اتاق فرار رزیدنت اویل

ارائه دهنده:
Panicator
درباره مجموعه:

تهران, جنت آباد
اتوبان هاشمی رفسنجانی ، تقاطع جنت آباد ، ضلع جنوب شرقی چهار راه ، برج آتی ، واحد ۱۲

09102778515

درصد سختی بازی:
از 10
امتیاز:
9.6 از 10
|
17 رای
تعداد نفرات بازی:
4 تا 6 نفر
مدت زمان بازی:
60 دقیقه
مبلغ بازی:
70,000 تومان برای هر نفر
امتیاز افرادی که این بازی را تجربه کردند
10 از 10
10 از 10
10 از 10
10 از 10
10 از 10
9 از 10
توضیحات

اتاق فرار " رزیدنت اویل " اولین بازی ارایه شده از تیم " پنیکاتور  " واقع در منطقه جنت آباد تهران می باشد.

داستان بازی رزیدنت اویل از این قراره که:

شرکت Umbrella ویروس T رو که یه  داروی سمی جهش زا هست ، برای استفاده تو سلاح های بیولوژیکی ایجاد کرد

بعد از آزاد شدن ناگهانی ویروس به خارج از آزمایشگاه ، موجودات زنده به انواع موجودات در حال فروپاشی تبدیل شدن

حالا بدترین کابوس ممکن اتفاق افتاده : ویروس جدید بطور گسترده شیوع پیدا کرده

 تمام شهر Raccoon رو آلوده کرده

 زامبی های تشنه خون وجهش یافته های زشت و ترسناک ، شهر رو گرفتن

 از سرنوشت Leon و Clair دوتا مامور پلیس شهر Raccoon که برای بررسی به اداره پلیس این شهر رفته بودن خبری نیست

آیا میتونین تو مدت زمان مشخص از ساختمون پلیس پر از رمز و راز و اتفاق های عجیب خارج بشین ؟


نظرات متعلق به افرادی است که این بازی را تجربه کردند
الناز شاه شنبه 27 اردیبهشت 1399

سلام
ابتدا تشکر میکنم از تیم پنیکاتور به خاطر همه چیز :
۱ ) برای رزرو ابتدا تلفنی با خانمی صحبت کردیم ، جالب بود که تاکید داشتن که بازیشون برای تیم های مبتدی توصیه نمیشه و مجموعه از پذیرفتن تیم هایی که کمتر از ۵ تا بازی اتاق فرار تجربه داشتن معذوره . 😮 بعد از بازی متوجه شدیم علتش چی بود ، سطح و کیفیت بالای بازی میطلبید که تیم های حرفه ای بازیکن باشن .
جالب تر این بود که چند ماه پیش یک بار زنگ زدیم و گفتیم تازه واردیم به ما چند تا بازی از اتاق فرار های دیگه معرفی کردن که بریم و بعد بازی رزیدنت اویل رو رزرو کنیم . 😮
۲ ) دکوراسیون از لحظه ی ورود بسیار حس خوفناک و عجیبی داشت ، داخل لابی قسمتی رو به فروشگاه تجهیزات اتاق فرار اختصاص داده بودن و ما اونجا با انواع قفل هایی که حتی تا حالا ندیدیم آشناشدیم ، مسئول بازی در اوج احترام و شکیبایی به سوالات ما پاسخ میداد ، پس از توضیحات بازی و قوانین بازیشون مارو آماده ی ورود کردن . مسلط به کار و حرفه ی اتاق فرار بودن و با آرامش جز به جز قوانین شرایط بازی روتوضیح دادن فن بیان قوی و اطلاعات کامل داشتن از هر اتاق فراری که گفتیم اطلاعات داشتن و رفته بودن ، برای همین بازی خودشون خفن و متفاوت بود.
۲ ) هیجان از ابتدای بازی به اشکال مختلف وجود داشت ، مراحلی که معما ها تیمی و محیطی طراحی شده بود ترس و هیجان بیشتری داشت و علاوه بر فکر ما به سرعت عمل هم نیاز داشتیم . معماها بسیار متفاوت بود ، قبلا هم شنیده بودیم که بازی متفاوت هستش .
۳ ) به کار گیری تجهیزات هوشمندانه برای بازی از نقاط قوت و وجه تمایز این مجموعه بود که هم به بازی رزیدنت اویل شبیه تر کرده بود ، هم برای بازیکن تنوع داشت و هم عجیب بود.
۴ ) تولید یک بازی کاملا فکری با هیجان بالای این مجموعه مارو به آینده ی اتاق فرار ها امیدوار کرد ، فهمیدیم هستن مجموعه هایی که هنوز معنی Escaperoom یا اتاق فرار رو میدونن و به قواعد و شرایط یک اسکیپ روم احترام میزارن . بازی فکری با ژانر هیجانی معمایی ، نه سافاری وحشت با معماهای کاغذی و شمردنیه یک کودک کلاس دوم. 🤓
۵ ) شبیه سازی یک بازی محبوب و پر طرفدار در دنیا، باورمون نمیشد که انقدر خلاقانه و با عشق تونسته باشن بازی عجیب و تخیلیه رزیدنت اویل رو ساخته باشن ، تو مرحله ی دوم بازی شک شدیم که معماهای خود بازی رو واقعا شبیه سازی کردن، تو مرحله ی چهارم و پنجم بازی دیگه واقعا حرفی نداشتم چون خیلی شبیه بازی اصلی بود همه چیز .
۶ ) طراحی معما های که بیشتر تیمی یا گروهی قابل حل بودن به ما انرژی میداد برای ادامه چون همه ی اعضا ی تیم مفید به حساب میومدن ، کسی تماشاچی نمی ایستاد ، معماهای محیطی که هر کس در نقش خودش باید فعالیتی رو به عهده می گرفت تا حل شود . یکی از تعاریف اتاق فرار یا Escaperoom بازی تیمی و وجود هماهنگی زیاد در تیم هستش .
۷ ) اینکه طراح اتاق فرار رزیدنت اویل سعی نکرده هرچی که دم دست بوده برای یه بازیش استفاده کنه و اسم اون بازی اصلی رو خراب کنه قابل تقدیر بود ، هستند بازی هایی که از فیلم ها برگرفته شدن ، اما از یک بازی مجازی و تخیلی اتاق فرار ساختن ایده ی بسیار جسورانه و شجاعانه ای بود که مجموعه ی پنیکاتور تونسته سر بلند ازین ایده بیرون بیاد .
۸ ) حیف که نمیتونم از معماهای خلاقانه و جدید این بازی مثال بزنم ، اما حتم دارم در هیچ اتاق فراری حتی مشابه این معما ها هم دیده نشده , و ارتباط بازی سناریو و معما ها یکی بودن .
تصور کنید وارد یه بازی شدین که سبک قدیمی و کهنه داشته ‌باشد ولی بیان براتون معماهای بازی با ریاضی ( اعداد و اشکال ) بزارن بگن حل کنید و قفل های مدرن و جدید تو بازی کار بزارن ، خب کلا حس بازی گرفته میشه و بی ربط به موضوع بوده .
دیدین طراحی اتاق ها بی ربط باشن ؟ من دیدم بازی هایی که از محیط و اتاق های موجود در یک خانه ی مسکونی استفاده کردن و اونجا رو به یک جای دیگه خواستن به زوووور نسبت بدهند . مثلا یهو ببینی سالن یه خونرو به عنوان حموم تو بازی قرار دادن ،یا سرویس بهداشتی و تبدیل کردن به اتاق .
بازی ۶۰ دقیقه بود ، ولی به ما زمان اضافه هم دادن ، لطف اپراتور بود
روش کمک دهی در بازی بسیار جالب بود از بی سیم استفاده شده بود که مرتبط به بازی باشه .
در آخر گیم مستر شروع به معرفی چندین اتاق فرار دیگه کرد که ما واقعا متعجب شدیم که حاضر هستن همکاران شون رو تبلیغ کنن ، به ما کارت ، آدرس و توضیحات زیادی از بازی های خوب داد.
در نهایت از سایت تایم فور فان سپاسگزار هستم که مارو با این بازی خوب مجموعه ی حرفه ای آشنا کرد .
به امید اینکه اول اسکیپ روم ها کیفیت بیشتری داشته باشن دوم مردم اتاق فرار ها رو به چشم سافاری وحشت نبینند.

ZoomCover شنبه 17 اسفند 1398

از اول اولش میگم :
لوکیشن بازی یه جای در دسترس و نسبتا خوبه و از نظر جای پارک شاید یکم به مشکل بخورید
بازی طبقه ششم برج آتی ، واحد 12 هست.
ورودی مجموعه خوب کار شده و لابی قشنگی دارن.
جایی که باید وسایلو گذاشت یه صندوق فلزی بزرگه که جالب بود
این بازی بر خلاف اینکه ازش تعاریف زیادی شنیدیم خیلی جاهاش پر از عیب و ایراده
اولش توضیح دادن بازی : خیلی بی حس و مصنوعی و لحن گیم مستر جوری بود که واقعا به دل نمیشست وخیلی جاها تو توضیح دادن اصلا حواسشون به ما نبود همش گوشی چک میکردن
تاکیدبیش از حد در جملات که ما از رزیدنت اویل بازیمون برداشت شده ( خب میدونیم اینو چون اسم بازیتون همینه !!!! )
سه تا عکس روی دیوار بود از شخصیت های منفی بازی . گفتن با اینا مواجه میشید ولی ما کلا دوتاشو دیدیم که خیلیم بیحال بودن !!!!
به ما توضیح دادن با یه حالت غرور آمیزی که هیچ کدوم از قفلایی که تو اسکیپای دیگست رو ما نداریم و فقط یه سه رقمی هست.
تو بازی قفل زیاااد بود ولی زحمت کشیده بودن و همه رو قفلای ساده کلیدی گذاشته بودن که این هنر خاصی نیست
یه سری جاهای بازی به صورت مکانیکی معماها حل میشد که جالب بود و قشنگ درست کرده بودن
یه سری جاها هم به اسم مکانیکی بود ولی کاملا مشخص بود دستی توسط گیم مسترانجام میشه ... !!!!
اتاق آخر دکورش بیشتر به رزیدنت اویل شبیه بود و خوب درست شده بود
قشنگترین اتفاقات هم اواخر بازی برای بازیکن اتفاق میوفتاد که هیجان نسبتا خوبی داشت .
در طول بازی هینت (کمک) ها به وسیله بیسیم بود که بیسیمشون واقعا جنس بدرد نخوری داشت و ساده ترین و ارزون ترین تو بازار رو گرفته بودن و بزرگترین مشکل این بود که گفتن اگر بیسیم خاموش بشه ( سوال اینه چرا باید بیسیم بی کیفیتی بگیرید که خاموش بشه ؟؟؟) گفتن مجبور میشن کل برق بازی رو قطع کنن و بیان تو بازی و بگن بیسیم رو روشن کنید :||
که برای ما این اتفاق افتاد و در نهایت استرس یه قسمت بازی دیدیم همه جا خاموش شد و گیم مستر اومد تو بازی و با صدای بلند میگفت بیسیمو روشن کنید :|
مشکل بعدی تعداد هینت هایی بود که میدادن . پشت سر هم و یه جایی که ما داشتیم معما حل میکردیم هینت های مستقیم دادن یارمز مستقیم رو میگفتن که باز بخاطر کیفیت نامناسب بیسیم صدا درست نمیومد و باید چند بار تکرار میکردن و کلا هینت دهی مناسبی نداشتن
در آخر هم میومدید بیرون باز هم گیم مستر با لحن مصنوعی میومد و خیلی خشک یه عکس میگیرن ازتون و بعدشم خداحافظ ...
به شخصه شور و نشاط و هیجانی که از جاهای دیگه دیده بودم و جوی که گیم مسترا میدن اول بازی رو اینجا ندیدیم و با سر درد و حال نه چندان خوب از پیششون رفتیم .

علی شجاعی چهارشنبه 06 فروردین 1399

من طرفدار پر و پا قرص بازی کامپیوتری رزیدنت اویل هستم و واقعا لذت بردم اول از معماهای شبیه سازی شده که اکثرا عینا مثل خود بازی بودن، دوم دکور بسیار چشمگیر با جزییات عالی و برگرفته شده از نسخه اصلی بازی، و از همه مهم تر اینکه دقیقا از شخصیت های اصلی خود بازی استفاده کردن که باعث میشد حس واقعی تری از بازی رو به بازیکن ها القا کنه. برخود مجموعه هم خیلی گرم و دوستانه بود. با این که زمان بازی ما تموم شده بود و بعدش هم سانس داشتن، اجازه دادن بازی رو ادامه بدیم و تموم کنیم.

اشکان عبدلملکی پنجشنبه 24 بهمن 1398

اگر قراره اتاق فرارشون نظر دهی کنم : پیش درامد بازی اقتباسی از بازی رزیدنت اویل بود .
طراحی دکور پر از دیتیل برای شبیه سازی هر فضا و ایجاد حس های مختلف بود ، فضا های بازی اصلی شبیه سازی شده بود .
طراحی معما هم ،بیشتر از معما ها و روند اصلی بازی رزیدنت اویل استفاده شده بود (اما این که تونستن اون معماهارو بسازن و بزارن تو بازی خیلی حیرت انگیز بود.
سرگرمی های گروهی وجود داشت در هر مرحله و همه ی تیم مجبور به فعالیت بودن .
برخورد پرسنل و تسلط به کارشون واقعا حرفه ای بود.

علی سه شنبه 10 تیر 1399

در کل بازی خوبی بود در بعضی جاها دکور باید تغییر پیدا بکنه خصوصا در جاهای تنگ اکتور بازی خوب بود سبک و لول بازی بالاست و مرتبط با سناریو فقط یه قانون مسخره توی بازی بود که ما اصلا خوشمون نیومد و تقریبا هیچ جا این قانون رو ندیدیم ونیست و یه نکته اینکه به هیچ عنوان توی بازی از هم فاصله نگیرید چون ممکنه برخورد های خیلی شدید و خطرناک با یکدیگر یا حتی دکور داشته باشید که ممکنه خدای نکرده باعث جراحت یا حتی شکستگی بشه و یه خاطره خیلی خوش به یه کابوس وحشتناک تبدیل میشه

مهیار یکشنبه 20 بهمن 1398

من نظرم رو از دو جهت میدم. اول برخورد خوب و درستِ پرسنل: توضیحات دقیق، با حوصله و محترمانه ی افراد، منو حسابی جذب کرد و ازشون احترام به مشتری رو به وضوح دیدم. دوم اینکه این اتاق فرار سناریوی حرفه ای داشت. سخت افزار و نرم افزارهاشون عالی بود. دکور اتاق ها عالی بود. طراحی معما به گونه ای جالب طراحی شده بود که باید اسکیپ روم باز باشی تا بفهمی چی میگم. اینکاره ها میگیرن...در مجموع تجربه ی متفاوتی از اتاق فرارهای دیگه بهم داد. پیشنهاد میکنم تجربه اش کنید. ارزشش رو داره.

پرهام صدیقی چهارشنبه 06 فروردین 1399

اگه بخوام تو یه جمله این بازی رو توصیف کنم باید بگم که یه اسکیپ روم واقعی بود! معماها برگرفته شده از بازی، کاملا محیطی و در حد چند تا قفل حرفی، عددی ، جهتی و یه سری نوشته و کاغذ و کلیشه نبود. اولین اتاق فراری بود که لازم نبود دنبال حرف و عدد و کاغذ بگردیم و این بازی رو جذاب تر میکرد. دلهره و هیجان بازی خیلی باحال بود و به ما که خیلی خوش گذشت. دکور بینظیر، برخورد پرسنل هم بسیار گرم و حرفه ای بود.

هومایون شنبه 19 بهمن 1398

ممنون از پیشنهادتون - چقدر قوی بود بازی یعنی واقعا ما بازکنای بازی رزیدنت اویل شدیم و مرحله به مرحله جلو میرفتیم ، دکورشون خوب بود با جزییات زیاد کار شده بود ، معماها خیلی متفاوت بودن با حل کردنشون احساس قدرت و موفقیت بهمون دست میداد ، ترس و هیجان عالی وبرنامه ریزی شده بود خلاصه حال داد.

رها یکشنبه 06 بهمن 1398

تیم ما ۶ نفر بود،کلی هم شلوغ کردیم اذیت کردیم اما پرسنل بسیار صبور و مودب مجموعه مارو تحمل کرد و رفتار خیلی خوبی با ما داشت .
دکور بازی واقعا قشنگ بود ، معماها شون مطابق بازی resident evil بود ، ترس و هیجان بازی هم خیلی مناسب بود و ما کلی حال کردیم.

آناهیتا یکشنبه 20 بهمن 1398

سلام . بازی اتاق فرار رزیدنت ایول واقعا باحال بود خیلی مشابه بازی اصلی بود که تو کامپیوتر بازی کردم ، معما ها واقعا متفاوت بود و حرفه ای . دکور خوب بود و هیجان بازی بسیار بالا بود . دست مجموعه ی پنیکاتور درد نکنه. ما که راضی بودیم.

امیر علی یکشنبه 20 بهمن 1398

بسیار بسیار بچه های خوب خوش برخورد . بازی پر هیجان .دکور زیبا و کاملا حرفه ای خوشحالم که وقتم رو در جای خوب هزینه کردم و گروه ما کاملا با رضایت اومد بیرون و ساعتها راجب بازی خوبشون صحبت کردیم و در اینجا ازشون باز هم سپاسگزارم

علي شنبه 19 بهمن 1398

خيلي خوش گذشت چقدر اتاق فرار ها حرفه اي شدن با همه ي بازي ها فرق داشت برامون
ترس بازي عالي بود حمله ميكردن زامبيا بايد ميكشتيمشون فعاليت هامون جديد و باحال بود
معماها خيلي خفن بود پرسنل رفتار حرفه اي و محترمي داشتن.

این نظر شامل اسپویل است!
سامان کشاورز یکشنبه 20 بهمن 1398

ما امروز رفتیم ، بسیار حال کردیم ، چه بازیه خفنی بود چه دکوری داشت عجب هیجانی . نمیخوام بگم ولی چند تا حرکت جدید و متفاوت کردن که من تو هیچ اتاق فراری ندیده بودم و تو بازی خیلی حال میده .

میرحسین سه شنبه 22 بهمن 1398

خیلی حال داد ، آقا آفرین به این بازی ،چقدر بازی قوی بود، چقدر معماها متفاوت بود معلوم بود که چقدر زحمت کشیدن و خلاق بودن ، واقعا آفرین.

آزادفرد یکشنبه 06 بهمن 1398

مرسی از معرفی، بازیشون خیلی متفاوت بود،واقعا لذت بردیم . خیلی حرفه ای طراحی شده بود و مهمتر از همه برخورد گرم و صمیمی مجموعه بود.

Shadi شنبه 19 بهمن 1398

عالی بود این بازی ،هم ترساش هم دکور هم معماها

-***- چهارشنبه 20 فروردین 1399

فوق العاده