی
30 خرداد 1405
اینحا فقط یه سینماترس نیست، یه امتحان اعصابه 😄 از همون لحظه اول، تاریکی انگار باهات دست میده. صداها، اکتها و فضا جوریه که نمیفهمی باید بخندی یا جیغ بزنی. هر قدمی که برمیداری، حس میکنی یکی داره نگات میکنه. اونجا ترس فقط از جلو نمیاد؛ از پشت، بغل، حتی توی ذهنت میپیچه. اکتورها واقعاً بلد بودن چطور ضربان قلب آدم رو ببرن بالا. یه جاهایی میترسی، یه جاهایی میخندی، یه جاهایی فقط خشکت میزنه. قیامت همون جاییه که شجاعترین آدم گروه هم یهو ساکت میشه 😂 معلومه برای هر لحظهش فکر شده و الکی ترسوندن نیست. خلاصه اگه دنبال یه ترس درستوحسابی هستین، قیامت رو باید تجربه کنین 😈
اینحا فقط یه سینماترس نیست، یه امتحان اعصابه 😄 از همون لحظه اول، تاریکی انگار باهات دست میده. صداها، اکتها و فضا جوریه که نمیفهمی باید بخندی یا جیغ بزنی. هر قدمی که برمیداری، حس میکنی یکی داره نگات میکنه. اونجا ترس فقط از جلو نمیاد؛ از پشت، بغل، حتی توی ذهنت میپیچه. اکتورها واقعاً بلد بودن چطور ضربان قلب آدم رو ببرن بالا. یه جاهایی میترسی، یه جاهایی میخندی، یه جاهایی فقط خشکت میزنه. قیامت همون جاییه که شجاعترین آدم گروه هم یهو ساکت میشه 😂 معلومه برای هر لحظهش فکر شده و الکی ترسوندن نیست. خلاصه اگه دنبال یه ترس درستوحسابی هستین، قیامت رو باید تجربه کنین 😈
پاسخ مجموعه:
مرسی از شما ممنونم لطف کردید✨🙏
اینحا فقط یه سینماترس نیست، یه امتحان اعصابه 😄 از همون لحظه اول، تاریکی انگار باهات دست میده. صداها، اکتها و فضا جوریه که نمیفهمی باید بخندی یا جیغ بزنی. هر قدمی که برمیداری، حس میکنی یکی داره نگات میکنه. اونجا ترس فقط از جلو نمیاد؛ از پشت، بغل، حتی توی ذهنت میپیچه. اکتورها واقعاً بلد بودن چطور ضربان قلب آدم رو ببرن بالا. یه جاهایی میترسی، یه جاهایی میخندی، یه جاهایی فقط خشکت میزنه. قیامت همون جاییه که شجاعترین آدم گروه هم یهو ساکت میشه 😂 معلومه برای هر لحظهش فکر شده و الکی ترسوندن نیست. خلاصه اگه دنبال یه ترس درستوحسابی هستین، قیامت رو باید تجربه کنین 😈
آیا این دیدگاه مفید بود؟
سهیل ابراهیمیان
29 خرداد 1405
من این سینما ترسو پیشنهاد میدم بسیار هیجان انگیز بود خیلی حساب شدس قشنگ )ترسناک( بود دکور و فضاسازی عالی بود کیفیت صدا و تصویر عالی بود و اینکه برخورد پرسنل عالی بود حتما رزرو کنید
من این سینما ترسو پیشنهاد میدم بسیار هیجان انگیز بود خیلی حساب شدس قشنگ )ترسناک( بود دکور و فضاسازی عالی بود کیفیت صدا و تصویر عالی بود و اینکه برخورد پرسنل عالی بود حتما رزرو کنید
پاسخ مجموعه:
نظر لطف شماست گروه فوقالعاده 🙏✨
من این سینما ترسو پیشنهاد میدم بسیار هیجان انگیز بود خیلی حساب شدس قشنگ )ترسناک( بود دکور و فضاسازی عالی بود کیفیت صدا و تصویر عالی بود و اینکه برخورد پرسنل عالی بود حتما رزرو کنید
آیا این دیدگاه مفید بود؟
هستی ترکاشوند
29 خرداد 1405
تمرکز روی همه ی گروه ها هست کیفیت صدا عالی بود خوب ترسیدم خوش گذشت دکور و فضاسازی رو دوست داشتیم کیفیت صدا و تصویر خوب پیشنهاد به حتما رفتار پرسنل عالی بود
تمرکز روی همه ی گروه ها هست کیفیت صدا عالی بود خوب ترسیدم خوش گذشت دکور و فضاسازی رو دوست داشتیم کیفیت صدا و تصویر خوب پیشنهاد به حتما رفتار پرسنل عالی بود
پاسخ مجموعه:
ممنون از شما ✨🙏
تمرکز روی همه ی گروه ها هست کیفیت صدا عالی بود خوب ترسیدم خوش گذشت دکور و فضاسازی رو دوست داشتیم کیفیت صدا و تصویر خوب پیشنهاد به حتما رفتار پرسنل عالی بود
آیا این دیدگاه مفید بود؟
عیسی
29 خرداد 1405
خیلی ترسیدیییییییییییم قیامت از اون جاهاست که میری بخندی، میای بیرون صلواتفرستون! یهجوری میپیچونه تو ترس که رفاقتتم یادت میره. اکتاش نامردیه، فضاش مریضه، سکتههاشم حسابشدهست. خلاصه داداش، قیامت جای آدمای ادعایی نیست؛ دل شیر میخواد.
خیلی ترسیدیییییییییییم قیامت از اون جاهاست که میری بخندی، میای بیرون صلواتفرستون! یهجوری میپیچونه تو ترس که رفاقتتم یادت میره. اکتاش نامردیه، فضاش مریضه، سکتههاشم حسابشدهست. خلاصه داداش، قیامت جای آدمای ادعایی نیست؛ دل شیر میخواد.
پاسخ مجموعه:
خداروشکر تونستیم شمارو راضی نگه دارید امیدواریم لذت برده باشید 🙏✨
خیلی ترسیدیییییییییییم قیامت از اون جاهاست که میری بخندی، میای بیرون صلواتفرستون! یهجوری میپیچونه تو ترس که رفاقتتم یادت میره. اکتاش نامردیه، فضاش مریضه، سکتههاشم حسابشدهست. خلاصه داداش، قیامت جای آدمای ادعایی نیست؛ دل شیر میخواد.
آیا این دیدگاه مفید بود؟
محمد
29 خرداد 1405
خیلی ترسیدیم عالی و بسیار وحشتناک بود اینجا فقط یه تجربه ترسناک ساده نیست، یه اجرای حسابشده و حرفهایه. از همون شروع، فضا طوری طراحی شده که ذهن آدم درگیر داستان میشه. نور، صدا، دکور و اکتها کاملاً هماهنگ و تأثیرگذار کار شدن. ترسها بیدلیل و شلوغ نیستن؛ دقیقاً سر جای خودشون اتفاق میافتن. چیزی که قیامت رو خاص میکنه، حس واقعی و سنگین فضاس اکتورها خیلی خوب میدونن کِی باید فشار روانی رو بالا ببرن. تعلیق تا لحظه آخر حفظ میشه و مخاطب از فضا جدا نمیشه. برخلاف خیلی از کارهای مشابه، اینجا فقط روی جامپاسکر حساب نشده. همهچیز برای ساختن یه تجربه کامل از وحشت کنار هم قرار گرفته. برای طرفدارای ترس واقعی و فضای حرفهای، قیامت قطعاً انتخابیه که باید تجربه بشه.
خیلی ترسیدیم عالی و بسیار وحشتناک بود اینجا فقط یه تجربه ترسناک ساده نیست، یه اجرای حسابشده و حرفهایه. از همون شروع، فضا طوری طراحی شده که ذهن آدم درگیر داستان میشه. نور، صدا، دکور و اکتها کاملاً هماهنگ و تأثیرگذار کار شدن. ترسها بیدلیل و شلوغ نیستن؛ دقیقاً سر جای خودشون اتفاق میافتن. چیزی که قیامت رو خاص میکنه، حس واقعی و سنگین فضاس اکتورها خیلی خوب میدونن کِی باید فشار روانی رو بالا ببرن. تعلیق تا لحظه آخر حفظ میشه و مخاطب از فضا جدا نمیشه. برخلاف خیلی از کارهای مشابه، اینجا فقط روی جامپاسکر حساب نشده. همهچیز برای ساختن یه تجربه کامل از وحشت کنار هم قرار گرفته. برای طرفدارای ترس واقعی و فضای حرفهای، قیامت قطعاً انتخابیه که باید تجربه بشه.
پاسخ مجموعه:
خیلی خوش اومدید ممنون از وقتی که گذاشتید 🙏✨ خوشحال شدیم🙏
خیلی ترسیدیم عالی و بسیار وحشتناک بود اینجا فقط یه تجربه ترسناک ساده نیست، یه اجرای حسابشده و حرفهایه. از همون شروع، فضا طوری طراحی شده که ذهن آدم درگیر داستان میشه. نور، صدا، دکور و اکتها کاملاً هماهنگ و تأثیرگذار کار شدن. ترسها بیدلیل و شلوغ نیستن؛ دقیقاً سر جای خودشون اتفاق میافتن. چیزی که قیامت رو خاص میکنه، حس واقعی و سنگین فضاس اکتورها خیلی خوب میدونن کِی باید فشار روانی رو بالا ببرن. تعلیق تا لحظه آخر حفظ میشه و مخاطب از فضا جدا نمیشه. برخلاف خیلی از کارهای مشابه، اینجا فقط روی جامپاسکر حساب نشده. همهچیز برای ساختن یه تجربه کامل از وحشت کنار هم قرار گرفته. برای طرفدارای ترس واقعی و فضای حرفهای، قیامت قطعاً انتخابیه که باید تجربه بشه.
آیا این دیدگاه مفید بود؟
آتنا
29 خرداد 1405
قیامت دقیقاً همون چیزیه که از یه سینماترس خوب انتظار داری فضا سنگین، اکتها غافلگیرکننده و ترسها کاملاً بهموقع بودن اصلاً حس مصنوعی نمیداد و تا آخرش آدمو درگیر نگه میداشت بهنظرم برای طرفدارای ژانر وحشت، یه تجربه واجبه 👌🔥
قیامت دقیقاً همون چیزیه که از یه سینماترس خوب انتظار داری فضا سنگین، اکتها غافلگیرکننده و ترسها کاملاً بهموقع بودن اصلاً حس مصنوعی نمیداد و تا آخرش آدمو درگیر نگه میداشت بهنظرم برای طرفدارای ژانر وحشت، یه تجربه واجبه 👌🔥
پاسخ مجموعه:
خداروشکر راضی بودین ✨🙏
قیامت دقیقاً همون چیزیه که از یه سینماترس خوب انتظار داری فضا سنگین، اکتها غافلگیرکننده و ترسها کاملاً بهموقع بودن اصلاً حس مصنوعی نمیداد و تا آخرش آدمو درگیر نگه میداشت بهنظرم برای طرفدارای ژانر وحشت، یه تجربه واجبه 👌🔥
آیا این دیدگاه مفید بود؟
زینب
29 خرداد 1405
قیامت فقط یه سینماترس معمولی نبود، یه شوک کامل بود از همون لحظه اول حس میکنی وارد یه فضای واقعی و سنگین شدی اکتها، صداگذاری و تعلیقش واقعاً حرفهای و حسابشده بود برای کسایی که دنبال ترس جدیان، قطعاً ارزش تجربه کردن داره 🔥👻
قیامت فقط یه سینماترس معمولی نبود، یه شوک کامل بود از همون لحظه اول حس میکنی وارد یه فضای واقعی و سنگین شدی اکتها، صداگذاری و تعلیقش واقعاً حرفهای و حسابشده بود برای کسایی که دنبال ترس جدیان، قطعاً ارزش تجربه کردن داره 🔥👻
پاسخ مجموعه:
ممنون از نظر شما ✨🙏
قیامت فقط یه سینماترس معمولی نبود، یه شوک کامل بود از همون لحظه اول حس میکنی وارد یه فضای واقعی و سنگین شدی اکتها، صداگذاری و تعلیقش واقعاً حرفهای و حسابشده بود برای کسایی که دنبال ترس جدیان، قطعاً ارزش تجربه کردن داره 🔥👻
آیا این دیدگاه مفید بود؟
محدثه
29 خرداد 1405
سینماترس قیامت واقعاً یه تجربه متفاوت و نفسگیر بود فضاسازی، صداها و اکتها کاملاً آدمو میبرد تو دل داستان ترسها بهجا و حرفهای بودن و هیجان تا آخر اجرا حفظ شد یکی از بهترین تجربههای وحشتی بود که پیشنهادش میکنم 👌🔥
سینماترس قیامت واقعاً یه تجربه متفاوت و نفسگیر بود فضاسازی، صداها و اکتها کاملاً آدمو میبرد تو دل داستان ترسها بهجا و حرفهای بودن و هیجان تا آخر اجرا حفظ شد یکی از بهترین تجربههای وحشتی بود که پیشنهادش میکنم 👌🔥
پاسخ مجموعه:
خیلی لطف کردید ✨🌱
سینماترس قیامت واقعاً یه تجربه متفاوت و نفسگیر بود فضاسازی، صداها و اکتها کاملاً آدمو میبرد تو دل داستان ترسها بهجا و حرفهای بودن و هیجان تا آخر اجرا حفظ شد یکی از بهترین تجربههای وحشتی بود که پیشنهادش میکنم 👌🔥
آیا این دیدگاه مفید بود؟
مهدیه
29 خرداد 1405
اکتاشون موب بود ترسوندش خیلی عالی بود اکسسوری های خوبی در حین اجرا استفاده کردن پیشنهاد می کنم حتما تجربه کنید اینجا باید بگم اول از همه کیف کردیم بابت دکور و فضا فیلم خفنی دیدم همه چی مهیج و ترسناک بود هرمی نیاد خیلی از دست داده
اکتاشون موب بود ترسوندش خیلی عالی بود اکسسوری های خوبی در حین اجرا استفاده کردن پیشنهاد می کنم حتما تجربه کنید اینجا باید بگم اول از همه کیف کردیم بابت دکور و فضا فیلم خفنی دیدم همه چی مهیج و ترسناک بود هرمی نیاد خیلی از دست داده
پاسخ مجموعه:
ممنون از شما ✨🙏
اکتاشون موب بود ترسوندش خیلی عالی بود اکسسوری های خوبی در حین اجرا استفاده کردن پیشنهاد می کنم حتما تجربه کنید اینجا باید بگم اول از همه کیف کردیم بابت دکور و فضا فیلم خفنی دیدم همه چی مهیج و ترسناک بود هرمی نیاد خیلی از دست داده
آیا این دیدگاه مفید بود؟
Amir
27 خرداد 1405
عالی بود. دکور و صدا و کیفیت عالی رفتار عالی اکتا عالی از بهترین تجربه ها بود حتما امتحان کنید رفتار پرسونل عالی حتنا حتما امتحان کنید و فیلمای پیشنهادی هم حتما امتحان کنید کیفیت صدا و تصویر عالی دکورش و فضاسازی عالی بود
عالی بود. دکور و صدا و کیفیت عالی رفتار عالی اکتا عالی از بهترین تجربه ها بود حتما امتحان کنید رفتار پرسونل عالی حتنا حتما امتحان کنید و فیلمای پیشنهادی هم حتما امتحان کنید کیفیت صدا و تصویر عالی دکورش و فضاسازی عالی بود
پاسخ مجموعه:
ممنون از شما ✨🙏
عالی بود. دکور و صدا و کیفیت عالی رفتار عالی اکتا عالی از بهترین تجربه ها بود حتما امتحان کنید رفتار پرسونل عالی حتنا حتما امتحان کنید و فیلمای پیشنهادی هم حتما امتحان کنید کیفیت صدا و تصویر عالی دکورش و فضاسازی عالی بود
آیا این دیدگاه مفید بود؟
عرفان
27 خرداد 1405
همه چیز عالی بود طراحی دکور بی نظیر و عالی فضا عالی بود کاملا سرگرممون کردن و واقعا ترسناک و عالی بود صدا و نورپردازی حرف نداشت اکتور ها همه عالی کیفیت سالن و نشیمن عالی و راحت😍😍😍😍😍😍❤️❤️❤️❤️❤️
همه چیز عالی بود طراحی دکور بی نظیر و عالی فضا عالی بود کاملا سرگرممون کردن و واقعا ترسناک و عالی بود صدا و نورپردازی حرف نداشت اکتور ها همه عالی کیفیت سالن و نشیمن عالی و راحت😍😍😍😍😍😍❤️❤️❤️❤️❤️
پاسخ مجموعه:
خیلی ممنون از شما ✨🙏
همه چیز عالی بود طراحی دکور بی نظیر و عالی فضا عالی بود کاملا سرگرممون کردن و واقعا ترسناک و عالی بود صدا و نورپردازی حرف نداشت اکتور ها همه عالی کیفیت سالن و نشیمن عالی و راحت😍😍😍😍😍😍❤️❤️❤️❤️❤️
آیا این دیدگاه مفید بود؟
..
24 خرداد 1405
امون نمیدن ما سجین ۸ رو دیدیم خیلی فیلم دارن خیلی عالی و وحشتناک بود اکت اکتورا و طراحی اکتاشون به شدت فوقالعاده بود فضاشو دکورش عالی صدا و تصویر عالی سالن با تهویه خنک و اینکه بر۷وردشون با ما مثل خانواده ی خودشون برخورد کردن و حتما حتما پیشنهادیه صد در صد
امون نمیدن ما سجین ۸ رو دیدیم خیلی فیلم دارن خیلی عالی و وحشتناک بود اکت اکتورا و طراحی اکتاشون به شدت فوقالعاده بود فضاشو دکورش عالی صدا و تصویر عالی سالن با تهویه خنک و اینکه بر۷وردشون با ما مثل خانواده ی خودشون برخورد کردن و حتما حتما پیشنهادیه صد در صد
پاسخ مجموعه:
خداروشکر راضی بودین ✨🌱
امون نمیدن ما سجین ۸ رو دیدیم خیلی فیلم دارن خیلی عالی و وحشتناک بود اکت اکتورا و طراحی اکتاشون به شدت فوقالعاده بود فضاشو دکورش عالی صدا و تصویر عالی سالن با تهویه خنک و اینکه بر۷وردشون با ما مثل خانواده ی خودشون برخورد کردن و حتما حتما پیشنهادیه صد در صد
آیا این دیدگاه مفید بود؟
بهار سلیمی
24 خرداد 1405
با عرض سلام مجموعه ی کاملا حرفه ای و مرتب بود و اینکه ترس و وحشت عالی و خیلی خوب بود دمور و فضاسازی رو دوست داشتیم و اینکه کیفیت سیستم صوتی و پرژکتور بسیار عالی و اکتوراها کاملا کار بلد و خود اکتا متنوع و خیلی ترسناک بود تهویه عالی و خنک و خوشبو و اینکه به دوستانی که قصد رزرو سینماترس دارن حتما پیشنهاد می کنم و از همه مهمتر برخورد پرسنل به شدت عالی و حرفه ای و مودبانه و صبورانه بود
با عرض سلام مجموعه ی کاملا حرفه ای و مرتب بود و اینکه ترس و وحشت عالی و خیلی خوب بود دمور و فضاسازی رو دوست داشتیم و اینکه کیفیت سیستم صوتی و پرژکتور بسیار عالی و اکتوراها کاملا کار بلد و خود اکتا متنوع و خیلی ترسناک بود تهویه عالی و خنک و خوشبو و اینکه به دوستانی که قصد رزرو سینماترس دارن حتما پیشنهاد می کنم و از همه مهمتر برخورد پرسنل به شدت عالی و حرفه ای و مودبانه و صبورانه بود
پاسخ مجموعه:
ممنون از شما ✨🙏
با عرض سلام مجموعه ی کاملا حرفه ای و مرتب بود و اینکه ترس و وحشت عالی و خیلی خوب بود دمور و فضاسازی رو دوست داشتیم و اینکه کیفیت سیستم صوتی و پرژکتور بسیار عالی و اکتوراها کاملا کار بلد و خود اکتا متنوع و خیلی ترسناک بود تهویه عالی و خنک و خوشبو و اینکه به دوستانی که قصد رزرو سینماترس دارن حتما پیشنهاد می کنم و از همه مهمتر برخورد پرسنل به شدت عالی و حرفه ای و مودبانه و صبورانه بود
آیا این دیدگاه مفید بود؟
Anahita
22 خرداد 1405
تجربه خوبی بود.فضا خنک بود تهویه عالی کیفیت صدا و تصویر فوقالعاده بود اکتا خوب و عالی بود از سینناترسای دیگه خیلی بهتره رسیدگی در داخل سالن عالی یود و برخورد عالی بود پیشنهادیه حتما
تجربه خوبی بود.فضا خنک بود تهویه عالی کیفیت صدا و تصویر فوقالعاده بود اکتا خوب و عالی بود از سینناترسای دیگه خیلی بهتره رسیدگی در داخل سالن عالی یود و برخورد عالی بود پیشنهادیه حتما
پاسخ مجموعه:
خیلی خوش اومدین خدارو شکر راضی بودین مچکریم 🙏✨
تجربه خوبی بود.فضا خنک بود تهویه عالی کیفیت صدا و تصویر فوقالعاده بود اکتا خوب و عالی بود از سینناترسای دیگه خیلی بهتره رسیدگی در داخل سالن عالی یود و برخورد عالی بود پیشنهادیه حتما
آیا این دیدگاه مفید بود؟
بهناز پیمان
22 خرداد 1405
خیلی ترسیدیم خیلی جیغ زدیم فوق العاده بود واقعا ما لذت بردیم تجربه باحالی اکتورها عالی بودن صدا و تصویر عالی دکور و فضاسازی عالی بود هیچ نقصی توش نبود خیلی خوش برخورد بودندعالی بود رفتارشون و اینکه پیشنهادیه صد در صد تهویه عالی و خنک و مهترین چیز بود تو این گرما
خیلی ترسیدیم خیلی جیغ زدیم فوق العاده بود واقعا ما لذت بردیم تجربه باحالی اکتورها عالی بودن صدا و تصویر عالی دکور و فضاسازی عالی بود هیچ نقصی توش نبود خیلی خوش برخورد بودندعالی بود رفتارشون و اینکه پیشنهادیه صد در صد تهویه عالی و خنک و مهترین چیز بود تو این گرما
پاسخ مجموعه:
ممنون از شما ✨🙏
خیلی ترسیدیم خیلی جیغ زدیم فوق العاده بود واقعا ما لذت بردیم تجربه باحالی اکتورها عالی بودن صدا و تصویر عالی دکور و فضاسازی عالی بود هیچ نقصی توش نبود خیلی خوش برخورد بودندعالی بود رفتارشون و اینکه پیشنهادیه صد در صد تهویه عالی و خنک و مهترین چیز بود تو این گرما
آیا این دیدگاه مفید بود؟
علی
22 خرداد 1405
اکتا خوب بود و مخفیانه و به جا صدا و تصویر با کیفیت بود دکور و فضاسازی رو دوست داشتیم برخورد پرسنل عالی پیشنهادیه بله بله بله عالی تهویه عالی و خنک و اینکه خیلی ترسیدیم و خوش گذشت
اکتا خوب بود و مخفیانه و به جا صدا و تصویر با کیفیت بود دکور و فضاسازی رو دوست داشتیم برخورد پرسنل عالی پیشنهادیه بله بله بله عالی تهویه عالی و خنک و اینکه خیلی ترسیدیم و خوش گذشت
پاسخ مجموعه:
خدارو شکر راضی بودین 🙏✨
اکتا خوب بود و مخفیانه و به جا صدا و تصویر با کیفیت بود دکور و فضاسازی رو دوست داشتیم برخورد پرسنل عالی پیشنهادیه بله بله بله عالی تهویه عالی و خنک و اینکه خیلی ترسیدیم و خوش گذشت
آیا این دیدگاه مفید بود؟
امیرحسین محمدزاده
22 خرداد 1405
تجربه خیلی باحالی بود اکیپه ما اولین بارش بود رفته بودیم سینما ترس دمه اکترا گرم واقعا ترسیدیممم مخصوصاً توی سکانسای آخر خلاصه خیلی تجربه باحالی بود پیشنهاد میکنم برید
تجربه خیلی باحالی بود اکیپه ما اولین بارش بود رفته بودیم سینما ترس دمه اکترا گرم واقعا ترسیدیممم مخصوصاً توی سکانسای آخر خلاصه خیلی تجربه باحالی بود پیشنهاد میکنم برید
پاسخ مجموعه:
خداروشکر تونستیم اجرای خوبی براتون داشته باشیم و ممنون از نظر شما 🙏✨
تجربه خیلی باحالی بود اکیپه ما اولین بارش بود رفته بودیم سینما ترس دمه اکترا گرم واقعا ترسیدیممم مخصوصاً توی سکانسای آخر خلاصه خیلی تجربه باحالی بود پیشنهاد میکنم برید
آیا این دیدگاه مفید بود؟
Mobina abdolahi
21 خرداد 1405
انتخاب فیلم عالی بود که عالی بود خیلی قشنگ اکت میومدن خیلی خوب بود دکور و فضاسازی رو دوست داشتیم صدا و تصویر با کیفیت بود برخورد پرسنل عالی و اینکه تهویه عالی و خنک و پیشنهادیه حتما ما فیلم خنذاب رو دیدیم
انتخاب فیلم عالی بود که عالی بود خیلی قشنگ اکت میومدن خیلی خوب بود دکور و فضاسازی رو دوست داشتیم صدا و تصویر با کیفیت بود برخورد پرسنل عالی و اینکه تهویه عالی و خنک و پیشنهادیه حتما ما فیلم خنذاب رو دیدیم
پاسخ مجموعه:
ممنون از محبت شما 🙏✨
انتخاب فیلم عالی بود که عالی بود خیلی قشنگ اکت میومدن خیلی خوب بود دکور و فضاسازی رو دوست داشتیم صدا و تصویر با کیفیت بود برخورد پرسنل عالی و اینکه تهویه عالی و خنک و پیشنهادیه حتما ما فیلم خنذاب رو دیدیم
آیا این دیدگاه مفید بود؟
...
21 خرداد 1405
زهره ترک شدینم عالی و خیلی ترسناک و وحشتناک بود صدا و تصویر فضاش دکورش برخوردشون چقدر عالی بود 😘❤️ و اینکه خنک و خوب بود سالن شون و اینکه👇👇👇 قیامت از اون تجربههاست که فقط تعریفش رو نباید شنید، باید امتحانش کرد.اکتها بهموقع و فضاسازی کاملاً درگیرکنندهست. اکتورها عالی اکت میزنن و حس واقعی وحشت رو منتقل میکنن. برای طرفدارای هیجان و ترس، یه انتخاب درستوحسابیه. بیایییید بچه ها یه جای عالی و با ارزشه خیلی فوق العاده بودن حتماحتما رزرو کنید
زهره ترک شدینم عالی و خیلی ترسناک و وحشتناک بود صدا و تصویر فضاش دکورش برخوردشون چقدر عالی بود 😘❤️ و اینکه خنک و خوب بود سالن شون و اینکه👇👇👇 قیامت از اون تجربههاست که فقط تعریفش رو نباید شنید، باید امتحانش کرد.اکتها بهموقع و فضاسازی کاملاً درگیرکنندهست. اکتورها عالی اکت میزنن و حس واقعی وحشت رو منتقل میکنن. برای طرفدارای هیجان و ترس، یه انتخاب درستوحسابیه. بیایییید بچه ها یه جای عالی و با ارزشه خیلی فوق العاده بودن حتماحتما رزرو کنید
پاسخ مجموعه:
ممنون از شما 🙏✨
زهره ترک شدینم عالی و خیلی ترسناک و وحشتناک بود صدا و تصویر فضاش دکورش برخوردشون چقدر عالی بود 😘❤️ و اینکه خنک و خوب بود سالن شون و اینکه👇👇👇 قیامت از اون تجربههاست که فقط تعریفش رو نباید شنید، باید امتحانش کرد.اکتها بهموقع و فضاسازی کاملاً درگیرکنندهست. اکتورها عالی اکت میزنن و حس واقعی وحشت رو منتقل میکنن. برای طرفدارای هیجان و ترس، یه انتخاب درستوحسابیه. بیایییید بچه ها یه جای عالی و با ارزشه خیلی فوق العاده بودن حتماحتما رزرو کنید
آیا این دیدگاه مفید بود؟
.
21 خرداد 1405
اینجا سینماترس ساده نیست، یه تجربه کامل از ترس و هیجانه. از همون لحظه ورود، فضا جوریه که ضربان قلبت بالا میره. انتخاب فیلمش )ما خنذاب رو دیدیم( اکتورها و فضاسازی واقعاً حرفهای کار شده. اگه دنبال یه ترس واقعی و متفاوتی، قیامت انتخاب خیلی خوبیه.
اینجا سینماترس ساده نیست، یه تجربه کامل از ترس و هیجانه. از همون لحظه ورود، فضا جوریه که ضربان قلبت بالا میره. انتخاب فیلمش )ما خنذاب رو دیدیم( اکتورها و فضاسازی واقعاً حرفهای کار شده. اگه دنبال یه ترس واقعی و متفاوتی، قیامت انتخاب خیلی خوبیه.
پاسخ مجموعه:
لطف کردید خداروشکر راضی بودین 🙏✨
اینجا سینماترس ساده نیست، یه تجربه کامل از ترس و هیجانه. از همون لحظه ورود، فضا جوریه که ضربان قلبت بالا میره. انتخاب فیلمش )ما خنذاب رو دیدیم( اکتورها و فضاسازی واقعاً حرفهای کار شده. اگه دنبال یه ترس واقعی و متفاوتی، قیامت انتخاب خیلی خوبیه.
آیا این دیدگاه مفید بود؟
...
شما هم نظر خود را بنویسید
نظر شما پس تایید توسط سایت در لیست نظرات نمایش داده خواهد شد