درباره بازیوحشت
تئاتر تعاملی
وحشت
تئاتر تعاملی
بازی "اره"، دومین اتاق فرار از مجموعه "JIG SAW" است که دربلوار سپاه پاکدشت واقع شده است.
قوانین بازی:
- از پذیرش افراد با حالت غیر طبیعی و مصرف مشروبات الکلی و روان گردان معذوریم.
- لطفا در صورت داشتن بیماری خاص، آلرژی یا فوبیا به چیزی، به مجموعه اطلاع دهید.
- لطفا شئونات اسلامی را رعایت فرمایید.
- ورود افراد دارای بیماری قلبی و زمینه ای و تنفسی ممنوع میباشد.
توضیحات:
- امکان برگزاری جشن تولد وجود دارد.
- امکان استفاده از سرویس بهداشتی وجود دارد.
- بازی دارای جای پارک مناسب است.
- حداقل تعداد تجربه الزم ، 5 اتاق فرار میباشد
توضیحات منحصر به فرد بازی:
- از پلیر های عزیز درخواست میشود که به محض رسیدن در لوکیشن بازی، با مجموعه تماس حاصل فرمایند.
-
ژانر:
- وحشت، تئاتر تعاملی








نظراتمشاهده 53 نظر
اولویت نمایش، با نظرات بروز تره!
×بالایی
15 خرداد 1405
زمان ما رو تکرار گرفت، پیش درآمد یک بار سناریو رو توضیح داد، اول ورود به بازی اکتور اصلی یه بار دیگه توضیح داد و باز هم همون داستان رو به عنوان تئاتر (تقریباً طولانی) اجرا کردن، طراحی معماها خیلی قوی نبود بعلاوه که ما تو اتاق توپها گیر کردیم و راهنماییشون اصلاً کمکی نکرد تازه شاید بشه گفت بیشتر گیج شدیم، اکتورها خوب بودن ولی تعدادشون کم بود در حدی که وقتی کسی بک میزد میدونستیم کسی سراغمون نمیاد، در کل نسبت به قیمت انتظارمون خیلی بیشتر بود، این بازی هم به نظر ما با ۱۰-۱۱ تا تجربه حداقل دو ساعت رو لازم داره
زمان ما رو تکرار گرفت، پیش درآمد یک بار سناریو رو توضیح داد، اول ورود به بازی اکتور اصلی یه بار دیگه توضیح داد و باز هم همون داستان رو به عنوان تئاتر (تقریباً طولانی) اجرا کردن، طراحی معماها خیلی قوی نبود بعلاوه که ما تو اتاق توپها گیر کردیم و راهنماییشون اصلاً کمکی نکرد تازه شاید بشه گفت بیشتر گیج شدیم، اکتورها خوب بودن ولی تعدادشون کم بود در حدی که وقتی کسی بک میزد میدونستیم کسی سراغمون نمیاد، در کل نسبت به قیمت انتظارمون خیلی بیشتر بود، این بازی هم به نظر ما با ۱۰-۱۱ تا تجربه حداقل دو ساعت رو لازم داره
زمان ما رو تکرار گرفت، پیش درآمد یک بار سناریو رو توضیح داد، اول ورود به بازی اکتور اصلی یه بار دیگه توضیح داد و باز هم همون داستان رو به عنوان تئاتر (تقریباً طولانی) اجرا کردن، طراحی معماها خیلی قوی نبود بعلاوه که ما تو اتاق توپها گیر کردیم و راهنماییشون اصلاً کمکی نکرد تازه شاید بشه گفت بیشتر گیج شدیم، اکتورها خوب بودن ولی تعدادشون کم بود در حدی که وقتی کسی بک میزد میدونستیم کسی سراغمون نمیاد، در کل نسبت به قیمت انتظارمون خیلی بیشتر بود، این بازی هم به نظر ما با ۱۰-۱۱ تا تجربه حداقل دو ساعت رو لازم داره
آیا این دیدگاه مفید بود؟
محیا اکبری
31 اردیبهشت 1405
خیلی عالی و ترسناک بود ممنون از تیم قویتون بهترین اتاق فراری بود که رفتم
خیلی عالی و ترسناک بود ممنون از تیم قویتون بهترین اتاق فراری بود که رفتم
خیلی عالی و ترسناک بود ممنون از تیم قویتون بهترین اتاق فراری بود که رفتم
آیا این دیدگاه مفید بود؟
امیر محمد شاکری
27 اردیبهشت 1405
عالی واقعا ترسناک بود دمشون گرم مخصوصا اکتور هااا
عالی واقعا ترسناک بود دمشون گرم مخصوصا اکتور هااا
عالی واقعا ترسناک بود دمشون گرم مخصوصا اکتور هااا
آیا این دیدگاه مفید بود؟
هستی
05 خرداد 1405
عالی بود خیلی خوش گذشت بهمون
عالی بود خیلی خوش گذشت بهمون
عالی بود خیلی خوش گذشت بهمون
آیا این دیدگاه مفید بود؟
ثنا گومبولی
31 اردیبهشت 1405
خیلی خوجل بود و خیلی حال داد
خیلی خوجل بود و خیلی حال داد
خیلی خوجل بود و خیلی حال داد
آیا این دیدگاه مفید بود؟
هستی
01 خرداد 1405
عالی بود ❣️
عالی بود ❣️
عالی بود ❣️
آیا این دیدگاه مفید بود؟
حنانه
01 خرداد 1405
خوب بود
خوب بود
خوب بود
آیا این دیدگاه مفید بود؟
یاسین
28 بهمن 1404
این دومین بازم بود که میرفتم و واقعا خوب بود حتی یکم تغییر کرده بود. دکور خیلی خوبه و خس ترس رو میده. اکتور ها واقعا عالی کار میکنن و معماها هم عالی و خیلی سخت و بعضی وقتا اسون تر. این نظر من بود تازه هر دوبار که رفتم نتونستیم تا آخر بریم
این دومین بازم بود که میرفتم و واقعا خوب بود حتی یکم تغییر کرده بود. دکور خیلی خوبه و خس ترس رو میده. اکتور ها واقعا عالی کار میکنن و معماها هم عالی و خیلی سخت و بعضی وقتا اسون تر. این نظر من بود تازه هر دوبار که رفتم نتونستیم تا آخر بریم
این دومین بازم بود که میرفتم و واقعا خوب بود حتی یکم تغییر کرده بود. دکور خیلی خوبه و خس ترس رو میده. اکتور ها واقعا عالی کار میکنن و معماها هم عالی و خیلی سخت و بعضی وقتا اسون تر. این نظر من بود تازه هر دوبار که رفتم نتونستیم تا آخر بریم
آیا این دیدگاه مفید بود؟
امیر علی
12 آذر 1404
فضایه بازی به شدتتتت بزرگ. اکتور ها حرفه ای و زیاد تعداده اتاق ها و بک ها به قدری زیاده که فکرشم نمیکنید بیشتر نمیتونم صحبت کنم که بازی اسپویل نشه فقط میتونم بگم اونایی که تجربشون زیاده اینو برن که بتونن تا تهش برن
فضایه بازی به شدتتتت بزرگ. اکتور ها حرفه ای و زیاد تعداده اتاق ها و بک ها به قدری زیاده که فکرشم نمیکنید بیشتر نمیتونم صحبت کنم که بازی اسپویل نشه فقط میتونم بگم اونایی که تجربشون زیاده اینو برن که بتونن تا تهش برن
فضایه بازی به شدتتتت بزرگ. اکتور ها حرفه ای و زیاد تعداده اتاق ها و بک ها به قدری زیاده که فکرشم نمیکنید بیشتر نمیتونم صحبت کنم که بازی اسپویل نشه فقط میتونم بگم اونایی که تجربشون زیاده اینو برن که بتونن تا تهش برن
آیا این دیدگاه مفید بود؟
امیر
23 شهریور 1404
عالی بود همه چی خفن اکتور دکور همه چی متفاوت با جای دیگه همه چی عالی بودش اعمال خفن از کرمانشاه رفته بودیم همه چی خوب بودش پیشنهاد میکنم
عالی بود همه چی خفن اکتور دکور همه چی متفاوت با جای دیگه همه چی عالی بودش اعمال خفن از کرمانشاه رفته بودیم همه چی خوب بودش پیشنهاد میکنم
عالی بود همه چی خفن اکتور دکور همه چی متفاوت با جای دیگه همه چی عالی بودش اعمال خفن از کرمانشاه رفته بودیم همه چی خوب بودش پیشنهاد میکنم
آیا این دیدگاه مفید بود؟
مملی طلا
26 تیر 1404
هرچی بگم کم گفتم بزرگ تربن اتاق فراری بود که رفتم از تجربه ۳۰تا بازی بهترینش بود حتما برید تیمور خان از اینجا سلامم حتما برید
هرچی بگم کم گفتم بزرگ تربن اتاق فراری بود که رفتم از تجربه ۳۰تا بازی بهترینش بود حتما برید تیمور خان از اینجا سلامم حتما برید
هرچی بگم کم گفتم بزرگ تربن اتاق فراری بود که رفتم از تجربه ۳۰تا بازی بهترینش بود حتما برید تیمور خان از اینجا سلامم حتما برید
آیا این دیدگاه مفید بود؟
فاطمه پناهی
21 شهریور 1404
همه چی هالی اکت دکور فضای بزرگ همه چی خفن بود تعامل حرف نداشت حتما پیشنهاد میشه ما از کرج رفته بودیم خوب بود همه چی
همه چی هالی اکت دکور فضای بزرگ همه چی خفن بود تعامل حرف نداشت حتما پیشنهاد میشه ما از کرج رفته بودیم خوب بود همه چی
همه چی هالی اکت دکور فضای بزرگ همه چی خفن بود تعامل حرف نداشت حتما پیشنهاد میشه ما از کرج رفته بودیم خوب بود همه چی
آیا این دیدگاه مفید بود؟
مهدی جعفری
30 دی 1404
واقعا پرسنل عالی و خوش اخلاقی داشتن هم کلی خندیدیم هم واقعا عشق کردیم دست مریزاد. از دکور هم که نگم براتون😍🌷
واقعا پرسنل عالی و خوش اخلاقی داشتن هم کلی خندیدیم هم واقعا عشق کردیم دست مریزاد. از دکور هم که نگم براتون😍🌷
واقعا پرسنل عالی و خوش اخلاقی داشتن هم کلی خندیدیم هم واقعا عشق کردیم دست مریزاد. از دکور هم که نگم براتون😍🌷
آیا این دیدگاه مفید بود؟
حسن پور
10 شهریور 1404
خیلی عالی بودش یخ سانس ک انصراف دادیم رفتیم باز سانس گرفتیم همه چی عالی دکور معما اکتورا همه چی هفت بودش
خیلی عالی بودش یخ سانس ک انصراف دادیم رفتیم باز سانس گرفتیم همه چی عالی دکور معما اکتورا همه چی هفت بودش
خیلی عالی بودش یخ سانس ک انصراف دادیم رفتیم باز سانس گرفتیم همه چی عالی دکور معما اکتورا همه چی هفت بودش
آیا این دیدگاه مفید بود؟
یاسین
25 آبان 1404
خیلی عالی اصلا اکتور ها گاد اکت ها خدا رفتار عالی پرسنل اصلا همه چی تموم بود پیشنهاد میکنم حتمی برید
خیلی عالی اصلا اکتور ها گاد اکت ها خدا رفتار عالی پرسنل اصلا همه چی تموم بود پیشنهاد میکنم حتمی برید
خیلی عالی اصلا اکتور ها گاد اکت ها خدا رفتار عالی پرسنل اصلا همه چی تموم بود پیشنهاد میکنم حتمی برید
آیا این دیدگاه مفید بود؟
عمو کوروش
16 بهمن 1404
همه چی عالی بود فقط زمان بیشتر کنید پول بیشتر اکتور دوتا بود جز کسی ک داستان میگفت اکتور بیشتر کنید
همه چی عالی بود فقط زمان بیشتر کنید پول بیشتر اکتور دوتا بود جز کسی ک داستان میگفت اکتور بیشتر کنید
همه چی عالی بود فقط زمان بیشتر کنید پول بیشتر اکتور دوتا بود جز کسی ک داستان میگفت اکتور بیشتر کنید
آیا این دیدگاه مفید بود؟
محمود
25 آبان 1404
معماهاش خیلیییی سخته یعنیییی خیلییی ترسناکه اکتور ها واقعا حرفه ای هستند حتما تجربه کنید
معماهاش خیلیییی سخته یعنیییی خیلییی ترسناکه اکتور ها واقعا حرفه ای هستند حتما تجربه کنید
معماهاش خیلیییی سخته یعنیییی خیلییی ترسناکه اکتور ها واقعا حرفه ای هستند حتما تجربه کنید
آیا این دیدگاه مفید بود؟
محمدرضا پاژم
12 آبان 1404
عالی بود بی نظیر ترس ۱۰از۱۰با سابقه بالا خیلییی خفن بود دکور عالی همه چی عالی بودش
عالی بود بی نظیر ترس ۱۰از۱۰با سابقه بالا خیلییی خفن بود دکور عالی همه چی عالی بودش
عالی بود بی نظیر ترس ۱۰از۱۰با سابقه بالا خیلییی خفن بود دکور عالی همه چی عالی بودش
آیا این دیدگاه مفید بود؟
ستایش علینژاد
20 شهریور 1404
خیلی عالی بود ەمە چی خن سانسمون از فضای باز بود ەمە چی خفت ترس عالیی
خیلی عالی بود ەمە چی خن سانسمون از فضای باز بود ەمە چی خفت ترس عالیی
خیلی عالی بود ەمە چی خن سانسمون از فضای باز بود ەمە چی خفت ترس عالیی
آیا این دیدگاه مفید بود؟
طاها
06 اسفند 1404
عالی بود خیلی حال کردیم بهتون پیشنهاد میکنم حتما بیاین خیلی خفنه 👑
عالی بود خیلی حال کردیم بهتون پیشنهاد میکنم حتما بیاین خیلی خفنه 👑
عالی بود خیلی حال کردیم بهتون پیشنهاد میکنم حتما بیاین خیلی خفنه 👑
آیا این دیدگاه مفید بود؟
شما هم نظر خود را بنویسید
نظر شما پس تایید توسط سایت در لیست نظرات نمایش داده خواهد شد