درباره بازیمعمایی
وهم آلود
رازآلود
معمایی
وهم آلود
رازآلود
اتاق فرار "یتیم خانه رحمت" اولین بازی از مجموعه "Map Escaperoom" است که در میدان امام حسین (ع) همدان واقع شده است.
قوانین بازی:
- ورود افراد دارای بیماری قلبی و زمینه ای و تنفسی ممنوع میباشد.
- از پذیرش افراد با حالت غیر طبیعی و مصرف مشروبات الکلی و روان گردان معذوریم.
- لطفا در صورت داشتن بیماری خاص، آلرژی یا فوبیا به چیزی، به مجموعه اطلاع دهید.
- لطفا شئونات اسلامی را رعایت فرمایید.
توضیحات:
- جای پارک مناسب وجود دارد.
- امکان استفاده از سرویس بهداشتی وجود دارد.
- به محض رسیدن در لوکیشن بازی، با مجموعه تماس حاصل فرمایید.
توضیحات منحصر به فرد این بازی:
- به محض تکمیل شدن گروه با شمارۀ ذکر شده در پیامک (SMS) تماس بگیرید.
- رخورد از هر نوع چه توهین لفظی، چه برخورد فیزیکی با اکتور موجب قطع بازی برای شما خواهد شد.
- لطفا به وسیلهای که استیکر dont touch دارند و یا گیم مستر در توضیحات به شما اعلام میکند دست نزنید.
- به دلیل وجود چالشهای فیزیکی متنوع، دکور و شرایط خاص بازی ترجیحا با لباس راحت برای بازی حاضر شوید.
- در صورت تاخیر بیش از 20دقیقه، با احترام سانس شما لغو و هزینۀ پیشپرداخت عودت داده نمیشود
ژانر:
رازآلود, وهم آلود, معمایی





نظراتمشاهده 5 نظر
اولویت نمایش، با نظرات بروز تره!
×0990***830
22 خرداد 1405
همچی عالی بود اکتورای خیلی خفنی داشت داستان بازی خوب بود بک های متفاوت و جالبی داشت برخورد پرسنل عالییی👌🏻 فقط یکم معماها غیر قابل فهم بودن وگرنه همچی عالی بود خسته نباشید همگی💙
همچی عالی بود اکتورای خیلی خفنی داشت داستان بازی خوب بود بک های متفاوت و جالبی داشت برخورد پرسنل عالییی👌🏻 فقط یکم معماها غیر قابل فهم بودن وگرنه همچی عالی بود خسته نباشید همگی💙
همچی عالی بود اکتورای خیلی خفنی داشت داستان بازی خوب بود بک های متفاوت و جالبی داشت برخورد پرسنل عالییی👌🏻 فقط یکم معماها غیر قابل فهم بودن وگرنه همچی عالی بود خسته نباشید همگی💙
آیا این دیدگاه مفید بود؟
مرتضی محمدی
11 خرداد 1405
عالی از اول بازی که وارد خونه میشی ترس تو دل آدم میاد تا آخرش ترسناکه بک های به موقع و یکی ترسناک تر از یکی دکور خوب ولی حیف که باید کفش هاتو دربیاری و با جوراب تو بازی باشی و اگر جورابت سوراخ باشه علاوه بر ترس خجالت زیادی هم میکشی
عالی از اول بازی که وارد خونه میشی ترس تو دل آدم میاد تا آخرش ترسناکه بک های به موقع و یکی ترسناک تر از یکی دکور خوب ولی حیف که باید کفش هاتو دربیاری و با جوراب تو بازی باشی و اگر جورابت سوراخ باشه علاوه بر ترس خجالت زیادی هم میکشی
عالی از اول بازی که وارد خونه میشی ترس تو دل آدم میاد تا آخرش ترسناکه بک های به موقع و یکی ترسناک تر از یکی دکور خوب ولی حیف که باید کفش هاتو دربیاری و با جوراب تو بازی باشی و اگر جورابت سوراخ باشه علاوه بر ترس خجالت زیادی هم میکشی
آیا این دیدگاه مفید بود؟
نیکتا
24 اردیبهشت 1405
اصلا خوب نبود ، اول اینکه مکانش خیلی دور بود و حتی یه تابلو درست و حسابی هم نداشت ، بوی خیلی بدی میومد ، اکتور خانوم تاچ میکرد و این به نظرم درست نیست ، برای کمک گرفتن محدودیت داشتیم! ، بیسیم یه دقیقه کار میکرد یه دقیقه نمیکرد ، آخرش هم به خاطر اکتور خانوم که توی تاریکی سمت دوستم اومد ، دوستم رفت تو در و بینیش زخم شد و خون اومد . مجبور شدیم خارج بشیم از بازی رفتار اون مردی هم که در نقش رحمت بود جالب نبود .
اصلا خوب نبود ، اول اینکه مکانش خیلی دور بود و حتی یه تابلو درست و حسابی هم نداشت ، بوی خیلی بدی میومد ، اکتور خانوم تاچ میکرد و این به نظرم درست نیست ، برای کمک گرفتن محدودیت داشتیم! ، بیسیم یه دقیقه کار میکرد یه دقیقه نمیکرد ، آخرش هم به خاطر اکتور خانوم که توی تاریکی سمت دوستم اومد ، دوستم رفت تو در و بینیش زخم شد و خون اومد . مجبور شدیم خارج بشیم از بازی رفتار اون مردی هم که در نقش رحمت بود جالب نبود .
پاسخ مجموعه:
سلام وقتتون بخیر خیلی عذرحواهم بابت اینکه نتونستیم تجربه خوبی رو واستون رغم بزنیم ، از بابت مکان مجموعه بیشتر برای ترس بیشتر بازیکن ها اون مکان انتخاب شده و شرمنده که اذیت شدید مجموعه ما حول محور ترس و هیجان هست و مجبور بودیم فضا رو اینطور تداعی کنیم که القای ترس رخ بده ولی خب حتما خوشحال میشیم در فرصت مجددی در خدمتتون باشیم برای اینکه کمی جبران کرده باشیم
اصلا خوب نبود ، اول اینکه مکانش خیلی دور بود و حتی یه تابلو درست و حسابی هم نداشت ، بوی خیلی بدی میومد ، اکتور خانوم تاچ میکرد و این به نظرم درست نیست ، برای کمک گرفتن محدودیت داشتیم! ، بیسیم یه دقیقه کار میکرد یه دقیقه نمیکرد ، آخرش هم به خاطر اکتور خانوم که توی تاریکی سمت دوستم اومد ، دوستم رفت تو در و بینیش زخم شد و خون اومد . مجبور شدیم خارج بشیم از بازی رفتار اون مردی هم که در نقش رحمت بود جالب نبود .
آیا این دیدگاه مفید بود؟
مهدی
11 اردیبهشت 1405
بسیار ترسناک و جالب آکتور های حرفهای
بسیار ترسناک و جالب آکتور های حرفهای
پاسخ مجموعه:
خیلی ممنونیم از حسن نگاه شما
بسیار ترسناک و جالب آکتور های حرفهای
آیا این دیدگاه مفید بود؟
امیرعلی
11 اردیبهشت 1405
عالی بود و خیلی ترسناک
عالی بود و خیلی ترسناک
پاسخ مجموعه:
سلام وقت بخیر خیلی خوشحالیم که تونستیم لحظات خوشی رو واستون رغم بزنیم
عالی بود و خیلی ترسناک
آیا این دیدگاه مفید بود؟
شما هم نظر خود را بنویسید
نظر شما پس تایید توسط سایت در لیست نظرات نمایش داده خواهد شد