درباره بازیوحشت
وحشت
سینما ترس "سینما متروکه "،دومین سینما از مجموعه "Senator Room" است که در منطقه فردیس کرج واقع شده است.
قوانین بازی:
- ورود افراد دارای بیماری قلبی و زمینه ای و تنفسی ممنوع میباشد.
- از پذیرش افراد با حالت غیر طبیعی و مصرف مشروبات الکلی و روان گردان معذوریم.
- لطفا در صورت داشتن بیماری خاص، آلرژی یا فوبیا به چیزی، به مجموعه اطلاع دهید.
- لطفا شئونات اسلامی را رعایت فرمایید.
توضیحات:
- امکان برگزاری جشن تولد وجود دارد.
- امکان استفاده از سرویس بهداشتی وجود دارد.
- اطراف بازی جای پارک به راحتی پیدا میشود.
- دسترسی آسان از طریق وسایل حمل و نقل عمومی
توضیحات منحصر به فرد این بازی:
- از پلیر های عزیز درخواست میشود که به محض رسیدن در لوکیشن بازی، با مجموعه تماس حاصل فرمایند.
- لازم به ذکر است که در سانس های ساعت 12 و 14 و 16 و 18 این سینما امکان رزرو با تعداد نفرات 3 نفر هم از داخل سایت امکان پذیر می باشد.
- وقتی چراغها خاموش میشن و پرده جون میگیره، تماشاچی نمیدونه ترس از کجاست…
نمیدونه تماشاگر شده یا شکار....
در ۳حالت اجرا میشود:
۱_تئاترتعاملی و نمیاشی_بک و فوروارد _تماشای فیلم
۲_تئاتر تعاملی و نمایشی_تماشای فیلم
۳_تماشای فیلم
(نسبت به انتخاب پلیر سانس ران میشه)
-
فیلم های قابل نمایش:
-
هائله(کابوس خانوادگی)
-
سیجین(اندونزی)
-
دابه۴
-
سیجین ۷
-
تاروت
-
راهبه ۱و۲
-
کانجورینک ۱٫۲٫۳٫و ۴
-
خنجاب
-
پاپ جن گیر
-
It feeds(روح مرا میخورد)
-
آنابل(افرینش)
-
Evil dead rise
-
جعبه اسباب بازی(بیداری)
-
مخلوقات
-
سجین ۶










نظراتمشاهده 77 نظر
اولویت نمایش، با نظرات بروز تره!
×Anna
01 خرداد 1405
در کل بخوام بگم هیجان سینما ترس اصلا در حد اتاق فرار نیست. ولی بازم خوبه و خوش میگذره.با دوستاتون برین برای تفریح و هیجانتونو خالی کنین.و حتما بک بزنید باحاله. سعی کنید سانس آخر شب نرین که همه اکتورهاشون باشن حتما تا بیشتر بهتون خوش بگذره.
در کل بخوام بگم هیجان سینما ترس اصلا در حد اتاق فرار نیست. ولی بازم خوبه و خوش میگذره.با دوستاتون برین برای تفریح و هیجانتونو خالی کنین.و حتما بک بزنید باحاله. سعی کنید سانس آخر شب نرین که همه اکتورهاشون باشن حتما تا بیشتر بهتون خوش بگذره.
پاسخ مجموعه:
درسته کاملا ممنونم از نظرتون🙏😍
در کل بخوام بگم هیجان سینما ترس اصلا در حد اتاق فرار نیست. ولی بازم خوبه و خوش میگذره.با دوستاتون برین برای تفریح و هیجانتونو خالی کنین.و حتما بک بزنید باحاله. سعی کنید سانس آخر شب نرین که همه اکتورهاشون باشن حتما تا بیشتر بهتون خوش بگذره.
آیا این دیدگاه مفید بود؟
Rozhi
14 خرداد 1405
به ما خیلی خوشگذشت همچی عالی بود تئاتر ها بی نظیر بود دومین باری بود که میومدیم بینهایت ممنونم از مجموعه خوبتون
به ما خیلی خوشگذشت همچی عالی بود تئاتر ها بی نظیر بود دومین باری بود که میومدیم بینهایت ممنونم از مجموعه خوبتون
پاسخ مجموعه:
امیدوارم بازم میزبانتون باشیم😍🙏
به ما خیلی خوشگذشت همچی عالی بود تئاتر ها بی نظیر بود دومین باری بود که میومدیم بینهایت ممنونم از مجموعه خوبتون
آیا این دیدگاه مفید بود؟
ستایش
14 خرداد 1405
همه چیز فوق العاده بود با اینکه خیلی ترسیدم ولی عالی بود همه چیز😍
همه چیز فوق العاده بود با اینکه خیلی ترسیدم ولی عالی بود همه چیز😍
پاسخ مجموعه:
ترس توی بازی ما فقط چاشنیه ولی انرژیتون خیلی بالا بود ممنونم ازتون😍🙏
همه چیز فوق العاده بود با اینکه خیلی ترسیدم ولی عالی بود همه چیز😍
آیا این دیدگاه مفید بود؟
هانیه
03 خرداد 1405
عالی بودید واقعا کیف کردیم الخصوص گیم مستر بازی 😍😂
عالی بودید واقعا کیف کردیم الخصوص گیم مستر بازی 😍😂
پاسخ مجموعه:
خیلی مخلصیم😂🙏
عالی بودید واقعا کیف کردیم الخصوص گیم مستر بازی 😍😂
آیا این دیدگاه مفید بود؟
Amir
14 خرداد 1405
اکت های واقعا قشنگی داشتن
اکت های واقعا قشنگی داشتن
پاسخ مجموعه:
نظر لطف شماست🙏🙏
اکت های واقعا قشنگی داشتن
آیا این دیدگاه مفید بود؟
Ghazal
15 خرداد 1405
عااالی بود✨
عااالی بود✨
پاسخ مجموعه:
😍🙏
عااالی بود✨
آیا این دیدگاه مفید بود؟
مرجان
22 بهمن 1404
واقعا لذت بردم . خیلی خوب بود . اکتورها حرفه ای بودن و همه چیز خوب بود . هم هیجان انگیز هم ترسناک . تجربه لذت بخشی بود . باز هم حتما میرم و به بقیه هم که دنبال هیجانن توصیه میکنم .
واقعا لذت بردم . خیلی خوب بود . اکتورها حرفه ای بودن و همه چیز خوب بود . هم هیجان انگیز هم ترسناک . تجربه لذت بخشی بود . باز هم حتما میرم و به بقیه هم که دنبال هیجانن توصیه میکنم .
پاسخ مجموعه:
لذت بردیم از کنارتون بودن😍🙏
واقعا لذت بردم . خیلی خوب بود . اکتورها حرفه ای بودن و همه چیز خوب بود . هم هیجان انگیز هم ترسناک . تجربه لذت بخشی بود . باز هم حتما میرم و به بقیه هم که دنبال هیجانن توصیه میکنم .
آیا این دیدگاه مفید بود؟
یزدان
20 آبان 1404
دومین تجربم بود و خیلی بهم حال داد و لذت بردم اکت ها دقیقا هماهنگ با فیلم بودن ک خیلی جذاب بود برخورد پرسنل گرم و صمیمانه بود در کل تکمیل بود و لذت بردیم
دومین تجربم بود و خیلی بهم حال داد و لذت بردم اکت ها دقیقا هماهنگ با فیلم بودن ک خیلی جذاب بود برخورد پرسنل گرم و صمیمانه بود در کل تکمیل بود و لذت بردیم
پاسخ مجموعه:
خیلی خوش امدید😍♥️
دومین تجربم بود و خیلی بهم حال داد و لذت بردم اکت ها دقیقا هماهنگ با فیلم بودن ک خیلی جذاب بود برخورد پرسنل گرم و صمیمانه بود در کل تکمیل بود و لذت بردیم
آیا این دیدگاه مفید بود؟
رها نوروزی
17 آبان 1404
عالی بود و فوقالعاده یکی از بهترین بازیابی بود ک رفتم برخورد پرسنل عالی تئاتر ها عالی اکت ها هماهنگ با فیلم خیلی خوب بود حتما پیشنهاد میکنم ک برید
عالی بود و فوقالعاده یکی از بهترین بازیابی بود ک رفتم برخورد پرسنل عالی تئاتر ها عالی اکت ها هماهنگ با فیلم خیلی خوب بود حتما پیشنهاد میکنم ک برید
پاسخ مجموعه:
ممنونم از نظرتون😍♥️
عالی بود و فوقالعاده یکی از بهترین بازیابی بود ک رفتم برخورد پرسنل عالی تئاتر ها عالی اکت ها هماهنگ با فیلم خیلی خوب بود حتما پیشنهاد میکنم ک برید
آیا این دیدگاه مفید بود؟
طناز احمدی
01 آبان 1404
برخورد پرنسل عالی و ب شدت محترمانه فیلمی ک دیدیم ب پیشنهاد خودشون بود ک خیلی خوب بود به ما خیلی خوش گذشت ترس و اکت خیلی خوب و فضا سازی خوبی هم داشت حتما پیشنهاد میشه برید
برخورد پرنسل عالی و ب شدت محترمانه فیلمی ک دیدیم ب پیشنهاد خودشون بود ک خیلی خوب بود به ما خیلی خوش گذشت ترس و اکت خیلی خوب و فضا سازی خوبی هم داشت حتما پیشنهاد میشه برید
پاسخ مجموعه:
منتظرتون هستیم بازم انقد ک گروه هفنی بودید😍
برخورد پرنسل عالی و ب شدت محترمانه فیلمی ک دیدیم ب پیشنهاد خودشون بود ک خیلی خوب بود به ما خیلی خوش گذشت ترس و اکت خیلی خوب و فضا سازی خوبی هم داشت حتما پیشنهاد میشه برید
آیا این دیدگاه مفید بود؟
Hamed
05 مهر 1404
سینما ترس جذاب و باحالی بود،سناریوی باحالی داشت و هیجان انگیز بود،فقط اکتور ها یکم ضعیف عمل کردن و خیلی ترسناک نبود برام.البته خاطره ی خوبی شد
سینما ترس جذاب و باحالی بود،سناریوی باحالی داشت و هیجان انگیز بود،فقط اکتور ها یکم ضعیف عمل کردن و خیلی ترسناک نبود برام.البته خاطره ی خوبی شد
پاسخ مجموعه:
ممنونم از نظرتون ولی ماهیت سینما ترس اینه ک هیجانی در کار نیست و مثل اتاق فرار شما تو هیجان اکت نمیخورید که شوکه بشید ولی ما تمام سعیمون رو میکنیم که بهترین حالت ممکن رو براتون اجرا کنیم🙏
سینما ترس جذاب و باحالی بود،سناریوی باحالی داشت و هیجان انگیز بود،فقط اکتور ها یکم ضعیف عمل کردن و خیلی ترسناک نبود برام.البته خاطره ی خوبی شد
آیا این دیدگاه مفید بود؟
فریسا
30 شهریور 1404
عالیی بود واقعا همه چیز به موقعه و عالی بود و واقعا اندازه ی اتاق فرار تنها ترس رو داشت اکتور ها عالی بودن رفتار پرسنل خیلی عالی و مناسب بود
عالیی بود واقعا همه چیز به موقعه و عالی بود و واقعا اندازه ی اتاق فرار تنها ترس رو داشت اکتور ها عالی بودن رفتار پرسنل خیلی عالی و مناسب بود
پاسخ مجموعه:
نطر لطفتونه🙏♥️
عالیی بود واقعا همه چیز به موقعه و عالی بود و واقعا اندازه ی اتاق فرار تنها ترس رو داشت اکتور ها عالی بودن رفتار پرسنل خیلی عالی و مناسب بود
آیا این دیدگاه مفید بود؟
هانیه
16 شهریور 1404
بسیار متفاوت و عالی اصلا فکر نمیکردیم انقدر جذاب و خفن باشه همه چی حتما پیشنهاد میکنم امتحان کنید از همون لحظه اول کلی هیجان زده شدیم و لذت بردیم ممنون ازتون خیلی خوش گذشت❤️🤩
بسیار متفاوت و عالی اصلا فکر نمیکردیم انقدر جذاب و خفن باشه همه چی حتما پیشنهاد میکنم امتحان کنید از همون لحظه اول کلی هیجان زده شدیم و لذت بردیم ممنون ازتون خیلی خوش گذشت❤️🤩
پاسخ مجموعه:
نظر لطف شماست امیدوارم بازم بتونیم میزبانتون باشیم🙏🏻❤️
بسیار متفاوت و عالی اصلا فکر نمیکردیم انقدر جذاب و خفن باشه همه چی حتما پیشنهاد میکنم امتحان کنید از همون لحظه اول کلی هیجان زده شدیم و لذت بردیم ممنون ازتون خیلی خوش گذشت❤️🤩
آیا این دیدگاه مفید بود؟
مهسا خدایی
09 شهریور 1404
اولین تجربه سینما ترسمون بود خیلی خووب بووووود با دوستامون اومدیم و خیلی ترسیدیییم و بازم میایم برای فیلمهای دیگه بازی اکتورها و سینک بودن فضا با فصای فیلم عالی بود 🫰🏼❤️
اولین تجربه سینما ترسمون بود خیلی خووب بووووود با دوستامون اومدیم و خیلی ترسیدیییم و بازم میایم برای فیلمهای دیگه بازی اکتورها و سینک بودن فضا با فصای فیلم عالی بود 🫰🏼❤️
پاسخ مجموعه:
😍🙏🏻
اولین تجربه سینما ترسمون بود خیلی خووب بووووود با دوستامون اومدیم و خیلی ترسیدیییم و بازم میایم برای فیلمهای دیگه بازی اکتورها و سینک بودن فضا با فصای فیلم عالی بود 🫰🏼❤️
آیا این دیدگاه مفید بود؟
مهسا
04 شهریور 1404
من اولین تجربه سینما ترسم بود ولی به گفته دوستام خیلی مسخره بوده ولی با ورود به سینما متروکه ترس وجودمو گرفت و اینکه اولین نفر من ترسیدم هم ازش به عنوان اتاق فرار میشه استفاده کرد هم سینما ترس بهترینید فقط همین
من اولین تجربه سینما ترسم بود ولی به گفته دوستام خیلی مسخره بوده ولی با ورود به سینما متروکه ترس وجودمو گرفت و اینکه اولین نفر من ترسیدم هم ازش به عنوان اتاق فرار میشه استفاده کرد هم سینما ترس بهترینید فقط همین
پاسخ مجموعه:
ممنونم از نظر حرفه ایتون لذت بردیم از کنار تیم خفنتون بودن🙏🏻😍
من اولین تجربه سینما ترسم بود ولی به گفته دوستام خیلی مسخره بوده ولی با ورود به سینما متروکه ترس وجودمو گرفت و اینکه اولین نفر من ترسیدم هم ازش به عنوان اتاق فرار میشه استفاده کرد هم سینما ترس بهترینید فقط همین
آیا این دیدگاه مفید بود؟
هانیه حسنی
30 مرداد 1404
خیلی خوب بود من بااینکه از اتاق فرار و بک و اینها نمیترسم ولی بخاطر اکتای فوق العادشون بیشتر مواقع چشمام رو میبستم😂 مرسی از عوامل
خیلی خوب بود من بااینکه از اتاق فرار و بک و اینها نمیترسم ولی بخاطر اکتای فوق العادشون بیشتر مواقع چشمام رو میبستم😂 مرسی از عوامل
پاسخ مجموعه:
نظر لطف شماست🙏🏻😍
خیلی خوب بود من بااینکه از اتاق فرار و بک و اینها نمیترسم ولی بخاطر اکتای فوق العادشون بیشتر مواقع چشمام رو میبستم😂 مرسی از عوامل
آیا این دیدگاه مفید بود؟
ساغر
24 مرداد 1404
واقعا نسبت به بقیه اتاق فرار و سینما تهویه سالنش واقعا خوب بود.اکتورهاش عالی بودن من واقعا خودم فکر نمیکردم بترسم بهتون پیشنهاد میکنم حتما به صابر و پری سر بزنید😍😍
واقعا نسبت به بقیه اتاق فرار و سینما تهویه سالنش واقعا خوب بود.اکتورهاش عالی بودن من واقعا خودم فکر نمیکردم بترسم بهتون پیشنهاد میکنم حتما به صابر و پری سر بزنید😍😍
پاسخ مجموعه:
ممنونم از نظر مفیدتون پلیرهای خفنی بودید😍🙏
واقعا نسبت به بقیه اتاق فرار و سینما تهویه سالنش واقعا خوب بود.اکتورهاش عالی بودن من واقعا خودم فکر نمیکردم بترسم بهتون پیشنهاد میکنم حتما به صابر و پری سر بزنید😍😍
آیا این دیدگاه مفید بود؟
مهسا ستاری
24 مرداد 1404
واقعا عالی بود من اولین تجربه سینما ترسم بود و واقعا ارزشش رو داشت خیلییی ترسیدیم واقعا فضا سازی عالی بود خیلی هیجانی بود اکتورا واقعا حرفه ای بودن همه چیز عالی بود❤️
واقعا عالی بود من اولین تجربه سینما ترسم بود و واقعا ارزشش رو داشت خیلییی ترسیدیم واقعا فضا سازی عالی بود خیلی هیجانی بود اکتورا واقعا حرفه ای بودن همه چیز عالی بود❤️
پاسخ مجموعه:
نظر لطفتونه لذت بردیم ازینک میزبانتون بودیم😍🙏
واقعا عالی بود من اولین تجربه سینما ترسم بود و واقعا ارزشش رو داشت خیلییی ترسیدیم واقعا فضا سازی عالی بود خیلی هیجانی بود اکتورا واقعا حرفه ای بودن همه چیز عالی بود❤️
آیا این دیدگاه مفید بود؟
پارسا
07 مرداد 1404
بازی فوقالعاده اکت ها به جا و عالی و کلا سر جمع یکی از بهترین سینما ترس هایی بود که تاحالا رفته بودم پیشنهاد میکنم تجربش کنید.
بازی فوقالعاده اکت ها به جا و عالی و کلا سر جمع یکی از بهترین سینما ترس هایی بود که تاحالا رفته بودم پیشنهاد میکنم تجربش کنید.
پاسخ مجموعه:
🙏🏻❤️
بازی فوقالعاده اکت ها به جا و عالی و کلا سر جمع یکی از بهترین سینما ترس هایی بود که تاحالا رفته بودم پیشنهاد میکنم تجربش کنید.
آیا این دیدگاه مفید بود؟
محمدهادی کشکر
03 مرداد 1404
همه چی عالییییی هرچی بگم کم گفتم از ده نمره من خودم ۱۰۰ میدم چندین جا اتاق فرار و سینما ترس رفتم ولی هیچ کدوم اینجا نمیشد😍😍😍😍😍
همه چی عالییییی هرچی بگم کم گفتم از ده نمره من خودم ۱۰۰ میدم چندین جا اتاق فرار و سینما ترس رفتم ولی هیچ کدوم اینجا نمیشد😍😍😍😍😍
پاسخ مجموعه:
نظر لطفتونه گروه نترسی بودید خیلی لذت بردیم از میزبانتون بودن😍🙏🏻❤️
همه چی عالییییی هرچی بگم کم گفتم از ده نمره من خودم ۱۰۰ میدم چندین جا اتاق فرار و سینما ترس رفتم ولی هیچ کدوم اینجا نمیشد😍😍😍😍😍
آیا این دیدگاه مفید بود؟
شما هم نظر خود را بنویسید
نظر شما پس تایید توسط سایت در لیست نظرات نمایش داده خواهد شد