درباره بازیوحشت
وحشت
سینما ترس ''تسلا''، اولین سینما ترس از مجموعه "Tesla" است که درتهران منطقه مهرآباد واقع شده است .
قوانین بازی:
- ورود افراد دارای بیماری قلبی و زمینه ای و تنفسی ممنوع میباشد.
- از پذیرش افراد با حالت غیر طبیعی و مصرف مشروبات الکلی و روان گردان معذوریم.
- لطفا در صورت داشتن بیماری خاص، آلرژی یا فوبیا به چیزی، به مجموعه اطلاع دهید.
- لطفا شئونات اسلامی را رعایت فرمایید.
توضیحات:
- امکان برگزاری جشن تولد وجود دارد.
- اطراف بازی جای پارک به راحتی پیدا میشود.
- دسترسی آسان از طریق وسایل حمل و نقل عمومی
توضیحات منحصر به فرد بازی:
- از پلیر های عزیز درخواست میشود که به محض رسیدن در لوکیشن بازی، با مجموعه تماس حاصل فرمایند.
- نظافت شخصی خود را رعایت کنید
- سینما ترس تسلا در مود بدون اکتور و با فیلم دلخواه هم ران میشه و قیمت تیکت نسبت به قیمت سانسای عادی ۴۰ درصد کمتر حساب میشه. در صورت انتخاب این مود از بازی حداقل ۱ ساعت قبل از ورودتون به بازی باید با مجموعه هماهنگ کنید.
- فیلم های قابل نمایش:
Sijjin
Annabelle
Conjuring
Sinister
Insidious
Dobbe
The nun
Terrifier
IT
Tarot
The ring
The grudge
Smile
Speak to evil
Outside
ژانر:
- وحشت












نظراتمشاهده 208 نظر
اولویت نمایش، با نظرات بروز تره!
×مجتبی بهنام
06 خرداد 1405
واقعا تجربه ی خیلی خوبی بود هم فیلم خیلی خوبی انتخاب شد به پیشنهاد خودشون هم اکت بازیگرا واقعا دلهره اور و هیجان انگیز و ترسناک بود. برای ما که یه تجربه ی خیلی خوب و به یاد موندنی شد. دمشون گرم
واقعا تجربه ی خیلی خوبی بود هم فیلم خیلی خوبی انتخاب شد به پیشنهاد خودشون هم اکت بازیگرا واقعا دلهره اور و هیجان انگیز و ترسناک بود. برای ما که یه تجربه ی خیلی خوب و به یاد موندنی شد. دمشون گرم
واقعا تجربه ی خیلی خوبی بود هم فیلم خیلی خوبی انتخاب شد به پیشنهاد خودشون هم اکت بازیگرا واقعا دلهره اور و هیجان انگیز و ترسناک بود. برای ما که یه تجربه ی خیلی خوب و به یاد موندنی شد. دمشون گرم
آیا این دیدگاه مفید بود؟
ماهور
09 خرداد 1405
سلام عالی مثل همیشه واقعا خیلی بی نظیره موفق باشید امیدوارم همیشه بهترین ها براتون اتفاق بیفته ممنونم
سلام عالی مثل همیشه واقعا خیلی بی نظیره موفق باشید امیدوارم همیشه بهترین ها براتون اتفاق بیفته ممنونم
سلام عالی مثل همیشه واقعا خیلی بی نظیره موفق باشید امیدوارم همیشه بهترین ها براتون اتفاق بیفته ممنونم
آیا این دیدگاه مفید بود؟
رضا شکری
17 خرداد 1405
بحترین تجربه زندگی واقعا همه هماهنگ فضا عالی ۲ بار رفتم ۲ بارشم واقعا حال کردم خیلی خوبه حتما برین
بحترین تجربه زندگی واقعا همه هماهنگ فضا عالی ۲ بار رفتم ۲ بارشم واقعا حال کردم خیلی خوبه حتما برین
بحترین تجربه زندگی واقعا همه هماهنگ فضا عالی ۲ بار رفتم ۲ بارشم واقعا حال کردم خیلی خوبه حتما برین
آیا این دیدگاه مفید بود؟
زهرا
27 خرداد 1405
عالی بود مخصوصا رفتار پرسنل خیلی خوب بود 🥹🌹
عالی بود مخصوصا رفتار پرسنل خیلی خوب بود 🥹🌹
عالی بود مخصوصا رفتار پرسنل خیلی خوب بود 🥹🌹
آیا این دیدگاه مفید بود؟
عارف حسینی
09 خرداد 1405
همه چیز عالی بود اکت ها هم به موقع بود
همه چیز عالی بود اکت ها هم به موقع بود
همه چیز عالی بود اکت ها هم به موقع بود
آیا این دیدگاه مفید بود؟
amir mohamad ghadami
01 خرداد 1405
اقا دمتون خیلیی گرم واقعا عشق کردیم ♥️
اقا دمتون خیلیی گرم واقعا عشق کردیم ♥️
اقا دمتون خیلیی گرم واقعا عشق کردیم ♥️
آیا این دیدگاه مفید بود؟
محمدرضا
31 اردیبهشت 1405
برخورد پرسنل و زمانبندی اکتور ها عالی بود و واقعا تجربه مهیج و جذابی بود. تنها نکته ای که باقی میمونه اسم سینما یعنی سینما تسلا هستش که هیچ پراپ و یا دکور مرتبطی با شخصیت تسلا در مجموعه پیدا نکردم که امیدوارم برای دفعات بعدی پراپ و یا دکور مرتبطی هم در نظر بگیرن.در کل سرگرمی مهیج و باحالی بود. به همه عزیزان پیشنهاد میشه👌
برخورد پرسنل و زمانبندی اکتور ها عالی بود و واقعا تجربه مهیج و جذابی بود. تنها نکته ای که باقی میمونه اسم سینما یعنی سینما تسلا هستش که هیچ پراپ و یا دکور مرتبطی با شخصیت تسلا در مجموعه پیدا نکردم که امیدوارم برای دفعات بعدی پراپ و یا دکور مرتبطی هم در نظر بگیرن.در کل سرگرمی مهیج و باحالی بود. به همه عزیزان پیشنهاد میشه👌
برخورد پرسنل و زمانبندی اکتور ها عالی بود و واقعا تجربه مهیج و جذابی بود. تنها نکته ای که باقی میمونه اسم سینما یعنی سینما تسلا هستش که هیچ پراپ و یا دکور مرتبطی با شخصیت تسلا در مجموعه پیدا نکردم که امیدوارم برای دفعات بعدی پراپ و یا دکور مرتبطی هم در نظر بگیرن.در کل سرگرمی مهیج و باحالی بود. به همه عزیزان پیشنهاد میشه👌
آیا این دیدگاه مفید بود؟
شایان
23 اردیبهشت 1405
فوقالعاده بود خداییش هرچی بگم کم گفتم بار اول قبل از عید رفتم خوب نبود ولی الان خیلی فوق العاده شده بود یک بار امتحان کنید متوجه کیفیتش میشین
فوقالعاده بود خداییش هرچی بگم کم گفتم بار اول قبل از عید رفتم خوب نبود ولی الان خیلی فوق العاده شده بود یک بار امتحان کنید متوجه کیفیتش میشین
فوقالعاده بود خداییش هرچی بگم کم گفتم بار اول قبل از عید رفتم خوب نبود ولی الان خیلی فوق العاده شده بود یک بار امتحان کنید متوجه کیفیتش میشین
آیا این دیدگاه مفید بود؟
مبینا
18 اردیبهشت 1405
سلام برخورد پرسنل و فضای صحنه عالی بود اکتور ها خیلی با صحنه های فیلم match بودن و دقیقا حس ترس رو القا میکردن من خودم به شخصه خیلی ترسیدم حتما برای بار دوم میایم و در انتخابشون شک نکنید ♥️
سلام برخورد پرسنل و فضای صحنه عالی بود اکتور ها خیلی با صحنه های فیلم match بودن و دقیقا حس ترس رو القا میکردن من خودم به شخصه خیلی ترسیدم حتما برای بار دوم میایم و در انتخابشون شک نکنید ♥️
سلام برخورد پرسنل و فضای صحنه عالی بود اکتور ها خیلی با صحنه های فیلم match بودن و دقیقا حس ترس رو القا میکردن من خودم به شخصه خیلی ترسیدم حتما برای بار دوم میایم و در انتخابشون شک نکنید ♥️
آیا این دیدگاه مفید بود؟
علیرضا ظفر
12 اردیبهشت 1405
از همه نظر عالی با محیطی زیبا و جذاب. فقط بنظرم باید اکتور ها یکم تو کارشون دقت کنن چون گاهی مشخص میشد و قابل حدس بود که الان قرار حرکتی انجام بدن. ولی درکل خیلی خیلی خوب بود. پیشنهاد میکنم حتما یکبار امتحان کنید.
از همه نظر عالی با محیطی زیبا و جذاب. فقط بنظرم باید اکتور ها یکم تو کارشون دقت کنن چون گاهی مشخص میشد و قابل حدس بود که الان قرار حرکتی انجام بدن. ولی درکل خیلی خیلی خوب بود. پیشنهاد میکنم حتما یکبار امتحان کنید.
از همه نظر عالی با محیطی زیبا و جذاب. فقط بنظرم باید اکتور ها یکم تو کارشون دقت کنن چون گاهی مشخص میشد و قابل حدس بود که الان قرار حرکتی انجام بدن. ولی درکل خیلی خیلی خوب بود. پیشنهاد میکنم حتما یکبار امتحان کنید.
آیا این دیدگاه مفید بود؟
Nabat
12 اردیبهشت 1405
خیلی عالی بود بخصوص برخورد پرسنل و اکتای خیلی هیجانی داشت و برای اولین تجربه بهترین جایی بود ک میتونستم بیام مچکرم از تیم خفنو عالیتون❤️
خیلی عالی بود بخصوص برخورد پرسنل و اکتای خیلی هیجانی داشت و برای اولین تجربه بهترین جایی بود ک میتونستم بیام مچکرم از تیم خفنو عالیتون❤️
خیلی عالی بود بخصوص برخورد پرسنل و اکتای خیلی هیجانی داشت و برای اولین تجربه بهترین جایی بود ک میتونستم بیام مچکرم از تیم خفنو عالیتون❤️
آیا این دیدگاه مفید بود؟
امیر صالحی
06 اردیبهشت 1405
ما اولین تجربمون بود و تجربه خیلی خوب و عالی بود از پرسنل محترم تسلا تشکر میکنم بابت برخورد و رفتار بسیار خوبشون پیشنهاد میکنم حتما برید سپاس از پرسنل محترم مجموعه تسلا
ما اولین تجربمون بود و تجربه خیلی خوب و عالی بود از پرسنل محترم تسلا تشکر میکنم بابت برخورد و رفتار بسیار خوبشون پیشنهاد میکنم حتما برید سپاس از پرسنل محترم مجموعه تسلا
ما اولین تجربمون بود و تجربه خیلی خوب و عالی بود از پرسنل محترم تسلا تشکر میکنم بابت برخورد و رفتار بسیار خوبشون پیشنهاد میکنم حتما برید سپاس از پرسنل محترم مجموعه تسلا
آیا این دیدگاه مفید بود؟
عطیه خوارزمی
08 اسفند 1404
خیلی عالی بود.ما سورپرایز تولد داشتیم همه چیز خوب بود ، اکت ها و ترس بازی خوب و مناسب بود و به گروهمون حسابی خوش گذشت.ممنون از سینما ترس تسلا
خیلی عالی بود.ما سورپرایز تولد داشتیم همه چیز خوب بود ، اکت ها و ترس بازی خوب و مناسب بود و به گروهمون حسابی خوش گذشت.ممنون از سینما ترس تسلا
خیلی عالی بود.ما سورپرایز تولد داشتیم همه چیز خوب بود ، اکت ها و ترس بازی خوب و مناسب بود و به گروهمون حسابی خوش گذشت.ممنون از سینما ترس تسلا
آیا این دیدگاه مفید بود؟
عسل شفیعی
24 بهمن 1404
همه چی عاااالی بووووود اکت عالی فیلم عالی صدا عالی واقعا خوش گذشت بهمون ممنونیییم فیلم سجین ۷ رو دیدیم به پیشنهاد خودشون و عالی بود
همه چی عاااالی بووووود اکت عالی فیلم عالی صدا عالی واقعا خوش گذشت بهمون ممنونیییم فیلم سجین ۷ رو دیدیم به پیشنهاد خودشون و عالی بود
همه چی عاااالی بووووود اکت عالی فیلم عالی صدا عالی واقعا خوش گذشت بهمون ممنونیییم فیلم سجین ۷ رو دیدیم به پیشنهاد خودشون و عالی بود
آیا این دیدگاه مفید بود؟
Amir
09 بهمن 1404
همه چی عالی دکور و فضا برخورد پرسنل، اکت های به موقع، کیفیت فیلم و صدا و نشیمن اولین بار بود میرفتیم سینما ترس و کاملا راضی بودیم
همه چی عالی دکور و فضا برخورد پرسنل، اکت های به موقع، کیفیت فیلم و صدا و نشیمن اولین بار بود میرفتیم سینما ترس و کاملا راضی بودیم
همه چی عالی دکور و فضا برخورد پرسنل، اکت های به موقع، کیفیت فیلم و صدا و نشیمن اولین بار بود میرفتیم سینما ترس و کاملا راضی بودیم
آیا این دیدگاه مفید بود؟
Anahita
08 بهمن 1404
همه چی عالی بود،ما فیلم سجین ۷ رو دیدیم،اکت ها خیلی حرفه ای بود و با فیلم مچ بود فضا و دکور هم خیلی خوب بود و حس ترس رو القا میکرد، برخورد پرسنل هم به شدت محترمانه بود حتما پیشنهادش میکنم
همه چی عالی بود،ما فیلم سجین ۷ رو دیدیم،اکت ها خیلی حرفه ای بود و با فیلم مچ بود فضا و دکور هم خیلی خوب بود و حس ترس رو القا میکرد، برخورد پرسنل هم به شدت محترمانه بود حتما پیشنهادش میکنم
همه چی عالی بود،ما فیلم سجین ۷ رو دیدیم،اکت ها خیلی حرفه ای بود و با فیلم مچ بود فضا و دکور هم خیلی خوب بود و حس ترس رو القا میکرد، برخورد پرسنل هم به شدت محترمانه بود حتما پیشنهادش میکنم
آیا این دیدگاه مفید بود؟
محمد صدقی
09 آذر 1404
نسبت به بقیه سینما ترس ها که من رفتم حتما پیشنهاد میشه تجربش کنین به نظرم طراحی عالی اکتها به موقع صدا و تصویر معرکه برخورد پرسنل عالی
نسبت به بقیه سینما ترس ها که من رفتم حتما پیشنهاد میشه تجربش کنین به نظرم طراحی عالی اکتها به موقع صدا و تصویر معرکه برخورد پرسنل عالی
نسبت به بقیه سینما ترس ها که من رفتم حتما پیشنهاد میشه تجربش کنین به نظرم طراحی عالی اکتها به موقع صدا و تصویر معرکه برخورد پرسنل عالی
آیا این دیدگاه مفید بود؟
میترا شهنازی
19 آبان 1404
برخوردشون خیلی خوب بود واقعا ممنونم ازشون ، اکت ها حرفه ای بود و واقعا از اکتور ها ممنونم که انقدر قشنگ فضاسازی کردن ، خوب که خب عالی بود ، واقا ارزشش رو داشت ، امیدوارم نظرم مفید بوده باشه ، از پرسنل هم تشکر میکنم♡
برخوردشون خیلی خوب بود واقعا ممنونم ازشون ، اکت ها حرفه ای بود و واقعا از اکتور ها ممنونم که انقدر قشنگ فضاسازی کردن ، خوب که خب عالی بود ، واقا ارزشش رو داشت ، امیدوارم نظرم مفید بوده باشه ، از پرسنل هم تشکر میکنم♡
برخوردشون خیلی خوب بود واقعا ممنونم ازشون ، اکت ها حرفه ای بود و واقعا از اکتور ها ممنونم که انقدر قشنگ فضاسازی کردن ، خوب که خب عالی بود ، واقا ارزشش رو داشت ، امیدوارم نظرم مفید بوده باشه ، از پرسنل هم تشکر میکنم♡
آیا این دیدگاه مفید بود؟
ستایش هاشمی
19 آبان 1404
عالیییی بود ، اکت ها بی نظیرررر بود و اکت ها کاملا بجا بود برخورد پرسنل عالی بود و همونطور که توقع داشتیم شد و اینکه بعضیا گفته بودن که مناسب دخترا نیس کاملا اشتباهه ما ۴ تا دختر بودیم مشکلیم نداشتیم
عالیییی بود ، اکت ها بی نظیرررر بود و اکت ها کاملا بجا بود برخورد پرسنل عالی بود و همونطور که توقع داشتیم شد و اینکه بعضیا گفته بودن که مناسب دخترا نیس کاملا اشتباهه ما ۴ تا دختر بودیم مشکلیم نداشتیم
عالیییی بود ، اکت ها بی نظیرررر بود و اکت ها کاملا بجا بود برخورد پرسنل عالی بود و همونطور که توقع داشتیم شد و اینکه بعضیا گفته بودن که مناسب دخترا نیس کاملا اشتباهه ما ۴ تا دختر بودیم مشکلیم نداشتیم
آیا این دیدگاه مفید بود؟
زهرا اکار
19 آبان 1404
برخورد کادر خیلی خوب بود و به نظراتمون خیلی اهمیت دادن؛فضا و دکور واقعاً بینقص بود. همه ی اکت ها به جا و حرفه ای بود، حتما برای یه بار تجربهش کنین:)
برخورد کادر خیلی خوب بود و به نظراتمون خیلی اهمیت دادن؛فضا و دکور واقعاً بینقص بود. همه ی اکت ها به جا و حرفه ای بود، حتما برای یه بار تجربهش کنین:)
برخورد کادر خیلی خوب بود و به نظراتمون خیلی اهمیت دادن؛فضا و دکور واقعاً بینقص بود. همه ی اکت ها به جا و حرفه ای بود، حتما برای یه بار تجربهش کنین:)
آیا این دیدگاه مفید بود؟
...
شما هم نظر خود را بنویسید
نظر شما پس تایید توسط سایت در لیست نظرات نمایش داده خواهد شد