اتاق فرار Dead End

اتاق فرار Dead End

10/ 7.5 از 262 رای امتیاز
difficulty درجه سختی 7 از 10
players تعداد نفرات 2 تا 4 نفر
time مدت زمان بازی 90 دقیقه
price مبلغ بازی 70,000 تومان برای هر نفر
provider ارائه دهنده EscapeCube
phone شماره تماس
address آدرس تهران, خیابان دماوند
خیابان دماوند قبل از اتوبان باقری نبش کوچه فرخی پ ۳۱۰
درباره بازی نقد و بررسی نظرات

امتیاز افرادی که این اتاق فرار را تجربه کردند

ثبت نظر
پیش درآمد (7 از 10 ) 7 از 10
طراحی دکور (9 از 10 ) 9 از 10
فضاسازی (8 از 10 ) 8 از 10
طراحی معما (7 از 10 ) 7 از 10
سرگرمی (8 از 10 ) 8 از 10
برخورد پرسنل (6 از 10 ) 6 از 10

داستان اتاق فرار Dead End از این قراره که ...

مردی به یکباره از سر جنون دو فرزند و همسرش که باردار بوده رو به قتل می رسونه

از این دست اتفاق ها ماه هاست که در این شهر رخ می ده و این جنون روز به روز همه گیرتر شده

 شما به همراه دوستاتون در ۴ شب مختلف وارد این خانه ی شوم می شین تا شاید سر نخی بدست بیارین

 بخاطر داشته باشید !!!!  هر شب می بایست پیش از نیمه شب خونه رو ترک کنید

 یا اینکه خودتون گرفتار جنون اون بشین  ... 

توضیحات

برگرفته از بازی معروف و ترسناک  Silent Hill

حتما 15 دقیقه قبل تو مجموعه EscapeCube باشید

نقد تخصصی اتاق فرار

نقد و بررسی بازی "Dead End" ارائه شده از مجموعه "EscapeCube" در ژانر دلهره و هیجان.

خانه ترسناک این بازی از تپه های سایلنت هیل جدا شده و به خیابان دماوند منتقل شده.
رسیدن به این منطقه با وسیله شخصی یا تاکسی اینترنتی خیلی کار سختی نخواهد بود.
اتاق انتظار بسیار مناسبی تدارک دیده شده که بازی و توضیحات اولیه از طریق یک موشن گرافی بسیار با کیفیت به بازیکنان گفته می شود که شیوه فوق العاده با کیفیت و مثبتی بوده و در بخش اولیه و شروع بازی‌ فاصله 4 طبقه ای بین اتاق انتظار و نقطه شروع بازی تنها ایرادی ست که مشاهده می شود و باقی اجزا در نقطه اوج کیفیت رخ می دهند.

سناریو و ایده بازی:
ایده بازی و شیوه اجرای سناریو نقطه درخشان این اتاق فرار بوده و اجزای بازی به شدت در خدمت ایده بازی ست، "بن بست" اقتباسی از بازی عجیب و خاص .P.T ساخته مشترک برنده اسکار گیِرمو دل تورو و بازی ساز دیوانه کمپانی کونامی هیدئو کوجیماست، بازی که نسخه اصلی اون هرگز ارائه نشد و جدا از گیم پلی عجیب و خاصش که شما در اون سوای قدم زدن و زوم کردن توانایی دیگری نداشتید، حذف شدن خیلی زودش از بازار هم به عجیب تر شدن این بازی کمک می کرد. "اسکیپ کیوب" در قدم اول این سوژه فوق العاده رو انتخاب کرده و در وهله بعدی از این انتخاب خارق العاده به حیرت آور ترین نحوه ممکن به اقتباس از این بازی ویدیویی پرداخته که با دقت سر سوزن این امر سخت رو انجام داده و بازی "بن بست" به معنای حقیقی یک کلاس کامل آموزش اقتباس در اتاق فراره.

دکوراسیون و قفل ها:
در صورت بازی کردن "پی تی" یا دیدن گیم پلی بازی یک دکور تمام اسپویل شده را پیش رو خواهید داشت.
بالاتر ذکر شد که این بازی با جزئیات تا سر سوزن اقتباس کرده پس پر واضح است که در بخش دکور، موسیقی، نور و در کل فضاسازی یک برابرسازی صددرصدی از "پی تی" انتظار بازیکن را می کشد.
قفل ها متنوع و سالم هستند اما تعداد خیلی زیادشون ممکن است بازیکن را کلافه کند.

بازی اصلی:
بازی بدون کوچک ترین محدودیت جسمی_بصری برای بازیکن آغاز میشه.
وقتی که از یک اقتباس کامل صحبت می کنیم یعنی همه چیز اقتباس شده هم نکات مثبت و هم نکات منفی، طرفداران بازی های ویدیوئی قطعاً اطلاع دارند که نام کوجیما همیشه به معنی درصد سختی بسیار بالا و نامعقول در بازی است. پس در "بن بست" هم یک بازی به شدت سخت با شرایط و قواعد خاص انتظار شما را می کشد؛ گیم پلی بازی به مانند بازی "پی تی" ست و شما فقط کافی ست قدم بزنید و دقت کنید یعنی کار دیگری هم نمی توانید انجام دهید. تکرار همیشه حوصله سر بر و آزاردهنده است اما "کیوب" با طراحی قوانین خاص برای بازی و محدودیت بازه ایِ زمان از تکرار یک هیجان بسیار بزرگ ساخته است. گفتیم که بازی "بن بست" بسیار سخت است اما سختی این بازی در شیوه طراحی معما نبوده بلکه در مسیر حل معماست؛ به بیان واضح تر برای مثال شاید شما در چند اتاق فرار با سودوکو مواجه شده باشید و در "دِد اند" هم شما با سودوکو مواجه می شوید اما مثلا یک سودوکو 400 در 400 یا فرض کنید یک آزمون تستی 4 گزینه ای در برابر خود دارید که 3 جواب صحیح دارد اما شما فقط باید گزینه ای را انتخاب کنید که مد نظر طراح بوده.
شیوه طراحی معماها هم کاملاً هم شکل بوده و حتی شیوه هینت دهی هم خیلی ساده نیست اما چون کاملاً بی نیاز به دخالت بازیگردان است اتمسفر بازی را خیلی افزایش می دهد که البته به خاطر محدود بودن هینت ها باز هم گیم مستر شما را گاهاً از طریق بلندگو کمک می کند که شاید به اتمسفر بازی ضربه وارد کند.
ترس بازی در نحوه ساخت فضای این اتاق بوده و با آیتم های مکانیکی فوق العاده و موسیقی و نور پردازی که عاری از تاریکی مطلق است بسیار با کیفیت و گیرا از آب درآمده.
درِ خروج اضطراری در بازی تعبیه نشده.

جمع بندی نهایی:
شاید اگر شیوه سخت سازی اتاق "دِد اند" خلاقانه صورت می گرفت این اتاق بسیار به ایده آل نزدیک تر می شد اما با این وجود اگر از طرفداران کوجیما هستید تجربه جذاب زندگی در یک گیم پلی ترسناک و بسیار سخت انتظار شما را می کشد و حتی با وجود سن بالای بازی هم‌چنان در خیلی از بخش ها حرف برای گفتن دارد.
تعداد نفرات ایده آل بازی 4-6 نفره.
اگر زیر 25 بازی تجربه دارید ابداً به سراغ این اتاق نروید و تحت هر شرایطی گیم پلی بازی "پی تی" را قبل از تجربه مشاهده کنید.
با عرض خسته نباشید به طراحان مجموعه "اسکیپ کیوب"، "دِداند" رو تجربه کنید و هوشیار باشید که فقط 4 شب وقت دارید.

امتیازات ثبت شده

پیش درآمد (10 از 10 ) 10 از 10
طراحی دکور (10 از 10 ) 10 از 10
فضاسازی (10 از 10 ) 10 از 10
طراحی معما (4 از 10 ) 4 از 10
سرگرمی (10 از 10 ) 10 از 10
برخورد پرسنل (6 از 10 ) 6 از 10

علیرضا

30 دی 1398

به محض ورود به اتاق با حجم خیلی زیادی از قفل های مختلف رو به رو میشید که واقعا خیلی گیج کنندس یعنی شما اگه حتی به عدد یا کلمه ای برسید باید رو قفل های زیادی امتحان کنید تا متوجه بشید برای کدوم قفل بوده ولی به مرور زمان و گذشت یکی دوشب اول روان تر میشه. تعداد معماهای بازی به دلیل تایم بالا و وجود قفل های متعدد خیلی زیاده و خیلی گیج کنندس. اینطوری که یه معما انقد سخته که اصلا به ذهنت نمیرسه و یه معما انقد راحته که فکر نمیکنی جواب درست باشه و دنبال یه چیز پیچیده تری. فضاسازی و سناریو بازی به شدت آدمو به خودش جلب میکنه. تمام جزییات اتاق از روی بازی PT ساخته شده. اگه بازی رو انجام داده باشید لذت اتاق براتون چند برار میشه حتی پیشنهاد من اینه اگه امکان انجام بازی براتون وجود نداره گیم پلی بازی رو نگاه کنید تا جزییات خیلی قشنگ اتاق که از روی بازی برداشته شدند رو درک کنید. لوپ بازی و نحوه اجراش به شدت جذابه اما تایم اتاق نسبت به تعداد معماهای هرشب خیلی کمه و همونطوری که بقیه هم گفتند یکی از معماها که مطابقت کارت ها با تابلوهاست غیر قابل حل و وقتگیره. پایان بازی نتیجه گیری قابل قبولی داره و هم براتون ادامه داستان رو باز میذاره برای اتاق دیگشون به اسم my name is sidney و هم همه اتاقافات این تاق رو براتون جمع بندی میکنه. به نطر من این اتاق برای دوستانی پیشنهاد میشه که تجربه تاق فرار زیاد داشته باشند و داستان و سناریو براشون مهم تر از ترس و حتی حل معما باشه.

امتیازات ثبت شده

پیش درآمد (3 از 10 ) 3 از 10
طراحی دکور (6 از 10 ) 6 از 10
فضاسازی (6 از 10 ) 6 از 10
طراحی معما (7 از 10 ) 7 از 10
سرگرمی (2 از 10 ) 2 از 10

محمد

05 خرداد 1398

ما سکیپ روم زیادی رفتیم با همین مبلغ یا کمتر ولی با کیفیت و امکانات بیشتر
ولی واقعا حیف پولی که امشب دادیم بابت این بازی مزخرف که اخرشم نفهمیدیم چیشد در واقع پولمونو ریختیم تو جوب اب
بعدشم از لحاظ امکانات سرمایشی صفر یعنی ما فقط داشتیم عرق میریختیم دوما روشنایی خیلی کم بود در حدی که ما اعداد روی قفل رو نمیدیدیم چشم درد گرفتیم
نبود یه کاغذ و خودکار بز گترین ضعف مجموعه شما بود که تو اکثر مجموعه ها کاغذ و خودکار هست
و خیلی چیزای دیگه ام هست که گفتنش دردی رو دوا نمیکنه و اهمیتی برای شما نداره اینجور که فهمیدیم و صحبت کردیم با مسولی که گفت من کارگر اینجام حالا یا راست یا دروغ مهم نیست
شما فقط به فکر پولید فرقی ام نمیکنه که طرف راضی باشه یا نه یا اون مبلغ حروم باشه یا حلال
در کل ما ۴ نفری که امشب اومدیم و ۲۴۰ هزار تومان دادیم واقعا راضی نیستیم و اون پول (((((حلال))))) نیست!!

امتیازات ثبت شده

پیش درآمد (0 از 10 ) 0 از 10
طراحی دکور (1 از 10 ) 1 از 10
فضاسازی (0 از 10 ) 0 از 10
طراحی معما (0 از 10 ) 0 از 10
سرگرمی (0 از 10 ) 0 از 10

0938***648

07 خرداد 1398

ما سکیپ روم زیادی رفتیم با همین مبلغ یا کمتر ولی با کیفیت و امکانات بیشتر
ولی واقعا حیف پولی که امشب دادیم بابت این بازی مزخرف که اخرشم نفهمیدیم چیشد در واقع پولمونو ریختیم تو جوب اب
بعدشم از لحاظ امکانات سرمایشی صفر یعنی ما فقط داشتیم عرق میریختیم دوما روشنایی خیلی کم بود در حدی که ما اعداد روی قفل رو نمیدیدیم چشم درد گرفتیم
نبود یه کاغذ و خودکار بز گترین ضعف مجموعه شما بود که تو اکثر مجموعه ها کاغذ و خودکار هست
و خیلی چیزای دیگه ام هست که گفتنش دردی رو دوا نمیکنه و اهمیتی برای شما نداره اینجور که فهمیدیم و صحبت کردیم با مسولی که گفت من کارگر اینجام حالا یا راست یا دروغ مهم نیست
شما فقط به فکر پولید فرقی ام نمیکنه که طرف راضی باشه یا نه یا اون مبلغ حروم باشه یا حلال
در کل ما ۴ نفری که امشب اومدیم و ۲۴۰ هزار تومان دادیم واقعا راضی نیستیم و اون پول (((((حلال))))) نیست!!

امتیازات ثبت شده

پیش درآمد (0 از 10 ) 0 از 10
طراحی دکور (0 از 10 ) 0 از 10
فضاسازی (0 از 10 ) 0 از 10
طراحی معما (0 از 10 ) 0 از 10
سرگرمی (0 از 10 ) 0 از 10
برخورد پرسنل (0 از 10 ) 0 از 10

علی نصیبان

19 بهمن 1398

اکثر معما ها در مانیتور ها طراحی شده بود ، یکی از مانیتور ها خراب بود و هربار رمز رو از بلندگوها اعلام میکردند
همچنین رادیو که جز معما بازی هست دچار خرابی شده و دایره تغییر فرکانس اون کنده شده و نمیشه فرکانس رو تغییر داد ، باز هم رمز رو از بلندگو اعلام کردند
نور بسیار بسیار کم بود ، جوری که ما رمز رو پیدا میکردیم اما نور نبود که رمز رو روی قفل بزنیم
معماها بسیار گنگ بود ، بدترین اون حدس زدن معما از روی برداشت معنوی شما از چندتا نقاشی ، خب امکان داره برداشت هرکس از نقاشی متفاوت باشه ، معما باید منطقی باشه نه احساسی
بخاطر طراحی بد و تاریکی زیاد یک لامپ سیار ضعیف رو هم شکوندیم که 60هزار تومن هزینه گرفتن ، درصورتی که بخاطر خراب بودن آیتم های بازی ما باید خسارت میگرفتیم.
ما اسکیپ روم باز هستیم و بدترین تجربه ما این اتاق فرار dead end بود

امتیازات ثبت شده

پیش درآمد (0 از 10 ) 0 از 10
طراحی دکور (10 از 10 ) 10 از 10
فضاسازی (10 از 10 ) 10 از 10
طراحی معما (1 از 10 ) 1 از 10
سرگرمی (5 از 10 ) 5 از 10

0912***091

10 فروردین 1398

نکات منفی:
- قراردادن حجم زیادی معما و قفل در حین ورود مقابل بازی کننده، در حالی که معماها باید به تدریج و به صورت مرحله به مرحله و پشت سر هم قرار گرفته باشند.
- پیچیدگی بیش از حد و منطق نداشته‌ی معماها، طوری که بدون گرفتن راهنمایی امکان حل آنها به هیچ وجه در زمان مشخص وجود ندارد.
- موضوعی که طراحان رعایت نمی‌کنند: معما پس از طراحی باید تست و آزمایش شود و اگر از صد نفر، فقط دو درصد توانایی حل آن را دارند، نیاز به بازنگری در معماست.
- بخش بندی زمان‌بندی به چهار شب، در صورتی که پس از اتمام زمان یک شب، امکان ادامه‌ی بازی سلب می‌شود.

نکات مثبت:
- اتمسفر بازی و لوپ خوب اتاق، در عین تغییر محیط.
- القای خوب حس ترس و هیجان بالای بازی.

امتیازات ثبت شده

پیش درآمد (6 از 10 ) 6 از 10
طراحی دکور (8 از 10 ) 8 از 10
فضاسازی (6 از 10 ) 6 از 10
طراحی معما (6 از 10 ) 6 از 10
سرگرمی (8 از 10 ) 8 از 10

پیمان

21 تیر 1398

نقاط ضعف:
1- سلیقه ای بودن جواب معمای کارت ها
2- نبود نور کافی حتی برای وارد کردن رمز قفل که سبب اتلاف وقت زیادی می شود.
3- زیاد بودن صدای موسیقی متن بازی در هنگام گوش دادن به رادیو جهت پیدا کردن رمز.
4- نبود مانیتور بجای اسپیکر در اتاق جهت راهنمایی که خود سبب کاهش اتمسفر ترسناک بازی شد.
5- واضح نبودن صدای گیم مستر به علت بلندی بیش از حد صدای موسیقی متن بازی.
6- وضعیت بسیار نامناسب سرویس بهداشتی

نقاط قوت:
1- راهنمایی بسیار مناسب گیم مستر
2- زمان و درجه سختی مناسب

نظر کلی نسبت به این بازی مثبت است اما نسبت به خواهر این اتاق یعنی My Name is Sidney می توان گفت که از لحاظ معماها، اتمسفر ترسناک و فضا سازی ضعیف تر است.

امتیازات ثبت شده

پیش درآمد (10 از 10 ) 10 از 10
طراحی دکور (10 از 10 ) 10 از 10
فضاسازی (10 از 10 ) 10 از 10
طراحی معما (4 از 10 ) 4 از 10
سرگرمی (10 از 10 ) 10 از 10

0912***984

04 خرداد 1398

خیلی ممنون از زحماتتون و فضای خیلی جذابی که آماده کردید. همه چیز بازی خیلی عالی و بسیار سرگرم کننده و خوش کیفیت بود، ولی چند تا از معما ها واقعا ناواضح بودن، یکی تطبیق کارت های مفهومی با تابلوها که به نظرم ربطشون خیلی کم بود، یکی دیگه هم کیفیت کارت هایی که فیلتر رنگی داشتن خیلی پایین بود و با نور اتاق اصلا قابل تشخیص نبودن. نور اتاق در مرحله ای که باید رمز اسم رو وارد می‌کردیم (judy) خیلی کم بود و اصلا چیزی دیده نمی شد
اما در مجموع یکی از بهترین اسکیپ روم هایی بود که رفته بودیم و خیلی لذت بردیم.
ممنون

امتیازات ثبت شده

پیش درآمد (0 از 10 ) 0 از 10
طراحی دکور (6 از 10 ) 6 از 10
فضاسازی (4 از 10 ) 4 از 10
طراحی معما (0 از 10 ) 0 از 10
سرگرمی (0 از 10 ) 0 از 10

0912***125

22 بهمن 1397

اصلا منطقی در بازی نبود. صرفا یک سری معما بود که هیچ سناریو و منطقی نداشت. مثلا چه کسی همه تابلو های منزلش مونیتور هست؟ غیر واقعی و دور از حقیقت بود. قسمت شوفاژ خونه و اون دالان ایده خوبی بود ولی درست استفاده نشده. چرا باید بازی چهار شب باشه و بصورت احمقانه ای باید هر شب خارج شد؟؟؟ صد‌ها قفل و شماره بی استفاده معنی نداره. رجوع به حافظه پلیر در کامل کردن تابلو واقعا غلطه. من و همراهانم هیچ لذتی نبردم از بازی. حل کردن پازل باید مبتنی بر هوش اطلاعات عمومی گاهی ریاضی و مهمتر از همه منطق باشه.

امتیازات ثبت شده

پیش درآمد (3 از 10 ) 3 از 10
طراحی دکور (10 از 10 ) 10 از 10
فضاسازی (9 از 10 ) 9 از 10
طراحی معما (7 از 10 ) 7 از 10
سرگرمی (8 از 10 ) 8 از 10

0912***831

22 خرداد 1398

بازی در کل خیلی باحال بود ولی بعضی اتفاق ها از بازی های مجموعه های دیگه کپی شده بود مثلا تابلوی آلیس ماریستون یا رعد برق ها در بازی احضار مجموعه اسکیپ روم و اون لوله ها که باید ازش کلید رو بیرون میوردیم از بازی زندان دو مجموعه اسکیپ می در بازی شما هم مشاهده میشد.
بعی از معماها هم واقعا گنگ بود و تا گیم مستر کمک نمیکرد نمیشد حلش کرد ولی باز هم میگم بازی در کل هیجان بسیار باحالی داشت همین که از یه اتاق دیگه بر میگشتیم به اتاق اولیه خودمون ولی با دکور متفاوت خیلی باحال بود

امتیازات ثبت شده

پیش درآمد (6 از 10 ) 6 از 10
طراحی دکور (10 از 10 ) 10 از 10
فضاسازی (8 از 10 ) 8 از 10
طراحی معما (4 از 10 ) 4 از 10
سرگرمی (6 از 10 ) 6 از 10

0939***571

18 فروردین 1398

وسط بازیِ ترسناک معمای مفهومی بنظر جالب نیس.
چرا باید معماها رو انقد سخت و مفهومی بگیرید که گیم مستر بگه ما به همه اینهمه کمک میکنیم؟
بازیِ ما تقریبا همه معماها را گیم مستر میگفت و ما حل میکردیم بدون اینکه خودمون کمک بخواییم. و اینکه واسه کمک باید سرنخ بده نه اینکه رمز قفلو بگه.
دکور و داستان بازی و فضاسازی و رفتار پرسنل خوب بود ولی معماها و طریقه ی کمک کردن گیم مستر زیاد مناسب نبود.

امتیازات ثبت شده

پیش درآمد (5 از 10 ) 5 از 10
طراحی دکور (9 از 10 ) 9 از 10
فضاسازی (6 از 10 ) 6 از 10
طراحی معما (8 از 10 ) 8 از 10
سرگرمی (6 از 10 ) 6 از 10

0912***166

21 مرداد 1398

به دليل استفاده زياد از وسايل توسط گروه هاي قبلي، متاسفانه يكسري از جواب ها مشخص نبود از جمله اعدادي كه پشت كارت ها نوشته شده بود بسيار ناخوانا و كمرنگ بودند و با ترديد پاسخ ميداديم
و در قسمت كليد ،آهن ربا كشش لازم را براي حمل كليد از محل هاي انحنا نداشت. و مشخصا حل مساله به صورت فيزيكي تا اين حد ، هدف اتاق فرار معمايي نبوده و نيست
برخورد مدير اجرايي بازي هم رضايتمند نبود.
با تشكر

امتیازات ثبت شده

پیش درآمد (7 از 10 ) 7 از 10
طراحی دکور (10 از 10 ) 10 از 10
فضاسازی (10 از 10 ) 10 از 10
طراحی معما (7 از 10 ) 7 از 10
سرگرمی (10 از 10 ) 10 از 10

0921***302

22 بهمن 1397

تشخیص و تطابق تصاویر با تابلو ها گاهی خیلی دشوار و کمی بی ربط بود و این زمان بسیار زیادی از ما میگرفت که ادم کلافه می شد . یکی از دوستان گفت گویا شباهتی به یک بازی کامپیوتری داشته که اگر اون بازی رو بلد بودیم میتونستیم سریع تر حل کنیم معمای تطابق تابلوها رو .اگر اینجوری بوده واقعا شرایط برای شرکت کننده ها برابر نیست مگه پیش درامدی بهشون داده بشه از قبل .

امتیازات ثبت شده

پیش درآمد (8 از 10 ) 8 از 10
طراحی دکور (10 از 10 ) 10 از 10
فضاسازی (9 از 10 ) 9 از 10
طراحی معما (7 از 10 ) 7 از 10
سرگرمی (8 از 10 ) 8 از 10

0912***859

27 خرداد 1398

سلام خدمت شما دوستان عزیز ضمن خسته نباشید و تشکر بابت بازی خوبتون . خدمتتون عرض کنم که محیط و دکور بازی بسیار عالی بود. دو قسمت از بازی معماهایی وجود داره که اگه تغییراتی درش انجام بدین فکر میکنم بهتر باشه یکی قسمت معما با ده برگ عکس و یکی هم معما لوله که بسیار چالشی و یجاهایی مشکل پیش میاد برای رد کردن کلید . در کل سناریو و دکوراسیون عالی بود

امتیازات ثبت شده

پیش درآمد (10 از 10 ) 10 از 10
طراحی دکور (9 از 10 ) 9 از 10
فضاسازی (9 از 10 ) 9 از 10
طراحی معما (10 از 10 ) 10 از 10
سرگرمی (10 از 10 ) 10 از 10

0912***820

16 خرداد 1398

۱- لزوم شرط سنی بالاتر از ۱۶ سال به جهت برخی از صحنه های بازی
۲- عدم نور کافی در برخی از معما ها به جهت ثبت رمز قفل‌های حروفی
۳- در خصوص برداشت های فکری در معماهای تصویری باید تجدید نظر شود تا همه ی افراد برداشت یکسانی داشته باشند
۴- صدای گیم مستر در اغلب موارد به علت صدای پس زمینه ی بازی نامفهوم شنیده می شد

امتیازات ثبت شده

پیش درآمد (8 از 10 ) 8 از 10
طراحی دکور (10 از 10 ) 10 از 10
فضاسازی (10 از 10 ) 10 از 10
طراحی معما (6 از 10 ) 6 از 10
سرگرمی (6 از 10 ) 6 از 10
برخورد پرسنل (4 از 10 ) 4 از 10

شاهین زندی

25 شهریور 1398

روی دکور و فضا سازی بسیار کار شده، هیجان و دلهره باز خیلی خوبه ولی نمیشه گفت خیلی ترسناکه، معما بعضاً خیلی سخت طراحی شده بود و بعضی جاها واقعاً سلیقه ای بود، روی هینت دادن عجله داشتن و با این که وقت داشتیم ولی همش هینت می دادن برخورد پرسنل هم خیلی خشک و جدی بود ولی در کل جز اتاق فرار هاییه که حتما باید رفت

امتیازات ثبت شده

پیش درآمد (0 از 10 ) 0 از 10
طراحی دکور (0 از 10 ) 0 از 10
فضاسازی (0 از 10 ) 0 از 10
طراحی معما (0 از 10 ) 0 از 10
سرگرمی (0 از 10 ) 0 از 10
برخورد پرسنل (0 از 10 ) 0 از 10

علی

19 بهمن 1398

واقعا بدترین اسکیپ رومی بود که رفتم. نور بسیار کم و ضعیف بود به طوری که بعد حل معما قفل ها رو نمیتونستیم باز کنیم و اعداد و حروف روی قفل ها دیده نمیشد و بعضی از معما ها هیچ منطق درستی نداشتن و تا گیم مستر تصور خودش رو از اون معما و رابطه هایی که باید برقرار میشد رو نمیگفت اصلا نمیشد معما رو حل کرد

امتیازات ثبت شده

پیش درآمد (10 از 10 ) 10 از 10
طراحی دکور (10 از 10 ) 10 از 10
فضاسازی (10 از 10 ) 10 از 10
طراحی معما (7 از 10 ) 7 از 10
سرگرمی (10 از 10 ) 10 از 10

0938***900

27 فروردین 1398

تمامی مراحل خوب بود فقط اون مرحله ی که باید عکس ها رو با توجه به مفهوم تطبیق میدادیم واقعا جالب نبود چون هرکسی یک طرز فکری داره و ممکنه خیلی باهوش باشی ولی نتونی هیچ کدوم رو تطبیق بدی
در مورد میز هم در بعضی مواقع اتصال کلید و آهنربا قطع میشد و کلید میافتاد پایین

امتیازات ثبت شده

پیش درآمد (6 از 10 ) 6 از 10
طراحی دکور (10 از 10 ) 10 از 10
فضاسازی (10 از 10 ) 10 از 10
طراحی معما (10 از 10 ) 10 از 10
سرگرمی (8 از 10 ) 8 از 10

0921***857

15 فروردین 1398

هزينه ي بازي نسبط ب رقبا كمي بالاست و بازي بدونه كمك بسيار سخت و گنگه و بدون راهنمايي واقعا امكان نداره كسي بيرون بياد، به نظره من اين هم ي ذره بده ك براي هر اتاق يك زمان گزاشتين،بهتر بود كل همون ٩٠ دقيقه رو از اول تايم ميدادين كه حق كسي ك كمتر جلو رفته سوخت نشه

امتیازات ثبت شده

پیش درآمد (0 از 10 ) 0 از 10
طراحی دکور (5 از 10 ) 5 از 10
فضاسازی (5 از 10 ) 5 از 10
طراحی معما (0 از 10 ) 0 از 10
سرگرمی (0 از 10 ) 0 از 10

0912***167

27 بهمن 1397

معما ها بسیار سخت بود و امکان حل آن ها به هیچ وقت با زمان موجود وجود نداشت و فقط با راهنمایی های مسئول بازی معماها حل میشد
وجود چهار شب و ورود دوباره به محل قبلی اصلا جذاب نبود و فقط باعث میشد معماها دیرتر حل شوند
به طور کلی به هیچ عنوان بازی جذاب نبود

امتیازات ثبت شده

پیش درآمد (10 از 10 ) 10 از 10
طراحی دکور (10 از 10 ) 10 از 10
فضاسازی (10 از 10 ) 10 از 10
طراحی معما (8 از 10 ) 8 از 10
سرگرمی (4 از 10 ) 4 از 10
برخورد پرسنل (8 از 10 ) 8 از 10

Lenin hoonanof

06 بهمن 1399

بازی خیلی جالبیه فکر می کنم جزو اولین بازی هایی بوده که از فضاش به این شکل استفاده کرده (نمیتونم بگم چه شکل چون اسپویل میشه) ولی واقعا لذت بخش بود بازیش. اگرچه کمی ممکنه مشکل نور و فضای تنگ داشته باشه ولی اگر گروه ۴ نفره برین حتما کیفشو می برین