اپ تایم‌فورفان رو

اتاق فرار شیاطین تاریکی
  • امتیاز

    امتیاز

    9.0

  • سختی

    سختی

    8 از 10

  • نفرات

    نفرات

    4 تا 8 نفر

  • زمان

    زمان

    75 دقیقه

اتاق فرار شیاطین تاریکی

FerdosEscapeRoom
16+
ویدیو
standard

سطح طلایی

سطح طلایی چیست؟

درباره بازی

وحشت

اکشن

مهیج

مشاهده بیشتر

داستان بازی

مشاهده بیشتر

نقد تخصصی اتاق فرار

مشاهده بیشتر

اطلاعات تماس
0219xxx37

آدرس:

تهران، ستارخان، خیابان شهرارا ، کوچه سیزدهم

ویدیو

نظرات121 نظر

پیش درآمد
😌
طراحی دکور
😌
فضاسازی
😌
طراحی معما
😌
سرگرمی
😌
برخورد پرسنل
😌

در شیاطین تاریکی روندی رو طی میکنید که کمتر جایی مشابهش رو دیدین. این رو از داستان متفاوت بازی هم میشه متوجه شد. طبیعتا جنس ترسی که توی این بازی باهاش مواجه میشین هم از بقیه ترسهایی که دیدین متفاوته. امیدواریم بهتون خوش بگذره.

سلام بدک نبود. تقریبا ساده و معمولی بود.درصد ترسش از ۱۰۰نهایتا ۴۰بود.برخورد پرسنل خوب بود.اما آکتور ها به درد بازی کردن در نقش داعشی نمیخورن.

بنظرم محیط تمیزی نداشت و کسایی که میخوان اتاق فرار ترسناک برن پیشنهاد اصلا نمیکنم معماهاش خوب بود سخت بودن همشون ادمو سرگرم میکنه🌹 ولی ما با داستان نتونستیم ارتباط برقرار کنیم فان بود برامون بیشتر

سلام با تشکر از بچه های خوب فردوس اسکیپ اگه یه بازی متنوع میخواین حتما این بازیو امتحان کنید از نظر سناریو فوق العادس.انقدر فضا سازی با کیفیت و حرفه ای بود که از همون اول جو سناریو مارو گرفت پرزنت حرفه ای گیم مستر فوق العاده نور دهی عالی اکتوراشون خیلی خوب بودن.مخصوصا تعاملشون که خیلی باحال و جذاب بود برامون یه جای بازی نفسمون بند اومده بود در کل یه بازی بی نقص و به یادمونی شد برامون حتما بهتون پیشنهاد میکنم

شروع بازی بسیار مهیج بود قاعدتا ترس های متفاوتی نسبت به دیگر بازیهای ژانر وحشت دارد. منی که چند تا بازی رفته بودم و اونقدر نمیترسیدم بخش اسلشرش داد میکشیدم. اسلشرش تو همه اسکیپ روما مورد علاقم بود. لباسها و فضا سازی کاملا طبیعی بود. بکهای زیادی نداشت اما چند تا بکی که داشت خلاقانه بود. در کل سناریو و معماها و همچنین بخشهای بازی بسیار خلاقانه بود اما کاش کمی عکسهای پرونده ها واضح تر بود که البته با کمک گیم مستر قابل حل بود و اختلالی ایجاد نمیکرد در شیاطین تاریکی با چیزهایی مواجه میشید که شاید توی بقیه اسکیپ روم ها باهاش مواجه نشید که اسپویل نمیکنم اما در این حد میگم که نقش شما توی بازی تنها معما حل کردن نیست و واقعا انگار داخل مقر داعش هستید. سناریو کاملا منطقی بود و باگ نداشت. برخورد پرسنل هم نسبتا خوب و معقول بود. البته این رو هم در نظر داشته باشید، داعش قطعا ناز و نوازشتون نمیکنه. حرف اخر هم تشکر ویژه از اکتور مخصوصا در پارت اسلشر.

شما هم نظر خود را بنویسید

نظر شما پس تایید توسط سایت در لیست نظرات نمایش داده خواهد شد

شاید این موارد را نیز بپسندید

اتاق فرار سحر
اتاق فرار سحر

160,000

140,000 تومان

اتاق فرار سرقت مجسمه ست
اتاق فرار سرقت مجسمه ست

160,000

140,000 تومان

اتاق فرار حرمسرا
اتاق فرار حرمسرا

160,000

140,000 تومان

160,000

140,000

تومان برای هر نفر