درباره بازیوحشت
تئاتر تعاملی
وحشت
تئاتر تعاملی
بازی "خط خون"، سومین اتاق فرار از مجموعه "EscapeOfHorror" است که در منطقه تهرانپارس تهران واقع شده است.
قوانین بازی:
- ورود افراد دارای بیماری قلبی و زمینه ای و تنفسی ممنوع میباشد.
- از پذیرش افراد با حالت غیر طبیعی و مصرف مشروبات الکلی و روان گردان معذوریم.
- لطفا در صورت داشتن بیماری خاص، آلرژی یا فوبیا به چیزی، به مجموعه اطلاع دهید.
- لطفا شئونات اسلامی را رعایت فرمایید.
- لازم به ذکر است که در سانس های ساعت 12 و 14 و 16 این بازی امکان رزرو با تعداد نفرات 3 نفر هم از داخل سایت امکان پذیر می باشد.
توضیحات:
- امکان برگزاری جشن تولد وجود دارد.
- امکان استفاده از سرویس بهداشتی وجود دارد.
- اطراف بازی جای پارک به سختی پیدا میشود. برای پیدا کردن جای پارک مناسب، حتما 15 دقیقه زودتر در محل بازی حضور داشته باشید.
- امکان دسترسی آسان به بازی از طریق ایستگاه مترو تهرانپارس وجود دارد.
توضیحات منحصر به فرد این بازی:
از پلیر های عزیز درخواست میشود که به محض رسیدن در لوکیشن بازی، با مجموعه تماس حاصل فرمایند.
ژانر:
وحشت، تئاترتعاملی











نظراتمشاهده 399 نظر
اولویت نمایش، با نظرات بروز تره!
×ستایش
26 اردیبهشت 1405
پرسنل به شدت عصبانی و بد اخلاق اکتور یدونه داشت که خیلی خوشگل بود😍 معما ها به شدت مضخرف و قفل ها به شدت سخت باز میشدن اکت ضعیف
پرسنل به شدت عصبانی و بد اخلاق اکتور یدونه داشت که خیلی خوشگل بود😍 معما ها به شدت مضخرف و قفل ها به شدت سخت باز میشدن اکت ضعیف
پرسنل به شدت عصبانی و بد اخلاق اکتور یدونه داشت که خیلی خوشگل بود😍 معما ها به شدت مضخرف و قفل ها به شدت سخت باز میشدن اکت ضعیف
آیا این دیدگاه مفید بود؟
پارسا
16 خرداد 1405
بازی خوبی بود ولی یک مقدار فضا سازی و معما ها بد بود و اکتورای بازی خیلی ضعیف بودن ولی مپ بسیار بزرگی داره و برای تجربه خوبه
بازی خوبی بود ولی یک مقدار فضا سازی و معما ها بد بود و اکتورای بازی خیلی ضعیف بودن ولی مپ بسیار بزرگی داره و برای تجربه خوبه
بازی خوبی بود ولی یک مقدار فضا سازی و معما ها بد بود و اکتورای بازی خیلی ضعیف بودن ولی مپ بسیار بزرگی داره و برای تجربه خوبه
آیا این دیدگاه مفید بود؟
میکائیل محمدنیا
15 خرداد 1405
عالی همچی تمام ما ک ریدیم
عالی همچی تمام ما ک ریدیم
عالی همچی تمام ما ک ریدیم
آیا این دیدگاه مفید بود؟
محمد
15 خرداد 1405
پرسنل بابرخورد خیلی عالی
پرسنل بابرخورد خیلی عالی
پرسنل بابرخورد خیلی عالی
آیا این دیدگاه مفید بود؟
زهرا
26 اردیبهشت 1405
جالب نبود پیشنهاد نمیکنم
جالب نبود پیشنهاد نمیکنم
جالب نبود پیشنهاد نمیکنم
آیا این دیدگاه مفید بود؟
فراز
10 خرداد 1405
.............
.............
.............
آیا این دیدگاه مفید بود؟
ریحانه
09 اردیبهشت 1405
خیلی خوش برخورد بودن ما یکم دیر رسیدیم و تایممون کنسل شده بود اما اینقدر مهربون بودن تایمشونو اکی کردن سریع حاضر شدن و خیلی خوش برخورد بودن ما خیلی خوشمون اومد ممنون ازشون🌸😍
خیلی خوش برخورد بودن ما یکم دیر رسیدیم و تایممون کنسل شده بود اما اینقدر مهربون بودن تایمشونو اکی کردن سریع حاضر شدن و خیلی خوش برخورد بودن ما خیلی خوشمون اومد ممنون ازشون🌸😍
خیلی خوش برخورد بودن ما یکم دیر رسیدیم و تایممون کنسل شده بود اما اینقدر مهربون بودن تایمشونو اکی کردن سریع حاضر شدن و خیلی خوش برخورد بودن ما خیلی خوشمون اومد ممنون ازشون🌸😍
آیا این دیدگاه مفید بود؟
غزل
09 اردیبهشت 1405
خیلی بچه گونه و ابتدایی آکتور یه پسر بچه ده ساله بود که حرکات ژیمناستیک می زد یه نفر بود کلا هم پذیرش هم اکتور هم راهنما یه ماسک نخریده بودن طرف نقاب سیاه زده بود هیچ هیجانی نداشت متوجه می شدی قشنگ طرف کی می یاد می ره
خیلی بچه گونه و ابتدایی آکتور یه پسر بچه ده ساله بود که حرکات ژیمناستیک می زد یه نفر بود کلا هم پذیرش هم اکتور هم راهنما یه ماسک نخریده بودن طرف نقاب سیاه زده بود هیچ هیجانی نداشت متوجه می شدی قشنگ طرف کی می یاد می ره
خیلی بچه گونه و ابتدایی آکتور یه پسر بچه ده ساله بود که حرکات ژیمناستیک می زد یه نفر بود کلا هم پذیرش هم اکتور هم راهنما یه ماسک نخریده بودن طرف نقاب سیاه زده بود هیچ هیجانی نداشت متوجه می شدی قشنگ طرف کی می یاد می ره
آیا این دیدگاه مفید بود؟
امیر مهدی
09 اردیبهشت 1405
۱۰۰دیقه نبود یک اکتور بود ک همونم گیم مستر بود بک هایه خیلییییی چرت الکی فقط بیست دیقه تو لابی منتظرشون بودیم فضاش بد نبود تازه هیچ گریمی نداشتن یه ماسک مسخره بود ماسک هکر پیشنهاد اصلا نمیکنم اصلا
۱۰۰دیقه نبود یک اکتور بود ک همونم گیم مستر بود بک هایه خیلییییی چرت الکی فقط بیست دیقه تو لابی منتظرشون بودیم فضاش بد نبود تازه هیچ گریمی نداشتن یه ماسک مسخره بود ماسک هکر پیشنهاد اصلا نمیکنم اصلا
۱۰۰دیقه نبود یک اکتور بود ک همونم گیم مستر بود بک هایه خیلییییی چرت الکی فقط بیست دیقه تو لابی منتظرشون بودیم فضاش بد نبود تازه هیچ گریمی نداشتن یه ماسک مسخره بود ماسک هکر پیشنهاد اصلا نمیکنم اصلا
آیا این دیدگاه مفید بود؟
آرام امینی
08 اردیبهشت 1405
عام دستشون درد نکنه نهایت تلاششون رو کردن اما واقعا خوب نیست یعنی اگه یکی دوبار اتاق فرار رفتید پیشنهاد میشه وگرنه بیشتر از اون بیشتر خنده داره تا ترسناک ولی رفتار پرسنل واقعا عالی بود
عام دستشون درد نکنه نهایت تلاششون رو کردن اما واقعا خوب نیست یعنی اگه یکی دوبار اتاق فرار رفتید پیشنهاد میشه وگرنه بیشتر از اون بیشتر خنده داره تا ترسناک ولی رفتار پرسنل واقعا عالی بود
عام دستشون درد نکنه نهایت تلاششون رو کردن اما واقعا خوب نیست یعنی اگه یکی دوبار اتاق فرار رفتید پیشنهاد میشه وگرنه بیشتر از اون بیشتر خنده داره تا ترسناک ولی رفتار پرسنل واقعا عالی بود
آیا این دیدگاه مفید بود؟
شایان فروغی
08 اردیبهشت 1405
سلام خسته نباشید، افتضاح ترین اتاق فراری بود که رفتم اصلا ارزش امتحان کردن و نداره ، کلا یدونه اکتور داشت دو سه تا اکت بیشتر نداشت فضا سازی و دکور بسیار افتضاح بود ما برای ترسیدن رفته بودیم ولی اصلا نترسیدیم ،نوشته بود تئاتر داره ولی ما که چیزی ندیدیم، آخرشم خودمون خودمونو ترسوندیم
سلام خسته نباشید، افتضاح ترین اتاق فراری بود که رفتم اصلا ارزش امتحان کردن و نداره ، کلا یدونه اکتور داشت دو سه تا اکت بیشتر نداشت فضا سازی و دکور بسیار افتضاح بود ما برای ترسیدن رفته بودیم ولی اصلا نترسیدیم ،نوشته بود تئاتر داره ولی ما که چیزی ندیدیم، آخرشم خودمون خودمونو ترسوندیم
سلام خسته نباشید، افتضاح ترین اتاق فراری بود که رفتم اصلا ارزش امتحان کردن و نداره ، کلا یدونه اکتور داشت دو سه تا اکت بیشتر نداشت فضا سازی و دکور بسیار افتضاح بود ما برای ترسیدن رفته بودیم ولی اصلا نترسیدیم ،نوشته بود تئاتر داره ولی ما که چیزی ندیدیم، آخرشم خودمون خودمونو ترسوندیم
آیا این دیدگاه مفید بود؟
آرمین
08 اردیبهشت 1405
سلام و درود بازیه عالی بود تیم ما خیلی حال کرد از برخورد پرسنل نگم که حرف نداشت خیلی با ادب و محترم فضا سازی خیلی عالی بود و اکتور هم خیلی زحمت کشید عالی بودید حتما پیشنهاد میشه سطحش هم باید میزاشتن طلایی حتما توصیه میشه با تشکر
سلام و درود بازیه عالی بود تیم ما خیلی حال کرد از برخورد پرسنل نگم که حرف نداشت خیلی با ادب و محترم فضا سازی خیلی عالی بود و اکتور هم خیلی زحمت کشید عالی بودید حتما پیشنهاد میشه سطحش هم باید میزاشتن طلایی حتما توصیه میشه با تشکر
سلام و درود بازیه عالی بود تیم ما خیلی حال کرد از برخورد پرسنل نگم که حرف نداشت خیلی با ادب و محترم فضا سازی خیلی عالی بود و اکتور هم خیلی زحمت کشید عالی بودید حتما پیشنهاد میشه سطحش هم باید میزاشتن طلایی حتما توصیه میشه با تشکر
آیا این دیدگاه مفید بود؟
ابوالفضل محمدی
07 اردیبهشت 1405
بازی خوبی بود بد نبود ما حال کردیم معما هاش خوب و آسون بود برخورد پرسنل خوب بود ولی اگه میخواید خیلی بترسید اینجا رو نمیشه پیشنهاد کرد
بازی خوبی بود بد نبود ما حال کردیم معما هاش خوب و آسون بود برخورد پرسنل خوب بود ولی اگه میخواید خیلی بترسید اینجا رو نمیشه پیشنهاد کرد
بازی خوبی بود بد نبود ما حال کردیم معما هاش خوب و آسون بود برخورد پرسنل خوب بود ولی اگه میخواید خیلی بترسید اینجا رو نمیشه پیشنهاد کرد
آیا این دیدگاه مفید بود؟
آیدین
07 اردیبهشت 1405
عالی بود نسبت به فضایی که داشت اکتای خیل خوب میزدن سویچ خیلی خفنی داشت رمزا هم نه زیاد خیلی خیلی سخت نه زیاد هم اسون با یکم فکر راحت میتونستی باز کنی و رفتار پرسنول عالی
عالی بود نسبت به فضایی که داشت اکتای خیل خوب میزدن سویچ خیلی خفنی داشت رمزا هم نه زیاد خیلی خیلی سخت نه زیاد هم اسون با یکم فکر راحت میتونستی باز کنی و رفتار پرسنول عالی
عالی بود نسبت به فضایی که داشت اکتای خیل خوب میزدن سویچ خیلی خفنی داشت رمزا هم نه زیاد خیلی خیلی سخت نه زیاد هم اسون با یکم فکر راحت میتونستی باز کنی و رفتار پرسنول عالی
آیا این دیدگاه مفید بود؟
طاها مولایی
06 اردیبهشت 1405
کیفیت بازی پایین بود، سناریو و رمز ها همخوانی نداشت برخورد پرسنل بد بود و رفتار خوبی نداشتن بیسیم خراب و صدا نداشتیم دکور کم هزینه و بی ارزش و جذابیتی نداشت کلا یک اکتور و یک گیم مستر بود و صدا از گیم مستر خیلی تابلو و در فضا بود و شنیده میشد کامل من دیگه اتاق فرار نمیرم
کیفیت بازی پایین بود، سناریو و رمز ها همخوانی نداشت برخورد پرسنل بد بود و رفتار خوبی نداشتن بیسیم خراب و صدا نداشتیم دکور کم هزینه و بی ارزش و جذابیتی نداشت کلا یک اکتور و یک گیم مستر بود و صدا از گیم مستر خیلی تابلو و در فضا بود و شنیده میشد کامل من دیگه اتاق فرار نمیرم
کیفیت بازی پایین بود، سناریو و رمز ها همخوانی نداشت برخورد پرسنل بد بود و رفتار خوبی نداشتن بیسیم خراب و صدا نداشتیم دکور کم هزینه و بی ارزش و جذابیتی نداشت کلا یک اکتور و یک گیم مستر بود و صدا از گیم مستر خیلی تابلو و در فضا بود و شنیده میشد کامل من دیگه اتاق فرار نمیرم
آیا این دیدگاه مفید بود؟
محمد نیک فرجام
06 اردیبهشت 1405
واقعا پولمون رو ریختیم تو جوب اب 😏 برای دکور هزینه نکرده بودن معما ها بی ربط بود کلا یک اکتور داشت. برخورد پرسنل اصلا خوب نبود❌❌
واقعا پولمون رو ریختیم تو جوب اب 😏 برای دکور هزینه نکرده بودن معما ها بی ربط بود کلا یک اکتور داشت. برخورد پرسنل اصلا خوب نبود❌❌
واقعا پولمون رو ریختیم تو جوب اب 😏 برای دکور هزینه نکرده بودن معما ها بی ربط بود کلا یک اکتور داشت. برخورد پرسنل اصلا خوب نبود❌❌
آیا این دیدگاه مفید بود؟
ثنا نظیف
16 آذر 1404
واقعا عالی بود البته برای کسایی ک نمیخوان ترس زیادی و تجربه کنن ما چهار نفر بودیم و اولین بارمون بود و مهمان دار خیلی کمکمون کرد ممنونم ازشون🤍🫴🏻
واقعا عالی بود البته برای کسایی ک نمیخوان ترس زیادی و تجربه کنن ما چهار نفر بودیم و اولین بارمون بود و مهمان دار خیلی کمکمون کرد ممنونم ازشون🤍🫴🏻
واقعا عالی بود البته برای کسایی ک نمیخوان ترس زیادی و تجربه کنن ما چهار نفر بودیم و اولین بارمون بود و مهمان دار خیلی کمکمون کرد ممنونم ازشون🤍🫴🏻
آیا این دیدگاه مفید بود؟
مهدی بهرامی
13 آذر 1404
واقعا مسخره تر از این نمیشد رفتار پرسنل ک اصن خوب نبود اکتور افتضاح بود و صدای پرسنل کامل میومد ک داشتن باهم صحبت میکردن درکل فک نمیکنم بتونم ی اتاق فراری پیدا کنم ب این بدی باشه
واقعا مسخره تر از این نمیشد رفتار پرسنل ک اصن خوب نبود اکتور افتضاح بود و صدای پرسنل کامل میومد ک داشتن باهم صحبت میکردن درکل فک نمیکنم بتونم ی اتاق فراری پیدا کنم ب این بدی باشه
واقعا مسخره تر از این نمیشد رفتار پرسنل ک اصن خوب نبود اکتور افتضاح بود و صدای پرسنل کامل میومد ک داشتن باهم صحبت میکردن درکل فک نمیکنم بتونم ی اتاق فراری پیدا کنم ب این بدی باشه
آیا این دیدگاه مفید بود؟
مهتاب
21 شهریور 1404
سلام وقت بخیر لطفا پیام ارسالی رو با دقت برسی کنید ۱- ۲۵ دقیقه بعد از ساعت رزرو بازی ما ران شد ۲- یک اتاق معماهاش حل شده بود و از اتاق های بعدی داشتن اکتور ها معماهارو دوباره درست میکردن و ما حدود ۳۰ تا ۴۰ دقیقه تو اتاق حل شده موندیم هر چی بیسیم میزدیم میگفتیم این اتاق درش بازه نور بده بریم اتاق بعدی بی سیم جواب نمیداد و میگفت معماتونو حل کنید ۳- معماها بسیار نا مفهوم و بی معنی بودن مخصوصا دوتا از رمز ها که فکر نکنم هیچ کس بتونه حلش کنه چون مثلا قفل اخر مربوت به یک نوشته ای دو ۳ اتاق قبل بود که اصلا توجهی بهش نشده بود ۴- تمام قفل ها مستحلک بودن ۵- اکتور ها بسیار مبتدی و نا بلد بودن من پیشنهاد میکنم که اصلا به این اتاق فرار نرین با اختلاف بدترین اتاق فراری بود که رفتم اخرشم ماجرا و داستان اتاق فرار رو متوجه نشدیم ما اومده بودیم کمک دوستمون همون ایتدا دوستمون مرده بود و ما حالا باید فرار میکردیم یعنی بی مزه ترین سناریویی که تا حالا دیدم اینه
سلام وقت بخیر لطفا پیام ارسالی رو با دقت برسی کنید ۱- ۲۵ دقیقه بعد از ساعت رزرو بازی ما ران شد ۲- یک اتاق معماهاش حل شده بود و از اتاق های بعدی داشتن اکتور ها معماهارو دوباره درست میکردن و ما حدود ۳۰ تا ۴۰ دقیقه تو اتاق حل شده موندیم هر چی بیسیم میزدیم میگفتیم این اتاق درش بازه نور بده بریم اتاق بعدی بی سیم جواب نمیداد و میگفت معماتونو حل کنید ۳- معماها بسیار نا مفهوم و بی معنی بودن مخصوصا دوتا از رمز ها که فکر نکنم هیچ کس بتونه حلش کنه چون مثلا قفل اخر مربوت به یک نوشته ای دو ۳ اتاق قبل بود که اصلا توجهی بهش نشده بود ۴- تمام قفل ها مستحلک بودن ۵- اکتور ها بسیار مبتدی و نا بلد بودن من پیشنهاد میکنم که اصلا به این اتاق فرار نرین با اختلاف بدترین اتاق فراری بود که رفتم اخرشم ماجرا و داستان اتاق فرار رو متوجه نشدیم ما اومده بودیم کمک دوستمون همون ایتدا دوستمون مرده بود و ما حالا باید فرار میکردیم یعنی بی مزه ترین سناریویی که تا حالا دیدم اینه
سلام وقت بخیر لطفا پیام ارسالی رو با دقت برسی کنید ۱- ۲۵ دقیقه بعد از ساعت رزرو بازی ما ران شد ۲- یک اتاق معماهاش حل شده بود و از اتاق های بعدی داشتن اکتور ها معماهارو دوباره درست میکردن و ما حدود ۳۰ تا ۴۰ دقیقه تو اتاق حل شده موندیم هر چی بیسیم میزدیم میگفتیم این اتاق درش بازه نور بده بریم اتاق بعدی بی سیم جواب نمیداد و میگفت معماتونو حل کنید ۳- معماها بسیار نا مفهوم و بی معنی بودن مخصوصا دوتا از رمز ها که فکر نکنم هیچ کس بتونه حلش کنه چون مثلا قفل اخر مربوت به یک نوشته ای دو ۳ اتاق قبل بود که اصلا توجهی بهش نشده بود ۴- تمام قفل ها مستحلک بودن ۵- اکتور ها بسیار مبتدی و نا بلد بودن من پیشنهاد میکنم که اصلا به این اتاق فرار نرین با اختلاف بدترین اتاق فراری بود که رفتم اخرشم ماجرا و داستان اتاق فرار رو متوجه نشدیم ما اومده بودیم کمک دوستمون همون ایتدا دوستمون مرده بود و ما حالا باید فرار میکردیم یعنی بی مزه ترین سناریویی که تا حالا دیدم اینه
آیا این دیدگاه مفید بود؟
احمد
07 شهریور 1404
اول از همه اینکه معما ها خیلی عالی طراحی شده بود همشون مرتبط به داستان بازی بود و به هوش نسبتا بالا نیاز داره تو طراحی دکور یکم بیرون زدگی ها زیاده و احتمال آسیب رسیدن هست اکتور ها به موقع اکت میزدن ولی تعداد اکت ها کم بود نور پردازی خوب بود بک ها به موقع و تنظیم شده بود تعداد اتاق ها زیاد بود و خیلی خوب بود چون با تایم اعلام شده هماهنگ در کل پیشنهاد میشه برای عزیزانی که اولین یا دومین تجربه اتاق فرارشون در آخر خسته نباشید میگم به پرسنل مشتی و باحال خط خون با اینکه اکیپ ما اذیت کرد خیلی باهامون کنار اومدن
اول از همه اینکه معما ها خیلی عالی طراحی شده بود همشون مرتبط به داستان بازی بود و به هوش نسبتا بالا نیاز داره تو طراحی دکور یکم بیرون زدگی ها زیاده و احتمال آسیب رسیدن هست اکتور ها به موقع اکت میزدن ولی تعداد اکت ها کم بود نور پردازی خوب بود بک ها به موقع و تنظیم شده بود تعداد اتاق ها زیاد بود و خیلی خوب بود چون با تایم اعلام شده هماهنگ در کل پیشنهاد میشه برای عزیزانی که اولین یا دومین تجربه اتاق فرارشون در آخر خسته نباشید میگم به پرسنل مشتی و باحال خط خون با اینکه اکیپ ما اذیت کرد خیلی باهامون کنار اومدن
اول از همه اینکه معما ها خیلی عالی طراحی شده بود همشون مرتبط به داستان بازی بود و به هوش نسبتا بالا نیاز داره تو طراحی دکور یکم بیرون زدگی ها زیاده و احتمال آسیب رسیدن هست اکتور ها به موقع اکت میزدن ولی تعداد اکت ها کم بود نور پردازی خوب بود بک ها به موقع و تنظیم شده بود تعداد اتاق ها زیاد بود و خیلی خوب بود چون با تایم اعلام شده هماهنگ در کل پیشنهاد میشه برای عزیزانی که اولین یا دومین تجربه اتاق فرارشون در آخر خسته نباشید میگم به پرسنل مشتی و باحال خط خون با اینکه اکیپ ما اذیت کرد خیلی باهامون کنار اومدن
آیا این دیدگاه مفید بود؟
...
شما هم نظر خود را بنویسید
نظر شما پس تایید توسط سایت در لیست نظرات نمایش داده خواهد شد