اپ تایم‌فورفان رو

سینما ترس نکست لول ۲
سینما ترس نکست لول ۲
سینما ترس نکست لول ۲
سینما ترس نکست لول ۲
جدید
  • امتیاز

    امتیاز

    9.5

  • سختی

    سختی

    9 از 10

  • نفرات

    نفرات

    از 3 تا 12 نفر

  • زمان

    زمان

    120 دقیقه

سینما ترس نکست لول ۲

NextLevelEscape
16+
امکان پرداخت اعتباری
امکان پرداخت اعتباری
goldسطح طلایی

ضمانت عدم کنسلی

سینما ترس نکست لول ۲

درباره بازی

وحشت

سینما ترس​ ''نکست لول 2''، سومین سینما ترس از مجموعه "Nextlevelescape" است که در محله نارمک تهران​ واقع شده است .

قوانین بازی:

  • ورود افراد دارای بیماری قلبی و زمینه ای و تنفسی ممنوع می‌باشد.
  • از پذیرش افراد با حالت غیر طبیعی و مصرف مشروبات الکلی و روان گردان معذوریم.
  • لطفا در صورت داشتن بیماری خاص، آلرژی یا فوبیا به چیزی، به مجموعه اطلاع دهید.
  • لطفا شئونات اسلامی را رعایت فرمایید.

توضیحات:

  • امکان برگزاری جشن تولد وجود دارد.
  • امکان استفاده از سرویس بهداشتی وجود ندارد.
  • جای پارک مناسب وجود دارد.
  • دسترس آسان از طریق وسایل حمل و نقل عمومی

توضیحات منحصر به فرد بازی:

  • از پلیر های عزیز درخواست میشود که به محض رسیدن در لوکیشن بازی، با مجموعه تماس حاصل فرمایند.

ژانر:

وحشت

داستان بازی

داخل سینما ترس همراه فیلم ترسناک ، اکتور هم داخل فضایی که طراحی شده هست که هیجانه فیلم دیدنه شما رو زیاد کنه

اطلاعات تماس
0930xxx65

لطفا صبر کنید...

آدرس:

تهران، نارمک، میدان الغدیر دلاوران بلوار آزادگان نبش کوچه کاظمی

شاید از اینام خوشت بیاد

نظراتمشاهده 92 نظر

طراحی دکور
😌
فضاسازی
😌
سرگرمی
😌
برخورد پرسنل
😌
کیفیت تصویر و صدا
😌
کیفیت سالن و نشیمن
😌
ادریانا

ادریانا

28 خرداد 1405

بازیکن اتاق
با 5 تجربه بازی

عالی بودید حرفی نمیمونه؛ من تجربه اتاق فرار های زیادی رو داشتم اما با رزرو خودم نبوده شاید اینجا تجربه بازی کم باشه نوشته شده باشه ولی با تجربه این همه اتاق فرار این سینما فوق العاد بود و حس و حال عالی دم بچها گرم

تینا داودی

تینا داودی

26 خرداد 1405

بازیکن اتاق
اولین تجربه بازی

ممنون واقعا همه چی عالی بود ،خیلی ترسناک بود فیلمی که دیدیم ،خودشون معرفی کردن که ترسناکه و اکت زیاد داره و واقعا هم همینطور بود ،اکترها واقعا خیلی زحمت میکشیدن واسه ترسوندن 😅

علی کریمی

علی کریمی

22 خرداد 1405

بازیکن اتاق
با 2 تجربه بازی

اولین بارم‌بود که سینما وحشت تجربه کردم ولی اتاق فرار رفته بودم تجربه خیلی جالب و باحالی بود برخورد پرسنل خیلی عالی بود فضا و دکوراسیون هم خوب بود در کل پیشنهاد میکنم

آرمان

آرمان

16 خرداد 1405

اولین تجربه بازی

بینظیررر از هر لحاظ اکتوراشون انقدر حرفه ایی بودن کلا رو هوا بودن 🤣 خیلی ترسناک بود اصلا رحم نداشتن و اکتوراشون تا اخر بازی از فضا بیرون نیمدن و انقدر تنوع زیاد بود اصلا تکراری نمیشد برامون پیشنهادم اینه تعداد بالاتر برید خیلی بیشتر خوش میگذره ما ۸ نفر بودیم و واقعا هر کدومممون یه شاهکار دیدیم بر خورد پرسنلشونم خیلی خوب بود و فضا به شدت تمیز بود که احساس راحتی داستیم در کل ممنون از مجموعه خوبتون ♥️

سیما سادات حسینی

سیما سادات حسینی

16 خرداد 1405

بازیکن اتاق
با 2 تجربه بازی

برخورد پرسنل عالی بود ما فیلم سجین ۶ رو گرفته بود که بیشترین اکت رو داشت خیلی خوب داشت پیش میرفت و یک ربع از فیلم هم گذشته بود که برق رفت 🤣🤣

غزلیی

غزلیی

04 خرداد 1405

با 3 تجربه بازی

خیلیییی بهمونننن خوش‌گذشت برخورد اکتورشون خیلیی خوب بود با اینکه بیش‌از‌حد اذیتشون کردیم اما بازم عالی اکت زدن خیلی مهربون بودن و فضاسازیشون حتی از عکساشم بهتربودششش درکل همه چی خیلی عالی بود و یه تشکرم از اکتورشون عموامیر که بیش‌از‌حد صبور بودن😂

کسرا

کسرا

01 خرداد 1405

بازیکن اتاق
با 5 تجربه بازی

یکی از بهترین سینما ترس‌هایی بود که ته به حال رفتم

سودا

سودا

09 خرداد 1405

بازیکن اتاق
با 2 تجربه بازی

واقعا محشر بود هم فیلم هم انرژی خوب پرسنل 👌😍

Baran

Baran

28 خرداد 1405

بدون تجربه بازی

سلام برای فردا میشه رزرو کرد؟

ریحانه

ریحانه

02 خرداد 1405

بازیکن اتاق
اولین تجربه بازی

خیلی عالی بودددد خیلی ممنونم از تیم خوبتون ما نزدیک یک ساعت دیر کردیم خم ب ابروشون نیاوردن خیلیی اکت رفتن خیلی زحمت کشیدن ما یکی از اعضامون زدن تو گوششون اما تا اخر با همون قضیه کلی سرگرممون کردن و خوش گذشت خلاصه عالی بود

ملینا محمدی

ملینا محمدی

14 اردیبهشت 1405

بدون تجربه بازی

خیلی عالی بود حتما پیشنهاد میکنم فیلم سدجین ۱ و ۷و ۷ رو اینجا تجربه کنین دسته جمعی برین خوش می‌گذره برخورد پرسنل ها خیلی خوب بود تک تک جاهای سینما سورپرایز داشت و از همه جا اکت می‌خوردیم در کل همه چی عالی

مهدیه

مهدیه

11 اردیبهشت 1405

بازیکن اتاق
با 2 تجربه بازی

خیلی خیلی خیلی عالی بود ..از نظر ترس و دکور و فضا سازی عالی بود حتما بهتون پیشنهاد میکنم .... کیفیت پخش تصویر و صدا علی بود واقعا ...‌ یه سینما ترس بی نقص بود... اکتا همه به جا و کارشده بودن و حرفه ای❤️😁 ممنون از تیم خفنتون ...🙏❤️ حتما حتما پیشنهاد میکنم برای یکبار هم شده امتحان کنید

علی

علی

25 بهمن 1404

بازیکن اتاق
اولین تجربه بازی

من دوبار رفتم اینجا . بار اول دو شنبه بود که گروه روز عای زوجشون بود و راستش رو بگم اکتشون خیلی خوب نبود و کاملا مشد انتظار داشت که الان چی قراره بشه اما روز دوم پنج شنبه رفتم که ی گروه دیگه اجرای اکت داشتن . به نظر خودم اکت گروه روز های فرد قوی تر از روز های زوج بود

امیرعلی کاوند

امیرعلی کاوند

11 بهمن 1404

بازیکن اتاق
اولین تجربه بازی

سینمای خیلی خوبی بود بهتون پیشنهاد می کنم که حتما این سینمارو برید. هم از نظر فیلم عالی بود، هم از نظر دکور عالی بود و هم از نظر برخورد اکتور از نظر من این سینما ترس بهترین سینما ترسی بود که رفتم

محمد حسینی

محمد حسینی

06 بهمن 1404

اولین تجربه بازی

حاجی پشم نموند واسمون خیلی خفن بود ناموسا حلالشون حتما برید پیشنهاد میشه عجیببببببببب دمشون گرم فضاسازی عالی اکت ها عالی همه چی عالی❤️

Amir

Amir

05 بهمن 1404

اولین تجربه بازی

سلام من اقای طولانی هستم واقعا یکی از بهترین سینما ترسایی بود ک رفته بودم دمتون گرم واقعا بابت همه چی هم از نظر اکت هم از نظر فضاسازی و دکور فوق العاده بود همیشه بترکونید🩵

Mahdi ajili

Mahdi ajili

05 بهمن 1404

با 2 تجربه بازی

واقعا سینما خوبی بود اکتور ها به شدت مارو ترسوندن من نکست ۱ هم رفتم و عالی بوده ولی نکست ۲ واقعا بهترین سینما ترسه ایرانه به نظر من دکور خوده سینما کلی سوپرایز براتون داره کلا لحظه ای نیست که نترسید برخورد گیم مستر به شدت دوستانه و محترمانه بود

علی ابروفراخ

علی ابروفراخ

10 آذر 1404

بازیکن اتاق
با 10 تجربه بازی

دومین سینما ترسی بود که تجربه میکردم . فضا سازی خوب بودش . اکتور ها حرفه ای و متناسب با فیلم ، تمامی اکت ها سوپرایزکننده بودش. برخوردشون واقعا خیلی خوب بودش. ممنونم از مجموعه خوبشون .

محمد برومند

محمد برومند

10 آبان 1404

بازیکن اتاق
با 8 تجربه بازی

اکت عالی بود خیلی بهمون اکت زدن فضا سازی عالی بود اکتور عالی بودن از در دیوار میرفتن بالا 😍 از نکست لول ۱ خیلی خفن تر بود اونجا دریچه اکت خراب بود صدا میداد ولی اینجا عالی بود ممنون ازتون. کلی انرژی مثبت گرفتیم😍

علیرضا

علیرضا

02 آبان 1404

بازیکن اتاق
با 6 تجربه بازی

ی خسته نباشید ب اکتر بازی ک واقعا تا اخر فیلم زحمت کشید دکور خیلی خفن و برخورد واقعا دوستانشون همه چیو تموم کرد ب نظر من از نکس لول یک هم خیلی خفن تر بود

شما هم نظر خود را بنویسید

نظر شما پس تایید توسط سایت در لیست نظرات نمایش داده خواهد شد

286,000

تومان برای هر نفر

مشاهده سانس‌ها و رزرو