درباره بازیوحشت
وحشت
سینما ترس "خوزه مونیه"، اولین سینما از مجموعه "No1Game center" است که در باغستان کرج واقع شده است.
قوانین بازی:
- از پذیرش افراد با حالت غیر طبیعی و مصرف مشروبات الکلی و روان گردان معذوریم.
- لطفا در صورت داشتن بیماری خاص، آلرژی یا فوبیا به چیزی، به مجموعه اطلاع دهید.
- لطفا شئونات اسلامی را رعایت فرمایید.
- ورود افراد دارای بیماری قلبی و زمینه ای و تنفسی ممنوع میباشد.
توضیحات:
- امکان برگزاری جشن تولد وجود دارد.
- امکان استفاده از سرویس بهداشتی وجود دارد.
- جای پارک مناسب وجود دارد.
- به محض رسیدن در لوکیشن بازی، با مجموعه تماس حاصل فرمایید.
- دسترسی آسان از طریق وسایل حمل و نقل عمومی وجود دارد.
-
فیلم های موجود برای نمایش : - فیلم دابه 1تا 6
- فیلم ایت 1و2
- سجین 1تا7
- کانجورینگ 1 تا 4
- و تمام فیلم ترسناک و غیر ترسناک





نظراتمشاهده 3 نظر
اولویت نمایش، با نظرات بروز تره!
×سلمان
26 اردیبهشت 1405
عالی بود یه تجربه ۴ نفره جدید داشتیم ، خیلی محیطش راحت و عالی بود دکور بسیار عالی بود با گزینه فیلم های متعدد ترسناک ، کلاً تحسین برانگیز بود از همه لحاظ و اکتور های بسیار با شخصیت با ادب و محترمی داشت آرزوی بهترین ها رو برای اکتور ها و این مجموعه دوست داشتنی دارم و رضایت کامل دارم❤️
عالی بود یه تجربه ۴ نفره جدید داشتیم ، خیلی محیطش راحت و عالی بود دکور بسیار عالی بود با گزینه فیلم های متعدد ترسناک ، کلاً تحسین برانگیز بود از همه لحاظ و اکتور های بسیار با شخصیت با ادب و محترمی داشت آرزوی بهترین ها رو برای اکتور ها و این مجموعه دوست داشتنی دارم و رضایت کامل دارم❤️
پاسخ مجموعه:
خوش حال شدیم از آشناییتون
عالی بود یه تجربه ۴ نفره جدید داشتیم ، خیلی محیطش راحت و عالی بود دکور بسیار عالی بود با گزینه فیلم های متعدد ترسناک ، کلاً تحسین برانگیز بود از همه لحاظ و اکتور های بسیار با شخصیت با ادب و محترمی داشت آرزوی بهترین ها رو برای اکتور ها و این مجموعه دوست داشتنی دارم و رضایت کامل دارم❤️
آیا این دیدگاه مفید بود؟
ارسام
25 اردیبهشت 1405
بهترین سینمایی که تاحالا رفتم از از اونایی که تو تهرانه خیلی جالب تره هم معما داره هم راحتی زیاد داره اکتورای باحال و با ادب و پرانرژی حتما امتحانش کنید 👍👍
بهترین سینمایی که تاحالا رفتم از از اونایی که تو تهرانه خیلی جالب تره هم معما داره هم راحتی زیاد داره اکتورای باحال و با ادب و پرانرژی حتما امتحانش کنید 👍👍
پاسخ مجموعه:
اشنایی با شما باعث افتخار مجموعه ما بود
بهترین سینمایی که تاحالا رفتم از از اونایی که تو تهرانه خیلی جالب تره هم معما داره هم راحتی زیاد داره اکتورای باحال و با ادب و پرانرژی حتما امتحانش کنید 👍👍
آیا این دیدگاه مفید بود؟
یلدا عزیزی
25 اردیبهشت 1405
خیلی معمولی بودن و کیفیت ترساندن خیلی معمولی بود
خیلی معمولی بودن و کیفیت ترساندن خیلی معمولی بود
خیلی معمولی بودن و کیفیت ترساندن خیلی معمولی بود
آیا این دیدگاه مفید بود؟
شما هم نظر خود را بنویسید
نظر شما پس تایید توسط سایت در لیست نظرات نمایش داده خواهد شد