درباره بازیوحشت
وحشت
سینما ترس "بالروگ"، اولین سینما از مجموعه "Creative Escape" است که در منطقه هنگام تهران واقع شده است.
قوانین بازی:
- ورود افراد دارای بیماری قلبی و زمینه ای و تنفسی ممنوع میباشد.
- از پذیرش افراد با حالت غیر طبیعی و مصرف مشروبات الکلی و روان گردان معذوریم.
- لطفا در صورت داشتن بیماری خاص، آلرژی یا فوبیا به چیزی، به مجموعه اطلاع دهید.
- لطفا شئونات اسلامی را رعایت فرمایید.
- لازم به ذکر است که در سانس های ساعت 12 و 14 و 16 این بازی امکان رزرو با تعداد نفرات 3 نفر هم از داخل سایت امکان پذیر می باشد.
توضیحات:
- امکان برگزاری جشن تولد وجود دارد.
- امکان استفاده از سرویس بهداشتی وجود دارد.
- جای پارک مناسب وجود دارد.
- دسترسی آسان از طریق حمل و نقل عمومی وجود دارد.
توضیحات منحصر به فرد این بازی:
- از پلیر های عزیز درخواست میشود که به محض رسیدن در لوکیشن بازی، با مجموعه تماس حاصل فرمایند.
ژانر:
- وحشت, دلهره آور, مهیج







نظراتمشاهده 199 نظر
اولویت نمایش، با نظرات بروز تره!
×علی
30 خرداد 1405
خیلی عالی بود اولین تجربه سینما ترسم بود دکور خیلی خوبی داشت کیفیت صدا و تصویر عالی و اکت ها خیلی به موقع و هماهنگ با فیلم بود من که خیلی خوشم اومد حتما پیشنهاد میکنم
خیلی عالی بود اولین تجربه سینما ترسم بود دکور خیلی خوبی داشت کیفیت صدا و تصویر عالی و اکت ها خیلی به موقع و هماهنگ با فیلم بود من که خیلی خوشم اومد حتما پیشنهاد میکنم
پاسخ مجموعه:
ممنون از لطف و محبت شما🙏🏻🌺🌺🙏🏻
خیلی عالی بود اولین تجربه سینما ترسم بود دکور خیلی خوبی داشت کیفیت صدا و تصویر عالی و اکت ها خیلی به موقع و هماهنگ با فیلم بود من که خیلی خوشم اومد حتما پیشنهاد میکنم
آیا این دیدگاه مفید بود؟
جوکر
26 خرداد 1405
معرکه بود به عنوان اولین سینما ترس ،حتما تجربهش کنید برای یه بارم شده . همین که اومدیم بیرون بازم میخواستم تجربهش کنم . برخوردشون دکور همه چیز عالی بود و ممنونم 🤍
معرکه بود به عنوان اولین سینما ترس ،حتما تجربهش کنید برای یه بارم شده . همین که اومدیم بیرون بازم میخواستم تجربهش کنم . برخوردشون دکور همه چیز عالی بود و ممنونم 🤍
پاسخ مجموعه:
ممنون از شما پلیر عزیز و پرانرژی🙏🏻🌺🌺🙏🏻
معرکه بود به عنوان اولین سینما ترس ،حتما تجربهش کنید برای یه بارم شده . همین که اومدیم بیرون بازم میخواستم تجربهش کنم . برخوردشون دکور همه چیز عالی بود و ممنونم 🤍
آیا این دیدگاه مفید بود؟
فرحناز خاوری
23 خرداد 1405
با سلام از مجموعه خوب و کاربلد بالروگ خیلی ممنونم،من چهاربار تجربه سینما ترس داشتم و باید بگم که در بالروگ همه چی عالی بود،رفتارشون عالی،اکت ها بموقع و عالی،فضا و دکور و نور عالی،همه جوره بما خوش گذشت و کلی جیغ زدیم و خندیدیم🤪🤪🤪🤪
با سلام از مجموعه خوب و کاربلد بالروگ خیلی ممنونم،من چهاربار تجربه سینما ترس داشتم و باید بگم که در بالروگ همه چی عالی بود،رفتارشون عالی،اکت ها بموقع و عالی،فضا و دکور و نور عالی،همه جوره بما خوش گذشت و کلی جیغ زدیم و خندیدیم🤪🤪🤪🤪
پاسخ مجموعه:
ممنون از لطف و محبت شما پلیر عزیز و پرانرژی🙏🏻🌺🌺🙏🏻
با سلام از مجموعه خوب و کاربلد بالروگ خیلی ممنونم،من چهاربار تجربه سینما ترس داشتم و باید بگم که در بالروگ همه چی عالی بود،رفتارشون عالی،اکت ها بموقع و عالی،فضا و دکور و نور عالی،همه جوره بما خوش گذشت و کلی جیغ زدیم و خندیدیم🤪🤪🤪🤪
آیا این دیدگاه مفید بود؟
اشکان
15 خرداد 1405
من واقعاً از بالروگ خیلی خوشم اومد! دکور خیلی خوب طراحی شده بود. اکتها با سکانسهای فیلم دقیق هماهنگ بودن. صفحه نمایش بزرگ بود و صدا هم عالی بود اکتورا خیلی سریع و حرفه ای بودن. کلاً تجربه هیجانانگیزی بود. حتماً پیشنهادش میکنم!
من واقعاً از بالروگ خیلی خوشم اومد! دکور خیلی خوب طراحی شده بود. اکتها با سکانسهای فیلم دقیق هماهنگ بودن. صفحه نمایش بزرگ بود و صدا هم عالی بود اکتورا خیلی سریع و حرفه ای بودن. کلاً تجربه هیجانانگیزی بود. حتماً پیشنهادش میکنم!
پاسخ مجموعه:
سپاس از شما پلیر عزیز و پرانرژی 🙏🏻🌺🌺🙏🏻
من واقعاً از بالروگ خیلی خوشم اومد! دکور خیلی خوب طراحی شده بود. اکتها با سکانسهای فیلم دقیق هماهنگ بودن. صفحه نمایش بزرگ بود و صدا هم عالی بود اکتورا خیلی سریع و حرفه ای بودن. کلاً تجربه هیجانانگیزی بود. حتماً پیشنهادش میکنم!
آیا این دیدگاه مفید بود؟
غزاله قادری
01 خرداد 1405
ما فیلم lights out رو رفتیم با بچه ها.واقعا اکت هاشون عالی بود برخورد پرسنل هم که حرف نداشت.فضاودکور هم خیلی حرفه ای کارشده بود.تجربه خیلی خوبی بود واقعا
ما فیلم lights out رو رفتیم با بچه ها.واقعا اکت هاشون عالی بود برخورد پرسنل هم که حرف نداشت.فضاودکور هم خیلی حرفه ای کارشده بود.تجربه خیلی خوبی بود واقعا
پاسخ مجموعه:
ممنون از لطف و محبت شما 🙏🏻🌺🌺🙏🏻
ما فیلم lights out رو رفتیم با بچه ها.واقعا اکت هاشون عالی بود برخورد پرسنل هم که حرف نداشت.فضاودکور هم خیلی حرفه ای کارشده بود.تجربه خیلی خوبی بود واقعا
آیا این دیدگاه مفید بود؟
مهرداد
08 خرداد 1405
واقعا عالی بود. ما خیلی لذت بردیم. بهترین سینما ترسی بود که ما تا حالا رفته بودیم. پیشنهاد میکنم حتما برید و مثل ما لذت ببرید.
واقعا عالی بود. ما خیلی لذت بردیم. بهترین سینما ترسی بود که ما تا حالا رفته بودیم. پیشنهاد میکنم حتما برید و مثل ما لذت ببرید.
پاسخ مجموعه:
ممنون از لطف و محبت شما پلیر عزیز🙏🏻🌺🌺🙏🏻
واقعا عالی بود. ما خیلی لذت بردیم. بهترین سینما ترسی بود که ما تا حالا رفته بودیم. پیشنهاد میکنم حتما برید و مثل ما لذت ببرید.
آیا این دیدگاه مفید بود؟
طاهری
19 خرداد 1405
سینما ترس خوبی بود ما هممون لذت بردیم میتونست بهتر باشه ولی درکل فضا سازیشون و اکتاشون هم خوب بود خیلی ممنون از تیم خوبتون
سینما ترس خوبی بود ما هممون لذت بردیم میتونست بهتر باشه ولی درکل فضا سازیشون و اکتاشون هم خوب بود خیلی ممنون از تیم خوبتون
پاسخ مجموعه:
ممنون از لطف و محبت شما🙏🏻🌺🌺🙏🏻
سینما ترس خوبی بود ما هممون لذت بردیم میتونست بهتر باشه ولی درکل فضا سازیشون و اکتاشون هم خوب بود خیلی ممنون از تیم خوبتون
آیا این دیدگاه مفید بود؟
عرفان
08 خرداد 1405
بهترین سینما ترسی بود که رفتم پیشنهاد میکنم شما هم برید و لذت ببرید هه چیشون حرف نداره هم دکور عالیه و هم اکتور هاشون
بهترین سینما ترسی بود که رفتم پیشنهاد میکنم شما هم برید و لذت ببرید هه چیشون حرف نداره هم دکور عالیه و هم اکتور هاشون
پاسخ مجموعه:
ممنون از محبت شما پلیرعزیزوپرانرژی🙏🏻🌺🌺🙏🏻
بهترین سینما ترسی بود که رفتم پیشنهاد میکنم شما هم برید و لذت ببرید هه چیشون حرف نداره هم دکور عالیه و هم اکتور هاشون
آیا این دیدگاه مفید بود؟
لیدا
26 خرداد 1405
خیلی ترسیدیممم خیلی خوش گذشت عالی عالی رفتار تیمشون خیلی خوب بود توصیه میکنم حتما این تجربه رو به خودتون هدیه بدین💕
خیلی ترسیدیممم خیلی خوش گذشت عالی عالی رفتار تیمشون خیلی خوب بود توصیه میکنم حتما این تجربه رو به خودتون هدیه بدین💕
پاسخ مجموعه:
ممنون از لطف و محبت شما🙏🏻🌺🌺🙏🏻
خیلی ترسیدیممم خیلی خوش گذشت عالی عالی رفتار تیمشون خیلی خوب بود توصیه میکنم حتما این تجربه رو به خودتون هدیه بدین💕
آیا این دیدگاه مفید بود؟
ریحانه
06 خرداد 1405
همه چی خیلی خوب بود هماهنگی اکت ها و فیلم سیستم صوتی و دکور متفاوت برخورد پرسنل هم عالی بود
همه چی خیلی خوب بود هماهنگی اکت ها و فیلم سیستم صوتی و دکور متفاوت برخورد پرسنل هم عالی بود
پاسخ مجموعه:
ممنون از شما پلیر محترم و پرانرژی🙏🏻🌺🌺🙏🏻
همه چی خیلی خوب بود هماهنگی اکت ها و فیلم سیستم صوتی و دکور متفاوت برخورد پرسنل هم عالی بود
آیا این دیدگاه مفید بود؟
علیرضا افخمی
15 خرداد 1405
دکور بسیار خفن ترس بالااااااااااااا و اکتور های حرفه ای خیلی خوبه من پیشنهاد میکنم
دکور بسیار خفن ترس بالااااااااااااا و اکتور های حرفه ای خیلی خوبه من پیشنهاد میکنم
پاسخ مجموعه:
ممنون از لطف و محبت شما پلیر عزیز و محترم🙏🏻🌺🌺🙏🏻
دکور بسیار خفن ترس بالااااااااااااا و اکتور های حرفه ای خیلی خوبه من پیشنهاد میکنم
آیا این دیدگاه مفید بود؟
ممد
07 خرداد 1405
خیلی قشنگ و عالی بود و اکتور های خفنی داشت واقعا ارزش تجربه کردنو داره
خیلی قشنگ و عالی بود و اکتور های خفنی داشت واقعا ارزش تجربه کردنو داره
پاسخ مجموعه:
سپاس از شما پلیر محترم و پرانرژی🙏🏻🌺🌺🙏🏻
خیلی قشنگ و عالی بود و اکتور های خفنی داشت واقعا ارزش تجربه کردنو داره
آیا این دیدگاه مفید بود؟
مریم
09 خرداد 1405
عالی وخوب تجربه خوبی بود ممنون از تیم عالی تون برقرار باشید.
عالی وخوب تجربه خوبی بود ممنون از تیم عالی تون برقرار باشید.
پاسخ مجموعه:
ممنون از لطف و محبت شما🙏🏻🌺🌺🙏🏻
عالی وخوب تجربه خوبی بود ممنون از تیم عالی تون برقرار باشید.
آیا این دیدگاه مفید بود؟
کیانا شهیاز
27 خرداد 1405
خیلی خوب بودششش
خیلی خوب بودششش
پاسخ مجموعه:
ممنون از لطف و محبت شما🙏🏻🌺🌺🙏🏻
خیلی خوب بودششش
آیا این دیدگاه مفید بود؟
اتریسا
28 اردیبهشت 1405
واقعا از مجموعه خوبتون ممنون اکتور ها بی نظیر بودند فضا عالی بود همه چی به موقع بود خیلی هم خونگرم و خوش برخورد بودند واقعا عالی بود
واقعا از مجموعه خوبتون ممنون اکتور ها بی نظیر بودند فضا عالی بود همه چی به موقع بود خیلی هم خونگرم و خوش برخورد بودند واقعا عالی بود
پاسخ مجموعه:
نظر لطف و محبت شماست🙏🏻🌺🌺🙏🏻
واقعا از مجموعه خوبتون ممنون اکتور ها بی نظیر بودند فضا عالی بود همه چی به موقع بود خیلی هم خونگرم و خوش برخورد بودند واقعا عالی بود
آیا این دیدگاه مفید بود؟
"Ghazal"
28 اردیبهشت 1405
مجموعه خیلی بینظیری بود!! طراحی دکور عالی،برخورد پرسنل عالی،کیفیت صدا و فیلم عالی بود!! با اینکه من خودم ۱۰ دقیقه بعدش خارج شدم و نتونستم ادامه بدم😅 ولی برخورد پرسنل خیلی عالی بود و گذاشتن که دوستامون رو از پشت دوربین ببینیم تجربه اولمون بود و این مجموعه انتخاب همیشگی ما خواهد بود... واقعا بهترین سینما ترس تهران بود🤌🏻
مجموعه خیلی بینظیری بود!! طراحی دکور عالی،برخورد پرسنل عالی،کیفیت صدا و فیلم عالی بود!! با اینکه من خودم ۱۰ دقیقه بعدش خارج شدم و نتونستم ادامه بدم😅 ولی برخورد پرسنل خیلی عالی بود و گذاشتن که دوستامون رو از پشت دوربین ببینیم تجربه اولمون بود و این مجموعه انتخاب همیشگی ما خواهد بود... واقعا بهترین سینما ترس تهران بود🤌🏻
پاسخ مجموعه:
ممنون از شما پلیر محترم و پرانرژی باعث افتخار ماست 🙏🏻🌺🌺🙏🏻
مجموعه خیلی بینظیری بود!! طراحی دکور عالی،برخورد پرسنل عالی،کیفیت صدا و فیلم عالی بود!! با اینکه من خودم ۱۰ دقیقه بعدش خارج شدم و نتونستم ادامه بدم😅 ولی برخورد پرسنل خیلی عالی بود و گذاشتن که دوستامون رو از پشت دوربین ببینیم تجربه اولمون بود و این مجموعه انتخاب همیشگی ما خواهد بود... واقعا بهترین سینما ترس تهران بود🤌🏻
آیا این دیدگاه مفید بود؟
امید
25 اردیبهشت 1405
بسیار خوب بود و خیلی هم خوش گذشت به ما و همینطور برای خورد پرسنل عالی بود اکت های به موقع و دقیق کارهای خیلی خفن و دکور خیره کننده
بسیار خوب بود و خیلی هم خوش گذشت به ما و همینطور برای خورد پرسنل عالی بود اکت های به موقع و دقیق کارهای خیلی خفن و دکور خیره کننده
پاسخ مجموعه:
سپاس از محبت شما پلیر عزیز و محترم و پرانرژی🙏🏻🌺🌺🙏🏻
بسیار خوب بود و خیلی هم خوش گذشت به ما و همینطور برای خورد پرسنل عالی بود اکت های به موقع و دقیق کارهای خیلی خفن و دکور خیره کننده
آیا این دیدگاه مفید بود؟
مارال کشوری
15 اردیبهشت 1405
خیلی باحال بود ، اول که رفتار پرسنل خیلی خوب بود یکی از دوستامون دیرتر میرسید منتظر موندن تا بیاد ، دکوره باحالی داشت ، کیفیت و صدا هم خیلی خوب بود ،اکتا به موقع و جذاب لذت بردیم ، این مجموعه ما قبلا اتاق فرار اومده بودیم و این سری سینما ترس و جفتش عالی بود پیشنهاد میکنم حتما برین و لذت ببرین ، ممنونم از تیم خوبتون 🥰
خیلی باحال بود ، اول که رفتار پرسنل خیلی خوب بود یکی از دوستامون دیرتر میرسید منتظر موندن تا بیاد ، دکوره باحالی داشت ، کیفیت و صدا هم خیلی خوب بود ،اکتا به موقع و جذاب لذت بردیم ، این مجموعه ما قبلا اتاق فرار اومده بودیم و این سری سینما ترس و جفتش عالی بود پیشنهاد میکنم حتما برین و لذت ببرین ، ممنونم از تیم خوبتون 🥰
پاسخ مجموعه:
ممنون از لطف و محبت شما پلیر محترم و وپرانرژی🙏🏻🌺🌺🙏🏻
خیلی باحال بود ، اول که رفتار پرسنل خیلی خوب بود یکی از دوستامون دیرتر میرسید منتظر موندن تا بیاد ، دکوره باحالی داشت ، کیفیت و صدا هم خیلی خوب بود ،اکتا به موقع و جذاب لذت بردیم ، این مجموعه ما قبلا اتاق فرار اومده بودیم و این سری سینما ترس و جفتش عالی بود پیشنهاد میکنم حتما برین و لذت ببرین ، ممنونم از تیم خوبتون 🥰
آیا این دیدگاه مفید بود؟
Sara
10 اردیبهشت 1405
خیلی عالی بود رفتار پرسنل کاملا محترمانه بود اکت های اکتور ها کاملا به موقع و خوب بود به صورت کلی همه چی عالی و خوب بود حتما بازم تکرارش میکنم
خیلی عالی بود رفتار پرسنل کاملا محترمانه بود اکت های اکتور ها کاملا به موقع و خوب بود به صورت کلی همه چی عالی و خوب بود حتما بازم تکرارش میکنم
پاسخ مجموعه:
ممنون از لطف و محبت شما پلیر عزیز وپرانرژی🙏🏻🌺🌺🙏🏻
خیلی عالی بود رفتار پرسنل کاملا محترمانه بود اکت های اکتور ها کاملا به موقع و خوب بود به صورت کلی همه چی عالی و خوب بود حتما بازم تکرارش میکنم
آیا این دیدگاه مفید بود؟
آرمان صادق
01 اسفند 1404
سلام دمتون گرم ما تیم ۱۲ نفره بودیم واقعا وایب خوبی داشتن پرسنل و اینکه همه چی عالی بود کیفیت صدا پخش تصویر اکتور ها و... ممنون بابت انرژی خوبتون
سلام دمتون گرم ما تیم ۱۲ نفره بودیم واقعا وایب خوبی داشتن پرسنل و اینکه همه چی عالی بود کیفیت صدا پخش تصویر اکتور ها و... ممنون بابت انرژی خوبتون
پاسخ مجموعه:
ممنون از لطف و محبت شما پلیر عزیز و محترم🙏🏻🌺🌺🙏🏻
سلام دمتون گرم ما تیم ۱۲ نفره بودیم واقعا وایب خوبی داشتن پرسنل و اینکه همه چی عالی بود کیفیت صدا پخش تصویر اکتور ها و... ممنون بابت انرژی خوبتون
آیا این دیدگاه مفید بود؟
...
شما هم نظر خود را بنویسید
نظر شما پس تایید توسط سایت در لیست نظرات نمایش داده خواهد شد