درباره بازیوحشت
دلهره آور
وحشت
دلهره آور
اتاق فرار "هتل لستر" سومین بازی از مجموعه "WinEscape" است که در منطقه تهرانپارس واقع شده است.
قوانین بازی:
- ورود افراد دارای بیماری قلبی و زمینه ای و تنفسی ممنوع میباشد.
- از پذیرش افراد با حالت غیر طبیعی و مصرف مشروبات الکلی و روان گردان معذوریم.
- لطفا در صورت داشتن بیماری خاص، آلرژی یا فوبیا به چیزی، به مجموعه اطلاع دهید.
- لطفا شئونات اسلامی را رعایت فرمایید.
توضیحات:
- امکان برگزاری جشن تولد وجود دارد.
- امکان استفاده از سرویس بهداشتی وجود دارد.(آخر بازی)
- اطراف بازی جای پارک به راحتی پیدا میشود.
- بازی بدون کفش برگزار میشود.
- حداقل تجربه لازم برای این اتاق فرار 5 بازی میباشد.
- دسترسی راحت به بازی از طریق ایستگاه مترو فرهنگسرا وجود دارد.
توضیحات منحصر به فرد این بازی:
- از پلیر های عزیز درخواست میشود که به محض رسیدن در لوکیشن بازی، با مجموعه تماس حاصل فرمایند.
- بازی شروع از مبدا میباشد لطفاً بعد از رزرو سانس جهت هماهنگی تماس بگیرید.
- تاخیر بیش از ۲۰ دقیقه موجب کنسلی سانس میشه و عودت مبلغی صورت نمیگیره.
- دستگاه کارتخوان موجود نیست لطفا پول نقد یا موبایل بانک همراه داشته باشید.
- امکان انجام بازی به صورت معمایی وجود دارد.
ژانر:
وحشت






نظراتمشاهده 109 نظر
اولویت نمایش، با نظرات بروز تره!
×ساناز رضایی
18 آذر 1404
اتاق فرار هتل لستر تجربه کردیم ترس بازی عالی بود مپ بازی بزرگ بود اکتور ترس ها واقعا حرفه ای بودن دکور و فضاسازی بازی دقیقا مثل یه هتل بود پرسنل خوش برخورد و اینکه واقعا باهامون راه اومدن بابت بک نزدن یکی از خانم ها
اتاق فرار هتل لستر تجربه کردیم ترس بازی عالی بود مپ بازی بزرگ بود اکتور ترس ها واقعا حرفه ای بودن دکور و فضاسازی بازی دقیقا مثل یه هتل بود پرسنل خوش برخورد و اینکه واقعا باهامون راه اومدن بابت بک نزدن یکی از خانم ها
اتاق فرار هتل لستر تجربه کردیم ترس بازی عالی بود مپ بازی بزرگ بود اکتور ترس ها واقعا حرفه ای بودن دکور و فضاسازی بازی دقیقا مثل یه هتل بود پرسنل خوش برخورد و اینکه واقعا باهامون راه اومدن بابت بک نزدن یکی از خانم ها
آیا این دیدگاه مفید بود؟
amirTM
18 آذر 1404
بدون شک حتی ارزش نداره بخوایم از نظر فنی و المان های یه اتاق فرار استاندار بررسیش کنیم بنابرابن نظری راجع به سناریو و معما و اکت و … نمیدم ،چون شما عملا با یک “فاجعه”مواجه هستید، کادر فوق العاده بی ادب و غیر حرفه ای.جای هیچ حرفی نمیمونه ،فقط امیدوارم این موارد پیگیری و هر چه سریع تر از این صنعت،خارج بشن.
بدون شک حتی ارزش نداره بخوایم از نظر فنی و المان های یه اتاق فرار استاندار بررسیش کنیم بنابرابن نظری راجع به سناریو و معما و اکت و … نمیدم ،چون شما عملا با یک “فاجعه”مواجه هستید، کادر فوق العاده بی ادب و غیر حرفه ای.جای هیچ حرفی نمیمونه ،فقط امیدوارم این موارد پیگیری و هر چه سریع تر از این صنعت،خارج بشن.
بدون شک حتی ارزش نداره بخوایم از نظر فنی و المان های یه اتاق فرار استاندار بررسیش کنیم بنابرابن نظری راجع به سناریو و معما و اکت و … نمیدم ،چون شما عملا با یک “فاجعه”مواجه هستید، کادر فوق العاده بی ادب و غیر حرفه ای.جای هیچ حرفی نمیمونه ،فقط امیدوارم این موارد پیگیری و هر چه سریع تر از این صنعت،خارج بشن.
آیا این دیدگاه مفید بود؟
Arta
18 آذر 1404
میخواستم بگم حداقل با مبلغ تیکت سانس ما یه باتری برای بیسیم ها بخرید یا تعمیرشون کنید که انقدر قطع و وصل نشن ولی به نظرم اومد که هزینه ی الکیه.بهترین پیشنهادم اینه که این مجموعه کلا اکسپایر بشه .پرسنل فوق العاده بی ادب و ضعیف و غیر حرفه ای.پول دادن بابت امثال این بازی ها قطعا هدر دادنه پوله.
میخواستم بگم حداقل با مبلغ تیکت سانس ما یه باتری برای بیسیم ها بخرید یا تعمیرشون کنید که انقدر قطع و وصل نشن ولی به نظرم اومد که هزینه ی الکیه.بهترین پیشنهادم اینه که این مجموعه کلا اکسپایر بشه .پرسنل فوق العاده بی ادب و ضعیف و غیر حرفه ای.پول دادن بابت امثال این بازی ها قطعا هدر دادنه پوله.
میخواستم بگم حداقل با مبلغ تیکت سانس ما یه باتری برای بیسیم ها بخرید یا تعمیرشون کنید که انقدر قطع و وصل نشن ولی به نظرم اومد که هزینه ی الکیه.بهترین پیشنهادم اینه که این مجموعه کلا اکسپایر بشه .پرسنل فوق العاده بی ادب و ضعیف و غیر حرفه ای.پول دادن بابت امثال این بازی ها قطعا هدر دادنه پوله.
آیا این دیدگاه مفید بود؟
فاطیما
17 آذر 1404
پرسنل بشدت بی ادب ، پرسنل عصبی بودن پتو و شارژر داخل بازی بود و نشون میداد تازه از خواب بیدار شده بودن برای حل معما به نا فرصت ندادن و دو دقیقه اول هینت مستقیم دادن ما اتاق دوم بدلیل بی ادبی پرسنل بازی انصراف دادیم درکل برای وقتتون ارزش قائل باشید و بازی نکنید
پرسنل بشدت بی ادب ، پرسنل عصبی بودن پتو و شارژر داخل بازی بود و نشون میداد تازه از خواب بیدار شده بودن برای حل معما به نا فرصت ندادن و دو دقیقه اول هینت مستقیم دادن ما اتاق دوم بدلیل بی ادبی پرسنل بازی انصراف دادیم درکل برای وقتتون ارزش قائل باشید و بازی نکنید
پرسنل بشدت بی ادب ، پرسنل عصبی بودن پتو و شارژر داخل بازی بود و نشون میداد تازه از خواب بیدار شده بودن برای حل معما به نا فرصت ندادن و دو دقیقه اول هینت مستقیم دادن ما اتاق دوم بدلیل بی ادبی پرسنل بازی انصراف دادیم درکل برای وقتتون ارزش قائل باشید و بازی نکنید
آیا این دیدگاه مفید بود؟
رضا چنگیزی
07 آذر 1404
اتاق فرار هتل لستر تجربه کردیم عالی بود ترس بازی بالا بود اگه دنبال ترس هستید پیشنهاد میکنم معما ها روان بود شخصیت تعامل داشت برخورد پرسنل عالی
اتاق فرار هتل لستر تجربه کردیم عالی بود ترس بازی بالا بود اگه دنبال ترس هستید پیشنهاد میکنم معما ها روان بود شخصیت تعامل داشت برخورد پرسنل عالی
اتاق فرار هتل لستر تجربه کردیم عالی بود ترس بازی بالا بود اگه دنبال ترس هستید پیشنهاد میکنم معما ها روان بود شخصیت تعامل داشت برخورد پرسنل عالی
آیا این دیدگاه مفید بود؟
رضا
02 آبان 1404
سلام خسته نباشید ممنون از مجموعه وین اسکیپ که روز خوبی رو برامون ساختن لذت بردیم واقعا همه چی تموم بودن خیلی لذت بردیم تشکر 🌹🙏
سلام خسته نباشید ممنون از مجموعه وین اسکیپ که روز خوبی رو برامون ساختن لذت بردیم واقعا همه چی تموم بودن خیلی لذت بردیم تشکر 🌹🙏
سلام خسته نباشید ممنون از مجموعه وین اسکیپ که روز خوبی رو برامون ساختن لذت بردیم واقعا همه چی تموم بودن خیلی لذت بردیم تشکر 🌹🙏
آیا این دیدگاه مفید بود؟
امیر حسین
01 آبان 1404
اتاق فرار هتل لستر تجربه کردیمترس بازی بالا بود تعامل بازی عالی بود دکور و فضا بازی شبیه هتل بود دقیقا برخورد پرسنل عالی بود مرسی از بازی خوبتون😈😈
اتاق فرار هتل لستر تجربه کردیمترس بازی بالا بود تعامل بازی عالی بود دکور و فضا بازی شبیه هتل بود دقیقا برخورد پرسنل عالی بود مرسی از بازی خوبتون😈😈
اتاق فرار هتل لستر تجربه کردیمترس بازی بالا بود تعامل بازی عالی بود دکور و فضا بازی شبیه هتل بود دقیقا برخورد پرسنل عالی بود مرسی از بازی خوبتون😈😈
آیا این دیدگاه مفید بود؟
علی ثابت عهد
01 آبان 1404
گروه قلقلیا هستیم ⚾ بازی خیلی معمولی بود دکور و فضاسازی جز یه اتاق بقیش جالب نبود معما ها هم ساده بود تقریبا بعضیاش هم گنگ بود برامون
گروه قلقلیا هستیم ⚾ بازی خیلی معمولی بود دکور و فضاسازی جز یه اتاق بقیش جالب نبود معما ها هم ساده بود تقریبا بعضیاش هم گنگ بود برامون
گروه قلقلیا هستیم ⚾ بازی خیلی معمولی بود دکور و فضاسازی جز یه اتاق بقیش جالب نبود معما ها هم ساده بود تقریبا بعضیاش هم گنگ بود برامون
آیا این دیدگاه مفید بود؟
علی
30 مهر 1404
سلام خیلی ممنونم از بازی خوبتون واقعا کل تیم لذت بردیم مخصوصا از طراحی دکور و گریم اکتورا عالی حتما امتحان کنید ما که رفتیم کلی ترسیدیم
سلام خیلی ممنونم از بازی خوبتون واقعا کل تیم لذت بردیم مخصوصا از طراحی دکور و گریم اکتورا عالی حتما امتحان کنید ما که رفتیم کلی ترسیدیم
سلام خیلی ممنونم از بازی خوبتون واقعا کل تیم لذت بردیم مخصوصا از طراحی دکور و گریم اکتورا عالی حتما امتحان کنید ما که رفتیم کلی ترسیدیم
آیا این دیدگاه مفید بود؟
زهرا نیازی
30 مهر 1404
همه چیز عالی و فوق العاده بازی تأتر تعاملش خیلی جذاب بود سطح ترس بازی رو خودمون تعیین کردیم اکتور ها فوق العاده بودن و پر انرژی سناریو هم واضح بود ممنونم از شبی ک برامون ساختید
همه چیز عالی و فوق العاده بازی تأتر تعاملش خیلی جذاب بود سطح ترس بازی رو خودمون تعیین کردیم اکتور ها فوق العاده بودن و پر انرژی سناریو هم واضح بود ممنونم از شبی ک برامون ساختید
همه چیز عالی و فوق العاده بازی تأتر تعاملش خیلی جذاب بود سطح ترس بازی رو خودمون تعیین کردیم اکتور ها فوق العاده بودن و پر انرژی سناریو هم واضح بود ممنونم از شبی ک برامون ساختید
آیا این دیدگاه مفید بود؟
الماس
30 مهر 1404
سلام ممنون ازتون خیلی خوب بود همه چی عالی بود ترس بازی که خیلی بالا بود اکتور تعامل حرف نداشت واقعا انقدر خوب مارو برد تو جو بازی که دوست داشتیم خسته نباشید میگم بهتون🌹👏
سلام ممنون ازتون خیلی خوب بود همه چی عالی بود ترس بازی که خیلی بالا بود اکتور تعامل حرف نداشت واقعا انقدر خوب مارو برد تو جو بازی که دوست داشتیم خسته نباشید میگم بهتون🌹👏
سلام ممنون ازتون خیلی خوب بود همه چی عالی بود ترس بازی که خیلی بالا بود اکتور تعامل حرف نداشت واقعا انقدر خوب مارو برد تو جو بازی که دوست داشتیم خسته نباشید میگم بهتون🌹👏
آیا این دیدگاه مفید بود؟
محمد مهدی جمشیدی
04 مهر 1404
واقعا پرسنل باشخصیت و خوش برخوردی داره.درباره بازی دکور بینظیری داره و سیر داستانی با دکور و معما کاملا همخوانی داره.اکتورهای حرفه ای داره با وجود تجربه نسبتا زیاد گروه ما اما کاملا بهمون خوش گذشت و پیشنهاد میشه حتما این بازی امتحان کنید. با سپاس از مجموعه اتاق فرار هتل لستر
واقعا پرسنل باشخصیت و خوش برخوردی داره.درباره بازی دکور بینظیری داره و سیر داستانی با دکور و معما کاملا همخوانی داره.اکتورهای حرفه ای داره با وجود تجربه نسبتا زیاد گروه ما اما کاملا بهمون خوش گذشت و پیشنهاد میشه حتما این بازی امتحان کنید. با سپاس از مجموعه اتاق فرار هتل لستر
واقعا پرسنل باشخصیت و خوش برخوردی داره.درباره بازی دکور بینظیری داره و سیر داستانی با دکور و معما کاملا همخوانی داره.اکتورهای حرفه ای داره با وجود تجربه نسبتا زیاد گروه ما اما کاملا بهمون خوش گذشت و پیشنهاد میشه حتما این بازی امتحان کنید. با سپاس از مجموعه اتاق فرار هتل لستر
آیا این دیدگاه مفید بود؟
افشین حاتم خانی
24 مرداد 1404
سلام بازی خیلی خوبی بود حتما پیشنهاد میکنم برید صد درصد فضاسازی عالی اکتور عالی و برخورد پرسنل واقعا عالی بود حتما حتما برید خیلی ما خوشمون اومد
سلام بازی خیلی خوبی بود حتما پیشنهاد میکنم برید صد درصد فضاسازی عالی اکتور عالی و برخورد پرسنل واقعا عالی بود حتما حتما برید خیلی ما خوشمون اومد
سلام بازی خیلی خوبی بود حتما پیشنهاد میکنم برید صد درصد فضاسازی عالی اکتور عالی و برخورد پرسنل واقعا عالی بود حتما حتما برید خیلی ما خوشمون اومد
آیا این دیدگاه مفید بود؟
آیهان
03 مرداد 1404
دکور عالی بودش گریم بچه ها عالی بود اکت ها عالی سرعت اکتور ها به شدت بالا بودش تاتر لابی من اکنتی به شدت عالی بود گریه همموم در آورد اکتور صاحب هتل و نگهبان خوب بود اکتور مو بفش عالی بود اکتور سفید ققوی بودش
دکور عالی بودش گریم بچه ها عالی بود اکت ها عالی سرعت اکتور ها به شدت بالا بودش تاتر لابی من اکنتی به شدت عالی بود گریه همموم در آورد اکتور صاحب هتل و نگهبان خوب بود اکتور مو بفش عالی بود اکتور سفید ققوی بودش
دکور عالی بودش گریم بچه ها عالی بود اکت ها عالی سرعت اکتور ها به شدت بالا بودش تاتر لابی من اکنتی به شدت عالی بود گریه همموم در آورد اکتور صاحب هتل و نگهبان خوب بود اکتور مو بفش عالی بود اکتور سفید ققوی بودش
آیا این دیدگاه مفید بود؟
سلمان صمیمی
26 تیر 1404
سلام خسته نباشید میگم به تمای عوامل و تیم بازی هتل لستر بازی بسیار هیجان انگیز بود جوری که در یک لحظه شما ارمش رو حس نمیکردید. دکور و فضا سازی حرف نداشت و درجه یک بود . معما ها برعکس یکسری اتاق فرار ها کملا فکر شده بود در کل ارزش رفتن رو داره
سلام خسته نباشید میگم به تمای عوامل و تیم بازی هتل لستر بازی بسیار هیجان انگیز بود جوری که در یک لحظه شما ارمش رو حس نمیکردید. دکور و فضا سازی حرف نداشت و درجه یک بود . معما ها برعکس یکسری اتاق فرار ها کملا فکر شده بود در کل ارزش رفتن رو داره
سلام خسته نباشید میگم به تمای عوامل و تیم بازی هتل لستر بازی بسیار هیجان انگیز بود جوری که در یک لحظه شما ارمش رو حس نمیکردید. دکور و فضا سازی حرف نداشت و درجه یک بود . معما ها برعکس یکسری اتاق فرار ها کملا فکر شده بود در کل ارزش رفتن رو داره
آیا این دیدگاه مفید بود؟
مائده هاشم پور
25 تیر 1404
بازی قبلی ای در لوکیشن هتل لستر اجرا میشد رو ما شرکت کردیم و خیلی خوب بود هیجان بالا و معماها نسبتا سخت ولی این دفعه که رفتیم بسیار هیجان پایین بود و به نظر میومد روی بازی ها و مدیریت بازی به خوبی فکر نشده بود. خلاصه با انتظار خیلی بالایی رفتیم و برخورد پرسنل بسیار خوب بود ولی اونقد راضی نبودیم
بازی قبلی ای در لوکیشن هتل لستر اجرا میشد رو ما شرکت کردیم و خیلی خوب بود هیجان بالا و معماها نسبتا سخت ولی این دفعه که رفتیم بسیار هیجان پایین بود و به نظر میومد روی بازی ها و مدیریت بازی به خوبی فکر نشده بود. خلاصه با انتظار خیلی بالایی رفتیم و برخورد پرسنل بسیار خوب بود ولی اونقد راضی نبودیم
بازی قبلی ای در لوکیشن هتل لستر اجرا میشد رو ما شرکت کردیم و خیلی خوب بود هیجان بالا و معماها نسبتا سخت ولی این دفعه که رفتیم بسیار هیجان پایین بود و به نظر میومد روی بازی ها و مدیریت بازی به خوبی فکر نشده بود. خلاصه با انتظار خیلی بالایی رفتیم و برخورد پرسنل بسیار خوب بود ولی اونقد راضی نبودیم
آیا این دیدگاه مفید بود؟
امیرحسین
23 مرداد 1404
خیلی خوب بود فقط صدای موسیقی در روم اول بسیار زیاد بود و زیاد تاریک شدن و ترسوندن باعث میشدن نتونیم روی حل معما ها تمرکز کنیم.
خیلی خوب بود فقط صدای موسیقی در روم اول بسیار زیاد بود و زیاد تاریک شدن و ترسوندن باعث میشدن نتونیم روی حل معما ها تمرکز کنیم.
خیلی خوب بود فقط صدای موسیقی در روم اول بسیار زیاد بود و زیاد تاریک شدن و ترسوندن باعث میشدن نتونیم روی حل معما ها تمرکز کنیم.
آیا این دیدگاه مفید بود؟
abolfazl
03 آبان 1404
همه چی عالی بود ، از فضاسازی تا اکت ها و معما های بازی واقعا حرفی برای گفتن نداره ارزش داره امتحان کنید
همه چی عالی بود ، از فضاسازی تا اکت ها و معما های بازی واقعا حرفی برای گفتن نداره ارزش داره امتحان کنید
همه چی عالی بود ، از فضاسازی تا اکت ها و معما های بازی واقعا حرفی برای گفتن نداره ارزش داره امتحان کنید
آیا این دیدگاه مفید بود؟
بهری
03 مرداد 1404
سناریو بسیار عالی اکت ها بسیار عالی فضا سازی بسیار عالی خیلی ممنون و خسته نباشید از کادر هتل لستر 💗💗🌷
سناریو بسیار عالی اکت ها بسیار عالی فضا سازی بسیار عالی خیلی ممنون و خسته نباشید از کادر هتل لستر 💗💗🌷
سناریو بسیار عالی اکت ها بسیار عالی فضا سازی بسیار عالی خیلی ممنون و خسته نباشید از کادر هتل لستر 💗💗🌷
آیا این دیدگاه مفید بود؟
میانجی
30 مرداد 1404
خیلی عالی بود . ممنون از اکتور های خوب و هنرمندشون ، همه چی عالی بود ، مرسی ازتون. حتما پیشنهاد میشه
خیلی عالی بود . ممنون از اکتور های خوب و هنرمندشون ، همه چی عالی بود ، مرسی ازتون. حتما پیشنهاد میشه
خیلی عالی بود . ممنون از اکتور های خوب و هنرمندشون ، همه چی عالی بود ، مرسی ازتون. حتما پیشنهاد میشه
آیا این دیدگاه مفید بود؟
...
شما هم نظر خود را بنویسید
نظر شما پس تایید توسط سایت در لیست نظرات نمایش داده خواهد شد