درباره بازیوحشت
دلهره آور
وهم آلود
وحشت
دلهره آور
وهم آلود
بازی "روستای آل2"، دومین اتاق فرار از مجموعه "thenightescape" است که در امامت مشهد واقع شده است.
قوانین بازی:
- از پذیرش افراد با حالت غیر طبیعی و مصرف مشروبات الکلی و روان گردان معذوریم.
- لطفا در صورت داشتن بیماری خاص، آلرژی یا فوبیا به چیزی، به مجموعه اطلاع دهید.
- لطفا شئونات اسلامی را رعایت فرمایید.
- ورود افراد دارای بیماری قلبی و زمینه ای و تنفسی ممنوع میباشد.
توضیحات:
- امکان برگزاری جشن تولد وجود دارد.
- امکان استفاده از سرویس بهداشتی وجود ندارد.
- دسترسی اسان از طریق وسایل حمل و نقل عمومی..
توضیحات منحصر به فرد این بازی:
- از پلیر های عزیز درخواست میشود که به محض رسیدن در لوکیشن بازی، با مجموعه تماس حاصل فرمایند.
ژانر:
- دلهره آور، وحشت، وهم آلود،





نظراتمشاهده 5 نظر
اولویت نمایش، با نظرات بروز تره!
×صالح احمد زاده
05 بهمن 1404
این نهمین و بهترین اتاق فراری بود که تا حالا رفتم و اینکه فضا سازی و اکت بی نظیر بود بعضی جاها اکتورا با حرفا و اکت هاشون یکاری میکردن که توهم میزدی ، انگار که واقعا جن دنبالته
این نهمین و بهترین اتاق فراری بود که تا حالا رفتم و اینکه فضا سازی و اکت بی نظیر بود بعضی جاها اکتورا با حرفا و اکت هاشون یکاری میکردن که توهم میزدی ، انگار که واقعا جن دنبالته
این نهمین و بهترین اتاق فراری بود که تا حالا رفتم و اینکه فضا سازی و اکت بی نظیر بود بعضی جاها اکتورا با حرفا و اکت هاشون یکاری میکردن که توهم میزدی ، انگار که واقعا جن دنبالته
آیا این دیدگاه مفید بود؟
فاطمه
24 شهریور 1404
بسیار عالی بود اکت های به جا اکتور های حرفه ای دکور جذاب و عالی برخورد پرسنل عالی سراسر ترس و وحشت بی نظیر بود
بسیار عالی بود اکت های به جا اکتور های حرفه ای دکور جذاب و عالی برخورد پرسنل عالی سراسر ترس و وحشت بی نظیر بود
بسیار عالی بود اکت های به جا اکتور های حرفه ای دکور جذاب و عالی برخورد پرسنل عالی سراسر ترس و وحشت بی نظیر بود
آیا این دیدگاه مفید بود؟
پارسا
05 اسفند 1404
عالی از همه نظر واقعا تجربه خیلی متفاوت با اتاق فرار های دیگه بود حتما پیشنهاد میدم برین فضاسازی محشره
عالی از همه نظر واقعا تجربه خیلی متفاوت با اتاق فرار های دیگه بود حتما پیشنهاد میدم برین فضاسازی محشره
عالی از همه نظر واقعا تجربه خیلی متفاوت با اتاق فرار های دیگه بود حتما پیشنهاد میدم برین فضاسازی محشره
آیا این دیدگاه مفید بود؟
عارفه میثاق
15 شهریور 1404
خوب بود ولی تهویه خیلی بد بود
خوب بود ولی تهویه خیلی بد بود
خوب بود ولی تهویه خیلی بد بود
آیا این دیدگاه مفید بود؟
علیرضا دشتبان
10 مهر 1404
اصلا ترس نداشت
اصلا ترس نداشت
اصلا ترس نداشت
آیا این دیدگاه مفید بود؟
شما هم نظر خود را بنویسید
نظر شما پس تایید توسط سایت در لیست نظرات نمایش داده خواهد شد