اپ تایم‌فورفان رو

اتاق فرار قرارداد
  • امتیاز

    امتیاز

    9.5

  • سختی

    سختی

    7 از 10

  • نفرات

    نفرات

    4 تا 6 نفر

  • زمان

    زمان

    80 دقیقه

اتاق فرار قرارداد

EscapeSpiral
16+
ویدیو
standard

سطح پلاتینیوم

سطح پلاتینیوم چیست؟

درباره بازی

وحشت

مشاهده بیشتر

داستان بازی

مشاهده بیشتر

نقد تخصصی اتاق فرار

مشاهده بیشتر

اطلاعات تماس
0219xxx37

آدرس:

تهران، سیمون بولیوار، سیمون بولیوار خیابان معین روبه روی معین سوم ابتدای کوچه کوهسار ۱۲ شرقی پلاک ۱۰

ویدیو

نظرات212 نظر

پیش درآمد
😌
طراحی دکور
😌
فضاسازی
😌
طراحی معما
😌
سرگرمی
😌
برخورد پرسنل
😌

ترس این بازی کم بود ولی هیجان خوبی داشت معما ها خییییلی جذاب بود نحوه هینت دهی خیلی متفاوت و جالب بود در کل پیشنهاد میشه ما که حتما بازی دومتونم بزودی میریم

باسلام و احترام، جذابیت بازی قراداد از بیرون ساختمان شروع میشه و تا پایان بازی همجنان ادامه داره، دکور بازی حرفی برای گفتن نمیزاره معما های بازی روان، اکت ها باور پذیر و روند بازی لذت بخش هست به طوری که ارزش چند بار امتحان کردن هم داره.

این مجموعه حرف نداره همه چی عالی بود چه از نظر معما چه دکور چه تکاور و سناریو و همه چی حرفه ای واقعا لذت بردیم و حتما قسمت های بعدی این مجموعه رو هم خواهیم رفت حیف که قرارداد اکسپایر شد

یه افکتای جدیدی داشت که من تا حالا ندیده بودم همه جوره فوق العاده عالی بود هم ترسش خوب بود. دکور عالی بود معماهاشم باحال بودن . البته معما هاشم انحصاری خودشون بودن. هم از دکور و هم از معما ها قراره سوپرایز بشین طریقه هینت دهیشونم خیلی عالی ک باحال بود . ادامه این اتاق فرار پنهان شده در سایست. آقای همیلتون رو خیلی دوسشون داریم حتما طبق فرمایششون میریم پیش دکتر منفرد . اتاق فرار قرار داد در رو به پایانه اگر که نرفتید تا الان من توصیه می کنم برید حتما .

گیم مستر بی نهایت خوش برخورد و محترم .. اتاق خوبی بود از نظر ترس و دکور و تعداد اتاق برای کسانی که دفعه اولشونه خوب بود ... ولی خب برای کسانی که پلیر هستند ایراد های به نسبت کمی نداشت و یه اتاق معمولی به چشم میومد . دکور خیلی ساده و معمولی، اونجوری که تعریف شده ازین اتاق که طراحی ساختمونش متمایز میکنه این ساختمون رو از بقیه که واقعا اینجوری نیست، تعداد اتاق ها خیلی کم جوری که تو این تایم ممکن ۳ بار بیاید به هر اتاقی که قبلا توش بودید.چندتانکنه جدید داخل بازی بود که جذاب بود و جای دیگه به شخصه ندیده بودم .هینت دهی متفاوت و جالب..برای کسانی که میخوان هم بترسن هم نترسن این اتاق اتاق خوبیه ... ارزش امتحان کردن روداره و ازین مجموعه پنهان شده در سایه کار قوی هست و داستان ادامه این اتاق هست به هر حال زحمت کشیدید و به ما خوش گذشت خسته نباشید.

شما هم نظر خود را بنویسید

نظر شما پس تایید توسط سایت در لیست نظرات نمایش داده خواهد شد

شاید این موارد را نیز بپسندید

سینما ترس فلور ( Flore )
سینما ترس فلور ( Flore )

130,000

80,000 تومان

اتاق فرار سرقت مجسمه ست
اتاق فرار سرقت مجسمه ست

130,000

80,000 تومان

اتاق فرار حرمسرا
اتاق فرار حرمسرا

130,000

80,000 تومان

130,000

80,000

تومان برای هر نفر