اپ تایم‌فورفان رو

تریلر بازی Sekiro: Shadows Die Twice

Sekiro: Shadows Die Twice
اثری سرگرم کننده است که با تمام تفاوت‌هایش با ساخته‌های قبلی Fromsoftware ، هنوز برای قشر خاصی از مخاطبان بازی‌های ویدیویی ساخته شده است.

Fromsoftware   که به ساخت بازی ها سخت و طاقت فرسا معروف میباشد به گونه ای که باس های بازی شما رو پیر خواهد کرد. باید گفت که این مجموعه این بار هم در کار خود موفق بوده و یک اثر شاهکار و چالش برانگیز رو برای مخاطب خلق کرده..

بیشتر بخوانید:آموزش کامل و نکات بازی Sekiro: Shadows Die Twice + ترفندها

شینوبی داستان با نام گرگ یک دست یا Son of Owl شناخته می‌شود، اما رفته رفته هویت جدیدی پیدا می‌کند و از طرفی صحبت کردن گرگ با سایر کاراکترها، باعث برقراری ارتباط میان بازیکن و کاراکتر اصلی می‌شود که ارتباط گرگ داستان با سایر کاراکتر ها میتواند روی پایان بازی هم تاثیر گذار باشد .

بازی دارای ۴ نوع پایان بندی مختلف هست که با توجه به نوع بازی شما ایتم هایی که پیدا میکنید و کلی عوامل دیگه که نوع پایان بندی داستان رو تحت تاثیر میزاره بستگی داره

مبارزات بازی میتواند قشنگ شما رو به چالش بکشد طوری که سلاح شما زمانبندی برای دفاع کردن و نوع مهارت تمامی در اون تاثیر گذار هست

دشمن  های ساده بازی تقریبا تکراری و یکنواخت هستن و میتواند برای شما در طول بازی خسته کننده باشد

اما بازی دارای باس فایت های متفاوت و جالبی میباشد طوری که هر کدام از انها نقطه ضعف خاصی دارند که با پیدا کردن نقطه ضعف به راحتی اب خوردن انها را شکست میدهید  .

تماشای ویدئو در آپارات

چالش اصلی زمانی رخ می‌دهد که سعی می‌کنید کشته نشوید، زیرا مجازات مرگ در سکیرو بسیار سنگین است.
بازیکنان در سکیرو با مردن می‌توانند یک بار خود را زنده کنند، اما برای فعال کردن مجدد این ویژگی باید دشمنان مختلفی را بکشید. البته از طریق

 مرگ اصلی چیزی است که شما را آزار خواهد داد و از آن فراری خواهید بود. با کشته‌شدن به‌صورت کامل، پول و XP شما نصف می‌شود و هر بار این روند ادامه خواهد داشت تا به‌صفر برسد.
همچنین مردن باعث به‌وجود آمدن پدیده‌ای به‌نام Dragonrot می‌شود.
درواقع یک نوع مریضی است که گریبان‌گیر بعضی از کاراکترهای بازی می‌شود و نمی‌توانید با آن‌ها تعامل داشته باشید. اگر اهل گشت‌وگذار باشید، تعداد زیادی از آیتم درمان این بیماری را کسب خواهید کرد. ازاین‌رو زنده‌شدن مجدد، خود عاملی است برای پیاده‌سازی استراتژی‌های مختلف در زمان مناسب تا بتوانید از مردن فرار کنید و کار خود را به‌درستی به‌پایان برسانید.
ناگفته نماند که فرام سافتور از یک ویژگی به‌نام Unseen Aid استفاده کرده است که در حالت پیش‌فرض روی ۳۰ درصد قرار دارد.
این سیستم پس از چند بار مردن به کمک شما می‌آید و مجازاتی برای‌تان در نظر گرفته نمی‌شود (اگر Dragonroot را درمان نکنید، درصد Unseen Aid هم کاهش پیدا می‌کند).
کشتن باس‌ها و مینی‌باس‌ها هم می‌توانید ویژگی زنده‌شدن دوم را فعال کنید.

امتیاز به این مطلب
علیرضا میرمجیدی

علیرضا میرمجیدی

نظرات