اپ تایم‌فورفان رو

نقش و ماجرای “غرب وحشی” افتتاح شد!

قبلا در مورد نقش و ماجرا برای شما مطالب مفصلی را در مجله سایت تایم فور فان درج کرده بودیم. نقش و ماجرا بازی نقش آفرینی بازیکنان در ماجراهای مختلف است. اکنون اولین نمونه از این بازی نوپا در کشور ما با نام “غرب وحشی” در تایم فور فان سنتر راه اندازی شده و از طریق سایت قابل رزرو است.

برای اولین بار است که نمونه‌ای از این دست بازیها برای عموم عرضه میشود. اما تیم بازیسازی تایم فور فان چندین سانس تست را برای دسته های مختلفی از بازیکنان و بازیسازان اجرا کرده و تا حد زیادی ایرادات اولیه بازی را برطرف کرده است. قرار گرفتن بازیکن در فضایی با طراحی متناسب با داستان بازی، شما را سالها و کیلومترها از موقعیت فعلی خود دور میکند. این همان عاملی است که لذت انجام بازی را دو چندان میکند. با توجه به آنچه گفته شد، مخاطبان میتوانند با خیال راحت و تکیه بر اعتماد سابقی که به تایم فور فان دارند، بازی را از طریق سایت رزرو کنند. آیا برای چند ساعت مهیج آماده اید؟

علاوه بر بازی “غرب وحشی”، چند بازی دیگر در تایم فور فان سنتر و نقاط مختلف تهران در حال تکمیل سناریو و اجرا هستند. به محض راه اندازی بازیهای دیگر، میتوانید آنها را نیز از طریق سایت ما رزرو کنید. هدف همیشگی ما ساخت، اجرا و راه اندازی تفریحاتی است که شما عزیزان بتوانید اوقات خوشی را در کنار دوستان و آشنایانتان سپری کنید.

اما غرب وحشی…

شما در این بازی یک نقش در ماجرایی مربوط به اواخر دهه هشتاد میلادی در غربی‌ترین نقطه آمریکا را دریافت خواهید کرد. در اوج دوران برده داری و اوایل توسعه شهری در غرب آمریکا، مردم با چالش های مختلفی مواجه میشوند. شهرهای کوچک کم کم دارند جای روستاها و مزارع را میگیرند و همه در مهاجرت کردن به این شهرها گوی سبقت را از دیگران می ربایند. همچنین پیشرفت ابزارآلات صنعتی نیز سبب شده تا اکتشافات جدیدی در مناطق بکر صورت بگیرد. منابع دست نخورده و ارزشمند سنگهای قیمتی، از جمله مواردی است که برق را در چشمان هر شخصی جاری میکند.

در میان این همهمه و بلبشو، کوئنتین، شهردار شهر کوچکی در نزدیکی سان فرانسیسکو در تلاش است تا یک جامعه متمدن و پیشرفته را به آمریکای جدید معرفی کند. اما گویا مردم شهر با او و تمدن سر ناسازگاری دارند. اتفاقات اخیری که در شهر سیلور اسپرینگز افتاده‌اند، هیچ رنگ و بویی از تمدن ندارند. با این حال، کوئنتین قصد دارد جشن بیستمین سالگرد تاسیس سیلور اسپرینگز را باشکوه برگزار کند. به همین خاطر تصمیم گرفته که خودش در سالن “سیلور دالر” به پذیرایی از شهروندان بپردازد، و همه را برای این ضیافت دعوت کرده است. شما به عنوان یکی از شهروندان وارد سالن میشوید تا از فرصت گردهمایی تمام شهروندان استفاده کنید و با مذاکره و رایزنی بتوانید به اهداف خود برسید. اما فراموش نکنید، در غرب وحشی ملایمت هیچ جایی ندارد!

امتیاز به این مطلب
محمد حجازی

محمد حجازی

من یه نویسنده‌ام که به بازی علاقه وافری دارم و به همین سبب چندسالی میشه که در حیطه سناریو نویسی و طراحی روایت بازی مشغولم.

نظرات