درباره بازیوحشت
مهیج
تئاتر تعاملی
وحشت
مهیج
تئاتر تعاملی
بازی "پازوزو"، سومین اتاق فرار از مجموعه "Goldescape" است که در محدوده نارمک تهران واقع شده است.
قوانین بازی:
- ورود افراد دارای بیماری قلبی و زمینه ای و تنفسی ممنوع میباشد.
- از پذیرش افراد با حالت غیر طبیعی و مصرف مشروبات الکلی و روان گردان معذوریم.
- لطفا در صورت داشتن بیماری خاص، آلرژی یا فوبیا به چیزی، به مجموعه اطلاع دهید.
- لطفا شئونات اسلامی را رعایت فرمایید.
- هرگونه بیاحترامی و تاچ اکتور موجب اتمام سانس و برخورد جدی میشود.
توضیحات:
- امکان برگزاری جشن تولد وجود دارد.
- امکان استفاده از سرویس بهداشتی وجود دارد.
- بازی طبقاتی است.
- اطراف بازی جای پارک به راحتی پیدا میشود.
- حداقل تعداد تجربه لازم برای این بازی، 3 اتاق فرار میباشد.
- نزدیک ترین ایستگاه مترو به محل بازی، ایستگاه دانشگاه علم و صنعت میباشد.
توضیحات منحصر به فرد این بازی:
- از پلیر های عزیز درخواست میشود که لطفاً سر ساعت در مجموعه حضور داشته باشید و بعد از رزرو حتما به شماره های مجموعه داخل واتساپ یا تلگرام پیام دهید.
- سناریو بازی به صورت اوپن مپ و غیر خطی میباشد.
- بازی شروع از مبدا میباشد.
ژانر:
- روحی جنی، وحشت، هیجانی، تئاتر تعاملی
- این بازی دارای تئاتر و تعامل جذاب برای پلیر واکت های نمایشی کاملا متفاوت با بقیه ی بازی ها

















نظراتمشاهده 1003 نظر
اولویت نمایش، با نظرات بروز تره!
×نوری
30 خرداد 1405
برخورد پرسنل عالی بود خیلیییییییی گرم بود تمام مدت عرق ریختیم معما ها خیلی زیاد سخت بود یعنی بدون کمک اصلا نمیشد حل کرد از نظر ترسناک بودن خیلی ترسناک بود اکتور ها خیلی زحمت کشیدن واقعا گلو درد گرفتیم انقدر جیق زدیم تایم بازی یک ساعت بود در صورتی که داخل برنامه نوشته یک ساعت و نیم هم دیر رفتیم داخل هم زود تمومش کردن در کل خوب بود پیشنهاد میکنم امتحان کنید
برخورد پرسنل عالی بود خیلیییییییی گرم بود تمام مدت عرق ریختیم معما ها خیلی زیاد سخت بود یعنی بدون کمک اصلا نمیشد حل کرد از نظر ترسناک بودن خیلی ترسناک بود اکتور ها خیلی زحمت کشیدن واقعا گلو درد گرفتیم انقدر جیق زدیم تایم بازی یک ساعت بود در صورتی که داخل برنامه نوشته یک ساعت و نیم هم دیر رفتیم داخل هم زود تمومش کردن در کل خوب بود پیشنهاد میکنم امتحان کنید
برخورد پرسنل عالی بود خیلیییییییی گرم بود تمام مدت عرق ریختیم معما ها خیلی زیاد سخت بود یعنی بدون کمک اصلا نمیشد حل کرد از نظر ترسناک بودن خیلی ترسناک بود اکتور ها خیلی زحمت کشیدن واقعا گلو درد گرفتیم انقدر جیق زدیم تایم بازی یک ساعت بود در صورتی که داخل برنامه نوشته یک ساعت و نیم هم دیر رفتیم داخل هم زود تمومش کردن در کل خوب بود پیشنهاد میکنم امتحان کنید
آیا این دیدگاه مفید بود؟
سعید نوری
23 خرداد 1405
از نظر دکور بازی سطح بالایی داشت از نظر هیجان بازی جزو بالاترین بازیا بود از همه مهم تر؛ اکتور های بازی کارشون بی نظیر بود مخصوصا اون کسی که اول بازی اومد بازی درکل درسطح بالایی بود میزان ترس بازی بالا بود جوری بود که توتاریکی هر لحظه ترس داشتیم عالی بود عالی دمتون گرم حال کردیم
از نظر دکور بازی سطح بالایی داشت از نظر هیجان بازی جزو بالاترین بازیا بود از همه مهم تر؛ اکتور های بازی کارشون بی نظیر بود مخصوصا اون کسی که اول بازی اومد بازی درکل درسطح بالایی بود میزان ترس بازی بالا بود جوری بود که توتاریکی هر لحظه ترس داشتیم عالی بود عالی دمتون گرم حال کردیم
از نظر دکور بازی سطح بالایی داشت از نظر هیجان بازی جزو بالاترین بازیا بود از همه مهم تر؛ اکتور های بازی کارشون بی نظیر بود مخصوصا اون کسی که اول بازی اومد بازی درکل درسطح بالایی بود میزان ترس بازی بالا بود جوری بود که توتاریکی هر لحظه ترس داشتیم عالی بود عالی دمتون گرم حال کردیم
آیا این دیدگاه مفید بود؟
شبنم کاظمی
22 خرداد 1405
وقتتون بخیر بازی پازوزو جزو ترسناک ترین بازی هایی بود ک رفتیم خیلی بهمون خوش گذشت و واقعا ترسیدیم چیزی از بازی نمیگم ک اسپویل نشین ولی واقعا واقعا واقعا بهتون پیشنهاد میکنم که این بازی رو تجربه کنید واقعا عالی و سرگرم کننده بود و هرچیزی ک میخواستیم تو این بازی پیدا کردیم
وقتتون بخیر بازی پازوزو جزو ترسناک ترین بازی هایی بود ک رفتیم خیلی بهمون خوش گذشت و واقعا ترسیدیم چیزی از بازی نمیگم ک اسپویل نشین ولی واقعا واقعا واقعا بهتون پیشنهاد میکنم که این بازی رو تجربه کنید واقعا عالی و سرگرم کننده بود و هرچیزی ک میخواستیم تو این بازی پیدا کردیم
وقتتون بخیر بازی پازوزو جزو ترسناک ترین بازی هایی بود ک رفتیم خیلی بهمون خوش گذشت و واقعا ترسیدیم چیزی از بازی نمیگم ک اسپویل نشین ولی واقعا واقعا واقعا بهتون پیشنهاد میکنم که این بازی رو تجربه کنید واقعا عالی و سرگرم کننده بود و هرچیزی ک میخواستیم تو این بازی پیدا کردیم
آیا این دیدگاه مفید بود؟
صفر
21 خرداد 1405
واقعا عالی بود اکت هایه خفن معما هایه درگیر کننده و تعامل جذاب و بینظیر تیم مارو کاملا داخل جو سناریو برده بود و فضا سازی جوری بود که کاملا متابق با داستان بازی بود و همه چیط منطقی و عالی بود واقعا پیشنهادش میکنمممم
واقعا عالی بود اکت هایه خفن معما هایه درگیر کننده و تعامل جذاب و بینظیر تیم مارو کاملا داخل جو سناریو برده بود و فضا سازی جوری بود که کاملا متابق با داستان بازی بود و همه چیط منطقی و عالی بود واقعا پیشنهادش میکنمممم
واقعا عالی بود اکت هایه خفن معما هایه درگیر کننده و تعامل جذاب و بینظیر تیم مارو کاملا داخل جو سناریو برده بود و فضا سازی جوری بود که کاملا متابق با داستان بازی بود و همه چیط منطقی و عالی بود واقعا پیشنهادش میکنمممم
آیا این دیدگاه مفید بود؟
راحله کاظمی
21 خرداد 1405
سلام از نظر تیم ما این بازی جزو خاص ترین بازی هایی بود ک رفتیم از لحاظ دکور سناریو معما و اکت همه چیز عالی بود با تئاتر ها و تعامل هایه بینظیر ما کاملا تو جو بازی رفته بودیم و یجوری همه چیز واقعی بنظر میومد که واقعا ترس رو داخل اون بازی تجربه کردیم و واقعا خسته نباشید میگم به تیم دریم اسکیپ کارتون عالی بود و پیشنهاد میکنم حتما این بازی رو تجربه کنید
سلام از نظر تیم ما این بازی جزو خاص ترین بازی هایی بود ک رفتیم از لحاظ دکور سناریو معما و اکت همه چیز عالی بود با تئاتر ها و تعامل هایه بینظیر ما کاملا تو جو بازی رفته بودیم و یجوری همه چیز واقعی بنظر میومد که واقعا ترس رو داخل اون بازی تجربه کردیم و واقعا خسته نباشید میگم به تیم دریم اسکیپ کارتون عالی بود و پیشنهاد میکنم حتما این بازی رو تجربه کنید
سلام از نظر تیم ما این بازی جزو خاص ترین بازی هایی بود ک رفتیم از لحاظ دکور سناریو معما و اکت همه چیز عالی بود با تئاتر ها و تعامل هایه بینظیر ما کاملا تو جو بازی رفته بودیم و یجوری همه چیز واقعی بنظر میومد که واقعا ترس رو داخل اون بازی تجربه کردیم و واقعا خسته نباشید میگم به تیم دریم اسکیپ کارتون عالی بود و پیشنهاد میکنم حتما این بازی رو تجربه کنید
آیا این دیدگاه مفید بود؟
سهیل
18 خرداد 1405
سلام ما تیم ساعت ۱۰:۳۰ دیشب بودیم بازی شدیدا خفن بود برخورد پرسنل عای بود اکت ها ترسناک و فیریکی بودن وقتی انتظار نداشتیم یه اتفاقایی میوفتاد ک نمیتونم توصیفشون کنم معما ها کاملا منطقی و نرمال بود تعاتر ها و تعامل عالی بود به ما ک خیلی خوش گذشت و بهتون پیشنهاد میکنم حتما این بازی رو تجربه کنید
سلام ما تیم ساعت ۱۰:۳۰ دیشب بودیم بازی شدیدا خفن بود برخورد پرسنل عای بود اکت ها ترسناک و فیریکی بودن وقتی انتظار نداشتیم یه اتفاقایی میوفتاد ک نمیتونم توصیفشون کنم معما ها کاملا منطقی و نرمال بود تعاتر ها و تعامل عالی بود به ما ک خیلی خوش گذشت و بهتون پیشنهاد میکنم حتما این بازی رو تجربه کنید
سلام ما تیم ساعت ۱۰:۳۰ دیشب بودیم بازی شدیدا خفن بود برخورد پرسنل عای بود اکت ها ترسناک و فیریکی بودن وقتی انتظار نداشتیم یه اتفاقایی میوفتاد ک نمیتونم توصیفشون کنم معما ها کاملا منطقی و نرمال بود تعاتر ها و تعامل عالی بود به ما ک خیلی خوش گذشت و بهتون پیشنهاد میکنم حتما این بازی رو تجربه کنید
آیا این دیدگاه مفید بود؟
ازاده اکبری
15 خرداد 1405
واقعا عالیییی بود برخورد پرسنل خیلی صمیمانه و دوستانه بود داستان ، دکور و اکتورای فوق العادددده ای داشت به همه پیشنهاد میکنن امتحانش کنن
واقعا عالیییی بود برخورد پرسنل خیلی صمیمانه و دوستانه بود داستان ، دکور و اکتورای فوق العادددده ای داشت به همه پیشنهاد میکنن امتحانش کنن
واقعا عالیییی بود برخورد پرسنل خیلی صمیمانه و دوستانه بود داستان ، دکور و اکتورای فوق العادددده ای داشت به همه پیشنهاد میکنن امتحانش کنن
آیا این دیدگاه مفید بود؟
محمد امین بایری
14 خرداد 1405
سلام و خسته نباشید به تیم خفن پازوزو بازیه پازوزو جزو ۵ بازی برتری بود که رفتم از لحاظ دکور و اکت و سناریو و معما عالی بود دکور کاملا مطابق با سناریو بازی بود سناریو چیز جدید و متفاوتی بود و خیلی جذاب بود برای تیم ما معماها نه اونقدر سخت بود که نتونیم حلشون کنیم و نه اونقدر راحت که حوصله سربر باشه اکتا به موقع و سریع بودن گریم ها عالی بود عاشق عمو شدیم آنقدر ک خفن بود و خیلی باهامون شوخی کرد خلاصه ک خیلی بهمون خوش گذشت و حتما پیشنهاد میکنم این بازی رو تجربه کنید
سلام و خسته نباشید به تیم خفن پازوزو بازیه پازوزو جزو ۵ بازی برتری بود که رفتم از لحاظ دکور و اکت و سناریو و معما عالی بود دکور کاملا مطابق با سناریو بازی بود سناریو چیز جدید و متفاوتی بود و خیلی جذاب بود برای تیم ما معماها نه اونقدر سخت بود که نتونیم حلشون کنیم و نه اونقدر راحت که حوصله سربر باشه اکتا به موقع و سریع بودن گریم ها عالی بود عاشق عمو شدیم آنقدر ک خفن بود و خیلی باهامون شوخی کرد خلاصه ک خیلی بهمون خوش گذشت و حتما پیشنهاد میکنم این بازی رو تجربه کنید
سلام و خسته نباشید به تیم خفن پازوزو بازیه پازوزو جزو ۵ بازی برتری بود که رفتم از لحاظ دکور و اکت و سناریو و معما عالی بود دکور کاملا مطابق با سناریو بازی بود سناریو چیز جدید و متفاوتی بود و خیلی جذاب بود برای تیم ما معماها نه اونقدر سخت بود که نتونیم حلشون کنیم و نه اونقدر راحت که حوصله سربر باشه اکتا به موقع و سریع بودن گریم ها عالی بود عاشق عمو شدیم آنقدر ک خفن بود و خیلی باهامون شوخی کرد خلاصه ک خیلی بهمون خوش گذشت و حتما پیشنهاد میکنم این بازی رو تجربه کنید
آیا این دیدگاه مفید بود؟
بهداد هوشنگی فرد
10 خرداد 1405
بازی خفنی بود. برخورد پرسنل خیلی خوب بود کاملا محترمانه رفتار کردند. دکور بازی به سناریو میخورد مخصوصا اخرش خود پازوزو.معما هم سخت داشت هم اسون ولی اونقدری نیست که گیر کنین. کارکتر تعامل هم خیلی با جنبه بود. از همه بهتر قسمت اکتای بازی بود. واقعا خیلی به جا و قوی سریع بودن واقعا ترسیدم مرسی از بازی خوبتون ♥️♥️♥️♥️♥️😍😍😍😍😍
بازی خفنی بود. برخورد پرسنل خیلی خوب بود کاملا محترمانه رفتار کردند. دکور بازی به سناریو میخورد مخصوصا اخرش خود پازوزو.معما هم سخت داشت هم اسون ولی اونقدری نیست که گیر کنین. کارکتر تعامل هم خیلی با جنبه بود. از همه بهتر قسمت اکتای بازی بود. واقعا خیلی به جا و قوی سریع بودن واقعا ترسیدم مرسی از بازی خوبتون ♥️♥️♥️♥️♥️😍😍😍😍😍
بازی خفنی بود. برخورد پرسنل خیلی خوب بود کاملا محترمانه رفتار کردند. دکور بازی به سناریو میخورد مخصوصا اخرش خود پازوزو.معما هم سخت داشت هم اسون ولی اونقدری نیست که گیر کنین. کارکتر تعامل هم خیلی با جنبه بود. از همه بهتر قسمت اکتای بازی بود. واقعا خیلی به جا و قوی سریع بودن واقعا ترسیدم مرسی از بازی خوبتون ♥️♥️♥️♥️♥️😍😍😍😍😍
آیا این دیدگاه مفید بود؟
Arshia
30 خرداد 1405
خیلی تجربه خفنی بود و فضا سازی به شدت خفنو سنگین بود منتها اگر میشد کیفیت اسپیکر هارو افزایش بدن جو بازی خیلی خیلی خفن تر میشد
خیلی تجربه خفنی بود و فضا سازی به شدت خفنو سنگین بود منتها اگر میشد کیفیت اسپیکر هارو افزایش بدن جو بازی خیلی خیلی خفن تر میشد
خیلی تجربه خفنی بود و فضا سازی به شدت خفنو سنگین بود منتها اگر میشد کیفیت اسپیکر هارو افزایش بدن جو بازی خیلی خیلی خفن تر میشد
آیا این دیدگاه مفید بود؟
محمد امین بایری
14 خرداد 1405
تجربه خیلی خوبی بود از بازی ها تجربه ام تا الان تاپ ترین بازیی بود که میتونستم برم برخورد پرسنل اکت ها به جا معما ها عالی
تجربه خیلی خوبی بود از بازی ها تجربه ام تا الان تاپ ترین بازیی بود که میتونستم برم برخورد پرسنل اکت ها به جا معما ها عالی
تجربه خیلی خوبی بود از بازی ها تجربه ام تا الان تاپ ترین بازیی بود که میتونستم برم برخورد پرسنل اکت ها به جا معما ها عالی
آیا این دیدگاه مفید بود؟
زهرا قربانی
05 خرداد 1405
هم فضای بازی خیلیییی خوب بود هم بازی اکتور ها بی نظیر بود معما ها هم خلاقانه و سخت بودن در کل همه چی خیلیییی عالی بود
هم فضای بازی خیلیییی خوب بود هم بازی اکتور ها بی نظیر بود معما ها هم خلاقانه و سخت بودن در کل همه چی خیلیییی عالی بود
هم فضای بازی خیلیییی خوب بود هم بازی اکتور ها بی نظیر بود معما ها هم خلاقانه و سخت بودن در کل همه چی خیلیییی عالی بود
آیا این دیدگاه مفید بود؟
نیکی
05 خرداد 1405
به ما خیلی خوش گذشت واقعا برخورد پرسنل عالی بود فضا سازی و دکوراسیون هم خیلی جالب و خوب بود درکل عالی
به ما خیلی خوش گذشت واقعا برخورد پرسنل عالی بود فضا سازی و دکوراسیون هم خیلی جالب و خوب بود درکل عالی
به ما خیلی خوش گذشت واقعا برخورد پرسنل عالی بود فضا سازی و دکوراسیون هم خیلی جالب و خوب بود درکل عالی
آیا این دیدگاه مفید بود؟
Dr.WIDZ
21 خرداد 1405
اتاق فرار جدیدیه از این نظر که طبقاتیه اکتور ها کاربلد و دکور کم نظیر ، پشیمون نمیشید .
اتاق فرار جدیدیه از این نظر که طبقاتیه اکتور ها کاربلد و دکور کم نظیر ، پشیمون نمیشید .
اتاق فرار جدیدیه از این نظر که طبقاتیه اکتور ها کاربلد و دکور کم نظیر ، پشیمون نمیشید .
آیا این دیدگاه مفید بود؟
رهام اکبرزاده
04 خرداد 1405
عالی جزو یکی از اتاق فرار خوبی بود که رفتم ممنون از پرسنل♥️✨
عالی جزو یکی از اتاق فرار خوبی بود که رفتم ممنون از پرسنل♥️✨
عالی جزو یکی از اتاق فرار خوبی بود که رفتم ممنون از پرسنل♥️✨
آیا این دیدگاه مفید بود؟
سپهرداد
25 خرداد 1405
همه چی فوق العاده دکور . اکتور و خصوصا خفن بودن گیم مسترشون
همه چی فوق العاده دکور . اکتور و خصوصا خفن بودن گیم مسترشون
همه چی فوق العاده دکور . اکتور و خصوصا خفن بودن گیم مسترشون
آیا این دیدگاه مفید بود؟
محمد حسین عصمتی
28 خرداد 1405
همه چی عالی بود پیشنهاد میکنم تجربش کنید
همه چی عالی بود پیشنهاد میکنم تجربش کنید
همه چی عالی بود پیشنهاد میکنم تجربش کنید
آیا این دیدگاه مفید بود؟
oliver
01 خرداد 1405
عاموووو از برخورد پرسنل ک نگم براتون فوقالعاده با شخصیت و پایه... طراحی دکور و فضاسازی بینظیر😍 فقط ما یکم با معماها مشکل داشتیم شاید ما خنگ بودیم نمیدونم🤣 ولی خیلی خوش گذشت پیشنهاد میکنم حتما یه بار امتحان کنید عالیه❤️
عاموووو از برخورد پرسنل ک نگم براتون فوقالعاده با شخصیت و پایه... طراحی دکور و فضاسازی بینظیر😍 فقط ما یکم با معماها مشکل داشتیم شاید ما خنگ بودیم نمیدونم🤣 ولی خیلی خوش گذشت پیشنهاد میکنم حتما یه بار امتحان کنید عالیه❤️
عاموووو از برخورد پرسنل ک نگم براتون فوقالعاده با شخصیت و پایه... طراحی دکور و فضاسازی بینظیر😍 فقط ما یکم با معماها مشکل داشتیم شاید ما خنگ بودیم نمیدونم🤣 ولی خیلی خوش گذشت پیشنهاد میکنم حتما یه بار امتحان کنید عالیه❤️
آیا این دیدگاه مفید بود؟
آراد احمدی
27 اردیبهشت 1405
عالی بود واقعا خیلی خفن رفتار پرسنل عالی در حدی که ازشون خواستیم مرحله ای رو برامون حذف کنند و اینکار رو انجام دادن خیلی خوب بود عالی
عالی بود واقعا خیلی خفن رفتار پرسنل عالی در حدی که ازشون خواستیم مرحله ای رو برامون حذف کنند و اینکار رو انجام دادن خیلی خوب بود عالی
عالی بود واقعا خیلی خفن رفتار پرسنل عالی در حدی که ازشون خواستیم مرحله ای رو برامون حذف کنند و اینکار رو انجام دادن خیلی خوب بود عالی
آیا این دیدگاه مفید بود؟
مهراد عباسی
27 اردیبهشت 1405
مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییی خیلی خوب بود راضی هستم بیشتر بکنید اکتورا عالی فضا سازی بسیار خوب و داستان خیلی جالب و خوب عمو جاسمو از طرف من ببوسید عششششششققققق
مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییی خیلی خوب بود راضی هستم بیشتر بکنید اکتورا عالی فضا سازی بسیار خوب و داستان خیلی جالب و خوب عمو جاسمو از طرف من ببوسید عششششششققققق
مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییی خیلی خوب بود راضی هستم بیشتر بکنید اکتورا عالی فضا سازی بسیار خوب و داستان خیلی جالب و خوب عمو جاسمو از طرف من ببوسید عششششششققققق
آیا این دیدگاه مفید بود؟
...
شما هم نظر خود را بنویسید
نظر شما پس تایید توسط سایت در لیست نظرات نمایش داده خواهد شد