درباره بازیوحشت
وحشت
سینما ترس ''نکست لول 2''، سومین سینما ترس از مجموعه "Nextlevelescape" است که در محله نارمک تهران واقع شده است .
قوانین بازی:
- ورود افراد دارای بیماری قلبی و زمینه ای و تنفسی ممنوع میباشد.
- از پذیرش افراد با حالت غیر طبیعی و مصرف مشروبات الکلی و روان گردان معذوریم.
- لطفا در صورت داشتن بیماری خاص، آلرژی یا فوبیا به چیزی، به مجموعه اطلاع دهید.
- لطفا شئونات اسلامی را رعایت فرمایید.
توضیحات:
- امکان برگزاری جشن تولد وجود دارد.
- امکان استفاده از سرویس بهداشتی وجود ندارد.
- جای پارک مناسب وجود دارد.
- دسترس آسان از طریق وسایل حمل و نقل عمومی
توضیحات منحصر به فرد بازی:
- از پلیر های عزیز درخواست میشود که به محض رسیدن در لوکیشن بازی، با مجموعه تماس حاصل فرمایند.
ژانر:
وحشت











نظراتمشاهده 92 نظر
اولویت نمایش، با نظرات بروز تره!
×ادریانا
28 خرداد 1405
عالی بودید حرفی نمیمونه؛ من تجربه اتاق فرار های زیادی رو داشتم اما با رزرو خودم نبوده شاید اینجا تجربه بازی کم باشه نوشته شده باشه ولی با تجربه این همه اتاق فرار این سینما فوق العاد بود و حس و حال عالی دم بچها گرم
عالی بودید حرفی نمیمونه؛ من تجربه اتاق فرار های زیادی رو داشتم اما با رزرو خودم نبوده شاید اینجا تجربه بازی کم باشه نوشته شده باشه ولی با تجربه این همه اتاق فرار این سینما فوق العاد بود و حس و حال عالی دم بچها گرم
پاسخ مجموعه:
خوشحالیم بهتون خوش گذشته🙏🤍💚
عالی بودید حرفی نمیمونه؛ من تجربه اتاق فرار های زیادی رو داشتم اما با رزرو خودم نبوده شاید اینجا تجربه بازی کم باشه نوشته شده باشه ولی با تجربه این همه اتاق فرار این سینما فوق العاد بود و حس و حال عالی دم بچها گرم
آیا این دیدگاه مفید بود؟
تینا داودی
26 خرداد 1405
ممنون واقعا همه چی عالی بود ،خیلی ترسناک بود فیلمی که دیدیم ،خودشون معرفی کردن که ترسناکه و اکت زیاد داره و واقعا هم همینطور بود ،اکترها واقعا خیلی زحمت میکشیدن واسه ترسوندن 😅
ممنون واقعا همه چی عالی بود ،خیلی ترسناک بود فیلمی که دیدیم ،خودشون معرفی کردن که ترسناکه و اکت زیاد داره و واقعا هم همینطور بود ،اکترها واقعا خیلی زحمت میکشیدن واسه ترسوندن 😅
پاسخ مجموعه:
خوشحالیم بهتون خوش گذشته🙏🤍💚
ممنون واقعا همه چی عالی بود ،خیلی ترسناک بود فیلمی که دیدیم ،خودشون معرفی کردن که ترسناکه و اکت زیاد داره و واقعا هم همینطور بود ،اکترها واقعا خیلی زحمت میکشیدن واسه ترسوندن 😅
آیا این دیدگاه مفید بود؟
علی کریمی
22 خرداد 1405
اولین بارمبود که سینما وحشت تجربه کردم ولی اتاق فرار رفته بودم تجربه خیلی جالب و باحالی بود برخورد پرسنل خیلی عالی بود فضا و دکوراسیون هم خوب بود در کل پیشنهاد میکنم
اولین بارمبود که سینما وحشت تجربه کردم ولی اتاق فرار رفته بودم تجربه خیلی جالب و باحالی بود برخورد پرسنل خیلی عالی بود فضا و دکوراسیون هم خوب بود در کل پیشنهاد میکنم
پاسخ مجموعه:
خوشحالیم بهتون خوش گذشته🙏🤍💚
اولین بارمبود که سینما وحشت تجربه کردم ولی اتاق فرار رفته بودم تجربه خیلی جالب و باحالی بود برخورد پرسنل خیلی عالی بود فضا و دکوراسیون هم خوب بود در کل پیشنهاد میکنم
آیا این دیدگاه مفید بود؟
آرمان
16 خرداد 1405
بینظیررر از هر لحاظ اکتوراشون انقدر حرفه ایی بودن کلا رو هوا بودن 🤣 خیلی ترسناک بود اصلا رحم نداشتن و اکتوراشون تا اخر بازی از فضا بیرون نیمدن و انقدر تنوع زیاد بود اصلا تکراری نمیشد برامون پیشنهادم اینه تعداد بالاتر برید خیلی بیشتر خوش میگذره ما ۸ نفر بودیم و واقعا هر کدومممون یه شاهکار دیدیم بر خورد پرسنلشونم خیلی خوب بود و فضا به شدت تمیز بود که احساس راحتی داستیم در کل ممنون از مجموعه خوبتون ♥️
بینظیررر از هر لحاظ اکتوراشون انقدر حرفه ایی بودن کلا رو هوا بودن 🤣 خیلی ترسناک بود اصلا رحم نداشتن و اکتوراشون تا اخر بازی از فضا بیرون نیمدن و انقدر تنوع زیاد بود اصلا تکراری نمیشد برامون پیشنهادم اینه تعداد بالاتر برید خیلی بیشتر خوش میگذره ما ۸ نفر بودیم و واقعا هر کدومممون یه شاهکار دیدیم بر خورد پرسنلشونم خیلی خوب بود و فضا به شدت تمیز بود که احساس راحتی داستیم در کل ممنون از مجموعه خوبتون ♥️
پاسخ مجموعه:
خوشحالیم بهتون خوش گذشته🙏🤍💚
بینظیررر از هر لحاظ اکتوراشون انقدر حرفه ایی بودن کلا رو هوا بودن 🤣 خیلی ترسناک بود اصلا رحم نداشتن و اکتوراشون تا اخر بازی از فضا بیرون نیمدن و انقدر تنوع زیاد بود اصلا تکراری نمیشد برامون پیشنهادم اینه تعداد بالاتر برید خیلی بیشتر خوش میگذره ما ۸ نفر بودیم و واقعا هر کدومممون یه شاهکار دیدیم بر خورد پرسنلشونم خیلی خوب بود و فضا به شدت تمیز بود که احساس راحتی داستیم در کل ممنون از مجموعه خوبتون ♥️
آیا این دیدگاه مفید بود؟
سیما سادات حسینی
16 خرداد 1405
برخورد پرسنل عالی بود ما فیلم سجین ۶ رو گرفته بود که بیشترین اکت رو داشت خیلی خوب داشت پیش میرفت و یک ربع از فیلم هم گذشته بود که برق رفت 🤣🤣
برخورد پرسنل عالی بود ما فیلم سجین ۶ رو گرفته بود که بیشترین اکت رو داشت خیلی خوب داشت پیش میرفت و یک ربع از فیلم هم گذشته بود که برق رفت 🤣🤣
پاسخ مجموعه:
با اینکه تایم کمی پیشمون بودید کلی لذت بودیم در کنارتون😅 باز ببخشید برای اتفاقی که افتاد🙏🤍💚
برخورد پرسنل عالی بود ما فیلم سجین ۶ رو گرفته بود که بیشترین اکت رو داشت خیلی خوب داشت پیش میرفت و یک ربع از فیلم هم گذشته بود که برق رفت 🤣🤣
آیا این دیدگاه مفید بود؟
غزلیی
04 خرداد 1405
خیلیییی بهمونننن خوشگذشت برخورد اکتورشون خیلیی خوب بود با اینکه بیشازحد اذیتشون کردیم اما بازم عالی اکت زدن خیلی مهربون بودن و فضاسازیشون حتی از عکساشم بهتربودششش درکل همه چی خیلی عالی بود و یه تشکرم از اکتورشون عموامیر که بیشازحد صبور بودن😂
خیلیییی بهمونننن خوشگذشت برخورد اکتورشون خیلیی خوب بود با اینکه بیشازحد اذیتشون کردیم اما بازم عالی اکت زدن خیلی مهربون بودن و فضاسازیشون حتی از عکساشم بهتربودششش درکل همه چی خیلی عالی بود و یه تشکرم از اکتورشون عموامیر که بیشازحد صبور بودن😂
پاسخ مجموعه:
خوشحالیم بهتون خوش گذشته🙏🤍💚
خیلیییی بهمونننن خوشگذشت برخورد اکتورشون خیلیی خوب بود با اینکه بیشازحد اذیتشون کردیم اما بازم عالی اکت زدن خیلی مهربون بودن و فضاسازیشون حتی از عکساشم بهتربودششش درکل همه چی خیلی عالی بود و یه تشکرم از اکتورشون عموامیر که بیشازحد صبور بودن😂
آیا این دیدگاه مفید بود؟
کسرا
01 خرداد 1405
یکی از بهترین سینما ترسهایی بود که ته به حال رفتم
یکی از بهترین سینما ترسهایی بود که ته به حال رفتم
پاسخ مجموعه:
خوشحالیم بهتون خوش گذشته🙏🤍💚
یکی از بهترین سینما ترسهایی بود که ته به حال رفتم
آیا این دیدگاه مفید بود؟
سودا
09 خرداد 1405
واقعا محشر بود هم فیلم هم انرژی خوب پرسنل 👌😍
واقعا محشر بود هم فیلم هم انرژی خوب پرسنل 👌😍
پاسخ مجموعه:
خوشحالیم بهتون خوش گذشته🙏🤍💚
واقعا محشر بود هم فیلم هم انرژی خوب پرسنل 👌😍
آیا این دیدگاه مفید بود؟
Baran
28 خرداد 1405
سلام برای فردا میشه رزرو کرد؟
سلام برای فردا میشه رزرو کرد؟
پاسخ مجموعه:
سلام بله ما هر روز هستیم
سلام برای فردا میشه رزرو کرد؟
آیا این دیدگاه مفید بود؟
ریحانه
02 خرداد 1405
خیلی عالی بودددد خیلی ممنونم از تیم خوبتون ما نزدیک یک ساعت دیر کردیم خم ب ابروشون نیاوردن خیلیی اکت رفتن خیلی زحمت کشیدن ما یکی از اعضامون زدن تو گوششون اما تا اخر با همون قضیه کلی سرگرممون کردن و خوش گذشت خلاصه عالی بود
خیلی عالی بودددد خیلی ممنونم از تیم خوبتون ما نزدیک یک ساعت دیر کردیم خم ب ابروشون نیاوردن خیلیی اکت رفتن خیلی زحمت کشیدن ما یکی از اعضامون زدن تو گوششون اما تا اخر با همون قضیه کلی سرگرممون کردن و خوش گذشت خلاصه عالی بود
پاسخ مجموعه:
خوشحالیم بهتون خوش گذشته🙏🤍💚
خیلی عالی بودددد خیلی ممنونم از تیم خوبتون ما نزدیک یک ساعت دیر کردیم خم ب ابروشون نیاوردن خیلیی اکت رفتن خیلی زحمت کشیدن ما یکی از اعضامون زدن تو گوششون اما تا اخر با همون قضیه کلی سرگرممون کردن و خوش گذشت خلاصه عالی بود
آیا این دیدگاه مفید بود؟
ملینا محمدی
14 اردیبهشت 1405
خیلی عالی بود حتما پیشنهاد میکنم فیلم سدجین ۱ و ۷و ۷ رو اینجا تجربه کنین دسته جمعی برین خوش میگذره برخورد پرسنل ها خیلی خوب بود تک تک جاهای سینما سورپرایز داشت و از همه جا اکت میخوردیم در کل همه چی عالی
خیلی عالی بود حتما پیشنهاد میکنم فیلم سدجین ۱ و ۷و ۷ رو اینجا تجربه کنین دسته جمعی برین خوش میگذره برخورد پرسنل ها خیلی خوب بود تک تک جاهای سینما سورپرایز داشت و از همه جا اکت میخوردیم در کل همه چی عالی
پاسخ مجموعه:
خوشحالیم بهتون خوش گذشته🙏🤍💚
خیلی عالی بود حتما پیشنهاد میکنم فیلم سدجین ۱ و ۷و ۷ رو اینجا تجربه کنین دسته جمعی برین خوش میگذره برخورد پرسنل ها خیلی خوب بود تک تک جاهای سینما سورپرایز داشت و از همه جا اکت میخوردیم در کل همه چی عالی
آیا این دیدگاه مفید بود؟
مهدیه
11 اردیبهشت 1405
خیلی خیلی خیلی عالی بود ..از نظر ترس و دکور و فضا سازی عالی بود حتما بهتون پیشنهاد میکنم .... کیفیت پخش تصویر و صدا علی بود واقعا ... یه سینما ترس بی نقص بود... اکتا همه به جا و کارشده بودن و حرفه ای❤️😁 ممنون از تیم خفنتون ...🙏❤️ حتما حتما پیشنهاد میکنم برای یکبار هم شده امتحان کنید
خیلی خیلی خیلی عالی بود ..از نظر ترس و دکور و فضا سازی عالی بود حتما بهتون پیشنهاد میکنم .... کیفیت پخش تصویر و صدا علی بود واقعا ... یه سینما ترس بی نقص بود... اکتا همه به جا و کارشده بودن و حرفه ای❤️😁 ممنون از تیم خفنتون ...🙏❤️ حتما حتما پیشنهاد میکنم برای یکبار هم شده امتحان کنید
پاسخ مجموعه:
خوشحالیم بهتون خوش گذشته🙏🤍💚
خیلی خیلی خیلی عالی بود ..از نظر ترس و دکور و فضا سازی عالی بود حتما بهتون پیشنهاد میکنم .... کیفیت پخش تصویر و صدا علی بود واقعا ... یه سینما ترس بی نقص بود... اکتا همه به جا و کارشده بودن و حرفه ای❤️😁 ممنون از تیم خفنتون ...🙏❤️ حتما حتما پیشنهاد میکنم برای یکبار هم شده امتحان کنید
آیا این دیدگاه مفید بود؟
علی
25 بهمن 1404
من دوبار رفتم اینجا . بار اول دو شنبه بود که گروه روز عای زوجشون بود و راستش رو بگم اکتشون خیلی خوب نبود و کاملا مشد انتظار داشت که الان چی قراره بشه اما روز دوم پنج شنبه رفتم که ی گروه دیگه اجرای اکت داشتن . به نظر خودم اکت گروه روز های فرد قوی تر از روز های زوج بود
من دوبار رفتم اینجا . بار اول دو شنبه بود که گروه روز عای زوجشون بود و راستش رو بگم اکتشون خیلی خوب نبود و کاملا مشد انتظار داشت که الان چی قراره بشه اما روز دوم پنج شنبه رفتم که ی گروه دیگه اجرای اکت داشتن . به نظر خودم اکت گروه روز های فرد قوی تر از روز های زوج بود
من دوبار رفتم اینجا . بار اول دو شنبه بود که گروه روز عای زوجشون بود و راستش رو بگم اکتشون خیلی خوب نبود و کاملا مشد انتظار داشت که الان چی قراره بشه اما روز دوم پنج شنبه رفتم که ی گروه دیگه اجرای اکت داشتن . به نظر خودم اکت گروه روز های فرد قوی تر از روز های زوج بود
آیا این دیدگاه مفید بود؟
امیرعلی کاوند
11 بهمن 1404
سینمای خیلی خوبی بود بهتون پیشنهاد می کنم که حتما این سینمارو برید. هم از نظر فیلم عالی بود، هم از نظر دکور عالی بود و هم از نظر برخورد اکتور از نظر من این سینما ترس بهترین سینما ترسی بود که رفتم
سینمای خیلی خوبی بود بهتون پیشنهاد می کنم که حتما این سینمارو برید. هم از نظر فیلم عالی بود، هم از نظر دکور عالی بود و هم از نظر برخورد اکتور از نظر من این سینما ترس بهترین سینما ترسی بود که رفتم
پاسخ مجموعه:
خوشحالیم بهتون خوش گذشته🙏🤍💚
سینمای خیلی خوبی بود بهتون پیشنهاد می کنم که حتما این سینمارو برید. هم از نظر فیلم عالی بود، هم از نظر دکور عالی بود و هم از نظر برخورد اکتور از نظر من این سینما ترس بهترین سینما ترسی بود که رفتم
آیا این دیدگاه مفید بود؟
محمد حسینی
06 بهمن 1404
حاجی پشم نموند واسمون خیلی خفن بود ناموسا حلالشون حتما برید پیشنهاد میشه عجیببببببببب دمشون گرم فضاسازی عالی اکت ها عالی همه چی عالی❤️
حاجی پشم نموند واسمون خیلی خفن بود ناموسا حلالشون حتما برید پیشنهاد میشه عجیببببببببب دمشون گرم فضاسازی عالی اکت ها عالی همه چی عالی❤️
پاسخ مجموعه:
خوشحالیم بهتون خوش گذشته🙏🤍💚
حاجی پشم نموند واسمون خیلی خفن بود ناموسا حلالشون حتما برید پیشنهاد میشه عجیببببببببب دمشون گرم فضاسازی عالی اکت ها عالی همه چی عالی❤️
آیا این دیدگاه مفید بود؟
Amir
05 بهمن 1404
سلام من اقای طولانی هستم واقعا یکی از بهترین سینما ترسایی بود ک رفته بودم دمتون گرم واقعا بابت همه چی هم از نظر اکت هم از نظر فضاسازی و دکور فوق العاده بود همیشه بترکونید🩵
سلام من اقای طولانی هستم واقعا یکی از بهترین سینما ترسایی بود ک رفته بودم دمتون گرم واقعا بابت همه چی هم از نظر اکت هم از نظر فضاسازی و دکور فوق العاده بود همیشه بترکونید🩵
پاسخ مجموعه:
خوشحالیم بهتون خوش گذشته🙏🤍💚
سلام من اقای طولانی هستم واقعا یکی از بهترین سینما ترسایی بود ک رفته بودم دمتون گرم واقعا بابت همه چی هم از نظر اکت هم از نظر فضاسازی و دکور فوق العاده بود همیشه بترکونید🩵
آیا این دیدگاه مفید بود؟
Mahdi ajili
05 بهمن 1404
واقعا سینما خوبی بود اکتور ها به شدت مارو ترسوندن من نکست ۱ هم رفتم و عالی بوده ولی نکست ۲ واقعا بهترین سینما ترسه ایرانه به نظر من دکور خوده سینما کلی سوپرایز براتون داره کلا لحظه ای نیست که نترسید برخورد گیم مستر به شدت دوستانه و محترمانه بود
واقعا سینما خوبی بود اکتور ها به شدت مارو ترسوندن من نکست ۱ هم رفتم و عالی بوده ولی نکست ۲ واقعا بهترین سینما ترسه ایرانه به نظر من دکور خوده سینما کلی سوپرایز براتون داره کلا لحظه ای نیست که نترسید برخورد گیم مستر به شدت دوستانه و محترمانه بود
پاسخ مجموعه:
خوشحالیم بهتون خوش گذشته🙏🤍💚
واقعا سینما خوبی بود اکتور ها به شدت مارو ترسوندن من نکست ۱ هم رفتم و عالی بوده ولی نکست ۲ واقعا بهترین سینما ترسه ایرانه به نظر من دکور خوده سینما کلی سوپرایز براتون داره کلا لحظه ای نیست که نترسید برخورد گیم مستر به شدت دوستانه و محترمانه بود
آیا این دیدگاه مفید بود؟
علی ابروفراخ
10 آذر 1404
دومین سینما ترسی بود که تجربه میکردم . فضا سازی خوب بودش . اکتور ها حرفه ای و متناسب با فیلم ، تمامی اکت ها سوپرایزکننده بودش. برخوردشون واقعا خیلی خوب بودش. ممنونم از مجموعه خوبشون .
دومین سینما ترسی بود که تجربه میکردم . فضا سازی خوب بودش . اکتور ها حرفه ای و متناسب با فیلم ، تمامی اکت ها سوپرایزکننده بودش. برخوردشون واقعا خیلی خوب بودش. ممنونم از مجموعه خوبشون .
پاسخ مجموعه:
خوشحالیم بهتون خوش گذشته🙏🤍💚
دومین سینما ترسی بود که تجربه میکردم . فضا سازی خوب بودش . اکتور ها حرفه ای و متناسب با فیلم ، تمامی اکت ها سوپرایزکننده بودش. برخوردشون واقعا خیلی خوب بودش. ممنونم از مجموعه خوبشون .
آیا این دیدگاه مفید بود؟
محمد برومند
10 آبان 1404
اکت عالی بود خیلی بهمون اکت زدن فضا سازی عالی بود اکتور عالی بودن از در دیوار میرفتن بالا 😍 از نکست لول ۱ خیلی خفن تر بود اونجا دریچه اکت خراب بود صدا میداد ولی اینجا عالی بود ممنون ازتون. کلی انرژی مثبت گرفتیم😍
اکت عالی بود خیلی بهمون اکت زدن فضا سازی عالی بود اکتور عالی بودن از در دیوار میرفتن بالا 😍 از نکست لول ۱ خیلی خفن تر بود اونجا دریچه اکت خراب بود صدا میداد ولی اینجا عالی بود ممنون ازتون. کلی انرژی مثبت گرفتیم😍
پاسخ مجموعه:
خوشحالیم بهتون خوش گذشته🙏🤍💚
اکت عالی بود خیلی بهمون اکت زدن فضا سازی عالی بود اکتور عالی بودن از در دیوار میرفتن بالا 😍 از نکست لول ۱ خیلی خفن تر بود اونجا دریچه اکت خراب بود صدا میداد ولی اینجا عالی بود ممنون ازتون. کلی انرژی مثبت گرفتیم😍
آیا این دیدگاه مفید بود؟
علیرضا
02 آبان 1404
ی خسته نباشید ب اکتر بازی ک واقعا تا اخر فیلم زحمت کشید دکور خیلی خفن و برخورد واقعا دوستانشون همه چیو تموم کرد ب نظر من از نکس لول یک هم خیلی خفن تر بود
ی خسته نباشید ب اکتر بازی ک واقعا تا اخر فیلم زحمت کشید دکور خیلی خفن و برخورد واقعا دوستانشون همه چیو تموم کرد ب نظر من از نکس لول یک هم خیلی خفن تر بود
پاسخ مجموعه:
خوشحالیم بهتون خوش گذشته🙏🤍💚
ی خسته نباشید ب اکتر بازی ک واقعا تا اخر فیلم زحمت کشید دکور خیلی خفن و برخورد واقعا دوستانشون همه چیو تموم کرد ب نظر من از نکس لول یک هم خیلی خفن تر بود
آیا این دیدگاه مفید بود؟
شما هم نظر خود را بنویسید
نظر شما پس تایید توسط سایت در لیست نظرات نمایش داده خواهد شد