اپ تایم‌فورفان رو

تریلر GTA VI منتشر شد

امروز تریلر جدیدترین نسخه GTA یعنی GTA VI یا همون GTA 6 منتشر شد و تمام رکوردها رو شکست.

تا چندی پیش که Youtuber های مختلف در این پلتفرم مدعی شکستن رکوردهای گوناگون بودن. امروز با چالش جدیدی رو به رو شدن و اون هم انتشار ویدیوی اولیه این بازی محبوب بود که در ساعات اولیه خود شروع به شکستن رکوردها کرد، مخصوصا در زمینه ویدیوهای سرگرمی.

این ویدیو در حال حاضر رکورد لایک Youtube در در بخش محصول سرگرمی راو با اختلاف نسبت به سایر رقبا شکسته.

رکورد شکنی Rockstar Games با انتشار ویدیوی جدید GTA VI

کاراکترها

در این ویدیو شاهد حضور دو نقش اصلی در بازی هستیم که برای اولین بار گویا Sam Houser کارگردان و نویسنده سری های GTA تصمیم گرفته که یک نقش زن اصلی هم در بازی قرار بده.

گرافیک

گویا قراره شاهد گرافیک بسیار قوی در این سری باشیم. هرچند که خلق یک دنیای آزاد در بازی ها همیشه چالش های فنی زیادی به همراه داره. اما گویا Rockstar عظم خودش رو جزم کرده که این این اتفاق بیوفته.

از جمله ویژگی هایی که توی این ویدیو توجهات رو به خودش جلب کرده تعداد بالای کاراکترها و اشیا در محیط هست. چرا که با در نظر گرفتن این نوع سبک بازی Open world قراردادن تعداد بالای کاراکتر در یک بخش نیازمند سخت افزار بسیار قوی میباشد، که گویا این امر به کمک نسل جدید کنسول ها محقق شده و تیم تولیدی بدون نگرانی اقدام به تولید یک نسخه شگفت انگیز دیگه کرده.

محیط

حال و هوای محیطی بازی ایالت فلوریدای رو برای ما تداعی می کنه. که توی بازی با نام های Vice city و Leonida به ما نمایش داده میشه. گویا Vice city دقیقا قراره همون شهر دوست داشتنی باشه که ما در نسخه های قبلی تجربه کردیم، اما این بار با جزییاتی بسیار بیشتر.

انتشار

خبر بد اینه که برای تجربه کردن این بازی باید تا ۲۰۲۵ منتظر بمونیم 🙂

این بازی قراره روی کنسول های PlayStation و Xbox منتشر بشه و طبق معمول Rockstar چیزی در مورد نسخه PC نگفته.

در ضمن اگه به دنیای بازی های کامپیوتری علاقه دارید، مقالات دیگه ما توی این زمینه رو از دست ندید.

امتیاز به این مطلب
امین اشتیاقی

امین اشتیاقی

من علاقه بسیار زیادی به دنیای نرم ازفرار و فنی دارم٬ حدود ۱۰ سال سابقه فعالیت توی حوزه توسعه نرم افزار بر بستر وب رو دارم که شامل تجربه در دیجی‌کالا٬ اسنپ و چندتا از استارتاپ های ایران میشه. از سال ۱۳۹۷ که با اتاق فرارها آشنا شدم٬ بسیار به این سرگرمی علاقه مند شدم.

نظرات

1 نظر

بی صبرانه منتظرم 😍