اپ تایم‌فورفان رو

اتاق فرار خط خون
اتاق فرار خط خون
جدید
  • امتیاز

    امتیاز

    9.1

  • سختی

    سختی

    8 از 10

  • نفرات

    نفرات

    از 3 تا 12 نفر

  • زمان

    زمان

    100 دقیقه

اتاق فرار خط خون

16+
ویدیو
امکان پرداخت اعتباری
امکان پرداخت اعتباری
silverسطح نقره‌ای

ضمانت عدم کنسلی

اتاق فرار خط خون

درباره بازی

وحشت

تئاتر تعاملی

بازی "خط خون"، سومین اتاق فرار از مجموعه "EscapeOfHorror" است که در منطقه تهرانپارس تهران واقع شده است.

قوانین بازی:

  • ورود افراد دارای بیماری قلبی و زمینه ای و تنفسی ممنوع می‌باشد.
  • از پذیرش افراد با حالت غیر طبیعی و مصرف مشروبات الکلی و روان گردان معذوریم.
  • لطفا در صورت داشتن بیماری خاص، آلرژی یا فوبیا به چیزی، به مجموعه اطلاع دهید.
  • لطفا شئونات اسلامی را رعایت فرمایید.
  • لازم به ذکر است که در سانس های ساعت 12 و 14 و 16 این بازی امکان رزرو با تعداد نفرات 3 نفر هم از داخل سایت امکان پذیر می باشد.

توضیحات:

  • امکان برگزاری جشن تولد وجود دارد.
  • امکان استفاده از سرویس بهداشتی وجود دارد.
  • اطراف بازی جای پارک به سختی پیدا می‌شود. برای پیدا کردن جای پارک مناسب، حتما 15 دقیقه زودتر در محل بازی حضور داشته باشید.
  • امکان دسترسی آسان به بازی از طریق ایستگاه مترو تهرانپارس وجود دارد.

توضیحات منحصر به فرد این بازی:

از پلیر های عزیز درخواست می‌شود که به محض رسیدن در لوکیشن بازی، با مجموعه تماس حاصل فرمایند.

ژانر:

وحشت، تئاترتعاملی

داستان بازی

دوست شما پس از از دست دادن خانواده‌اش به احضار ارواح روی می‌آورد، به امید اینکه بتواند دوباره با عزیزان از دست رفته‌اش ارتباط برقرار کند. اما بعد از مدتی، او متوجه اتفاقات عجیب و نگران‌کننده‌ای می‌شود و برای کمک، پیامی به شما می‌فرستد تا به خانه‌اش بروید و او را نجات دهید. اما…

اطلاعات تماس
0936xxx35

لطفا صبر کنید...

آدرس:

تهران، تهرانپارس، تهرانپارس شرقی خیابان ۱۹۶ شرقی بین خیابان ۱۳۱ و ۱۳۳ پلاک ۳۲۸

ویدیو

سایر سرگرمی‌های این برند

شاید از اینام خوشت بیاد

نظراتمشاهده 399 نظر

پیش درآمد
😌
طراحی دکور
😌
فضاسازی
😌
طراحی معما
😌
سرگرمی
😌
برخورد پرسنل
😌
ستایش

ستایش

26 اردیبهشت 1405

بازیکن اتاق
اولین تجربه بازی

پرسنل به شدت عصبانی و بد اخلاق اکتور یدونه داشت که خیلی خوشگل بود😍 معما ها به شدت مضخرف و قفل ها به شدت سخت باز میشدن اکت ضعیف

پارسا

پارسا

16 خرداد 1405

بازیکن اتاق
با 5 تجربه بازی

بازی خوبی بود ولی یک مقدار فضا سازی و معما ها بد بود و اکتورای بازی خیلی ضعیف بودن ولی مپ بسیار بزرگی داره و برای تجربه خوبه

میکائیل محمدنیا

میکائیل محمدنیا

15 خرداد 1405

بازیکن اتاق
با 2 تجربه بازی

عالی همچی تمام ما ک ریدیم

محمد

محمد

15 خرداد 1405

بازیکن اتاق
اولین تجربه بازی

پرسنل بابرخورد خیلی عالی

زهرا

زهرا

26 اردیبهشت 1405

بازیکن اتاق
اولین تجربه بازی

جالب نبود پیشنهاد نمیکنم

فراز

فراز

10 خرداد 1405

بازیکن اتاق
اولین تجربه بازی

.............

ریحانه

ریحانه

09 اردیبهشت 1405

بازیکن اتاق
اولین تجربه بازی

خیلی خوش برخورد بودن ما یکم دیر رسیدیم و تایممون کنسل شده بود اما اینقدر مهربون بودن تایمشونو اکی کردن سریع حاضر شدن و خیلی خوش برخورد بودن ما خیلی خوشمون اومد ممنون ازشون🌸😍

غزل

غزل

09 اردیبهشت 1405

بازیکن اتاق
اولین تجربه بازی

خیلی بچه گونه و ابتدایی آکتور یه پسر بچه ده ساله بود که حرکات ژیمناستیک می زد یه نفر بود کلا هم پذیرش هم اکتور هم راهنما یه ماسک نخریده بودن طرف نقاب سیاه زده بود هیچ هیجانی نداشت متوجه می شدی قشنگ طرف کی می یاد می ره

امیر مهدی

امیر مهدی

09 اردیبهشت 1405

بازیکن اتاق
اولین تجربه بازی

۱۰۰دیقه نبود یک اکتور بود ک همونم گیم مستر بود بک هایه خیلییییی چرت الکی فقط بیست دیقه تو لابی منتظرشون بودیم فضاش بد نبود تازه هیچ گریمی نداشتن یه ماسک مسخره بود ماسک هکر پیشنهاد اصلا نمیکنم اصلا

آرام امینی

آرام امینی

08 اردیبهشت 1405

بازیکن اتاق
با 18 تجربه بازی

عام دستشون درد نکنه نهایت تلاششون رو کردن اما واقعا خوب نیست یعنی اگه یکی دوبار اتاق فرار رفتید پیشنهاد میشه وگرنه بیشتر از اون بیشتر خنده داره تا ترسناک ولی رفتار پرسنل واقعا عالی بود

شایان فروغی

شایان فروغی

08 اردیبهشت 1405

بازیکن اتاق
با 2 تجربه بازی

سلام خسته نباشید، افتضاح ترین اتاق فراری بود که رفتم اصلا ارزش امتحان کردن و نداره ، کلا یدونه اکتور داشت دو سه تا اکت بیشتر نداشت فضا سازی و دکور بسیار افتضاح بود ما برای ترسیدن رفته بودیم ولی اصلا نترسیدیم ،نوشته بود تئاتر داره ولی ما که چیزی ندیدیم، آخرشم خودمون خودمونو ترسوندیم

آرمین

آرمین

08 اردیبهشت 1405

بازیکن اتاق
با 4 تجربه بازی

سلام و درود بازیه عالی بود تیم ما خیلی حال کرد از برخورد پرسنل نگم که حرف نداشت خیلی با ادب و محترم فضا سازی خیلی عالی بود و اکتور هم خیلی زحمت کشید عالی بودید حتما پیشنهاد میشه سطحش هم باید میزاشتن طلایی حتما توصیه میشه با تشکر

ابوالفضل محمدی

ابوالفضل محمدی

07 اردیبهشت 1405

بازیکن اتاق
با 9 تجربه بازی

بازی خوبی بود بد نبود ما حال کردیم معما هاش خوب و آسون بود برخورد پرسنل خوب بود ولی اگه میخواید خیلی بترسید اینجا رو نمیشه پیشنهاد کرد

آیدین

آیدین

07 اردیبهشت 1405

بازیکن اتاق
با 3 تجربه بازی

عالی بود نسبت به فضایی که داشت اکتای خیل خوب میزدن سویچ خیلی خفنی داشت رمزا هم نه زیاد خیلی خیلی سخت نه زیاد هم اسون با یکم فکر راحت میتونستی باز کنی و رفتار پرسنول عالی

طاها مولایی

طاها مولایی

06 اردیبهشت 1405

بازیکن اتاق
اولین تجربه بازی

کیفیت بازی پایین بود، سناریو و رمز ها همخوانی نداشت برخورد پرسنل بد بود و رفتار خوبی نداشتن بیسیم خراب و صدا نداشتیم دکور کم هزینه و بی ارزش و جذابیتی نداشت کلا یک اکتور و یک گیم مستر بود و صدا از گیم مستر خیلی تابلو و در فضا بود و شنیده میشد کامل من دیگه اتاق فرار نمیرم

محمد نیک فرجام

محمد نیک فرجام

06 اردیبهشت 1405

بازیکن اتاق
اولین تجربه بازی

واقعا پولمون رو ریختیم تو جوب اب 😏 برای دکور هزینه نکرده بودن معما ها بی ربط بود کلا یک اکتور داشت. برخورد پرسنل اصلا خوب نبود❌❌

ثنا نظیف

ثنا نظیف

16 آذر 1404

بازیکن اتاق
اولین تجربه بازی

واقعا عالی بود البته برای کسایی ک نمیخوان ترس زیادی و تجربه کنن ما چهار نفر بودیم و اولین بارمون بود و مهمان دار خیلی کمکمون کرد ممنونم ازشون🤍🫴🏻

مهدی بهرامی

مهدی بهرامی

13 آذر 1404

بازیکن اتاق
با 5 تجربه بازی

واقعا مسخره تر از این نمیشد رفتار پرسنل ک اصن خوب نبود اکتور افتضاح بود و صدای پرسنل کامل میومد ک داشتن باهم صحبت میکردن درکل فک نمیکنم بتونم ی اتاق فراری پیدا کنم ب این بدی باشه

مهتاب

مهتاب

21 شهریور 1404

بازیکن اتاق
با 9 تجربه بازی

سلام وقت بخیر لطفا پیام ارسالی رو با دقت برسی کنید ۱- ۲۵ دقیقه بعد از ساعت رزرو بازی ما ران شد ۲- یک اتاق معماهاش حل شده بود و از اتاق های بعدی داشتن اکتور ها معماهارو دوباره درست میکردن و ما حدود ۳۰ تا ۴۰ دقیقه تو اتاق حل شده موندیم هر چی بیسیم میزدیم میگفتیم این اتاق درش بازه نور بده بریم اتاق بعدی بی سیم جواب نمیداد و میگفت معماتونو حل کنید ۳- معماها بسیار نا مفهوم و بی معنی بودن مخصوصا دوتا از رمز ها که فکر نکنم هیچ کس بتونه حلش کنه چون مثلا قفل اخر مربوت به یک نوشته ای دو ۳ اتاق قبل بود که اصلا توجهی بهش نشده بود ۴- تمام قفل ها مستحلک بودن ۵- اکتور ها بسیار مبتدی و نا بلد بودن من پیشنهاد میکنم که اصلا به این اتاق فرار نرین با اختلاف بدترین اتاق فراری بود که رفتم اخرشم ماجرا و داستان اتاق فرار رو متوجه نشدیم ما اومده بودیم کمک دوستمون همون ایتدا دوستمون مرده بود و ما حالا باید فرار میکردیم یعنی بی مزه ترین سناریویی که تا حالا دیدم اینه

احمد

احمد

07 شهریور 1404

بازیکن اتاق
با 27 تجربه بازی

اول از همه اینکه معما ها خیلی عالی طراحی شده بود همشون مرتبط به داستان بازی بود و به هوش نسبتا بالا نیاز داره تو طراحی دکور یکم بیرون زدگی ها زیاده و احتمال آسیب رسیدن هست اکتور ها به موقع اکت میزدن ولی تعداد اکت ها کم بود نور پردازی خوب بود بک ها به موقع و تنظیم شده بود تعداد اتاق ها زیاد بود و خیلی خوب بود چون با تایم اعلام شده هماهنگ در کل پیشنهاد میشه برای عزیزانی که اولین یا دومین تجربه اتاق فرارشون در آخر خسته نباشید میگم به پرسنل مشتی و باحال خط خون با اینکه اکیپ ما اذیت کرد خیلی باهامون کنار اومدن

شما هم نظر خود را بنویسید

نظر شما پس تایید توسط سایت در لیست نظرات نمایش داده خواهد شد

250,000

تومان برای هر نفر

مشاهده سانس‌ها و رزرو