اپ تایم‌فورفان رو

جدید
  • امتیاز

    امتیاز

    8.7

  • سختی

    سختی

    9 از 10

  • نفرات

    نفرات

    از 4 تا 10 نفر

  • زمان

    زمان

    90 دقیقه

اتاق فرار هتل لستر

WinEscape
16+
bronzeسطح استاندارد

اتاق فرار هتل لستر

درباره بازی

وحشت

دلهره آور

اتاق فرار "هتل لستر" سومین​ بازی از مجموعه "WinEscape" است که در منطقه تهرانپارس واقع شده است.

قوانین بازی:

  • ورود افراد دارای بیماری قلبی و زمینه ای و تنفسی ممنوع می‌باشد.
  • از پذیرش افراد با حالت غیر طبیعی و مصرف مشروبات الکلی و روان گردان معذوریم.
  • لطفا در صورت داشتن بیماری خاص، آلرژی یا فوبیا به چیزی، به مجموعه​ اطلاع دهید.
  • لطفا شئونات اسلامی را رعایت فرمایید.

توضیحات:

  • امکان برگزاری جشن تولد وجود دارد.
  • امکان استفاده از سرویس بهداشتی وجود دارد.(آخر بازی)
  • اطراف بازی جای پارک به راحتی پیدا می‌شود.
  • بازی بدون کفش برگزار میشود.
  • حداقل تجربه لازم برای این اتاق فرار 5 بازی میباشد.
  • دسترسی راحت به بازی از طریق ایستگاه مترو فرهنگسرا وجود دارد.

توضیحات منحصر به فرد این بازی:

  • از پلیر های عزیز درخواست می‌شود که به محض رسیدن در لوکیشن بازی، با مجموعه تماس حاصل فرمایند.
  • ​ بازی شروع از مبدا میباشد​ لطفاً بعد از رزرو سانس جهت هماهنگی تماس بگیرید.
  • ​ تاخیر بیش از ۲۰ دقیقه موجب کنسلی سانس میشه و عودت مبلغی صورت نمیگیره.
  • دستگاه کارتخوان موجود نیست لطفا پول نقد یا موبایل بانک همراه داشته باشید.
  • امکان انجام بازی به صورت معمایی وجود دارد.

ژانر:

وحشت

داستان بازی

آن شب همه چیز تغییر کرد.
مسافرانی عجیب آمدند و من ندانستم چه نیرویی در هتل لستر حضور دارد.
دنیل همسرم پیشکش شد، و سایه‌های او هنوز اینجا هستند​ 
حالا فقط تو می توانی با سایه ها روبه رو شوی و حیقت را آشکار کنی.......

اطلاعات تماس
0219xxx37

لطفا صبر کنید...

آدرس:

تهران، تهرانپارس، واثقیﺧﯿﺎﺑﺎن شرقی ۲۱۲ ﺗﻬﺮانپارس ﺗﻬﺮان

شاید از اینام خوشت بیاد

نظراتمشاهده 109 نظر

پیش درآمد
😌
طراحی دکور
😌
فضاسازی
😌
طراحی معما
😌
سرگرمی
😌
برخورد پرسنل
😌
ساناز رضایی

ساناز رضایی

18 آذر 1404

بازیکن اتاق
با 5 تجربه بازی

اتاق فرار هتل لستر تجربه کردیم ترس بازی عالی بود مپ بازی بزرگ بود اکتور ترس ها واقعا حرفه ای بودن دکور و فضاسازی بازی دقیقا مثل یه هتل بود پرسنل خوش برخورد و اینکه واقعا باهامون راه اومدن بابت بک نزدن یکی از خانم ها

amirTM

amirTM

18 آذر 1404

بازیکن اتاق
با 155 تجربه بازی

بدون شک حتی ارزش نداره بخوایم از نظر فنی و المان های یه اتاق فرار استاندار بررسیش کنیم بنابرابن نظری راجع به سناریو و معما و اکت و … نمیدم ،چون شما عملا با یک “فاجعه”مواجه هستید، کادر فوق العاده بی ادب و غیر حرفه ای.جای هیچ حرفی نمیمونه ،فقط امیدوارم این موارد پیگیری و هر چه سریع تر از این صنعت،خارج بشن.

Arta

Arta

18 آذر 1404

بازیکن اتاق
با 59 تجربه بازی

میخواستم بگم حداقل با مبلغ تیکت سانس ما یه باتری برای بیسیم ها بخرید یا تعمیرشون کنید که انقدر قطع و وصل نشن ولی به نظرم اومد که هزینه ی الکیه.بهترین پیشنهادم اینه که این مجموعه کلا اکسپایر بشه .پرسنل فوق العاده بی ادب و ضعیف و غیر حرفه ای.پول دادن بابت امثال این بازی ها قطعا هدر دادنه پوله.

فاطیما

فاطیما

17 آذر 1404

بازیکن اتاق
با 37 تجربه بازی

پرسنل بشدت بی ادب ، پرسنل عصبی بودن پتو و شارژر داخل بازی بود و نشون میداد تازه از خواب بیدار شده بودن برای حل معما به نا فرصت ندادن و دو دقیقه اول هینت مستقیم دادن ما اتاق دوم بدلیل بی ادبی پرسنل بازی انصراف دادیم درکل برای وقتتون ارزش قائل باشید و بازی نکنید

رضا چنگیزی

رضا چنگیزی

07 آذر 1404

بازیکن اتاق
با 2 تجربه بازی

اتاق فرار هتل لستر تجربه کردیم عالی بود ترس بازی بالا بود اگه دنبال ترس هستید پیشنهاد میکنم معما ها روان بود شخصیت تعامل داشت برخورد پرسنل عالی

رضا

رضا

02 آبان 1404

بازیکن اتاق
اولین تجربه بازی

سلام خسته نباشید ممنون از مجموعه وین اسکیپ که روز خوبی رو برامون ساختن لذت بردیم واقعا همه چی تموم بودن خیلی لذت بردیم تشکر 🌹🙏

امیر حسین

امیر حسین

01 آبان 1404

بازیکن اتاق
با 17 تجربه بازی

اتاق فرار هتل لستر تجربه کردیم‌ترس بازی بالا بود تعامل بازی عالی بود دکور و فضا بازی شبیه هتل بود دقیقا برخورد پرسنل عالی بود مرسی از بازی خوبتون😈😈

علی ثابت عهد

علی ثابت عهد

01 آبان 1404

بازیکن اتاق
با 39 تجربه بازی

گروه قلقلیا هستیم ⚾ بازی خیلی معمولی بود دکور و فضاسازی جز یه اتاق بقیش جالب نبود معما ها هم ساده بود تقریبا بعضیاش هم گنگ بود برامون

علی

علی

30 مهر 1404

بازیکن اتاق
با 2 تجربه بازی

سلام خیلی ممنونم از بازی خوبتون واقعا کل تیم لذت بردیم مخصوصا از طراحی دکور و گریم اکتورا عالی حتما امتحان کنید ما که رفتیم کلی ترسیدیم

زهرا نیازی

زهرا نیازی

30 مهر 1404

بازیکن اتاق
با 66 تجربه بازی

همه چیز عالی و فوق العاده بازی تأتر تعاملش خیلی جذاب بود سطح ترس بازی رو خودمون تعیین کردیم اکتور ها فوق العاده بودن و پر انرژی سناریو هم واضح بود ممنونم از شبی ک برامون ساختید

الماس

الماس

30 مهر 1404

بازیکن اتاق
با 4 تجربه بازی

سلام ممنون ازتون خیلی خوب بود همه چی عالی بود ترس بازی که خیلی بالا بود اکتور تعامل حرف نداشت واقعا انقدر خوب مارو برد تو جو بازی که دوست داشتیم خسته نباشید میگم بهتون🌹👏

محمد مهدی جمشیدی

محمد مهدی جمشیدی

04 مهر 1404

بازیکن اتاق
با 9 تجربه بازی

واقعا پرسنل باشخصیت و خوش برخوردی داره.درباره بازی دکور بی‌نظیری داره و سیر داستانی با دکور و معما کاملا همخوانی داره.اکتورهای حرفه ای داره با وجود تجربه نسبتا زیاد گروه ما اما کاملا بهمون خوش گذشت و پیشنهاد میشه حتما این بازی امتحان کنید. با سپاس از مجموعه اتاق فرار هتل لستر

افشین حاتم خانی

افشین حاتم خانی

24 مرداد 1404

بازیکن اتاق
اولین تجربه بازی

سلام بازی خیلی خوبی بود حتما پیشنهاد میکنم برید صد درصد فضاسازی عالی اکتور عالی و برخورد پرسنل واقعا عالی بود حتما حتما برید خیلی ما خوشمون اومد

آیهان

آیهان

03 مرداد 1404

بازیکن اتاق
اولین تجربه بازی

دکور عالی بودش گریم بچه ها عالی بود اکت ها عالی سرعت اکتور ها به شدت بالا بودش تاتر لابی من اکنتی به شدت عالی بود گریه همموم در آورد اکتور صاحب هتل و نگهبان خوب بود اکتور مو بفش عالی بود اکتور سفید ققوی بودش

سلمان صمیمی

سلمان صمیمی

26 تیر 1404

بازیکن اتاق
اولین تجربه بازی

سلام خسته نباشید میگم به تمای عوامل و تیم بازی هتل لستر بازی بسیار هیجان انگیز بود جوری که در یک لحظه شما ارمش رو حس نمی‌کردید. دکور و فضا سازی حرف نداشت و درجه یک بود . معما ها برعکس یکسری اتاق فرار ها کملا فکر شده بود در کل ارزش رفتن رو داره

مائده هاشم پور

مائده هاشم پور

25 تیر 1404

بازیکن اتاق
با 3 تجربه بازی

بازی قبلی ای در لوکیشن هتل لستر اجرا میشد رو ما شرکت کردیم و خیلی خوب بود هیجان بالا و معماها نسبتا سخت ولی این دفعه که رفتیم بسیار هیجان پایین بود و به نظر میومد روی بازی ها و مدیریت بازی به خوبی فکر نشده بود. خلاصه با انتظار خیلی بالایی رفتیم و برخورد پرسنل بسیار خوب بود ولی اونقد راضی نبودیم

امیرحسین

امیرحسین

23 مرداد 1404

بازیکن اتاق
اولین تجربه بازی

خیلی خوب بود فقط صدای موسیقی در روم اول بسیار زیاد بود و زیاد تاریک شدن و ترسوندن باعث میشدن نتونیم روی حل معما ها تمرکز کنیم.

abolfazl

abolfazl

03 آبان 1404

بازیکن اتاق
با 7 تجربه بازی

همه چی عالی بود ، از فضاسازی تا اکت ها و معما های بازی واقعا حرفی برای گفتن نداره ارزش داره امتحان کنید

بهری

بهری

03 مرداد 1404

بازیکن اتاق
اولین تجربه بازی

سناریو بسیار عالی اکت ها بسیار عالی فضا سازی بسیار عالی خیلی ممنون و خسته نباشید از کادر هتل لستر 💗💗🌷

میانجی

میانجی

30 مرداد 1404

بازیکن اتاق
با 2 تجربه بازی

خیلی عالی بود . ممنون از اکتور های خوب و هنرمندشون ، همه چی عالی بود ، مرسی ازتون. حتما پیشنهاد میشه

شما هم نظر خود را بنویسید

نظر شما پس تایید توسط سایت در لیست نظرات نمایش داده خواهد شد

290,000

220,000

تومان برای هر نفر